Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9399116/13 Témák: 18222 Tagok: 111094 Legújabb tag: pegazus9 Online: (139/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 41 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Mindennapi problémák (üzenet: 1001, M3)
 
 1051. Kingweb  |   Válasz erre2011-01-21 22:15:19 [51.] 
Értem én, miért kezdtek bele. Valaki(k) majd átnézi(k) ha összegyűlik mind. Aztán kitalálják, hogyan lehet létszámot csökkenteni. Hiszen rájönnek, hogy minek ide ennyi ember. Én a forgalmi ügyeleten találkoztam ezzel. Ugyan meg lehet kérdezni, milyen feladatokat is végeznek az ott dolgozók a 12 órában, de belátható, hogy az állomásokon lévő forgalmi ügyeleteket nem lehet bezárni, ott nem lehet létszámot spórolni. Kivéve ha azt találnák ki, hogy például a 7 mozgólépcsős, 2 kijáratos Nyugatiba elég egy ember is a kettő helyett. A többi helyen pedig ezen elv alapján jutnának hasonló következtetésre.

Információim szerint az instruktorok már töltik (kitöltötték) ezeket. De a Kőér galériától a Stadionon át az Akácfáig remélem mindenhol ugyanez a felmérés elkezdődött.
[válaszok erre: #1052 #1054] [előzmény: (1050) retrometro, 2011-01-21 22:03:02]
 1049. Kingweb  |   Válasz erre2011-01-20 17:25:48 [52.] 
Elkezdték felmérni, ki mit is csinál(na) munkaidőben. Talán nem a legjobb módszer, hogy saját magad töltöd ki, mert ugye mindenkinek maga felé hajlik a keze.

Kíváncsi vagyok, mkv fog-e ilyet kapni.





[válaszok erre: #1050]
 1048. dulifuli  |   Válasz erre2011-01-11 00:53:11 [53.] 
Ejnye, de fog ez hiányozni...
[előzmény: (1047) Kingweb, 2011-01-10 15:45:51]
 1047. Kingweb  |   Válasz erre2011-01-10 15:45:51 [54.] 
Megbízható információ szerint holnaptól vége ennek a jópofa dolognak:



[válaszok erre: #1048]
 1046. dulifuli  |   Válasz erre2010-12-16 00:04:03 [55.] 
"Én így gondolom."

Igen, azt értem hogy Te így gondolod, de én meg nem így gondolom.
...aztán, ennyiben maradtunk. (Mint Feró az Éhes Kismadárral.)
[előzmény: (1045) ojozso, 2010-12-15 23:48:57]
 1045. ojozso  |   Válasz erre2010-12-15 23:48:57 [56.] 
A kiindulási pont az volt, hogy K. Utas ÉSZLELTE a nyitott ajtót, de nem csinált semmit, csak pofázott (igen, olyan hülye volt: nem vett Tőled leckét..) Holott ennél nyilvánvalóan előbbre valóak voltak KÖTELEZETTSÉGEI!


"(...)az én értelmezésemben a kötelezőségek mindig valami külső kényszert feltételeznek. (Mert amúgy meg nem kötelező, hanem fakultatív.)"

Olyan is van, hogy BELSŐ KÉNYSZER!
Az, hogy most pl. írogatunk ide, ugyan fakultatív, de mégse választhatjuk a nem-írást, mert BELSŐNK erre KÉNYSZERÍT!
A külső kényszer általi kötelezőség egybeeshet a belső késztetéssel.
Én így gondolom.
[válaszok erre: #1046] [előzmény: (1044) dulifuli, 2010-12-15 23:25:54]
 1044. dulifuli  |   Válasz erre2010-12-15 23:25:54 [57.] 
Hadd legyek annyira szerénytelen, hogy azt állítom: ha én úgy döntök, hogy valamit nem vettem észre, akkor lesz annyi eszem is, hogy utána nem pofázok róla.

Hogy mikor mi fakad belülről, azt most ne részletezzük, de az én értelmezésemben a kötelezőségek mindig valami külső kényszert feltételeznek. (Mert amúgy meg nem kötelező, hanem fakultatív.)
Namost: ha a külső kényszer kötelezősége elsődlegesen még belső motivációt is feltételez, akkor annak abszolúte semmi értelme.
Szerintem.
[válaszok erre: #1045] [előzmény: (1042) ojozso, 2010-12-15 23:16:51]
 1043. dulifuli  |   Válasz erre2010-12-15 23:21:55 [58.] 
Nos, arról vagyunk kötelesek tudni, amit:

1. a ránk vonatkozó utasítások & szabályzatok tartalmaznak.
2. parancskönyvben megjelent.
3. KIMUTATHATÓAN oktatva lett.


Minden egyéb, amit említesz, papírrepülő-alapanyag, vagy más egyéb.
[előzmény: (1041) Alvóügynök:), 2010-12-15 22:38:40]
 1042. ojozso  |   Válasz erre2010-12-15 23:16:51 [59.] 
De ha észreveszed, és el is "pofázod", utána már nem hivatkozhatsz arra, hogy kérem szépen, hát én nem is észleltem ezt.

Akkor kötelező (belülről fakadóan...), ha érzékeled! Ha érzékeled ugyan, de letagadod, akkor persze nem.
[válaszok erre: #1044] [előzmény: (1040) dulifuli, 2010-12-15 21:37:14]
 1041. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-15 22:38:40 [60.] 
Többen jeleztük már,hogy ki vannak rakva tucatszámra bizonyos papírok a szolgálatunk ellátása érdekében KÖKI-n a tartiba,amíg én azt a Parancskönyvben nem írom alá,addig köteles vagyok arról tudni?
Vagy ugyanez csak az instruktoriban van kirakva,köteles vagyok arról is tudni?
Csak egy példa:az instruktoriban ki van rakva,hogy vezetés közben semmi se lehet a fülben -mobilteló tartozékra gondoltak főleg-, ugyanakkor eltűnt a VBCS által kidolgozott mobiltelefon használat leszabályozása.
Hogy is van ez?
[válaszok erre: #1043] [előzmény: (1040) dulifuli, 2010-12-15 21:37:14]
 1040. dulifuli  |   Válasz erre2010-12-15 21:37:14 [61.] 
"Tehát ilyenkor kell, azaz KÖTELEZŐ használni!"


Háááát.... ...tudod... szóval ez a "KÖTELEZŐ", mint fogalom.
A helyzet az, hogy én például azt veszek észre amit én akarok, szóval ha valamit nem veszek észre, akkor nem is tudok róla, ergo számomra nem kötelező.
Teccikérteni...
[válaszok erre: #1041 #1042] [előzmény: (1039) ojozso, 2010-12-15 20:46:59]
 1039. ojozso  |   Válasz erre2010-12-15 20:46:59 [62.] 
Kimásolom a zártból:
1853 - ojozso:
"Tehát ilyenkor kell, azaz KÖTELEZŐ használni!
TILOS viszont használni indokolatlan esteben, ez pénzbüntetést von maga után (ez is rá van írva).
MINDEN, e két bekezdés értelmét NEM KIMERÍTŐ esetben SZABAD használni (bár nem kötelező)!
"
[válaszok erre: #1040] [előzmény: (1038) Kingweb, 2010-12-15 20:03:48]
 1038. Kingweb  |   Válasz erre2010-12-15 20:03:48 [63.] 
Nem lehet akármikor nyomkodni komám, íme:



Egyébként ez így ment nyomdába.

Vágány helyett vágyány.
[válaszok erre: #1039] [előzmény: (1031) ojozso, 2010-12-14 07:34:23]
 1037. dispotion  |   Válasz erre2010-12-14 21:01:31 [64.] 
A szabályok, szabályzatok azért vannak, hogy legyen mihez igazodni, egyfajta keretet biztosít az életben, munkában. Szó szerinti betartása és betartatása lehetetlen, az élet minden területén, közlekedés, polgárjog, gazdaság stb. A munka világában lassító sztrájknak hívják, mikor a munkavállaló aprólékosan betart minden előírást(lásd buszosok) ilyenkor megy a munkáltató a falnak! És valóban hosszasan lehetne a sort folytatni, mi az amit a munka vállaló nem tart be szó szerint a szabályzatból, és sok van amihez a munkáltató nem biztosítja a feltételeket. Minősíti az elöljáróink színvonalát, hogy piszlicsáré fa**ságokkal b***tatnak (felsőbb utasításra, gondolom)hozzák az alibi intézkedéseket(integető ember töketlenkedése a ferencieken) miközben a vasútbiztonság technikai feltételei nincsenek megteremtve, az elavult tönkrement alkatrészek cseréje nem megoldott és újra nyitott ajtóval száguldozhat bármikor a metró, és egyéb itt most fel nem sorolt tragédiához is vezethető problémákkal dolgozunk együtt. lesz majd beszarás ha majd valami katasztrófa bekövetkezik(ne agyja) A fűtést nem pár éve, hanem 40! éve bekapcsolva hagyjuk, ezt csak az nem tudja akinek nem sok köze van a metróhoz, idepottyant a holdról! A nyakkendőket lehetne mondjuk ellenőrizni, és hogy fekete színű a cipő, hogy további ötleteket is adja!!!
Ba***ameg!
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2010-12-14 21:55:22]
[előzmény: (1032) mmmoj, 2010-12-14 14:40:16]
 1036. dulifuli  |   Válasz erre2010-12-14 17:45:01 [65.] 
No tetszik látni, ezért nemigen foglalkozom én már az ilyen "hallgatólagos, bevett gyakorlat" - dolgokkal, mert előbb - utóbb jön valami mitugrász farok, elkezdi böfögni hogy mi van leírva, és még a végén igaza lesz, mert tényleg az van leírva.
Innen tekintve ha az ecceri mkv jót akar magának, akkor szintén ragaszkodik a szabályokhoz, maximum nem megy ki a vonat, avagy kimegy, de az már az illetékes szolgálati előljáró sara.
A fehérfényű kézilámpa & ipari vászonkesztyű kérdését én úgy oldom meg, hogy mindig ott van nálam a hátizsákomban, kis helyen elfér. A T-kulcs hiányát párszor már említettem ennek-annak (vállvonogatás), ha felidegesítenek valamival, majd el is kezdek írogatni.
A "hideg és huzatos a fülke" felvetésedre valószínűleg az lenne a válasz, hogy a formaruha-kollekció tartalmaz kabátot, tessék abban vezetni. Ez persze elég blőd dolog, ha van türelmed, előásod a vonatkozó vasúti szabványokat (Kingweb úr esetleg segít) és hivatalosan jelzed, hogy a fülke hőmérséklete satöbbi nem felel meg az abban foglaltaknak.
HAJRÁ!

utóirat: ezzel egy időben tessék elkezdeni qrva szabályosan dolgozni (ha eddig netalán nem, esetleg), mert ez viszont csak így működik.
[előzmény: (1032) mmmoj, 2010-12-14 14:40:16]
 1035. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-14 15:55:52 [66.] 
De igen,de azóta se pótolták a vonathossz jelzőt,tehát az mkv. védve van.
Amúgy az az érzésem,hogy Ő is csak egy közbenső tag,sokkal feljebb bűzlik a hal.
Egyszer-kétszer szóltam Neki 1-2 problémáért,akkor villámgyorsan intézkedett,az a baj,hogy a műszak nem hozzájuk tartozik,úgy mint régen a Maci idejében.
[előzmény: (1033) speaker77, 2010-12-14 14:47:06]
 1034. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-14 15:51:05 [67.] 
Fehér fényű lámpa személyzetenként,ha jól emlékszem,tehát a gyakorló vonatra 3 is, viaszosvászon vagy milyen kesztyű, és amit kihagytál,a "T" kulcs.
Hát sajna szabálytalanul dolgozol egy tömegkatasztrófánál Te leszel (velünk eggyütt) az első számú gyanúsított,mert ha lett volna fehérfényű lámpád,akkor ki tudtad volna cserélni a biztit és az égő vonatot ki tudtad volna hozni az alagútból.

Minden tiszteletem a VBCS általam ismert 2 tagjáért,állítólag már sokan vannak,biztos százszor leírták már ezeket a problémákat,de a megoldást egyenlőre sajna náluk látom,mert Őket még nem meri leugatni egyetlenegy mkv. előljáró sem!
Amúgy amíg a kollégák többségét ez nem zavarja,csak egyetlenegyet tudok Neked javasolni,egyszer indigós példányban írd le ezt jelentésben,kérjél állásfoglalást úgy mint Duli és onnantról kezdve már védve vagy a T.Bíróság előtt.
[előzmény: (1032) mmmoj, 2010-12-14 14:40:16]
 1033. speaker77  |   Válasz erre2010-12-14 14:47:06 [68.] 
Nem ez a csóka volt a radarszemű Kökin, aki megsaccolta, hogy nem 30-as sebességgel ment be a vonat a kihúzóba?
[válaszok erre: #1035] [előzmény: (1032) mmmoj, 2010-12-14 14:40:16]
 1032. mmmoj  |   Válasz erre2010-12-14 14:40:16 [69.] 
Na itt egy másik történet:
Bejött a tél, vele együtt a mínusz hatezer fokok, a kutyámat nem teszem ki ilyen hidegnek, hát még magamat a vezetőfülkében....természetesen mindenki fűt mintálat, és még így is a tűrhető hőmérsékletre megy fel a fülke levegője. Nem túl szabályos, de pár éve bevett gyakorlat, hogy ha nincs a fűtés közelében éghető, gyúlékony cucc, akkor az elhagyott fülkében bekapcsolva lehet tartani a fűtéskapcsolót, hogy irányváltás után ne jégkockába üljön be az ember. A napokban egyik kedves szolgálati elöljárónk (Sz.Gy) szóban figyelmeztette kolléganőnket, hogy szabálytalanul dolgozik, most még nem írat vele jelentést, mer miaz, hogy a fűtés bekapcsolva marad ha elhagyja a vezetőállást. Namost kérdem én: 1. Mennyire veszik üzemi balesetnek, ha én szabályosan dolgozom, és tüdőgyulladást kapok a hideg fülke miatt, merugye én értékeny vagyok ám a hidegre? 2. Ha már egyszer ez egy hallgatólagosan elfogadott dolog, hogy maradhat, ha nincs körötte éghető (megbízható forrásból tudom, hogy valóban van ilyen megegyezés régebbről ), akkor miértis kell megdorgálni az embereket?
Én nem tudom, ki hogy van vele emberek, de qwwára kezdem unni ezt, hogy minket toszigálnak a szabályos munkavégzésért, most már ott tartok, hogy nincs a vonaton jelzőlámpa és munkavédelmi kesztyű? Sajnos a vonat nem áll forgalomba... Ja és hozzá köll tenni ugye, hogy mi mindent viseljünk el, a hideget, meleget, büdös kőbányai körülményeket, a slóózinkra járó népet et cetera...
[válaszok erre: #1033 #1034 #1036 #1037] [előzmény: (1031) ojozso, 2010-12-14 07:34:23]
 1031. ojozso  |   Válasz erre2010-12-14 07:34:23 [70.] 
Tudom, ez nem a "Sajtószemle", de ide talán jobban illik:

"Megint nyitott ajtóval közlekedett egy szerelvény a 3-as metró vonalán"

http://bkvfigyelo.hu/2010/12/13/megint-nyitott-ajtoval-kozlekedett-egy-szerelveny-a-3-as-metro-vonalan/

Ismét "jó hírünket" keltik a nagyvilágban.
Videó ezúttal úgy tűnik, nem készült.

"Azt tudnám javasolni Kocsis Úrnak, hogy az összes állomásra telepítsenek figyelő dolgozókat, mert ilyen műszaki állapotok mellett egyre érdekesebb lesz a közlekedés ezeken a metrószerelvényeken."

Végül egy komment:
"vki 2010. dec. 13. - 22:12
ha ezt észre vetted és igaz az állításod akkor már csak arra lennék kiváncsi hogy mi a …-ért nem nyomtad meg a peronon lévő peronvész kapcsolót vagy idáig nem jutott el az a töpörödött agyad ? akkor legalább a segélykérőn kérhettél volna segítséget vagy akkor éppen megnémultál és nem jutott el az agyadig hogy akik éppen azon a kocsin utaznak veszélyben lehetnek ?
"

Mit is írtam a zártban?
1843. "Akkor meg az utas a bűnbak, mert miért nem nyomott vészjelzőt, vagy ha már azt nem, peronvészt, amikor kiszállt!
Veszélyeztette a közlekedés biztonságát és az utasok testi épségét!
"
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2010-12-14 07:43:22]
[válaszok erre: #1032 #1038]
 1030. Kingweb  |   Válasz erre2010-11-22 19:22:22 [71.] 
Közel 1 hónap után az eredmény a következő kérdésben így alakult:

Egy szem forgalmista el tudja-e hatékonyan látni (F.2. szabályzat 4.101. és 4.102. pont) egyszerre KETTŐ vonat felügyeletét, miközben az egyik teljesen bent van az alagútban?

Lófaxot ez óhéber duma: 9 szavazat, 69,23%

Csak ha van neki érvényes mkv jogosítványa és akkor is csak az egyiket felügyelheti: 1 szavazat, 7,69%

A forgalmista nem is tud róla hogy rá van testálva ez a feladat: 3 szavazat, 23,08%
 1029. Kingweb  |   Válasz erre2010-11-16 13:37:49 [72.] 
Lehetne sajtószemle is persze:



http://index.hu/video/2010/11/16/integet_egy_ember_a_ferenciek_teren/
 1028. ojozso  |   Válasz erre2010-11-07 22:09:31 [73.] 
"Kiadásakor nyilván csak 300-asokra vonatkozhatott"

Legalábbis az M3 vonalon alkalmazott járműtípúsok közül (merthogy M2-re is ki lett adva akkoriban).
[előzmény: (1027) ojozso, 2010-11-07 19:44:23]
 1027. ojozso  |   Válasz erre2010-11-07 19:44:23 [74.] 
977 - "Tetszene idézni pontosan azt a rendelkezést (...)"

Kizárólag e mondat miatt lettél "címzett", ja és köszönöm az elismerő szavakat!

A V1. 114.c) valóban a VONAT AJTÓJELZÉS állomásonkénti kiértékelésére kötelez ("ajtójelzés jelzőlámpája" - nem pedig ajtójelzés lámpái!)
A 2007-es rendelkezés ezt az ellenőrzési kötelezettséget terjeszti ki az oldalsó lámpákra IS. Kiadásakor nyilván csak 300-asokra vonatkozhatott, hiszen 3 évvel ezelőtt nem volt még 200-ason EGYÁLTALÁN ilyen. Viszont, ha egyszer végre hivatalosan átadják a 200-asokra felszerelt lámpákat, onnantól nyilvánvalóan azokra is érvényes lesz a kiértékelési kötelezettség (mily' előrelátás!).

Az általam többször "megnehezményezett" vonat természetesen 300-as volt.
[válaszok erre: #1028] [előzmény: (1026) dulifuli, 2010-11-06 23:33:23]
 1026. dulifuli  |   Válasz erre2010-11-06 23:33:23 [75.] 
Asszem mindannyiunk nevében köszönhetem az extra kutatómunkát.

"...ajtójelzés jelzőlámpája az ajtók tényleges helyzetének megfelelően jelez. "
Vonat ajtójelzésről van szó. Tehát ha az mkv azt látja, hogy valahol még ki-be szállnak, holott van ajtójelzés, az gebasz. Megesett már velem is, szállítottam is kifelé.


"Járműtípustól függően az ajtó oldaljelző lámpákat is ki kell értékelni."
Itt meg egyértelműen csak háromkilósról beszél.

[válaszok erre: #1027] [előzmény: (1025) ojozso, 2010-11-06 21:45:05]
 Mindennapi problémák (üzenet: 1001, M3)  
    / 41 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.011754989624023 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail