Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9455930/49 Témák: 18953 Tagok: 112648 Legújabb tag: [email protected] Online: (77/0
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 5 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Találatok száma: 111 üzenet

P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
42. Elküldve: 2007-06-18 03:30:03 [51.]


"...a másik fele az, hogy a kitűzött vállalati célokkal azonosuló dolgozók nem nyernek elismerést."

Arra hívtam fel a figyelmet, hogy vagy:

1.
a kitűzött vállalati cél nem biztos, hogy az az indok volt, ami alapján helyi szinten elbukta a jutalmat a dolgozó.

2.
a kitűzött cél, és a jutalmazás feltételeinek egyezőségét fentről feltehetőleg nem ellenőrizték le.


Ha a dolgozó a célokkal nem azonosul, akkor ott nehézségek lesznek. Ösztönözni kellene őt, de nem találják a megoldást.
Motiválatlanná válik a dolgozó, ha az elé kitűzött célok elérhetetlenek, vagy a jutalom érdektelen lesz. icon74.gif


Pofapénz esetén másképpen kell jól dolgozni (be kell kerülni a szimpátiakörbe).
Ez ugye nem mindenki számára teljesíthető; tehát elérhetetlen.

Az egyéb jól dolgozók között a maradék összeg kerül felosztásra, ez lecsökkenhet annyira, hogy akár nevetségessé is válhat; tehát érdektelenné válik.


Ha most, a pofapénz utáni időszakban
nem látsz ars poetica kinyilatkozatást;
illetve ha van ilyen, annak leképezését a pénzosztásban;
akkor az egész csak lóg a levegőben.
Szinte biztos lehetsz abban, hogy improvizációról van szó.


Amennyiben a vállalati érdeket nem látod, akkor az nem a Te hibád.
Ütőképes csapatot kellene kovácsolni belőlünk, de az egyik legfontosabb befolyásoló eszközt rossz hatékonysággal használják.

Szóba hoztuk már, hogy a munkaszervezés és a gazdálkodás a munkáltató hatásköre, tehát a megoldás kulcsa is nála van.



Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
[válaszok erre: #46] [előzmény: (39) dulifuli, 2007-06-17 15:39:44]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
249. Elküldve: 2007-06-18 03:24:34 [52.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[válaszok erre: #250] [előzmény: (247) perry, 2007-06-17 20:34:42]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
56. Elküldve: 2007-06-17 09:34:00 [53.]


A divattervező megoldott valóban egy-két kihívást.

A formaruha viselője azonosítható közlekedési dolgozóval (nem nézik utasnak),
és megkülönböztethető más egyenruhástól (nem nézik postásnak).

Kérdés az, hogy tudta-e:
ezt a formaruhát mennyi munkahelyen (iroda, vezetőfülke, javítóműhely stb.),
és milyen klímaviszonyok között kell hordani.


A kevert viseletet pedig el kell fogadnia mindenkinek.

Nem tudunk két naponta ingmosásra berendezkedni (azt hiszem ennyi az indulókészlet).



Téma: Egyenruha Fórum: M3
[válaszok erre: #57] [előzmény: (55) Sziii, 2007-06-17 09:21:57]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
47. Elküldve: 2007-06-17 09:22:54 [54.]


Egyetértek ezzel a gondolatmenettel.



Téma: Kelet-Nyugat Fórum: M3
[előzmény: (46) Sziii, 2007-06-17 09:13:22]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
246. Elküldve: 2007-06-17 05:00:55 [55.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[válaszok erre: #247] [előzmény: (245) dulifuli, 2007-06-17 00:40:29]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
54. Elküldve: 2007-06-17 04:45:58 [56.]


Igen, ez világos.

Én arra tettem gondolatkísérletet, hogy listán tudjuk tartani valamilyen módon.

Azzal tudok biztatni mindenkit, hogy ha idén felveszi, akkor azért a kihordási idő végéig hordhatja.

Addig sok minden történhet ennél a cégnél . . . icon71.gif



Téma: Egyenruha Fórum: M3
[válaszok erre: #55] [előzmény: (53) Sziii, 2007-06-15 13:07:12]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
78. Elküldve: 2007-06-17 04:39:55 [57.]


O. K. tudomásul veszem.

Kompromisszumkésznek kell lenni, tudom.

De a téma maradjon napirenden.



Téma: Gány & Buher Fórum: M3
[válaszok erre: #79] [előzmény: (77) Kingweb, 2007-06-13 23:42:54]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
64. Elküldve: 2007-06-17 04:33:07 [58.]


A helyzet tragikuma nem teljes.

Nem írtad, hogy ezt a helyiséget 74 percenként van esélyed felkeresni, ha egyáltalán kapsz fordítást.

Nem részletezted, hogy az 5 perces fordítási időt csökkenti a fordítóval való kommunikáció (se-sés kocsi van, miért jött késve a kihúzóból stb.),
továbbá vissza kell menni a vonathoz (kb. 140 m), elindítod a szintetizátort, bezárod az ajtót, és átléped a kijárati jelző szigetelését a vonattal.

Arról is diszkréten hallgattál, hogy Nálad van a táskád (benne a cívil ruhád - miért is?), télen a télikabátod,
és mindezt ebben a fogas nélküli helyiségben elhelyezed valahol.

Szappan, papír, melegvíz, kézszárító, tükör, hulladékgyűjtő semmi.

A jól beállított csapból viszont olyan lábzuhanyt kapsz, hogy azt hiszik az utasok:
nem értél időben a célállomásra.

Elfeledkeztél továbbá arról, hogy ez egy unisex mellékhelyiség.
150 dolgozónál (plusz a betérő csövesek) még nem indokolt a nemi elkülönítés.
Vajon mennyi hiányzik ehhez?

Visszafogtad magad akkor, amikor az illatfelhőről írtál.
Lágy keleti szellő esetén a mozgólépcsőn felfelé haladó utasok is tapasztalják mindezt.
Elég csak az arcokat figyelni. Szerencsére azt hiszik, hogy a fenti folyósóról érkezik mindez.





Téma: Illetékes elvtársnak Fórum: M3
[válaszok erre: #65] [előzmény: (62) dulifuli, 2007-06-17 01:21:26]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
45. Elküldve: 2007-06-17 04:05:50 [59.]


A magam részéről azt javasolom, hogy alázás ne alázással legyen megtorolva.

Lépjen a munkáltató, és majd a döntését észrevételezzük.
Nyilván szélesebb körben is le fogja vonni a tanulságokat.

Azzal egyetértek, hogy a megbecsült kollégát ért sérelemre fokozottan oda kell figyelni.
A korrekt hangnem viszont mindenkinek, a kezdő segédvezetőnek is jár.

Ne feledjük:
ahova másfélszer több embert zárnak össze, ott nyilván több lesz a konfliktus.
A hibát ne csak köreinkben keressük.
Valaki beterelt minket ebbe a helyzetbe és ránk zárta az ajtót.

Talán erről is ejthetnénk egy-két szót . . .



Téma: Kelet-Nyugat Fórum: M3
[válaszok erre: #46] [előzmény: (43) Sziii, 2007-06-16 16:02:45]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
38. Elküldve: 2007-06-17 03:31:48 [60.]


Nos, akkor egy kicsit menjünk bele mélyebben.


Értékrendje, hitvallása, küldetéstudata, ars poeticája stb. a homo sapiensen kívül a szervezeteknek is van. A munkavállalók személyes meggyőződése magánügyet képez.

Ha a szervezet ilyen alapvetéssel rendelkezik, akkor a PR és marketingkommunikációs üzenetei sokkal hitelesebbek lesznek. A közleményei, hirdetései nem a levegőben lógnak, hanem egy értékrendhez kapcsolódnak. Nem lehet gyanúsítani azzal, hogy nyilatkozatai mindig egy aktuális helyzethez alkalmazkodnak.

Az üzenet befogadása így sokkal hatékonyabb lesz.
(Saját példa: ha valaki jegyet vált egy BKV járművön való utazásra, akkor egyben belépőt vált a környezettudatosan gondolkodó állampolgárok körébe. Utazásának környezeti terhelése a lehető legminimálisabb lesz, és ehhez nyújt segítséget ez a nagy múltú cég. Húúúú, ez kemény volt! Le kellene védetni. icon75.gif )

De érdemes megnézni a versenyszféra sikeres cégeinek kommunikációját is.


A belső PR fő feladata az, hogy a munkavállalók körében érje el az értékrenddel és a kitűzött célokkal való azonosulást.
Eszközök:
1.
Korbács: úgy mint utasítások, Etikai Kódex stb.
2.
Méz a madzagon: anyagi ösztönzés, erkölcsi megbecsülés.

Nyilvánvaló, hogy a 2-es pontban leírtak alkalmazását szabályozni kellene, és ez lenne a folyamatosan működő minősítő rendszer (ne feledjük: két eleme van).


Ezek után látjuk, milyen lyukak vannak a rendszerben.

A pofapénzre eddig olyan észrevételek érkeztek, hogy nem etikus a pénzosztó személy szimpátia körébe tartozó dolgozók között osztani a jutalmat.

Az általam leírtak szakmai kritikát is megfogalmaznak.
A probléma egyik fele az, hogy a pofapénzzel érdemteleneket is jutalmaznak;
a másik fele az, hogy a kitűzött vállalati célokkal azonosuló dolgozók nem nyernek elismerést.


Nem hiszem továbbá, hogy az eü napok szankcionálása BKV szintű érdek lenne, és ezt kommunikálni lehetne a közvélemény felé. (Ráadásul az adatok ilyen típusú nyilvántartása - felhasználni a pénzosztásnál - komoly adatvédelmi aggályokat vet fel. Át kellene gondolni ezt is.)


Az objektív minősítő rendszer tudna kezelni olyan helyzetet is, amit a jelenlegi pénzosztások nem tudnak.
A legutóbbi jutalmazásnál maradva, ugyanabba a kasztba kerül a fegyelmi hatálya alá eső dolgozó a 8 munkanapnál többet betegállományban töltő kollégájával.
Ott van az egyenlőségjel közöttük, és senki sem korrigál.
Ha nem vagy munkaképes állapotban, betegállományba kell menni.
Ezzel a szabályzat betartásra kerül, és besorolod magad a legrosszabbul teljesítő munkatársak sorába. icon52.gif

Felhívom a figyelmet arra:
itt nem azt állítom, hogy anyagi értelemben a hiányzást nem kell kezelni; hanem azt, hogy különbséget kell tenni a két teljesítmény között. Erkölcsi értelemben mindenképp, anyagi szempontból pedig megállapodás tárgya lehet.


Minősítő rendszer hiányában magas a motiválatlan napok száma. Ha a tárgyidőszak elején beteg lesz valaki, az már nem fogja összetörni magát a ciklus végéig. A rendszer passzív eleme lesz a dolgozó, romboló hatásait ismerjük a jelenségnek.

Minősítő rendszer megléte esetén nem fenyeget az a veszély, hogy az év végi pénzosztásnál tudja meg a dolgozó azt, hogyan kellett volna dolgoznia fél évvel korábban.


Felmerülhet az a kérdés:
Miért különítsünk el erre forrást, nem lenne-e jobb órabéresíteni mindent?

Válasz:
Amit lehet, órabéresíteni kell!
De év közben a létszámhiány, betegállomány miatt képződik bérmegtakarítás. Ezt is lehetne órabéresíteni; de ha nem megy, akkor kezelni kell a helyzetet. A korrekt, objektív, kiszámítható minősítő rendszer ebben nyújtana segítséget.


Forrás hiányában a minősítő rendszer meg tud állni a lábán. Ha pénzt nem tudnak hozzárendelni a teljesítményhez, az erkölcsi elismerés akkor is megvan. Ennek erejét többen nem ismerik.


Persze van hátrány.

A minősítő rendszer lebutított adminisztrációval nem működik.
Úgy gondolom, nem elhanyagolhatóak működtetésének a költségei.
De egy fenékkel nehéz két lovat megülni.


Mindezt azért tartottam fontosnak kifejteni, hogy lássuk:
van mozgástere a munkáltatónak.

Ezeken a fórum oldalakon mindig a kritikai észrevételek lesznek túlsúlyban.
Ez nem baj, de el szeretném kerülni a vádat, hogy itt csak bírálnak; vita a lehetséges koncepcióról nincs.


Köszönöm, hogy figyelmesen elolvastad soraimat! icon50.gif



Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
[válaszok erre: #39 #40] [előzmény: (34) dulifuli, 2007-06-15 08:44:52]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
52. Elküldve: 2007-06-15 00:48:15 [61.]


Ha a 45-ös hozzászólásra gondoltál, akkor emlékeztetni szeretnék mindenkit arra, hogy korábban korlátozott gazdálkodási lehetőséggel rendelkezett a dolgozó.

A ruharaktárban zakó helyett kérhetett nadrágot (talán kettőt is), télikabát helyett zakót stb.
A keretet nem léphette túl, ugyanakkor mindig szabályos formaruhában kellett a munkahelyén megjelennie.

Szerényen csak azt szerettem volna mondani, hogy a póló és a bermuda megmentésének ez is lehetne az egyik útja.
Hivatalosan nem utálták el, csak anyagi okok miatt húzták ki.

De ha valakinek van jobb ötlete . . .



Téma: Egyenruha Fórum: M3
[válaszok erre: #53] [előzmény: (48) Hoffa60, 2007-06-14 14:57:09]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
38. Elküldve: 2007-06-15 00:33:33 [62.]


Nem ismerem a sztorit, esetleg írhatnál róla.

Az udvariasság megköveteli, hogy leírjam:
ha hibázott a szolgálattevő, akkor azt nem az észak-déli vonal nevében követte el.
Erre a képviseletre senki sincs felhatalmazva.

Jó és rossz emberek mindenhol vannak.
Általánosítás keretében az észak-déli szolgálattevőket szembeállítani a kelet-nyugati motorkocsi-vezetőkkel kissé elhamarkodott döntésnek tűnik.

Hosszú lesz még a nyár.
Szerintem képesek vagytok pontot tenni az ügy végére.



Téma: Kelet-Nyugat Fórum: M3
[válaszok erre: #39 #48] [előzmény: (33) Hoffa60, 2007-06-14 15:33:45]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
33. Elküldve: 2007-06-15 00:01:49 [63.]


Értékrend:
küldetéstudat, hitvallás, amelyet mondjuk egy Etikai Kódexben szoktak megfogalmazni.

Ennek a kinyilatkoztatásnak az utazóforgalmi dolgozókra vonatkozó részletezése az, amit én oly nagyon keresek. Biztos lennének olyan célok, amelyekkel anyagi motiváció nélkül is azonosulni tudnának a munkavállalók, ha ismernék azokat.

Ebből az értékrendből kellene a munkáltatónak kidolgoznia egy folyamatosan karbantartott minősítő rendszert, amelyhez béremeléskor, prémiumosztáskor, jutalmazáskor hozzá lehetne rendelni az anyagiakat.

Természetes, hogy a munkaszervezés és a gazdálkodás nem a szakszervezet dolga.
A dolgozóknak azonban tudniuk kell, hogy milyen mulasztásban van a munkaadó.


Ha a jó munkáltatói kommunikáció alatt azt érted, hogy a vezetés az információs fölényét megpróbálja folyamatosan fenntartani, akkor egyetértek veled. icon33.gif



Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
[válaszok erre: #34 #63] [előzmény: (32) Hoffa60, 2007-06-14 15:10:22]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
31. Elküldve: 2007-06-13 22:30:54 [64.]


Tudom nehéz elhinni, de a Metró (és a BKV) történetében lezárunk most egy korszakot, és valami új kezdődik.

Nem tudom mennyi lesz ebből látható egy motorkocsi-vezető részére, de a rendszernek a felvetett kérdéseidet tudnia kell kezelnie.

Ha nem így lesz, le tudod vonni a tanulságokat.



Téma: Kelet-Nyugat Fórum: M3
[válaszok erre: #33] [előzmény: (30) KIPKOP, 2007-06-13 22:05:12]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
30. Elküldve: 2007-06-13 22:19:53 [65.]


Személy szerint a pénzosztások legnagyobb hátulütőjét abban látom, hogy egy értékrendet próbál helyettesíteni.

Azt gondolom, hogy lennie kellene egy önálló lábakon álló, és folyamatosan működő minősítő rendszernek.
A dolgozó így folyamatosan informálva lenne arról, hogy az eddigi munkája mennyit ért a munkáltatónak.

Amennyiben van forrás a teljesítmények díjazására, akkor nem kellene rövid idő alatt kreálni egy aktuális értékrendet az adott helyzethez.

Természetesen béremelés esetére egy több szempontot is figyelembe vevő bértarifa-táblázat megalkotását is elengedhetetlennek tartok.

Jelenleg úgy néz ki a helyzet, hogy ha van pénz, akkor van értékrend.
Van mit jutalmazni, illetve megtorolni.

Ha nincs éppen pénz, akkor jön az erkölcsi értékek felpuhulása . . .

Úgy hiszem, ennél többet érdemlünk mi is, meg a cégünk is.



Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
[válaszok erre: #31 #32]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
76. Elküldve: 2007-06-13 22:01:28 [66.]


Őszintén, mekkorát lehet tévedni ezzel a műanyag védővel?

Ha esetleg rosszul sülne el a dolog, még mindig jöhet az örökéletű szigszalag.

Ez a projekt akkor sem kerülne több százezer forintba, túl nagy kockázatot nem látok.



Téma: Gány & Buher Fórum: M3
[válaszok erre: #77] [előzmény: (70) dulifuli, 2007-06-12 14:06:36]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
45. Elküldve: 2007-06-13 21:53:15 [67.]


Igen, itt van a lényeg.
Valamit be kellett áldozni, és ez nem lehetett a pincérmellény.

Biztos botrány lenne, ha valaki azt javasolná,
hogy év végén a formaruha-keret megmaradt (fel nem vett formaruha) része legyen átváltható bermudára és pólóra.

A pólót nemcsak a kényelme miatt szeretik többen;
hanem egyértelművé teszi a nyakkendő-használat mellőzésének okát.



Téma: Egyenruha Fórum: M3
[válaszok erre: #46] [előzmény: (40) Sziii, 2007-06-12 18:59:04]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
29. Elküldve: 2007-06-13 21:35:10 [68.]


Ezekre a kelet-nyugati utasszállító menetekre a vonatüzemóra növelése miatt van szükség.

Így is jelentős az átközlekedő vonatokra eső vonatszemélyzeti munkaórahányad, ezt próbálja csökkenteni ez a megoldás.

Papíron működik a rendszer, a gyakorlat kicsit mást mutat.
De az értelmét az előző mondatokban keresd.

Véleményem szerint erre, (és valamennyi rekonstrukciós) esetre nem a hagyományos fajta finanszírozást kell használni.

A probléma az, hogy a forrás előre be van határolva, miközben az alkalmazásra kerülő technológia, és igénybe vételének időtartama nem ismert.

Aztán az év végén tudod, jön az észak-déli segítség . . .



Téma: Kelet-Nyugat Fórum: M3
[válaszok erre: #30 #32] [előzmény: (19) KIPKOP, 2007-06-13 19:00:03]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
14. Elküldve: 2007-06-13 06:27:55 [69.]


Szia Sziii!

Amíg Kipkop gondolkodik a válaszon, addig én segítek:

van igény a tájékoztatásra, mert időnként közös cipőben járunk.

Ha nem esik nehezedre, írj az aktuális helyzetről.

Addig is sok türelmet kívánok az elkövetkező időszakhoz! icon50.gif



Téma: Kelet-Nyugat Fórum: M3
[válaszok erre: #15] [előzmény: (13) Sziii, 2007-06-12 17:21:05]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
29. Elküldve: 2007-06-07 00:38:02 [70.]


Kétféle dologról beszélünk:

1. terv
Kísérletet tenni a KFM-ek FEOR besorolásának megváltoztatására.

2. terv
Ha az első nem működik, hogyan tudjuk a problémát feldolgozni.


Bárkitől, aki beír ide a fórumba, meg lesz kérdezve:
honnan biztosítsuk a forrást a javaslatodhoz?

A jogosnak tartott igény mellé kéretik a bátorságot is odatenni, és megnevezni a forrást.
Tudomásul kell venni, hogy ez egy harc.

Itt is lehet szövetségeseket találni, csak keresni kell. icon71.gif



Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
[előzmény: (27) totya1, 2007-06-06 21:38:25]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
25. Elküldve: 2007-06-06 12:50:52 [71.]


Fontos kérdéseket feszegetsz.


Beszéltem szakszervezeti felső kapcsolatoddal.

Ő tárgyalást tervez az érdekképviseleten belüli területek (utazói és nem utazói) tisztségviselővel az anomáliák megbeszélésére.

Reméljük, mihamarabb sor kerül erre. icon75.gif


De addig is, ne fogd vissza magad!

Leírtad korrekten kinek kell többet adni.
Fejezd be légyszíves a gondolatot, hogy a forrás biztosításához kitől kell elvenni?



Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
[válaszok erre: #26] [előzmény: (13) totya1, 2007-06-05 16:40:18]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
19. Elküldve: 2007-06-05 10:55:16 [72.]


Ha bevállalod a gyűjtést, miért ne?

Túl sokat nem tudunk veszíteni!



Téma: Gány & Buher Fórum: M3
[válaszok erre: #20] [előzmény: (18) Kingweb, 2007-06-05 10:49:39]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
231. Elküldve: 2007-06-05 10:52:47 [73.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[válaszok erre: #232] [előzmény: (226) Kingweb, 2007-06-05 10:08:12]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
11. Elküldve: 2007-06-05 10:47:22 [74.]


Jól gondolod Duli, más címen jár.
És ebbe a körbe az egyéb helyettesek is beletartoznak.

Az ő feltételrendszerük másképpen van megfogalmazva a körök hiánya miatt.

A vezérelv az, hogy abban a tevékenységi körben, amibe Téged tettek, próbáld meg kihozni magadból a maximumot.

A mozgató nem csinál kört, tehát az ő maximumát másban kell meghatározni. Lehet vitatkozni arról, hogy ez enyhe, vagy szigorú.

Az biztos, hogy sokat kockáztatnak a két ember csinálja meg a négy ember munkáját című mutatványukkal.
De egy prémiumrendszernek talán nem az egyéni kockázatvállalás mértékét kellene díjaznia.

Hol lyukad ki a rendszer?

Ha eü okok miatt vezethetsz; csak nem alagútban.
Akkor van esélyed arra, hogy kiesel az ösztönzési rendszerből.
A mozgatókhoz nem tartozol; kört meg nem tudsz csinálni.
Egy nagy nulla jár Neked!



Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
[válaszok erre: #12] [előzmény: (10) dulifuli, 2007-06-05 10:28:31]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
17. Elküldve: 2007-06-05 10:36:14 [75.]


Érkezett egy ajánlat a Rozsditól (van, aki e nevet nem ismeri? icon33.gif )


300-as vezérkocsi, fékezőszelep karja:

a szigszalag high-tech kiváltására a karok zsugorcsövezésre kerülhetnének, ha erre a megoldásra igény mutatkozna.
(gondolom erről a biciklikormányra való gumicsőről van szó)

Feltétel:
a kocsivezetők 50 százaléka plusz 1 fő, írásban kérje a bevezetését.

Ha ez nem jönne össze, minden marad a régiben.
Ez legalább ingyen van, míg az új gumicsővel költségekbe veri magát a cég.

A magam részéről sajnálatosnak tartom, hogy alsó szinten egyezkedés tárgyát képezi egy ilyen dolog.

Ezzel nem a Rozsdi jószándékát kérdőjelezem meg!



Téma: Gány & Buher Fórum: M3
[válaszok erre: #18 #21 #23 #34]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 Találatok száma: 111
    / 5 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
Az oldal 0.023582935333252 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail