Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9300651/3 Témák: 17706 Tagok: 109421 Legújabb tag: gossa Online: (56/2
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 2 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Aktuális (üzenet: 31, Mobiltelefonok)
 
 62. Topi-50  |   Válasz erre2020-03-29 08:07:08 [1.] 
Tudati programozás

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 61. Topi-50  |   Válasz erre2020-03-17 15:47:37 [2.] 
5G: Halott fák és méhek a mobilsugárzás miatt

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 60. Topi-50  |   Válasz erre2020-03-17 13:34:12 [3.] 
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1106160259717009&id=100009691357542

https://www.facebook.com/vrabik.zoltan/posts/3044197498944158

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 59. Topi-50  |   Válasz erre2020-03-16 19:37:34 [4.] 
Ezt a videót ajánlom megtekintésre. Folyamatosan jönnek a teljes képhez a mozaikdarabkák, ebben az előadásban szépen összerakva meghallgathatjátok. (vírus, program, vírusprogram, chamtrail, 5G, emberi tudatosság emelés, a háttérhatalom törekvése az irányban, hogyan is tudnák zombivá változtatni az embereket, az emberi genom mérgezése vegyszerekkel, Rudolf Steiner már 100 évvel ezelőtt látta, mi lesz ma, és ehhez hasonlókról szól a videó)


Előtte némi infó a vírusokról:
"A vírusokról.
TÉNY, a vírusok valójában nem élő szervezetek, nem élő organizmusok! Tudományosan:
A Vírusok élettelen, ám szerves struktúrák. Ellentétben a baktériumokkal!


A vírusok nem esznek, nem isznak , éppen ezért nem is lehet őket semmilyen vegyszerrel elpusztítani,sem megmérgezni. Sőt, azért sem élő organizmusok, mert még csak szaporodni sem tudnak! Éppen ezért hatástalan rájuk az antibiotikum vagy bármilyen vegyszer, így a fertőtlenítőszerek sem! Ezek csak az élő szervezetekre vannak hatással, mint amilyen a baktériumok is.
Maga a tudomány, a tudósok a vírusokat élettelen ám szerves struktúrának tekintik.
A vírus önmagát nem képes reprodukálni, nem képes szaporodni ezért egy gazdasejtet keres magának amibe beépül.
A vírus gyakorlatilag egy parazita.
A vírus nem teremtmény, hanem egy mentális, azaz gondolati szintről jövő információ, avagy program vagy mai szóval szoftver.
Működésükben nagyon hasonlatosak a kristályokhoz, amelyeket mint tudjuk, szintén nagyon jól lehet programozni.
Ezek a vírusok is valójában élettelen de szerves anyagok, melyeket információval lehet megtölteni, azaz beprogramozni. Így akár szoftverként lehet tekinteni rájuk s így is működnek.
Sokan nem tudják, hogy a genetikailag módosított növényeket is vírusok segítségével módosítják. A vírusokat szikeként felhasználva juttatják be az élő szervezetekbe az új genetikai programot, s ezt a programot maga a vírus hordozza. Tehát a vírus egy szoftverhordozó,s attól függően milyen programmal információval van feltöltve/beprogramozva - ezzel az információval tölti fel a sejtet melybe belekerül.
A vírus tehát egy információhordozó élettelen, ám szerves struktúra, anyag. Amikor elfogyasztjuk a génmódosított élelmiszereket nem is tudjuk, hogy tudattalanul is vírusokat viszünk be a szervezetbe, melyek víronokként látens módon lehet 20-30 évig is jelen lehetnek a szervezetünkben, sőt beépülhetnek a DNS-be, így átörökíthetőek is lesznek.
De akkor honnan van ennyi vírus?
Úgy, hogy ezek a bizonyos vírusok valójában programok, mondhatni „szoftverek”. Bekerülnek egy-egy sejtbe és ott legyártatják magukat. Mégpedig arra is ügyelnek hogy olyan sejtekbe kerüljenek bele, amelyek pont azért felelősek, hogy a vírusokat, a baktériumokat , betolakodókat elpusztítsa. Ezek az immunsejtekbe, a fehér vérsejtekbe fészkelik be magukat és ott gyártatják le magukat. Ez a bizonyos legyártatás egy nagyon érdekes dolog.
Amikor bekerül a vírus egy ilyen ártatlan kis sejtecskébe, beviszi a „szoftvert”, s a „szoftver” arra készteti a sejtet, hogy sokszorosítsa a vírusokat, majd amikor a vírusok kitörnek a sejtekből, ők vironok lesznek a szervezetben.
S ezek a vironok élnek több hétig majd elpusztulnak. Ez a több millió kis viron, ahogy elpusztul, bennünk ez a sok kis halott részecske, mint idegméreg dolgoznak, s elkezdik az idegrendszert is mérgezni. Nagyon sokan panaszkodnak arra, hogy idegesek, idegi problémáik vannak, feszültek. Nem nehéz kitalálni, hogy ennek az egyik okozója ennek is a vírus. Megpróbálták gyógyítani a vírus beteg embereket de nem sok sikerrel, nem nagy eredménnyel.
Ugyanis a legnagyobb ellensége ennek a bizonyos vírus fertőzésnek, maga az immunrendszerünk lenne, de olyan rafináltak ezek a vírusok, hogy magát az immunrendszert is megtévesztik. Ahhoz, hogy felismerjük a vírust időben, - még mielőtt nem lesz viron, - ahhoz, hogy az immunrendszernek tudjunk szólni, hogy mire kellene odafigyelnie, - merthogy meg van tévesztve az immunrendszer, ezért nem veszi észre, - erre még tudományosan nem találták meg a megfelelő vírus elleni „szoftvert”, ami nem lehet anyagi természetű.(!)
Még mindig a gyakori kézmosás és a szeretet energia magas rezgésének áramoltatása a legerősebb fegyver a vírusok ellen is, hiszen ez erősíti az immunrendszert is."



figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 58. Topi-50  |   Válasz erre2020-03-15 07:22:40 [5.] 
https://www.origo.hu/techbazis/20200314-telekom-koronavirus-extra-ingyen-mobilnet.html



figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 57. Topi-50  |   Válasz erre2020-03-13 21:52:42 [6.] 

Ezt hallgassátok meg de végig mert tud ez az ember nem is keveset!!




figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 56. Topi-50  |   Válasz erre2020-01-16 20:39:52 [7.] 
MRI igazolja: a képernyőbámulás árt a gyermeki agy fejlődésének

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 55. Topi-50  |   Válasz erre2020-01-03 08:57:46 [8.] 
JEXi A TÚL OKOS TELEFON

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 54. Topi-50  |   Válasz erre2019-08-12 15:36:54 [9.] 
http://magyarmegmaradasert.hu/erdekkorok/egeszseg-gyogyitas/egeszseguenkert/item/5303-z

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 53. Topi-50  |   Válasz erre2019-06-22 09:30:28 [10.] 
Ingyenes szolgáltatásokkal elindult a Digi Mobil

július 1-től. induló, új DIGI Mobilnet szolgáltatás

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 52. Topi-50  |   Válasz erre2019-04-22 20:25:27 [11.] 
Online zombisság.

- A felszín:
https://youtu.be/XxBVAnL2pYM
- Kissé mélyebben:
https://youtu.be/WMuybPkNDpc
- Tovább is van???
...

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 51. Topi-50  |   Válasz erre2019-02-16 21:58:16 [12.] 
Enigmák - Jön az 5G. Mennyire vegyük komolyan?

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 50. Topi-50  |   Válasz erre2018-12-19 19:39:21 [13.] 
https://tinyurl.hu/JZGs/

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 49. Topi-50  |   Válasz erre2018-12-19 08:56:36 [14.] 

https://ujvilagtudat.blogspot.com/2018/12/az-elektromagneses-sugarzas-halalos.html


figyelemre méltó írások:
példaképünk..
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2018-12-19 09:01:45]
 48. Topi-50  |   Válasz erre2018-11-27 00:15:05 [15.] 
https://vasarnap.hu/2018/11/22/behalozott-gyermeklelkek-1-resz/

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 47. Topi-50  |   Válasz erre2018-10-14 23:38:25 [16.] 
https://www.youtube.com/watch?v=70xpbxGPZB8

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 46. Topi-50  |   Válasz erre2017-06-24 09:45:19 [17.] 
A Telekom is belemegy a játékba: visszaadják a jövő héten megszűnő telefonszámokat



Visszakaphatják hívószámukat és egyenlegüket azok a telekomosok, akiktől július 1-jén a törvény miatt kénytelenek lesznek elvenni azt – közölte a hvg.hu kérdésére a Magyar Telekom.



A július 1-jén hatályba lépő, mindenkire vonatkozó új szabályozás – melynek minden fontos következményét itt olvashatja el – részeként minden feltöltős SIM-kártya tulajdonosának egyeztetni kell személyes adatait a szolgáltatónál, legkésőbb június 30-áig. (Ezt személyesen és telefonon is el lehet intézni, de legegyszerűbb és leggyorsabb a netes adategyeztetés: itt mutatjuk, hogy hogyan végezheti el.) Aki nem lép, annak július 1-jén megszűnik a telefonszáma.

A mobilszolgáltatók közül elsőként a Telenor jelezte: megoldják, hogy a számukat elvesztő ügyfelek – bizonyos feltételekkel A kék szolgáltató bejelentése után megkérdeztük a versenytársakat is. A Magyar Telekomnál kérdésünkre elmondták, a Domino-kártyával rendelkező ügyfelek később, új szerződésükhöz visszakaphatják korábbi hívószámukat és esetleg fennmaradt egyenlegüket, abban az esetben is, ha elmulasztják az adategyeztetést. Hogy milyen feltételekkel, arról részletes tájékoztatást jövő hétre ígértek a Telekomnál.

forrás: HVG Tech rovat

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 45. Topi-50  |   Válasz erre2017-05-08 21:02:28 [18.] 
Feltöltőkártyások, figyelem! Fontos határidő közeleg

2017. május 8. hétfő, 14:35
Megszűnik a feltöltőkártyás előfizetése azon ügyfeleknek, akik nem egyeztetik adataikat a megadott határidőig – hívja fel a figyelmet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).




A jogszabályi változások miatt a mobilszolgáltatóknak idén június 30-ig azonosítaniuk kell a feltöltőkártyás előfizetőiket (előre fizetett hang sim-kártyákkal rendelkezőket).
A több millió érintett kártyahasználónak kapcsolatba kell lépnie mobilszolgáltatójával a szolgáltató által megjelölt módon és formában.

Nagy változás jön a mobilozásban - sokan meg fognak lepődni


Nagy roham jöhet a mobilszolgáltatóknál


Mindez csak a 2017. január 1. előtt vásárolt kártyákra vonatkozik - írja az NMHH.


Ha valaki elmulasztja a június 30-i határidőt, akkor az előfizetés július 1-től megszűnik. A családtagok számára vásárolt sim-kártyákról se feledkezzenek meg, különösen a gyerekek és az idősek mobiljairól. Az adategyeztetési kötelezettség továbbá azokra a kártyákra is vonatkozik, amelyeket - bár hangalapú szolgáltatások -, nem hanghívásokra használnak, mert például mérőórákban, kapunyitokban, riasztókban biztosítanak kapcsolatot.

A január 12-én hatályba lépett rendelet alapján egy egyéni előfizetőnek legfeljebb tíz, egy üzleti előfizetőnek pedig maximum ötven előre fizetett úgynevezett mobilrádiótelefon sim-kártyája lehet.

A szolgáltatók 2017. június 30-ig legalább kétszer sms-értesítést küldenek az előfizetőknek a személyazonosságot igazoló ellenőrzéshez szükséges adatokról, az adategyeztetés módjáról (az az személyesen, telefonon vagy online), az adatok megadásához szükséges teendőkről, valamint az egyeztetés elmulasztásának jogkövetkezményéről, a feltöltőkártyás előfizetések megszűnéséről.

A hatóság és a mobilszolgáltatók is "adategyeztetés" elnevezésű aloldalakat hoztak létre a weboldalaikon, ahol részletes információ található az adategyeztetésről, a személyazonosságot igazoló ellenőrzésről.

Fontos tudni, hogy a szolgáltató munkatársai az adategyeztetés miatt személyesen nem keresik fel az ügyfeleket a lakásukon vagy a munkahelyükön. Az ilyen személyes megkeresések valószínűleg rossz szándékúak.

https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/domino-adatell...

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2017-05-08 21:08:21]
 44. Topi-50  |   Válasz erre2017-01-22 08:20:35 [19.] 
Bőven lesz feladata a feltöltős SIM-kártyát használó ügyfeleknek



A mobilszolgáltatók külön SMS-ben értesítik majd a feltöltős SIM-kártyát használó ügyfeleket arról, mi a pontos teendőjük a 2017. június 30-ig szükséges adategyeztetéssel kapcsolatban - közölték az MTI által megkeresett szolgáltatók.



Az adategyeztetésre azért van szükség, mert az idén január elsején módosultak az elektronikus hírközlésről szóló törvénynek az előrefizetős SIM-kártyás mobiltelefon szerződésekre vonatkozó szabályai, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) ezeket részletező rendelete pedig január 12-én lépett hatályba.

A jogszabály szerint a szolgáltatók kötelesek ellenőrizni egyfelől az új előfizetők személyazonosságát, valamint a már meglévő feltöltőkártyás ügyfelek adatait is egyeztetniük kell a központi nyilvántartásban lévőkkel. A szolgáltatóknak az idén június 30-ig kell felülvizsgálni a meglévő előfizetői szerződésállományt: egyrészt összesíteni kell az egy kézben lévő kártyák számát, másrészt el kell végezni az előfizetőik adatainak egyeztetését és ellenőrizni kell a személyazonosításra alkalmas igazolványuk érvényességét is.

A Telenornál az adategyeztetés pontos menetének kidolgozása még folyamatban van. A szolgáltató január első felében tájékoztató SMS-t küldött kártyás ügyfeleinek, és jelezte, hogy egyelőre nincs teendőjük a jogszabály változások kapcsán. Az adategyeztetés tervezett menetéről rövidesen tájékoztatják az érintett előfizetőket, illetve a www.telenor.hu/adategyeztetes oldalon is folyamatosan feltünteti a cég a tennivalókat.

A Magyar Telekom az MTI-nek adott válaszában azt hangsúlyozta: amíg nem kap értesítést az ügyfél, hogy keresse fel a szolgáltatót az adategyeztetés érdekében, addig nincsen teendője ezzel kapcsolatban. A szolgáltató januárban előzetes tájékoztatást küldött SMS-ben az érintett előfizetőknek, de a konkrét adategyeztetésről újabb értesítést fog küldeni. Az idei első adategyeztetést követően a továbbiakban évenkénti adategyeztetés történik, melynek esedékességét megelőzően szintén értesítést küld a szolgáltató két alkalommal.

A Telekom tájékoztatott arról is, hogy a jogszabály értelmében az adategyeztetés személyesen, telefonon és online is elvégezhető lesz és azokban az esetekben lesz rá szükség, amikor a szolgáltatónál nyilvántartott előfizetői adatok eltérnek a hatósági nyilvántartásban szereplő személyes adatoktól, vagy az okmányok adataival nem egyeznek.

A Vodafone pedig azt közölte az MTI-vel, hogy időben tájékoztatják majd a feltöltőkártyát használó ügyfeleket a szabályozás változása miatti teendőkről. A vállalat egyelőre arról küldött SMS-t a múlt héten, mit kell tenni a feltöltő kártyát (prepaid) használó ügyfeleknek, ha a szerződés megkötésekor megadott adataik megváltoztak.

A jogszabály azt is kikötötte, hogy egy magánszemély szolgáltatónként legfeljebb 10, míg egy cég legfeljebb 50 darab hanghívásra szolgáló feltöltőkártyával rendelkezhet. A vevőnek a feltöltőkártyás előfizetés vásárlásakor nyilatkoznia kell arról, hogy a limitet még nem érte el meglévő hangalapú feltöltőkártyáinak száma.

A Telenor és Magyar Telekom az MTI kérdésére kifejtette: a jelenleg limiten felüli darabszámú kártyával rendelkező ügyfeleknek június 30-ig kell nyilatkozniuk arról, melyik hívószámokat kívánják fenntartani. A szolgáltatók emlékeztettek, hogy amennyiben a nyilatkozattétel elmarad, vagy az ügyfelek személyazonosságának ellenőrzése sikertelen, megszűnnek az érintett feltöltőkártyás előfizetői szerződések.

A törvény egyúttal tiltja a feltöltőkártyás előfizetések továbbértékesítését. A SIM-kártya ingyenes átadása harmadik személynek csak akkor lehetséges, ha arról az előfizető előzetesen tájékoztatja a szolgáltatót és megadja a használó személyazonosító igazolványa (például fényképes személyi igazolvány, jogosítvány vagy útlevél) ellenőrzéséhez szükséges adatokat is, továbbá az ellenőrzés sikeres volt. Ha az előfizetést közeli hozzátartozó részére adja át az ügyfél, azt nem szükséges a szolgáltató részére bejelenteni.

Amennyiben a telefonszolgáltatásra használt feltöltőkártyás előfizetését az ügyfél előzetes bejelentés és adatellenőrzés nélkül adja át használatra közeli hozzátartozóján kívül más személynek, akkor a szolgáltató köteles az előfizetői szerződést 5 napos határidővel felmondani - fejtette ki a Telenor.


figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 43. Topi-50  |   Válasz erre2016-06-13 13:24:34 [20.] 
Döbbenetes mindenkinek nyomkövető van az okos pórázán

A 21-dik század gyógyíthatatlan betegsége

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 42. Topi-50  |   Válasz erre2015-01-13 21:36:38 [21.] 
Steve Jobs az Apple egykori elnök-vezérigazgatója nem engedte gyerekeinek, hogy iPad-et használjanak

http://idokjelei.hu/2014/09/steve-jobs-nem-engedte-gyerekeinek-hogy-ipad-et-hasznaljanak/

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 41. Topi-50  |   Válasz erre2015-01-03 18:04:27 [22.] 


WiFi és egyéb EMF eszköz hogyan okoz biológiai ártalmat?


figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 40. Topi-50  |   Válasz erre2015-01-03 17:41:47 [23.] 
Emberromboló az okostelefon

Digitális diéta kellene



Egy szakember szerint ideje lenne visszafognunk az okostelefonjaink használatát.
Alexander Markowetz, a Bonni Egyetem Informatikai Intézetének adjunktusa a Menthal projekt keretében 200 000 okostelefon-tulajdonos szokásait vizsgálta meg. Eredményei szerint az okostelefonok használata mára egészségtelen méreteket öltött és a digitális világban az elhízás szinonimájává vált. Sokan folyton mobil készülékeiket nyomogatják vacsoránál és összejöveteleken is, elhanyagolják a családjukat és a munkájukat.

"Eddig körülbelül 200 000 ember telepítette fel a telefonjára a Menthal nevű alkalmazást és körülbelül 50 000 személy használja is. Az első és legfontosabb megállapításunk az, hogy a projektben résztvevők egyáltalán nem telefonálnak. A telefonálási funkciók kínálta lehetőségekkel a felhasználók naponta átlagosan kevesebb, mint 10 percig éltek, ugyanakkor naponta körülbelül 3 órán át voltak használatban a készülékeik. Naponta 35 perc ment el a WhatsApp, 15 perc a Facebook, 3-4 perc pedig az Instagram használatára. A különböző játékok, például a Candy-Crush körülbelül 25 percig futottak, szintén sok időt töltöttek el az emberek a YouTube-videók megtekintésével és a hírek elolvasásával."

"S van még egy kategória, ami minden más szolgáltatást tartalmazott, ide vehetjük a banki, a parkolási, a levelező- és a közlekedési szoftverek használatát. Alapvetően persze semmi rossz nincs abban, hogy az okostelefonunkat naponta 3 órán át használjuk, mindenki maga dönti el, hogy miként pazarolja el az idejét. Nem az okostelefon előtt eltöltött időtartam a lényeges, hanem sokkal érdekesebb, hogy naponta hányszor lépünk kapcsolatba az eszközzel: átlagosan 55 alkalommal kapcsoljuk be. Ez a szám annál magasabb, minél fiatalabb az illető. A projektben résztvevők körülbelül 12 százaléka naponta 96-szor kapcsolja be a készülékét és minden tizedik percben használja azt. Ez oda vezet, hogy az emberek nem tudnak összpontosítani egyéb dolgokra. Ugyan dolgozniuk kellene, de nem csinálnak gyakorlatilag semmit, mert még gyorsan megnézik az e-mailjeiket vagy még előtte elolvassák a legfrissebb Facebook-bejegyzéseket" - összegezte a tapasztalatait a szakember.



Alexander Markowetz hozzátette, hogy ha valaki naponta 90-szer kapcsolja be majd ki a telefonját, akkor ezzel biztos nem hoz mindegyik esetben racionális döntést, ezek sokkal inkább reflexszerű dolgok. Nem lehet kijelenteni, hogy az okostelefonjaink butábbá tesznek minket, de az biztos, hogy a túlzott mértékű használat csökkenti az intellektuális produktivitásunkat.
hőkamerás felvétel mobiltelefonálás előtt és után

A hosszú távú következményeket is figyelembe kell venni: nagyon szétszórttá válhatunk. Korábban ez a jelenség nem volt ennyire jelen az életünkben, televíziót például csak addig tudtunk nézni, amíg a tévé előtt ültünk, a mobilok megjelenésével viszont minden megváltozott.

Napjainkban a válásoknál a túlzott mértékű mobiltelefon-használat gyakrabban szerepel indokként, mint a hűtlenség. Felmérések alapján ma már minden negyedik ember féltékenyebb a partnere mobiljára, mint egy lehetséges szeretőjére, s legkésőbb innentől kezdve ez a jelenség egyáltalán nem vicces.

A Bonni Egyetem Informatikai Intézetének adjunktusa szerint a jelenség a munka világára is komoly hatással van, hiszen ne feledjük: a pénzünket a fejünkkel és nem mobilnyomogatással keressük meg. Ellenben a munkaidő utáni levelezés betiltását is elítéli, ugyanúgy, amikor azt mondja egy cég, hogy akkor dolgozhat a munkatársa amikor akar, ugyanis mindkét dolog kommunikációs káoszhoz vezet. Szerinte ehelyett fel kellene mérni a munkanap menetét: hány e-mailt ír valaki? Hány emberrel kommunikál és milyen gyakran szakítják félbe? Milyen gyakran és milyen hosszú ideig használja a mobilját, a laptopját és a táblagépét? Csak ezután lehetne kidolgozni egy tartós kommunikációs kultúrát és személyre szabott digitális diétát.

"A mobilgyártók kedvesek. Minden évben szeretnének nekünk egy új modellt eladni, lehetőleg minél drágábban, az viszont egyáltalán nem érdekli őket, hogy mennyi időt töltünk a készülékek használatával. A vállalatok számára az az egyetlen dolog a fontos, hogy jó tapasztalataink legyenek a termékeikkel és a következő évben is pénzt adjunk ki az új eszközökre. Viszont jelenleg számos rossz tapasztalatunk van: túlterheltek vagyunk, sokszor irracionálisan cselekszünk és olyan dolgokat csinálunk, amik boldogtalanná tesznek bennünket. Vásárlóként azt mondom: ha egy készülékkel rosszak a tapasztalataink, akkor ez a termék hibája. A következő telefongenerációnak gondoskodnia kellene a kognitív ellazításunkról, ennek kellene a központi funkciónak lennie.

Jelenleg teljesen rosszul mérjük fel a telefonhasználatunkat: túlbecsüljük a használat időtartamát és alábecsüljük a gyakoriságát. Meg kell tanulnunk megfontoltan használni a készülékeinket. Vagyis csak akkor kapcsoljuk be őket, ha valóban szükségünk van rájuk. Digitális diétára kell fognunk magunkat" - fejtette ki a kutató.
Ezt is tudnod kellene

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 39. Topi-50  |   Válasz erre2015-01-01 23:10:27 [24.] 
Nézz Fel! Hagyd a telefonod!

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 38. chipi  |   Válasz erre2014-10-14 00:25:40 [25.] 
Sziasztok!

Mennyire érdemes Android 4.4 re frissíteni?
Telefon: S3mini
 Aktuális (üzenet: 31, Mobiltelefonok)
 
    / 2 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.013315916061401 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail