Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9395047/3 Témák: 18182 Tagok: 110996 Legújabb tag: AlishaDean Online: (61/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 41 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Mindennapi problémák (üzenet: 1001, M3)
 
 1080. dulifuli  |   Válasz erre2011-05-19 00:49:05 [26.] 
Hát pedig a 3. pontban írottakat le kell majd szabályozni valamilyen módon, és rém kíváncsi leszek rá magam is.
[válaszok erre: #1081] [előzmény: (1077) itamas80, 2011-05-18 10:40:37]
 1079. dulifuli  |   Válasz erre2011-05-19 00:46:06 [27.] 
"A VBCS jeles embere vizsgálja ki."

Na, akkor aztán születnének okos megállapítások újfent. Például, hogy helytelen irányú közlekedést a biztonsági őr is elrendelhet.
Simán kinézem most már a paliból.
[előzmény: (1078) speaker77, 2011-05-18 23:54:29]
 1078. speaker77  |   Válasz erre2011-05-18 23:54:29 [28.] 
F2 - 6.124:

A VBCS jeles embere vizsgálja ki.
[válaszok erre: #1079] [előzmény: (1076) dulifuli, 2011-05-18 09:41:42]
 1077. itamas80  |   Válasz erre2011-05-18 10:40:37 [29.] 
1. Passz
2. A 6.124 nem módosult, legalábbis nekünk nem írták le.

3. Rendszeres első-hátsó fordításnál hogy jut be a Bajcsy végén az mkv a jobbról a balos vonatba?
VKNY? Ha igen, mikor lehet a VKNY-t működtetni? (csak elképzelem azt a verziót, amikor a jobb oldali ajtókat zárjuk, ajtózáró fel, aztán hátul VKNY nyit, ajtó bezár, és mehet a fordítás. Mindkét oldal mégse legyen nyitva, mert akkor GoTo 1. kérdés.)
Vagy most már 3 ember kell hozzá (1 a KK végén, 2 meg a Bajcsy végén, akik lépcsőznek és felváltva fordítanak?)
Ha egy vonatról (vagy az elsőről) van szó, akkor a hátsó fordító nyilván megkerüli a fél kőbányát, és az új peronon száll be hátra
[válaszok erre: #1080] [előzmény: (1076) dulifuli, 2011-05-18 09:41:42]
 1076. dulifuli  |   Válasz erre2011-05-18 09:41:42 [30.] 
Két kérdés a kartársakhoz, csak úgy hirtelen, mert jómagam el vagyok bizonytalanodva:

1.
Köki bal kihaladáskor most melyik peront kell sasolni a tükörből?

2.
A mostani nagy parancskönyvi rendelkezés-áradatban valaki emléxik olyanra, hogy az F2 6.124. pontja módosítva lett a rekonstrukció idejére?
[válaszok erre: #1077 #1078]
 1074. LoviGabi  |   Válasz erre2011-04-25 15:40:32 [31.] 
Engem nem érintett a dolog, mert 13-án dolgoztam utoljára - de ma már megyek ismét
[válaszok erre: #1075] [előzmény: (1071) retrometro, 2011-04-24 23:24:26]
 1073. itamas80  |   Válasz erre2011-04-25 15:39:39 [32.] 
Képek
http://www.hirado.hu/KepGaleria.aspx?news={D695CC27-1C2D-42B1-ADA3-C61B77D66A95}
[előzmény: (1072) Kingweb, 2011-04-25 11:32:41]
 1072. Kingweb  |   Válasz erre2011-04-25 11:32:41 [33.] 
Na itt egy olyan füstölős eset, amit retrometro kolléga említett például:

http://www.origo.hu/itthon/20110425-fustolt-egy-metro-a-pillango-utcanal.html

Na de ebből van a kevesebb.
[válaszok erre: #1073]
 1070. LoviGabi  |   Válasz erre2011-04-23 13:22:30 [34.] 
Én meg el sem tudom képzelni, milyen módon lehet NEM megdöbbentő képeket készíteni egy kiégett kocsiról...
[válaszok erre: #1071] [előzmény: (1063) speaker77, 2011-04-20 20:57:48]
 1069. oregbeatsuhanc  |   Válasz erre2011-04-23 10:57:49 [35.] 
"„Van itt ’71-ben épített kocsi is, a terveket még a ruszkik vitték Berlinből a háború utáni megegyezés szerint. Esküszöm, én tavaly még találkoztam ’69-es kocsival is. Egyébként elképesztően strapabíróak, több millió kilométer van bennük.” A kiégett kocsi relatíve nem is volt öreg, az épen maradt tábla szerint ’76-os."

Normálisan felújított, és karbantartott járművekkel nem fordulhatna elő ilyen eset. Érdemes összehasonlítani a 3-as vonalán futó, leharcolt járgányokat az 1971 ben üzembe állított, és azóta is közlekedő NDK Hévekkel.
[előzmény: (1061) dulifuli, 2011-04-20 13:36:43]
 1068. oregbeatsuhanc  |   Válasz erre2011-04-22 19:27:42 [36.] 
"vizsgálat megállapította, hogy a lángok forrása áramköri eredetű ívhúzódás, amely a rádiókészülék bekötési pontján történt. Ez először kábelolvadást eredményezett, majd gyújtóforrásként lángba borította a kocsit is. Ezt a bekötési pontot sem a szerelvény, sem a rádiókészülék karbantartásakor nem kell ellenőrizni, így az emberi mulasztás az előzetes jelentés alapján nem megalapozott. "
Ez biztos? Mert nálunk az M1 szerint a karbantartáskor észlelt hibákat azonnal ki kell javítani. Ha valamilyen műszaki berendezésre ez nem előírt, akkor nem fogja senki a hibát észlelni, csak majd- mint jelen esetben-, ha már ég a kocsi . Tényleg jól van ez így? Bele sem merek gondolni mi történt volna az utasokkal ha nincs egy életmentő ajtóhiba. Ezen a topikon a 906-10 közti beírásokat olvasva jelezve lett ez az "időzített bomba". Muszáj volt megvárni míg "robban"? Ki a felelőse annak, hogy erre a (baleset)veszélyforrásra nem figyelt oda?
[előzmény: (1066) NB6667, 2011-04-22 14:13:25]
 1066. NB6667  |   Válasz erre2011-04-22 14:13:25 [37.] 
A 237-es pályaszámú kocsi szerelvénye ajtóhiba miatt forgalomból kivonva haladt a kocsiszín felé, amikor a tűz keletkezett. A vizsgálat megállapította, hogy a lángok forrása áramköri eredetű ívhúzódás, amely a rádiókészülék bekötési pontján történt. Ez először kábelolvadást eredményezett, majd gyújtóforrásként lángba borította a kocsit is. Ezt a bekötési pontot sem a szerelvény, sem a rádiókészülék karbantartásakor nem kell ellenőrizni, így az emberi mulasztás az előzetes jelentés alapján nem megalapozott.

Tehát nem mulasztott senki, milyen meglepő is ez. Pedig Dávidka felelőst akar.
[válaszok erre: #1067 #1068]
 1065. dulifuli  |   Válasz erre2011-04-22 09:26:38 [38.] 
Nem semmi, hogy az akut létszámhiányból adódó gebaszokat egyesek miképpen próbálnák áthidalni - a mások bőrére, persze.
Szóval most hallottam az alábbiakat, teljesen friss történet. Adva van egy olyan szám, hogy EÜ az eleje, aztán két kör. Aszondja a magasan kvalifikált diszpécser az emberünknek, hogy kéne pótolni két kört - igenám, de ez úgy jön ki időben, hogy a két pótolt kör után már jön is a saját vonat, a saját két körrel. Szóval gyakorlatilag négy egyben. Emberünk reklamál, hogy nem lesz ez így jó, erre aszondja a szóban forgó, nyilván nagyon komolyan veendő szolgálati előljáró, hogy a szám elején van most akkor a pihenőidő, és úgy rendben... Aztán meg aszondja, hogy háááát izéééé, majd megpróbál valamit,de nem biztos.....
Hát ba*meg.
Emberünk bement szépen az instruktorhoz, aki régi motoros, aztán az helyre tette a dolgokat.

Namost azon túlmenően, hogy kimindenkit látni mostanában döntési helyzetben, sőt eltekintenék attól is, hogy a (már régóta!) katasztrofális helyi (meg nem csak helyi) káderpolitika következtében lassan a falubolondját is szolgálati előljáró gyanánt lehet körberöhögni, szóval mindezen humorforrást félretéve én azt a kérdést tenném fel, hogy mi lenne az alábbi esetben:
Emberünk a negyedik körében gázol (esetleg spontán kigyullad alatta a vonat), akkor az azt követő vizsgálat feszegetni fogja-e a kötelező rekreációs pihenőidő hiányát?
Ha igen, akkor kinek fognak feltenni kellemetlen kérdéseket?


[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2011-04-22 10:25:14]
 1064. dispotion  |   Válasz erre2011-04-21 17:06:20 [39.] 
http://www.langlovagok.hu/kepek/6146_kiegett-egy-metro-a-xiii-keruletben
 1063. speaker77  |   Válasz erre2011-04-20 20:57:48 [40.] 
A mai világban nem tudom mit gondolt Kocsis, mikor minden tele volt előtte is a képekkel.

http://www.fn.hu/baleset_bunugy/20110420/dobbenetes_latvany_kiegett_metro/

"A vezérigazgató úr kifejezett kérése, hogy a képek ne legyenek
megdöbbentőek! – figyelmezteti Sipos István, a BKV Mozgólépcső Kft.
munkatársa, miközben a sajtót vezeti a kedd délután kiégett
metrókocsihoz."
[válaszok erre: #1070]
 1062. Kingweb  |   Válasz erre2011-04-20 20:43:07 [41.] 
Rövidke hírben az RTL-en:

http://m3.what.hu/files/fire-237.avi



 1061. dulifuli  |   Válasz erre2011-04-20 13:36:43 [42.] 
Ami késik, nem múlik.
Kiváltképp, ha a karbantartás finanszírozása nem emelkedik drasztikusan és igen hirtelen.
[válaszok erre: #1069] [előzmény: (1060) speaker77, 2011-04-20 11:26:13]
 1060. speaker77  |   Válasz erre2011-04-20 11:26:13 [43.] 
Azért hálát lehet adni a szokásos megnevezetteknek, hogy ez nem utasokkal, alagútban történt, mert akkor csúf dolgok estek volna meg emberi életeket illetően.



[válaszok erre: #1061]
 1059. dulifuli  |   Válasz erre2011-04-20 01:04:36 [44.] 
Az élet nem habostorta...
[előzmény: (1058) NB6667, 2011-04-19 22:41:59]
 1058. NB6667  |   Válasz erre2011-04-19 22:41:59 [45.] 
Ahogy Virág elvtárs mondotta volt nagyjából:

Ez bizony porig égett, erről már kár lenne vitát nyitni, Pelikán elvtárs.

[válaszok erre: #1059]
 1057. oregbeatsuhanc  |   Válasz erre2011-02-03 15:18:06 [46.] 
Az egyik forgalmistától megtudtam, hogy a gépi kaput áram kimaradás, vagy betropálás esetén kézi kurblival lehet belülről működtetni, de- különösen egy nőnek- nagyon nehéz, Kb. 50 perc alatt 40 centit tudtak rajta emelni, úgy, hogy segítő is beszállt kézzel feltolni. Ez a szintidő veszély helyzetben kissé hosszúnak tűnik.
[előzmény: (1054) oregbeatsuhanc, 2011-01-24 12:20:40]
 1056. oregbeatsuhanc  |   Válasz erre2011-01-26 11:15:21 [47.] 
"Amikor ilyesmikről hallok - és ez a kívánatosnál jóval többször történik meg - akkor mindig csak kétféle megfejtés jut eszembe.
Tételesen, hogy az illetékes elvtársak vagy ennyire hülyék, vagy ennyire korruptak."

Is,is. Ez a két , nem túl pozitív tulajdonság tapasztalatom szerint a cégnél kéz a kézben jár, bár bónuszként olyan jellemzők is társulnak hozzá, mint az aljasság cinizmus, és a pofátlanság. A jó hír, hogy mind ez pártfüggetlen!
[előzmény: (1055) dulifuli, 2011-01-25 00:52:40]
 1055. dulifuli  |   Válasz erre2011-01-25 00:52:40 [48.] 
Amikor ilyesmikről hallok - és ez a kívánatosnál jóval többször történik meg - akkor mindig csak kétféle megfejtés jut eszembe.
Tételesen, hogy az illetékes elvtársak vagy ennyire hülyék, vagy ennyire korruptak.
Akinek van egyéb elképzelése erről, legyen szíves, és ossza meg velem.
[válaszok erre: #1056] [előzmény: (1054) oregbeatsuhanc, 2011-01-24 12:20:40]
 1054. oregbeatsuhanc  |   Válasz erre2011-01-24 12:20:40 [49.] 
"Én a forgalmi ügyeleten találkoztam ezzel. Ugyan meg lehet kérdezni, milyen feladatokat is végeznek az ott dolgozók a 12 órában, de belátható, hogy az állomásokon lévő forgalmi ügyeleteket nem lehet bezárni, ott nem lehet létszámot spórolni. Kivéve ha azt találnák ki, hogy például a 7 mozgólépcsős, 2 kijáratos Nyugatiba elég egy ember is a kettő helyett. A többi helyen pedig ezen elv alapján jutnának hasonló következtetésre."

A K-Ny i vonalon a forgalmi ügyeletek már jó ideje egyszemélyesek, amiben az a szép, ha a peronon tartózkodik a forgalmista, (pl. Alstom próbajáratás idején órákra levezényelve) akkor a gépi mozgatású kapukon (Blaha, Batyi, Asti) át a társüzemi dolgozóknak, mozgólépcső javítóknak se ki-se be. A spórolás jegyében kialakítottak egy távműködtető ún. KUD rendszert, amellyel a mozgólépcsők indíthatók, de a kapuk ,vagy nem működnek, vagy a nyitásukat nem vállalja a személyzet. Kérdés mi történik víz betörés, vagy tűz esetén a bent rekedt személyzettel?
Ugyan ez a rendszer, melyet állítólag a botrányosan drága és gagyi HÉV kijelzőket gyártó cég szerelt fel, a Batthyányi tér kis OK lépcsőjét időnként indokolatlanul leállította, vagy órákig álló képet jelzett a forgalmistának, miközben kint zajlott az élet. Kérdés, kitől származott ennek a spórolásnak az ötlete, és milyen tragédiának kell bekövetkeznie, hogy elgondolkozzanak az illatékesek? A gépi kapuk helyett miért nem volt jó az évtizedeken át bevált egyszerű nyílászáró rendszer, amikor most évi 23 500 000-ot fizet a cég a Teleszkóp -Kaputechnika Kft-nek karbantartás címen?
[válaszok erre: #1055 #1057] [előzmény: (1051) Kingweb, 2011-01-21 22:15:19]
 1053. Kingweb  |   Válasz erre2011-01-21 22:43:48 [50.] 
Remélem a földszinten is.
[előzmény: (1052) retrometro, 2011-01-21 22:35:54]
 Mindennapi problémák (üzenet: 1001, M3)  
    / 41 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.010484933853149 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail