Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9266508/0 Témák: 17587 Tagok: 109015 Legújabb tag: Katona Vanda Online: (87/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 41 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Mindennapi problémák (üzenet: 1001, M3)
 
 1122. NB6667  |   Válasz erre2012-12-06 13:46:29 [1.] 
Igen az valóban paradoxon, hogy az ürge, akit a vizsgálóból a sokadik füstölés után kipenderítettek, a MEO-nál kötött ki.

Ezek bizonyos szint felett nem buknak lefelé, csak forognak. Gusztustalan.

Minőség Ellenőrzési Osztály.
[előzmény: (1120) dulifuli, 2012-12-06 12:55:46]
 1121. NB6667  |   Válasz erre2012-12-06 13:42:08 [2.] 
Nos a sikerpropaganda szerint nem volt ez akkora gond:

http://hvg.hu/itthon/20121206_Ezert_nem_jart_a_3as_metro_szerdan

Az áramszedő gerenda a nevétől eltérően nem tartó és nem fő szerkezeti eleme a kocsiszekrénynek, illetve a forgóváznak, ezért annak törése a jármű mechanikai biztonságának szempontjából nem mérvadó, sérülése csupán forgalmi zavart okoz, mint ahogy ezt a mostani esemény is bizonyította - közölték.

Tehát nem kell az ima, fel lehet szállni nyugodtan, sosem fog kisiklani.
[előzmény: (1119) Kingweb, 2012-12-06 11:18:01]
 1120. dulifuli  |   Válasz erre2012-12-06 12:55:46 [3.] 
Csak folytatódik a szokásos üzletmenet, semmi különös...

A szívmelengető gondolat továbbra is az, s ebből merítsen vígaszt mindenki, hogy akik hosszú évek alatt hagyták lerohadni az egészet oda ahova, közben süketnek bizonyulva a vészharangokra, ellenben ezért jelentős baksist bezsebelve, nos, azok jelentős korkedvezménnyel és komoly végkielégüléssel szállhattak ki a játékból, s elégedetten szemlélhetik a végső összeomlást, melynek előkészítéséből szépen profitáltak.
Persze akadt kevésbé szerencsés, kit érdemei (nomeg sü... ...azaz Hülesége) elismerése mellett egyéb pozícióba ejtőernyőztettek, de remélhetőleg ott is megtalálja a boldogulást az ilyen régi jó kipróbált elvtárs.

Imádkozzunk érettük.
(De talán jobban tesszük, ha megunkért, minden szolgálat elején.)
[válaszok erre: #1122] [előzmény: (1119) Kingweb, 2012-12-06 11:18:01]
 1119. Kingweb  |   Válasz erre2012-12-06 11:18:01 [4.] 
Bíró Endre (ismerős a név ) a Metróért Egyesület elnöke nyilatkozik a december 5-én történt esetről (áramszedő leszakadás, tűz a Deákon).

http://m3.what.hu/files/Klubradio1206.mp3
[válaszok erre: #1120 #1121]
 1118. speaker77  |   Válasz erre2011-08-29 00:47:03 [5.] 
Sokat ittál okoska és nem érted mit írtam.
[válaszok erre: #1119 #1119] [előzmény: (1117) retrometro, 2011-08-28 17:13:30]
 1116. speaker77  |   Válasz erre2011-08-21 14:26:55 [6.] 
De klassz is lesz a soha el nem készülő Köki helyett a konténerben rohadni tovább.

Mármint ha nem a vezetőfülkében rohadsz.

http://index.hu/belfold/2011/08/21/jovo_heten_is_bikinibe_kell_bujni/
[válaszok erre: #1117]
 1115. dispotion  |   Válasz erre2011-08-18 18:46:37 [7.] 
Barátom, ők termelik a megtakarítást a számunkra, amiből csurran-cseppen ide is, oszt oda is, ők a legjobb kollegák, éljen a bértömeg gazdálkodás!
[válaszok erre: #1116] [előzmény: (1102) retrometro, 2011-08-16 16:50:27]
 1114. dulifuli  |   Válasz erre2011-08-18 08:25:48 [8.] 
Szerintem hagyd a 'csába, mint én.
Reménytelen.
Csak összekoszolod magad.
[előzmény: (1112) dispotion, 2011-08-17 19:14:43]
 1112. dispotion  |   Válasz erre2011-08-17 19:14:43 [9.] 
Örülök, hogy végre leesett, köszi.
[válaszok erre: #1113 #1114] [előzmény: (1109) retrometro, 2011-08-16 19:35:29]
 1110. Kingweb  |   Válasz erre2011-08-17 10:48:04 [10.] 
A KSZ 264-nél van zárójelben két szó. Alapos gyanú. Ha például ezt ráírják a beszélőre szóló behívóra, már nem lenne olyan érzése az embernek, hogy az már az ítélet.

Látszólag még csak gyanúsított lennél az eljárás végéig, illetve a határozat meghozataláig. Mégis más érzés.
[válaszok erre: #1111] [előzmény: (1103) retrometro, 2011-08-16 16:55:52]
 1105. dispotion  |   Válasz erre2011-08-16 18:49:21 [11.] 
Az esemény mulasztást feltételez, megállapítódik, vagy nem, erre kéne az eljárásnak szolgálni, kár, hogy nem így gondolod. (Most is megy egy ügy, és mintha pont emiatt kellett a lefolytató személyén változtatni) Pelikán elvtárs ez az ítélet...
[válaszok erre: #1106 #1107 #1109] [előzmény: (1103) retrometro, 2011-08-16 16:55:52]
 1101. dispotion  |   Válasz erre2011-08-14 18:03:38 [12.] 
Ami nekem szemet szúr:"nem megfelelő színvonalú teljesítés"
Ez szubjektív, erre hívtam fel a figyelmet, ez nem tartalmaz utasítást, rendelkezést, merengjünk csak el a szavak értelmén még egyszer:"nem megfelelő színvonalú teljesítés"
És nagy igazság van abban amit írsz, hogy:"munkavállalóra-munkáltatóra egyaránt!" De szép is volna, ha ezt így mindenki figyelembe venné!
"Mulasztás, hanyagság" esetén pedig eljárást KELL kezdeményezni"
Ez sem igaz, mert ez már megállapítást tartalmaz!
A feltételezett mulasztást, és a feltételezett hanyagságot kell kivizsgálni, és a vizsgálat befejeztével a határozat mondja ki, hogy az volt, vagy sem, erre irányul a vizsgálat, és nem előre állapítjuk meg a kötelesség szegést, sicc!
Így van ez kérem...
Maradok tisztelettel!
[válaszok erre: #1102 #1102 #1103] [előzmény: (1100) retrometro, 2011-08-13 23:46:16]
 1098. dispotion  |   Válasz erre2011-08-12 21:21:44 [13.] 
A ksz 264 egy gumi szabályozás:
...a munkavállalók felé megfogalmazott elvárások...nem megfelelő színvonalú teljesítés...esetén... kötelezettség megszegése miatt...intézkedésnek van helye.
tehát, elvileg ha akarják, bármikor, bárki ellen indíthatnak eljárást!
[válaszok erre: #1100]
 1097. dulifuli  |   Válasz erre2011-08-12 14:13:16 [14.] 
Mivel magam bátorkodtam a kérdést (meg a válaszopciókat) megfogalmazni, így némileg reagálnék erre.
A "meleg a helyzet" megfogalmazás számomra legkevésbé sem jelenti a rádió üzemképtelenségét, sok minden egyebet inkább, melyeket kinek-kinek fantáziájára és/vagy emlékezőtehetségére bízok.
Természetesen megszívlelem a kritikát (és teljesen egyetértek a megfogalmazás pontosságának hangsúlyozásával), emellett ha még egyszer szemügyre vesszük a dolgot, és alapértelmezésben működőképes rádiót feltételezünk, akkor a helyes válasz a három lehetőség között megtalálható.
Szerintem.
[előzmény: (1096) ojozso, 2011-08-11 22:25:58]
 1096. ojozso  |   Válasz erre2011-08-11 22:25:58 [15.] 
A vonatszemélyzet rádiótelefonon leadott közlése MINDEN esetben, míg a mobiltelefonon leadott közlése BIZONYOS esetekben HIVATALOS!
A lényeg: a közlés csak akkor hivatalos, ha a kommunikáció hangrögzítésre kerül!

Szolgálati közlemény mobiltelefonon történő közlése CSAK a rádiótelefon működésképtelensége esetén megengedett, ez esetben is CSAK hangrögzítőre kapcsolt hívószám tárcsázása útján (kivéve baleaetveszély).

A HELYES VÁLASZ A SZAVAZÁS HÁROM OPCIÓJA KÖZÜL NEM KIVÁLASZTHATÓ (az első lehetőség jár legközelebb az igazsághoz).


Ha valaki, mindezek tudatában, mégis inkább a mobilról mobilra történő kommunikációt választja (hangrögzítés elkerülése), az a szememben sumák alak.
Ha a saját (vagy érdekeltségi köre) hibáját próbálja ezáltal helyrehozni (elpalástolni), az érthető és tolerálható.
Ha más (avagy érdekkörén kívül állók) hibáját akarja elfedni, az meg fagyizás.
[válaszok erre: #1097 #1099]
 1095. Kingweb  |   Válasz erre2011-08-11 14:10:52 [16.] 
Itten mindenki okulására az emlegetett főmérnöki rendelkezés a mobiltelefon használatáról:

http://m3.what.hu/files/phone-tunnel.pdf

Egyébként az utóbbi időben KSZ 264. dömping van. A felszínen láthatatlan ajtójelzés mellett legalább 3-4 eset. Van, ahol már megvolt a büntetés is, van ahol folyamatban van az eljárás, illetve lesz (ha lesz). Érdekes lesz figyelni az elmarasztalások konzekvens milyenségét a cselekmény súlyához képest. Az éppen ezen topic tetején futó szavazás 3. válaszára különös tekintettel. 104 105
[előzmény: (1087) retrometro, 2011-07-25 16:00:14]
 1093. speaker77  |   Válasz erre2011-07-26 20:10:31 [17.] 
Hát ha Te pedig nem tudod, holott hivatalodból adódóan kellene, akkor mondjál le.
[válaszok erre: #1094 #1094] [előzmény: (1091) retrometro, 2011-07-26 08:36:05]
 1089. dulifuli  |   Válasz erre2011-07-25 23:57:38 [18.] 
Annál is inkább, mert a kérdésfelvetés a vonatot nevezi meg helyileg, ott a hatályos szabályzatok a rádiótelefon használatát nevesítik - a "mobiltelefon" szó pedig elő sem fordul.
Mivel a kérdésfelvetés eldöntendő, megnevezve a rádió illetve mobil párost, mint lehetséges alternatívákat, így minden további megnevezés melléduma, ködösítés.


Mert vannak ugyebár a valódi funkcionális analfabéták, meg vannak, akik piros pont reményében (lásd méd: seggnyalás) tesznek úgy, mintha.
Érintettség esetén ki-ki eldönti saját hovatartozását.
[előzmény: (1088) speaker77, 2011-07-25 20:13:07]
 1088. speaker77  |   Válasz erre2011-07-25 20:13:07 [19.] 
Az instruktoré mióta rögzítős mobil?
Illetve adott esetben ki tudja ki lett tárcsázva a mobilon pár napja.
A 237 leégésénél is több fontos dolog ment mobilon, mint rádión...
[válaszok erre: #1089 #1090 #1091] [előzmény: (1087) retrometro, 2011-07-25 16:00:14]
 1086. dulifuli  |   Válasz erre2011-07-24 12:54:37 [20.] 
Régen voksoltunk már, javasolnám Kingweb úrnak egy szavazógép létrehozását az alábbi témakörben:


Ha meleg a helyzet akkor vonaton rádiózás helyett mobilozás ajánlott-e?


1. Negatív. Kizárólag a rádió a hivatalos kommunikációs eszköz.

2. Jobb a mobil, mert más nem hallja a sumákot.

3. Attól függ, csókos-e vagyol.
 1085. dulifuli  |   Válasz erre2011-06-25 00:28:37 [21.] 
Akkor hát bagolyhíradó - mert a hírekről nem árt tudni, már akit érdekel.

Szóval, mint az hírlik, adva van egy ilyen 154-es típusú csóka, aki vébécsés papírosra lódított egy lendületeset. Ez már így önmagában is gyönyörű, de hősünk aztán valaki másról állította a füllentés csúfságát, szigorúan hát mögött persze, de szorgalmasan, és folytatólagosan elkövetve.

Ezek mennek, meg a bárányfelhők.

Meg még az a televény míly kövér és gusztusos, ahol egy íly otromba virág szárba tud szökkenni.


Ideje lenne már kaszálni, de talán szántani is.
 1084. dulifuli  |   Válasz erre2011-05-23 20:36:54 [22.] 
Ez lenne az első eset hogy a szabályozás köszönő viszonyban sincs a realitásokkal?

(Költői kérdés, hogy aki szereti, az örüljön. )
[előzmény: (1083) ojozso, 2011-05-23 18:07:29]
 1083. ojozso  |   Válasz erre2011-05-23 18:07:29 [23.] 
A mai állapotok alapján KöKi bal peron teljes hosszában (szélességben átnyúlva a jobb peron harmadára is) építési terület! Mobilkerítés van ám ott (sűrű szövésű fémrács, betonaljba rögzítve: átbújni, átmászni, arrébb tenni nem lehet)! KöKi jobb eleje magasságában SEM lehet megközelíteni a Köki bal biztonsági sávját, úgyhogy hiába van leszabályozva, a hátsó fülke VKNY-es betámadása mára már ellehetetlenült (múlt hét keddtől péntekig még lehetséges volt)!
Mellesleg Köki balon a régi, megszokott helyen történő személyzet-váltás immár építési területen zajlik (eleinte a strabagos elkerítő szalagot átlépték a kollégák, de a délelőtt folyamán le lett taposva).
[válaszok erre: #1084] [előzmény: (1081) olahg, 2011-05-22 20:37:30]
 1082. dulifuli  |   Válasz erre2011-05-22 22:17:07 [24.] 
Amit muszáj, azt muszáj.
Majd megnézem.
[előzmény: (1081) olahg, 2011-05-22 20:37:30]
 1081. olahg  |   Válasz erre2011-05-22 20:37:30 [25.] 
Le lett szabályozva.
[válaszok erre: #1082 #1083] [előzmény: (1080) dulifuli, 2011-05-19 00:49:05]
 Mindennapi problémák (üzenet: 1001, M3)  
    / 41 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.010380983352661 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail