Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9455092/2 Témák: 18952 Tagok: 112615 Legújabb tag: AndreLor Online: (70/0
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 17 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Találatok száma: 411 üzenet

NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
2213. Elküldve: 2011-11-10 16:21:48 [26.]

Ettől függetlenül (persze a törvény alapján) az ÜT is szakszervezetekkel van tele. Illetve azok tagjaival zömmel. Sőt még szövetségeket is képesek kötni (FKDDSZ és Metró KDSZ) azért. hogy rajtuk kívül senki (sem más szakszervezet, lásd MÉDMFSZ, se független jelölt nehogy bekerüljön. Nem is került be. Biztos jó gyerek a vadnyugati blokkos, MILLFAV-os FSZT, de járművezető nem sűrűn van a tagok között. Mondjuk ez a szavazókat is minősíti, hogy birka módjára csak a szakszervezeti jelölést nézték, hogy esetleg nem is ismerik akit bejelöltek, az nem számít.
icon49.gif


Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[válaszok erre: #2214 #2218] [előzmény: (2212) médmfsz, 2011-11-10 13:12:53]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
2192. Elküldve: 2011-11-05 10:03:21 [27.]

Az SZB titkárok hullanak arrafelé mostanában. icon31.gif


Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[válaszok erre: #2209] [előzmény: (2191) médmfsz, 2011-11-05 08:46:14]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
2021. Elküldve: 2011-10-14 22:29:02 [28.]

Hát ennyit a nyugdíjkedvezményről.

http://www.origo.hu/itthon/20111014-megszunik-januartol-a-korhatar-elotti-nyugdij-rethelyi-javaslata-szerint.html


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #2022]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
220. Elküldve: 2011-10-02 13:40:30 [29.]

Azért az érdekes lesz, hogyan jut majd a tömeg a buszokhoz meg vissza. Mert mozgólépcső az nyista, illetve közben még fúrnak faragnak. Már amikor dolgozik éppen valaki.


Téma: Köki átépítése Fórum: M3
[előzmény: (219) perry, 2011-10-02 13:17:49]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1990. Elküldve: 2011-09-06 11:44:55 [30.]

Akkor ő már minden volt, kivéve: icon40.gif


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #1994] [előzmény: (1989) retrometro, 2011-09-06 09:51:09]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1987. Elküldve: 2011-09-05 11:58:55 [31.]

Az utód (egy darabig legalábbis):

Ez a Várszegi az a Várszegi, akit a zátkosban a Mávtól egy bizonyos Dr K. Árpád vezette Kneb vizsgálat megállapításai (marketing, fácántelep, stb.) alapán hajtottak el.
A mélyépítős Tarlós nyilván jól ismeri a metróberes Várszegit!
Még, hogy összefonódás, ugyan kérem!
Az egy szoci privilégium!
Ez nem az, nahát!

Az biza! Veretes díszbölényt sikerült odatenni az "eltársaknak" Kocsis helyére.. Ilyen poszton nem számít a nyugdíjkorhatár? Mert ez a Várszegi, ha 1950-ben járt technikumba ahogy az életrajza hirdeti, minimum 75 éves.



Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #1988] [előzmény: (1986) perry, 2011-09-04 22:00:59]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1983. Elküldve: 2011-08-23 12:17:35 [32.]

Mindenki úgy menti a bőrét, ahogy tudja. Tényleg érdekes, hogy ez a faszi mindent túlél, mindegy milyen színű a kormány. Biztos túl sokat tud mindkét félről. icon31.gif


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #1984] [előzmény: (1982) dulifuli, 2011-08-23 08:30:43]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1975. Elküldve: 2011-08-12 15:35:53 [33.]

A munkaadóknak tetszik a dolgozók jogfosztása.

http://stop.hu/articles/article.php?id=919772

Hogyne tetszene, hogy rohadjon ki a belük. icon38.gif


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #1976]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
2139. Elküldve: 2011-08-02 09:21:55 [34.]

Kerülöd a témát, mint a Nemes. icon32.gif

Tanácsadó vagy, avagy nem besorolásilag? Azt úgysem hisszük el, hogy minimálbérért csinálod. icon31.gif


Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[válaszok erre: #2140] [előzmény: (2137) médmfsz, 2011-08-01 20:47:40]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
587. Elküldve: 2011-07-31 13:27:22 [35.]

Értelmet ne keressél. Csak gyártási évet néztek, mindegy volt, hogy közben esetleg fel lett újítva. Bár az is igaz, hogy padlószint alatt kvázi semmi nem történt. Főleg a hossz- és kereszttartókat emlegette Kocsis is a Fővárosi Közgyűlés előtt, azok meg ugye egyre vékonyodnak.

É-D-ről átment már legalább 10 vonat. Az iskola beindulása után tényleg érdekes lesz. Jövőre pedig még inkább, mert ha Tarlós nem akar segget csinálni a szájából, akkor további kocsikat kellene leállítani életkoruk alapján.

A logikusabb lépés az lenne (ha van itt olyan), hogy az É-D nem jár végig ebben az esetben. De ameddig jár (Deák vagy Árpád), lenne relatíve sűrű követés. Teljes vonalon iskolaidőben, csúcsban mondjuk 5-6 percenként járni, az csúf lenne.

Vagy felvesznek erre embereket:

http://www.youtube.com/watch?v=N-X6dC2yrUc

tokyo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Téma: Kelet-Nyugat Fórum: M3
[válaszok erre: #588] [előzmény: (586) stray, 2011-07-31 00:08:46]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1963. Elküldve: 2011-07-29 21:44:51 [36.]

Micsoda meglepetés. icon32.gif

http://index.hu/bulvar/hirek/2011/07/29/fustol_egy_metroszerelveny_a_nepligetnel/


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1958. Elküldve: 2011-07-27 12:01:38 [37.]

Csak egy példa:

Aggályosnak látják a munkajogászok, hogy a munkáltató nem lesz köteles a havi munkabérről írásos elszámolást adni...

Azt hiszem ez esetben az Akácfában a 160-as szobák környékére testőrséget kell majd vezényelni, hogy ne borítsák az asztalt az ott dolgozókra. Most legalább elméletben észreveheted ha átvágnak a bérlapon. Ha ez nálunk megvalósulna, akkor kicsit nehezebb lenne.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (1957) metrovezeto, 2011-07-27 10:03:24]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
255. Elküldve: 2011-07-22 19:26:30 [38.]

icon31.gif

http://hircsarda.blog.hu/2011/07/22/orban_pusztitott_bacs_kiskunban?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2011_07_22&utm_campaign=index


Téma: Politika Fórum: M3
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
358. Elküldve: 2011-07-20 07:55:33 [39.]

A megoldás:

http://index.hu/belfold/budapest/2011/07/19/szerdan_alairjak_az_alstom-megallapodast/

...az Alstom vállalja, hogy a hatálybalépéstől számított 90 napon belül megszerzi a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól a fékrendszerére a felmentést a magyar vasúthatósági szabályzat alól.

Ha ez a magyar hatóságok magyar szabványokhoz ragaszkodása miatt mégsem sikerülne, azaz nem kapna felmentést az Alstom, a megállapodás szerint további 210 napja lenne arra, hogy megszerezze a 2-es vonalra szánt szerelvények típusengedélyét. E kitétel pedig elvben azt jelenti, hogy módosítania kell a fékrendszert a magyar szabályok szerint, hiszen vállalta, hogy a szükséges módosításokat végrehajtja.


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #359] [előzmény: (357) oregbeatsuhanc, 2011-07-20 07:39:46]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
732. Elküldve: 2011-07-14 14:23:04 [40.]

Ugyanaz a betűtípussal sajnos nem fért volna el. icon31.gif


Téma: Gány & Buher Fórum: M3
[előzmény: (731) itamas80, 2011-07-14 12:41:53]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
350. Elküldve: 2011-07-11 10:08:55 [41.]

http://www.origo.hu/itthon/20110711-metrokocsik-megegyezett-az-alstommal-a-fovaros.html

Csak lefeküdt a Pista. Milyen meglepő. icon32.gif

A cikkben (ha ki nem javítják később) ez jó:

...vagy az Alstom hogyan alakítja át a metrócsokikat, ez ugyanis a cég és a hatóság ügye.


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #351]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
723. Elküldve: 2011-05-23 21:59:23 [42.]

A kiadott 3-ból kettő is meghalt elvileg, idézet egy másik fórumból:

A szerelők szombat-vasárnap dolgoztak, hogy üzemképesek legyenek a kocsik ma reggelre. Az 5 vonatból 3 el is készült, ebből 2 rögtön meg is hibásodott. (Ezzel nem a K-Ny-is karbantartókat szeretném lejáratni, hiszen minden elismerésem az övék elsősorban a K-Ny-i metrókocsik általános jobb állapotáért, hanem ez egy élő példa arra, amit nemrég jósoltunk. Ezek az Ev3-mak tényleg javíthatatlanok.)


Téma: Gány & Buher Fórum: M3
[előzmény: (722) dulifuli, 2011-05-23 21:26:22]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1872. Elküldve: 2011-05-20 15:22:59 [43.]

Csak a VJSZ mint lehetséges "szakcég" miatt linkeltem be. A cikk régebbi. Most nem tudom ki a vezetője a Kft-nek.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #1873] [előzmény: (1870) itamas80, 2011-05-20 14:55:54]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1868. Elküldve: 2011-05-20 14:48:18 [44.]

http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=340614

Vajon most ki ennek a vezetője?


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #1870 #1875] [előzmény: (1867) itamas80, 2011-05-20 14:31:23]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
346. Elküldve: 2011-05-18 21:26:09 [45.]

Akkor Bombardier vagy valami. Volt még pár induló. icon32.gif


Téma: Alstom Fórum: M3
[előzmény: (345) dispotion, 2011-05-18 21:22:46]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
344. Elküldve: 2011-05-17 20:55:01 [46.]

Hát kívánkozik oda a Siemens vonat. icon32.gif

Vagy orosz, de Siemens elektronikával, állítólag van ilyen.


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #345] [előzmény: (343) retrometro, 2011-05-17 20:35:50]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
342. Elküldve: 2011-05-17 20:23:57 [47.]

Várjuk meg, ki a vevő. icon32.gif


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #343] [előzmény: (341) retrometro, 2011-05-17 20:16:25]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
340. Elküldve: 2011-05-17 20:11:07 [48.]

Nocsak. icon32.gif

http://bkvfigyelo.postr.hu/eladtak-az-alstom-metrokat


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #341]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1831. Elküldve: 2011-05-13 12:45:58 [49.]

http://www.vg.hu/vallalatok/egeszsegugy/nincs-ido-a-bkv-t-menteni-az-egeszsegugy-helyett-348668


http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/ujabb_metro_epulhet_budapesten.483012.html

Utóbbi nagy ötlet lenne. Mármint részlegesen lecserélni. Ugyanis egy eddig nem volt típus esetén lehetne É-D-re is felvenni segédvezetőket. icon31.gif


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1822. Elküldve: 2011-05-08 22:55:54 [50.]

Ja, egy ellenállás a rádióban. icon28.gif


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #1823] [előzmény: (1821) itamas80, 2011-05-08 22:51:10]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 Találatok száma: 411
    / 17 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
Az oldal 0.02311897277832 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail