Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9456121/53 Témák: 18954 Tagok: 112653 Legújabb tag: Natthank Online: (77/0
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 5 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Találatok száma: 111 üzenet

P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
8. Elküldve: 2007-06-05 10:18:27 [76.]


Igen.
Rátapintottál az egyik gyenge pontjára a hatályos szabályozásnak.

Ha ilyen vegyes dolgokat művel a dolgozó, akkor nehéz a megfelelő és igazságos arányokat megtalálni.

Vigyázni kell arra, hogy a jelenlegi technikai feltételek mellett ne legyen túladminisztrált a rendszer.
Egy idő után a nyilvántartás többe kerülne, mint amennyi előnyt a precízsége biztosítana.

Úgy gondolom ebbe a rendszerbe sokkal több nem fér bele.

Más kérdés, hogy akkor most elégedjünk meg azzal ami van?



Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
[válaszok erre: #9] [előzmény: (5) Kingweb, 2007-06-05 08:51:24]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
6. Elküldve: 2007-06-05 10:10:30 [77.]


Úgy tűnik, élesedik a helyzet.

Ma várhatóan eldől egy-két dolog az általad említett keverés miatt.

Ha megtudok valamit, majd beírok.



Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
[válaszok erre: #7] [előzmény: (4) dulifuli, 2007-06-05 07:23:52]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
224. Elküldve: 2007-06-05 10:05:20 [78.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[válaszok erre: #226 #227] [előzmény: (222) ojozso, 2007-06-05 09:09:56]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
3. Elküldve: 2007-06-05 00:40:22 [79.]


Példák:

1.
Ha átlag 55 Ft/fős fizetésemelésre van keret, akkor ezt az összeget vigyük le 53 Ft-ra.
Az így elkülönített forrást (létszám x 2 Ft) azok között osszuk fel, akik egyszer sem késtek el az előző évben szolgálatból.

Indoklás: nem okoztak szervezési gondot a munkáltatónak.

2.
Ha a jutalmazási keret átlag 20000 Ft/fő, akkor zárjuk ki a jutalmazásból azt a dolgozót,
akivel szemben jogerőre emelkedett fegyelmi határozat van érvényben,
továbbá azt a dolgozót, akinek igazolatlan hiányzása van.

A felszabaduló forrást egyenlő arányban azok között osszák fel, akik az értékelt időszakban az 5 legtöbb fordulót teljesítették.

Indoklás: kiemelkedő munkájukkal példát mutattak.

3.
Prémiumszabályzat:
A teljesített fordulókra beállított összeget csökkentsük 10 Ft-tal, és ebből a forrásból az EÜ fordítók (leváltók) kapjanak napi 500 Ft/fő összeget.

Indoklás: közhasznú tevékenységet látnak el, ők is legyenek ösztönözve.


Sok sikert kívánok! icon32.gif



Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
[válaszok erre: #5]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
2. Elküldve: 2007-06-05 00:38:42 [80.]


Béremelés, prémiumszabályzat, jutalmazás tárgykörben milyen szempontokat részesítsünk előnyben?

Néhány szabály:

Az érdekképviseleti topikot ne terheljük az itt folytatandó ötletbörzével, egyedül a viták végeredményét vigyük át oda.

Ki kell állnia a törvényesség próbáját a javaslatnak, és essen egybe a munkáltató céljaival.
Ne mondja azt a munkáltató:
nekem ugyan nem fontos ez a szempont; de ha ki akartok szúrni magatokkal, ám legyen.


Egyszerre két dolgot jelentsen ki a javaslattevő:

kiknek kell többet adni;
ajánlatához kiktől kell elvenni a forrást.

Mindezekhez fűzzön indoklást is, és a kialakult vitában szíveskedjen ezt megvédeni.



Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
1. Elküldve: 2007-06-05 00:37:00 [81.]


Bevezetés

Az emberi faj más élőlényektől való alapvető különbsége egyebek között a megszerzett javak újrafelosztásában rejlik.




Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
(TÉMANYITÓ)
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
220. Elküldve: 2007-06-04 21:52:04 [82.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[válaszok erre: #221] [előzmény: (191) Kingweb, 2007-06-01 23:08:26]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
3. Elküldve: 2007-06-03 04:16:22 [83.]


Létszámhiány miatt főnökeink korengedményes nyugdíjazását felülvizsgálják.

Na jó, csak vicceltem! icon33.gif



Téma: Viccek Fórum: M3
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
2. Elküldve: 2007-06-03 04:11:32 [84.]


Kolléganő:

Értem én a viccet, csak nem szeretem! icon33.gif



Téma: Viccek Fórum: M3
[előzmény: (1) Kingweb, 2007-06-03 00:19:49]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
52. Elküldve: 2007-06-03 03:58:51 [85.]


Hoffa majd szépen megvédi az álláspontját, de a témában több van, mint ami látszik.


A szakszervezetek ereje a reprezentatívitásukban van; ettől lesznek a kollektív szerződés, vagy a bértárgyalások aláírói.

Mitől lesz reprezentatív egy szakszervezet?

3 évente, az üzemi tanács választások keretében mérik ezt meg. A következő országos üzemi tanács választások idén novemberben lesznek.

Amennyiben egy tulajdonos meg akarná törni cégénél a szakszervezetek erejét, akkor a reprezentatívitásuktól kellene elsőnek megfosztani őket.

Hogyan lehet ezt megtenni?

Bármilyen szervezetet megmérettetés előtt átalakulásra kényszerítenek, akkor várhatóan nem fog úgy teljesíteni, ahogy az elvárható lenne.

Ha a cégnél több szakszervezet van, akkor célszerű a területi alapon működő szervezeti felállást funkcionálisra változtatnia a tulajdonosnak (ha pedig funkcionális felállás lenne, akkor területi alapúra).


Teljesen véletlenül nálunk is közvetlenül a választások előtt változik meg a cég szervezeti felállása.

Hogyan tudnak védekezni a szakszervezetek?

1.
Megvizsgálni annak a törvényes lehetőségét, hogy lehetséges-e az üzemi tanács választások időpontját kitolni addig, amíg a szakszervezetek belső struktúrájukat át tudják állítani területi alapúról funkcionálisra.

2.
A lehetőségek összes tárházát bevetve küzdeni a korábbi szervezeti felállás megtartásáért (jelen esetben maradjon a MÜI).

3.
A szakszervezetek egyesülése. Ezzel teljesen mindegy lesz, hogy területi alapon működik-e a cég, vagy funkcionálisan.


(Nem kell felhívni telefonon a szakszervezeti vezetőket, hogy valami borzasztó okos dolgot olvastam a fórumon. Tudják ezt.)


Ez lenne a dolgok tétje, és ezért érdemes most jobban odafigyelni a szakszervezetek minden felhívására.

Hoffa későbbi beírása a metró egységéről propagandisztikus lózungnak tűnik,
pedig csak szép csendesen letette a garast az általa üdvözítőnek tartott megoldás mellett.

Én úgy gondolom,
a három megoldás közül legalább kettőt állandóan napirenden kell tartani.



Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[válaszok erre: #53] [előzmény: (45) Kingweb, 2007-06-01 23:48:41]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
206. Elküldve: 2007-06-02 00:43:21 [86.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[előzmény: (190) KIPKOP, 2007-06-01 22:58:11]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
49. Elküldve: 2007-06-02 00:30:56 [87.]


A Te béremelésednél már be lehet aludni. icon75.gif

De nem azért, mert néhányan szimpatizálnának a gondolattal.

Az egyéni bér megállapítása a munkáltatói jogkörgyakorló feladata.



Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[előzmény: (39) KIPKOP, 2007-06-01 21:38:00]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
48. Elküldve: 2007-06-02 00:24:01 [88.]


A METRÓ egységével sokan egyetértenek.

A közös cél folyamatos célkeresztben tartása az átalakulás közben nem egyszerű feladat.

A tisztánlátást ez a topik is segítheti.



Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[előzmény: (36) Hoffa60, 2007-06-01 20:06:41]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
175. Elküldve: 2007-06-01 14:09:07 [89.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[válaszok erre: #177 #180]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
52. Elküldve: 2007-06-01 01:20:45 [90.]


Célom egy gyümölcsöző vita kezdeményezése. Ha szerencsénk van, talán egy összefoglalót is lehet készíteni belőle. A felvezetés hosszú lesz.


Vonatvezetői feladatok rossz helyen


Tézis:

Ha felülbírálhatatlanul befolyásolni tudom egy vonat haladási sebességét, akkor én egy vonatvezetői feladatot is ellátok.



Az előzményben említett esettel összefüggésben változásra lenne szükség.

Az AVR bevezetése idején sok kompromisszum született, egy részük a központi vezérlő számítógép beszerzése elmaradásának köszönhető. A gép-gép közötti kapcsolatra tervezett irányításba hirtelen bekerült az ember. Ha nincs központi számítógép, azt a motorkocsi vezetőfülkéjéből úgysem venni észre. Megfelel a központban egy vezérlő kapcsoló a három legfontosabb menetjellegnek és kész.
Ha pedig állomási áthaladásra van szükség egy vonatnál, akkor elég sétálni az asztal mellett harminc percig.

Talán igaz: normál üzemmenet mellett, ez lehet, hogy elegendő. De a mechanizmus nem erre a megoldásra lett optimalizálva. Feladatok kombinációjában nagy a tévesztés lehetősége.

Védelem a rendszer ellen csak egy van:
lehetőség szerint kerülni az állomási áthaladás beállítását adott haladó vonatnál, illetve óvakodni különféle menetjellegek gyakori változtatásától.


Rendszerhibák:
I. Állomási áthaladás
1.
állomási áthaladáskor a motorkocsi-vezetővel egy független jelzésnek kell közölnie azt, hogy az üzemszerű megállás helyett áthaladás lesz. A rádióforgalmazás nem elegendő a vételi zavarok miatt; illetve keresztellenőrzésre mindenképpen szükség van.
2.
A Központi Forgalmi Menetirányítónak tudnia kell áthaladás beállítása esetén, hogy utasítása a vezetőn keresztül, vagy automatikusan lesz végrehajtva (tehát CMC, PA, esetleg nem ellenőrzött üzemmód van bekapcsolva).

II. Menetjelleg változtatás
1.
menetjelleg változtatáskor a motorkocsi-vezetővel egy független jelzésnek kell közölnie azt, hogy programozott változás idézte elő haladási sebességének megváltozását. A rádióforgalmazás nem elegendő a vételi zavarok miatt; illetve keresztellenőrzésre mindenképpen szükség van.
2.
A Központi Forgalmi Menetirányítónak tudnia kell menetjelleg változtatása esetén, hogy utasítása a vezetőn keresztül, vagy automatikusan lesz végrehajtva (tehát CMC, PA, esetleg nem ellenőrzött üzemmód van bekapcsolva).


Az előbbiek miatt előállhat több hibaforrás:
I. Állomási áthaladás

1.
a vonatnak áthaladás van beállítva (állomási füst miatt); de CMC-ben közlekedik és megáll a gerendánál.

2.
bekapcsolva maradt az áthaladás; PA üzemmódban a vezető már későn vészfékezik.

3.
zöld a kijárati jelző; de ellenőrzött üzemmódban nincs bekapcsolva az áthaladás (a vonat törött ablakkal közlekedik és megáll az állomásban ahelyett, hogy a bejáratnál várakozna; vagy a vonat CMC üzemmódban nyitott tolóajtóval és szükségindítással közlekedik).

4.
zöld a kijárati jelző, de CMC üzemmódban nincs bekapcsolva az áthaladás felszíni csúszós pályán (EPK vészfékre és keréklaposodásra van esély).

5.
A Központi Forgalmi Menetirányító nem tudja azt, hogy áthaladási utasítása maradéktalanul teljesülni fog-e; vagy felül tudja-e bírálni a motorkocsi-vezető CMC üzemmódban.


II. Menetjelleg változtatás

1.
Csökkentett menetjelleg van beállítva, de a motorkocsi-vezető nem tudja, hogy a fedélzeti berendezés gyengélkedik, vagy ez volt az utasítás. A rádióforgalmazás nem elegendő a vételi zavarok miatt; illetve keresztellenőrzésre mindenképpen szükség van.

2.
Csökkentett menetjelleg van beállítva, de az egyik kocsin nincs menet. Ez a hiba ritkán kerül bejelentésre. A Központi Forgalmi Menetirányító pedig a tartalékidőt képzett hibás vonatot fogja majd vissza.

3.
A Központi Forgalmi Menetirányító nem tudja azt, hogy menetjelleggel kapcsolatos utasítása maradéktalanul teljesülni fog-e; vagy felül tudja-e bírálni a motorkocsi-vezető CMC üzemmódban.


Miért fontos ennyire részletezni?

A felelősség miatt.

Ha nem a motorkocsi-vezető dönt a menetjellegről, akkor késés esetén nincs tisztázva a felelősségének mértéke. Különösen akkor, ha a változásról nem kapott értesítést.

Ha bekapcsolva maradt az állomási áthaladás, de a motorkocsi-vezető későn vészfékezett, kit, milyen mértékben terhel a felelősség?

Ha állomási áthaladás van beállítva, de a CMC üzemmódban közlekedő vonat nem kapott értesítést, akkor ki a felelős a megállásért?


A kérdésben való eligazodást segíti a Tézis.

Úgy gondolom, ha a Központi Forgalmi Menetirányító felülbírálhatatlanul befolyásolja egy vonat haladási sebességét, akkor átvette a vonatvezetői feladatok egy részét, és ezzel a felelősséget is.
Ha PA üzemmódban menetjelleget állít be, akkor ezt a motorkocsi-vezető nem tudja felülbírálni.
Ha az állomási áthaladás helyett a normál megállító programot állítja be PA üzemmódban, akkor ezt a motorkocsi-vezető nem tudja felülbírálni.


Ki kell mondani:
a döntések nem mindig ott keletkeznek, ahol a megfelelő információ rendelkezésre áll. Egy számítógép átveheti akár teljes mértékben is a vonatvezetői feladatokat a motorkocsi-vezetőtől (lásd 4-es metró tervei), de a Központi Forgalmi Menetirányítót megbízni ezzel nem szabad.


Álláspontom a következő:

1.
az informatikai lánc hiányolt elemeit ki kell építeni.
2.
a menetjelleg beállításának lehetőségét a vonatra kell telepíteni. Változtatni rajta csak a Központi Forgalmi Menetirányító utasítására legyen lehetséges, és az adatrögzítő is tárolja ezt az adatot.




Elnézéseteket kérem, hogy ilyen rekordhosszúságúra nyúlt a hozzászólás. Úgy képzelem, a hozzászólás érdemben kapcsolódik az előzményhez. Remélem gondolatokat ébresztett, és érdemi válaszreakciókat vált ki.

Köszönöm a türelmeteket! icon70.gif



Téma: KFM Fórum: M3
[válaszok erre: #53 #91] [előzmény: (38) speaker77, 2007-05-31 16:33:27]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
34. Elküldve: 2007-05-31 23:49:39 [91.]


Üdvözlet a fedélzeten!

Jó a nick (közlekedési), de Jimmy nem 13-ban született? icon71.gif

Gondolom azért más befejezésre készülsz . . . icon33.gif

Jó fórumozást kívánok!



Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[válaszok erre: #36] [előzmény: (31) Hoffa60, 2007-05-31 20:13:47]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
27. Elküldve: 2007-05-31 12:54:31 [92.]

G Y O R S H Í R !

(éppen ezért kezeld fenntartásokkal)

Az alább leírtak nincsenek még írásba foglalva, ezért nem is lehet hivatalos. Kizárólag a kíváncsiság kielégítését szolgálja.
Reklamációkat nem, korrekt kiigazításokat viszont szívesen elfogadok.

A mai tárgyalás a bérmegtakarítás felosztásáról megállapodással (szóbeli) zárult mind az utazói, mind a nem utazói területen.
Most ez utóbbira koncentrálunk a fórum irányultsága miatt.

A pénzosztás műfaja egyszeri jutalom lesz.
Figyelembe véve az I-IV. hónap munkateljesítménye lesz.
A visszaosztás, és egyéb technikai változtatások miatt a pénzösszegek némileg változhatnak.
Ha ennek alapján megy valaki reklamálni, hogy a fórumban más számot láttam, nos annak icon37.gif icon67.gif icon73.gif


Megfejelve mindezt, személyesen a nagyvezérnek is alá kell írnia.
Ha minden jól megy, akkor a követekező fizetésnél lesz aki, icon41.gif és lesz aki icon31.gif
Mindent lehet jobbá tenni; a javaslatokat kéretik az illetékeseknek továbbítani. (például kitől kellene elvenni, hogy a másik többet kapjon?)

Motorkocsi-vezetők:

Észak-dél: 54.000 fabatka
Kelet-nyugat: 30.000 fabatka
segédvezetők: 30.000 fabatka
FAV járművezetők: 15.000 fabatka


Az eü nap igénybevétele nem kizáró tényező (4x2 nap összesen), üzemi balesetből eredő betegállomány szintén.
Az eü nap esetében ugyanakkor a visszaosztásban nem részesülhet az igénybe vevő.

K I Z Á R Ó tényező:

KSz. 264-es pontja szerinti lezárt fegyelmi ügy,
igazolatlan hiányzás,
9, és ennél több nap betegállomány.

C S Ö K K E N T Ő tényező:

75 százalékot kap: 1-4 nap betegállomány
50 százalékot kap: 5-8 nap betegállomány.


Az emlékeztetőbe lesz foglalva az a felvetés, hogy:

a rendszer már nem először az észak-déli vonalon lyukad ki, és az itt keletkező bérmegtakarítások főmérnöki szinten többször átcsoportosításra kerültek;
megoldást kell találni plusz forrásokra a kelet-nyugati vonal rekonstrukciós többlet feladatainak finanszírozására. Ezeken a megbeszéléseken érdekvédelmi szervezetek is vegyenek részt.


Ha elírtam, kihagytam valamit, szóljatok! icon50.gif



Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[válaszok erre: #28]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
24. Elküldve: 2007-05-30 12:38:09 [93.]


Nézzük csak, az új címmel mit lehet még itt olvasni.

A mai bérmegtakarításról folytatott tárgyalás a nem utazói résszel kezdődött. Teljesen nem lett befejezve, folytatás holnap (31. csütörtök) délelőtt.

Az utazói terület így értelemszerűen holnap kerül sorra.
Jósolgatni ilyenkor nem szabad, sokféle forgatókönyv lehetséges a továbbiakat illetően.

Írjatok, hogy mennyi értelme van ilyen gyorsan elavuló hírt feldobni a fórumra! icon32.gif



Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[válaszok erre: #25]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
23. Elküldve: 2007-05-30 00:10:08 [94.]


Az elegáns távozást tudomásul vettem! icon71.gif

Arról a tejesember pozícióról végleg még ne mondjál le. Ha így haladunk, hozzánk képest még az is karriernek fog számítani. icon72.gif



Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[előzmény: (18) dulifuli, 2007-05-29 00:44:46]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
22. Elküldve: 2007-05-29 23:59:58 [95.]


Szia Speaker!

Olyan vagyok, mint a jéghokiban a második sor:
tartom az eredményt, amíg nem jönnek a jobbak.

De egyelőre nem jönnek, az igényt viszont látom több helyről. A másik oldalról viszont az üzenetek értő, aktív közönséghez juthatnának el.

Kedvcsinálónak változtatást kezdeményezek:
a topik nevét kereszteld át légyszíves
Érdekképviseleti,
Szaxi,

vagy bármilyen olyan névre, amiből kiderül kik vannak itt. A témába ettől még a csúfnak tartott dolgok beleférnek.

Köszi a megértést! icon32.gif



Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[előzmény: (1) speaker77, 2007-05-24 22:54:15]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
148. Elküldve: 2007-05-29 23:49:28 [96.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[válaszok erre: #151]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
30. Elküldve: 2007-05-29 23:40:37 [97.]


Szia Totya!
Üdvözlünk a fórumon!

Jó volt a belépőd, tetszik, hogy felvetted a kesztyűt!

A beköszönések után majd én is reagálok a felvetéseidre.

De addig egy javaslat:
a folyamatban lévő perrel kapcsolatban először a tényállás legyen közösen átbeszélve (ki, mikor, mit mondott stb.), majd ezután jöjjenek az egyéni értékelések.

De azért írhatsz a hobbidról is. Alszanak téli álmot a kedvenceid? icon13.gif

Küldök én is szmájlikat!
icon75.gif icon70.gif icon41.gif icon22.gif



Téma: KFM Fórum: M3
[előzmény: (27) totya1, 2007-05-29 21:14:22]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
17. Elküldve: 2007-05-28 23:38:38 [98.]


Szia Dulifuli!

Szólásszabadság van, amibe annak is bele kell tartoznia, hogy bárki, akár az érdekképviseletek is a célkeresztbe kerüljenek. Ez a fórum sem lehet kivétel.

De ahogy a dolgok rendje működik, nem árt, ha vonatkoztatási rendszereket használunk.

Előfordul, hogy a szólásszabadság mellett valaki jobban jár, ha nem szól semmit. Még jobb, ha erről a bizalmasai meggyőzik.

Dulifuli Téged nem féltelek. Biztos vagyok benne, hogy amiket a topikokban leírtál, meg tudod védeni. Olyan dolgot pedig nem kell kockára tenned, ami Nálad van és elvehetik.


Miről beszéltem eddig?

Adott egy közel 30 éves, lezárt szakmai életpálya. Tulajdonosa vélt, vagy valós sérelmét nyugdíjasként visszahozta abba a közösségbe, amelynek tagja volt. Felvetése megvitatásához elkerülhetetlenül ki kell nyitni néhány, a lezárt életpályát tartalmazó fiókot. Ennek kapcsán előfordulhat, hogy feledhető ügybe botlunk (kinek nincs ilyen?).


És itt kellene jönnie a felelős gondolkodásnak:

az ügy kimenetelétől függetlenül pár év múlva már csak arra fog emlékezni a kollektív emlékezet, hogy az egyik kocsivezetőnek (aki korábban sokszor hangoztatta: csak egyszer menjen el nyugdíjba, aztán a metró környékére sem néz), volt valami kabátlopási esete nyugdíjasként. Most volt kollégánk belemegy egy olyan partiba, amiben ezt lehet megnyerni, miközben kiteszi tétként az életpályáját az asztalra.

Kedves Dulifuli!

Köszönöm az ügy iránt mutatott szíves érdeklődésedet. Tudom, hogy a szólásszabadsággal kapcsolatban nem túl jók a tapasztalataid (elfojtások, szőnyeg alá söprések, stb.). Elismerem, előző hozzászólásomból mást is ki lehetett olvasni.

A konkrét ügyről való vitára kész vagyok kiállni itt a topikon. Szomorú szívvel, de meg fogom tenni.

Felülvizsgálva korábbi döntésemet, a mai beírásoktól még eltekintek.

További jó fórumozást kívánok! icon32.gif




Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[válaszok erre: #18 #20] [előzmény: (11) dulifuli, 2007-05-28 00:37:43]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
10. Elküldve: 2007-05-28 00:10:58 [99.]


Azt szokták mondani, nem az a legény aki adja; hanem az, aki állja.

Volt itt három beszólás . . . Ez eddig ingyen volt.

Itt húzunk egy vonalat.


A folytatásban a kölcsön mellett a kamatok is törlesztésre kerülnek . . .



Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[válaszok erre: #11 #12]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


P 24


Tagság: 2007-05-13 17:19:42
Tagszám: #44965
Hozzászólások: 111
127. Elküldve: 2007-05-25 09:20:46 [100.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[előzmény: (122) mmmoj, 2007-05-24 15:01:59]
Haladó
P 24 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 Találatok száma: 111
    / 5 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
Az oldal 0.023844003677368 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail