Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9398871/23 Témák: 18222 Tagok: 111087 Legújabb tag: cindyjones Online: (57/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 41 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Mindennapi problémák (üzenet: 1001, M3)
 
 26. P 24  |   Válasz erre2007-05-21 16:41:09 [976.] 

Azt gondolom, hogy ilyen kérdésekben a szabvány meglétét, vagy hiányát érdemes vizsgálni.

Nem az a hibás, aki odatette;
hanem az, aki átvette tőle.

Külön rovatot lehetne nyitni a nem szabvány szerint felszerelt tárgyakról (tűzoltó készülék alacsony psz. 300-asoknál nem fér a műszerfal alá, s így nem leláncolható;
KUA kapcsoló a 300-asokon hol a jobb, hol a bal oldalon van, de egy biztos: van esélyed beverni a kézfejedet)

Ez egységesítés tekintetében vannak még távlatok . . .
[válaszok erre: #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34] [előzmény: (25) dulifuli, 2007-05-18 14:38:30]
 25. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-18 14:38:30 [977.] 
Jobban meggondolva... én úgy középmagasságban szoktam ülni, de van kolléga, aki szívesebben ül lentebbi üléspozícióban, s ha nem kimondott égimeszelő, hát akkor neki pont nem kitakarja a látványt... úgyhogy mégsem fogadom el, bocsesz. Tessen teljesen letenni, van ott hely, megnéztem.
[válaszok erre: #26] [előzmény: (23) dulifuli, 2007-05-18 14:34:04]
 24. KIPKOP  |   Válasz erre2007-05-18 14:37:07 [978.] 
Hát igen, egyre többen olvassák a topikot, nyugdíjazások után fel fog lendülni, egyenlőre még félnek a dolgozók!!
[előzmény: (22) dulifuli, 2007-05-18 14:30:47]
 23. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-18 14:34:04 [979.] 
Ez meg a 323-as, hát lehetett volna még lejjebb tenni, mert van hely alatta, és így azért belóg... hát elfogadom határesetnek, de csak mert olyan jóindulatú gyerek volnék.
[válaszok erre: #25]
 22. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-18 14:30:47 [980.] 
Hogy én is hozzak anyagot, itt a 320-as, teljesen jo helyen van ott, nem lóg be, senkit nem zavar. Kéretik az összeset ehez hasonlatossá tenni!
[válaszok erre: #24]
 21. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-16 00:36:05 [981.] 
Úgy bizony, hát erről beszéltem. Amint a többi pár tucat is ilyesfajta elhelyezést nyer, ezt a problémát majd ki is lehet pipálni. Attól azért nem tartok, hogy belátható időn belül beköszönt nálunk a Kánaán, és itt maradunk abszolút problémamentesen.
[előzmény: (20) KIPKOP, 2007-05-15 14:05:04]
 20. KIPKOP  |   Válasz erre2007-05-15 14:05:04 [982.] 
Helló Duli! Találtam egy tökéletesen elhelyezett kv, és A mérő műszert!!!
[válaszok erre: #21]
 19. KIPKOP  |   Válasz erre2007-05-15 13:57:30 [983.] 
Ma reggelre a Köki bejárat mellől eltűnt a piros szék! Bárki tette, köszönet érte márcsak a lapátot és a seprűt kérem eltűntetni, ideiglenes megoldásként a férfi öltöző is megteszi!Köszi! Napok óta nem akarok hinni a szememnek, 10 hónap után a végállomási utasoknak szóló órák végre a pontos indulási időt mutatják!Köszönet érte, és külön köszönet annak a K F M -nek , aki hónapok óta a fél szemét az ügyön tartotta!!! Megkérdezte miben tud még segíteni, írjak össze Neki mindent, Én csak egyet kértem, a jelző előtti fát vágassa ki! Nem ígért semmit,de megpróbálja!!! Hát így is lehet,igaz hogy Ő mindenkit meghallgat és Őt és az Operátorát bármikor meg lehet keresni minden Metróval kapcsolatos dologban.Mégegyszer köszi!!!
 18. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-13 22:40:25 [984.] 
Kedves KIPKOP, az egyetértés oly nagy, hogy annál nagyobb már nem is lehetne. Ugyanakkor ez nem az én ötletem, az általad felvázolt technológiai sorrendben történő korrigálás már fizikailag megtörtént három-négy vezérkocsin (alig várom, hogy egy ilyet lássak, lesz fénykép, egyértelmű lesz, hogy miről beszélek), biztos voltál már Te is ilyeneken ezerszer, csak nem tűnt fel, gondolom. A gond az, hogy a még módosítandó kocsik száma ezeknek kábé tízszerese, és ÉVEK ÓTA nem történik semmi.
S hogy "ŐK" (bárkikre is gondolsz) mit szólnak hozzá, azt nem tudom, de nem is érdekel.
[előzmény: (17) KIPKOP, 2007-05-13 21:32:13]
 17. KIPKOP  |   Válasz erre2007-05-13 21:32:13 [985.] 
Helló Duli! Azért egyről beszélünk! Vegyük lejjebb pár centivel, úgy hogy ne zavarja a kilátást, meg a napellenzőt? Tulajdonképpen , ahogy belegondolok jó ötlet, és még a lábtörlő is megmaradt! Mit is kell tenni akkor? Konzolt kicsavarozni,vagy ha másképpen van rögzítve, akkor lejjebb venni, elektromos madzagot újra kötni, vagy a fölösleget valahová eldugni!Nem nagy meló,üzemszüneti időben nagyfesz.nélkül is megoldható! Tulajdonképpen ez a kérdés megoldva elméletileg, a többi már nem a Mi dolgunk,csak kiváncsi vagyok mikor lépnének az ügyben napi egy műszer átkötésével kiegyeznék!!!Köszi az ötletet,mit saccolsz az Ő reakciójukra??? KIPKOP
[válaszok erre: #18]
 16. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-13 20:23:39 [986.] 
Nos, kolléga, magam ezt nem egészen így látom, de még mielőtt érvelni kezdenék, szeretném leszögezni: maximálisan tiszteletben tartom a Te véleményedet, és kimondottan értéknek tételezem s támogatom az eltérő nézetek sokszínűségét - ami persze nem jelenti azt, hogy ne szállnék vitába adott esetben. E felvezető után pedig hivatkozott bejegyzésedet - engedelmeddel - szétkapom, mint foxi a lábtörlőt.
"Pontos megállás", mit is értsek ez alatt, jó lenne definiálni. Példának okáért a mágneses nyeregvasút Japánban tuti hogy milliméterre pontosan megáll. Nálunk ugyebár sikernek számít, ha a vonat valahogy kitapogatja az "ajtónyitás engedély"-t, és ott bizony méterekről beszélünk. Mit értsek pontos megállás alatt, könyörgöm??? Ebből kifolyólag, ha valaki ilyen jellegű műszaki beavatkozást "pontos megállás"-ra bazíroz, nos, ez egy eleve elhibázott koncepció. Kevésbé jóindulatúan: hozzá nem értés. Magyarul: bal***ság.
"Jól beállított tükrök", hát itt végképp nem tudom, mire gondoljak, miért is a többes szám használata. Mert az állomási nagytükröt, amiről szó van, azt én ugyan nem állítgatom, de más sem, mert jól le van rögzítve. A vonaton lévő visszapillantóról meg ki beszélt? Ki állította, hogy a műszerdoboztól nem látja a kistükröt? Hogy jön ez ide???
Hivatkozott mondat első fele tehát nem definiált, a második fele meg teljesen értelmetlen. (Bocsesz.)
A mellékelt kép ugyebár Dózsán készült, ez azon kevés állomások egyike, ahol nagyobb hajlongás nélkül lehet látni a tükör felét. A képen egy kicsivel többet, de a vonat oldalát nem látom, ahol egy utasnak be van szorulva a táskája. Látod? Nem? Hát én sem. Erre nem érv, hogy ott van a kistükör, mert akkor az összes nagyot ki lehet vágni a fenébe, csak a helyet foglalják. Nézem ezt a képet, a műszerdoboz teljesen uralja a látómező bal felét. Ha nem lenne ott, akkor látnék rendesen, de ott van, és így nem látok rendesen (a szabadlátásom korlátozott, basszus!), ez ilyen egyszerű.
Pár bejegyzéssel ezelőtt írtam, hogy van megoldás, le kell tenni, van rá precedens, LÉTEZŐ megoldásról beszélek. Aki oda rakta (rakatta) az vegye (vetesse) le, oszt jónapot.
Ha ottmaradnak, hát kénytelen vagyok vétkes hanyagságra és/vagy rosszindulatra gondolni.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-06-03 11:06:21]
[előzmény: (14) KIPKOP, 2007-05-13 17:28:47]
 15. KIPKOP  |   Válasz erre2007-05-13 17:45:04 [987.] 
Belefér a döglött akták rovatba: 8-9 hónapja jelzem eme állomás állapotát! Íme az utasok által minden nap látható kép! Vagy talán a jövő tartózkodója?




[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-05-13 18:33:31]
 14. KIPKOP  |   Válasz erre2007-05-13 17:28:47 [988.] 
Pontos megállás,jól beállított tükrök.
[válaszok erre: #16] [előzmény: (13) KIPKOP, 2007-05-13 17:10:54]
 13. KIPKOP  |   Válasz erre2007-05-13 17:10:54 [989.] 
Helló Duli ! Arra gondoltam önkritika gyanánt, hogy aki bent feltette a függőleges műszert , Ő abból indult ki, hogy a vonat pontosan áll meg! Én is írtam ,hogy a felvetésed oké, a vízszintes műszerekre gondoltam, a Te következő képjeid alapján, hogy van még 1-2 rossz helyre szerelt műszer, de még az 1 is sok, ha az ajtózárásnál odacsukok valakit, különösen, ha a jobb visszapillantó tükörből sem lehet látni sokat, csak egy 3-4 centis függőleges csíkot!!! Tehát a felvetésed oké, kezdjünk vadászni psz.szerint a szerintünk rosszul felrakott műszerekre és jelezzük őket, itt is és a járműkisérőn is! Köszi a képeidet ! KIPKOP
[válaszok erre: #14] [előzmény: (12) dulifuli, 2007-05-13 15:52:16]
 12. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-13 15:52:16 [990.] 
Hogy a szerkezet hajszálpontos megállásának ritka tényálladéka, valamint a légköri képződmények kölcsönhatása az ionoszférával, különös tekintettel a napfolttevékenységre... Nos, annyit fűznék hozzá, hogy amíg a napellenző redőnyök beszerelése okán ilyen el****ott helyre nem tették a műszerdobozokat, addig állomási megállások 95 százalékában jo rálátásom volt a nagytükörre. Azóta az arány pont fordított. Ez elég randa tény ahoz, hogy az ember ne próbálja szépítgetni. Hiába próbálta Öcsécském is szépítgetni a dolgokat, amíg bejárt oktatásra, hinteni az igét... ...meg a port.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-06-03 10:58:46]
[válaszok erre: #13] [előzmény: (9) KIPKOP, 2007-05-13 13:04:41]
 11. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-13 15:40:59 [991.] 
És persze a 350-essel sem maradok adós, mert még a végén az a hírem kerekedik, hogy csak úgy beszélek a vakvilágba.
Hát a képminőség itt elég ergya lett, de az azért látszik, hogy mi nem látszik. (Látja? Nem látja? Na látja!)
[előzmény: (10) dulifuli, 2007-05-13 15:37:16]
 10. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-13 15:37:16 [992.] 
Aggyisten KIPKOP kolléga! Szívmelengető érzés látnom feléledni az önkritika már-már feledésbe merült intézményét. Éljenek az ötvenes évek, éljen Rákosi pajtás! Mindössze az önkritika TÁRGYÁT nem bírom látni, tehát hogy mire is gondoltál tulképpen.
Node lássuk a konkrétumokat. hogy a 318-ason mi hogy van, azt így séróból nem igazán idézem fel, de megnézem ha ott leszek, ígérem. Tudok viszont mutatni 351-est, íme:
[válaszok erre: #11] [előzmény: (9) KIPKOP, 2007-05-13 13:04:41]
 9. KIPKOP  |   Válasz erre2007-05-13 13:04:41 [993.] 
Helló Dulifuli! Ma voltam a 318-ason, és CMC-zni kellett.Ez a fajta KV és Amper mérő a hajszálpontos megállásnál,még oké,csak a Te fényképeden is látszik, hogy időnként nem áll meg pontosan a gépezet.De van még 1-2 rosszul elhelyezett műszer, ami a rossz megállással párosítva bonyodalmakat okozhat! Tehát a probléma él. De azért most önkritikát gyakorlok:::::
[válaszok erre: #10 #12] [előzmény: (5) dulifuli, 2007-05-12 01:26:07]
 8. KIPKOP  |   Válasz erre2007-05-12 10:01:14 [994.] 
Úgy, úgy ...több éves probléma,nem tudom hogy a visszapillantótükörbe való,és a nagytükörbe való kilátás szerintük miért nem fontos??? Lehet ,hogy nem is balestveszélyes? csak mi érezzük annak??? Mindenesetre megérett a DÖGLÖTT AKTÁK oldalra !!!És ez is csak fillérekből ,és hamar megoldható probléma,hol vannak még a keményebbek???
[előzmény: (7) dulifuli, 2007-05-12 09:49:54]
 7. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-12 09:49:54 [995.] 
Hát a még ennél is nagyobb röhej az, hogy három-négy fülkében lejjebb is tették, úgy teljesen oké, a többiben meg nem nyúltak hozzá. Van tehát egyszerű megoldás, nem csak elméletben, de a gyakorlati megvalósítás terén is, csak hát ezt is le****ják, mint minden egyebet.


[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-01-25 21:56:05]
[válaszok erre: #8]
 6. KIPKOP  |   Válasz erre2007-05-12 09:36:10 [996.] 
Helló! Több éves gond ez is, az illetékesek tudnak róla,nem tudom mi a megoldás?Szerinted az oké,hogy az illetékes "műszaki főnök" sajnos nem tudom megnevezni hogy ez konkrétan kikhez tartozik,azt mondja a beosztottjának az mkv.-kal előzetes egyeztetés után, hogy: kedves Gipsz Jakab, a jövő héten egy pár műszert 20 centivel arrébb kellene tenni egy pár fülkében, azt is megmondom, hogy hová,készüljetek fel és tegyétek át???Mert lehet hogy így kellene, csak az a főnök miért nem mondja a beosztottjának? Mindenféle konzolokkal bárhová lehet tenni a fülkében!!!KIPKOP
[előzmény: (5) dulifuli, 2007-05-12 01:26:07]
 5. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-12 01:26:07 [997.] 
Az előbbi a 306-os, ez meg a 307-es.
[válaszok erre: #6 #9]
 4. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-12 01:25:18 [998.] 
Hogy azok a kreténül elhelyezett műszerdobozok rohadnának már le onnan, hát nem látni semmit a nagytükörből. A f***om hajolgasson feszt előre-hátra!

[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-06-03 10:56:09]
 3. mmmoj  |   Válasz erre2007-05-11 17:13:54 [999.] 
Kipkop, azzal kezded az irományodat, hogy a gazsival kezdtél kommunikálni, aztán Pistánk (szolgálati út betartása, fél piros pont ). És hogy aztán a Menetrendi csoportot nevezed meg felelősnek. Drága kolléga: nem értem a problémádat...(csak már hogy stílszerű legyek). Nem a menetrendi csoport a hunyó, hanem a drága "öcsécskénk", mert ő b***ott továbbítani a dolgokat...
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-06-03 10:55:10]
[előzmény: (2) Kingweb, 2007-05-09 10:14:20]
 2. Kingweb  |   Válasz erre2007-05-09 10:14:20 [1000.] 
Sziasztok!

Elsőként egy egyszerű, szinte pitiáner problémával szeretnék kezdeni, de ígérem eljutok a 42 millió forintos órákhoz is!!! Évek óta jeleztem szóban és írásban szolg.vez. Úrnak az EA 22-es menetrend halvány nyomtatását. Az eltelt évek alatt azt mondta, hogy egyszerűen nem tudja a Menetrendi Csoportnál elérni, hogy vastagabb betűkkel, számokkal újranyomtassák, azt pedig, hogy rajtuk kívül bárki önszorgalomból ezt megcsinálja nem engedélyezik!!! Tudjuk és látjuk, hogy vannak diszpécser, mkv, instruktor kollégáink, akik ügyesen bánnak a számítógéppel és a nyomtatóval, ők képesek lennének ezt a problémát megoldani, akár színesben is, dehát ami tilos, az tilos!!! Mentségükre szolgáljon, hogy ők már láttak alagutat, vezetőfülkét, ismerik a fényviszonyokat és tudják, hogy nem mindegyik fülkevilágítás gyullad fel azonnal, van amelyikre perceket kell várni!!! Azt is tudják, hogy mi az a MENETREND!!! Szóval év elején írtam egy jelentést az üzemvezető Úrnak, aztán még egyet. Ő elismerte, hogy szerinte is igazam van, jogos a felvetés és továbbította a problémát a Menetrendi Csoportnak. A válasz is kapásból jött, kapaszkodjatok meg, azt üzenik, hogy a második félévben megoldják a problémát!!! Ez a válasz kb. 3-4 hete jött, kíváncsi vagyok, azóta hol tart az ügy? Egyszerűen hihetetlen, hogy nem törődnek 150 mkv szemének romlásával, sőt a menetrend pontos betartásával sem, mert valljuk be őszintén, kinek van kedve folyamatosan hunyorogni és keresni, hogy most hol is vagyunk, és hogy állunk idővel? Az igazsághoz hozzátartozik, hogy vannak vastagon szedett, jól olvasható menetrendek is, azokat miért tudták megoldani, miért mostohagyerek az EA 22? Olvastam az új Üzemigazgató Úr nyilatkozatát a BKV újságban, kinevezésekor azt nyilatkozta, hogy nagy hangsúlyt fektet a Metró pontos, menetrendszerű közlekedésére, hogy tudja akkor ezt elérni, ha a Menetrendi Csoport nem partner ebben? Hogyan is lehetne vastagabban szedett menetrendet kinyomtatni? Adathordozó számítógépbe be, betűtípus választás, esetleg szín választás, printelés. Mennyi idő ez? Maximum fél óra!!! Meg tudjuk nevezni a felelőst, aki ezt a problémát évek óta nem oldja meg? Én a Menetrendi Csoport vezetőjét nevezném meg, és az összes szolgálati elöljárójukat, aki nem lépett az ügyben évek óta!!!! Az igazsághoz és a korrektséghez az is hozzátartozik, hogy az üzemvezető úr az elmúlt évek alatt saját hatáskörében 2 alkalommal az általam a menetrendről írtakat a Menetrendi Csoport helyett megoldotta.

Legközelebb arról írok, miért kaptam a pofámra, hogy mertem az üzemvezető úrhoz elmenni panaszra. Mellékelem az EA 22 menetrendről készült fényképeket és a jelentés részletet ízelítőnek.

A fent leírtak megfelelnek a valóságnak, vállalom a felelősséget érte.
Sziasztok: KIPKOP


[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-01-25 21:54:57]
[válaszok erre: #3 #49]
 Mindennapi problémák (üzenet: 1001, M3)  
    / 41 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.0093638896942139 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail