A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Illetékes elvtársnak (üzenet: 936, M3) |
|
|
|
Így is lehet nevezni! Fedőneve: Kormány. | |
[előzmény: (957) Kingweb, 2012-08-13 21:11:06] |
Ezeket a változásokat röviden is lehet nevezni: oboa. | [válaszok erre: #958] |
[előzmény: (956) médmfsz, 2012-08-13 13:49:22] |
Én csak olyan megkeresésről tudok beszélni, ami hozzám eljut. Egy eljutott, vele az történt, amit írtam.
Mivel az értesítés az adó miatti változtatásból adódik augusztus 1-én érkezett, ezért úgy gondolom, hogy akkortól.
A tartalma a következő, szóról szóra:
Az Országgyűlés megszavazta a 2012. július 1-jén életbe lépő forgalom alapon meghatározott új távközlési adó bevezetését. Ennek következtében a Telenor Magyarország Zrt. néhány pontban módosítja a dolgozói kedvezmény biztosítására szolgáló Szerződésben foglaltakat:
- A hang alapú tarifák estében, bruttó 290 Ft kiegészítő, nem leforgalmazható havidíjat állapít meg
- A hatályban lévő Egyedi Szolgáltatási Szerződésben meghatározott hang alapú tarifa havidíja leforgalmazható részének vonatkozásában a lebeszélhetőség mértékén belüli percforgalmat 50-50%-ban megosztja a hálózaton belüli és a más belföldi mobil és vezetékes hálózatokba irányuló normál díjas hívások között
- A cégen belüli továbbra is 0 Ft-os percdíjú hívások mennyiségét előfizetésenként 500 perc/hó kezdeményezett hívásmennyiségben maximálja
- Az SMS-díjak egységesen bruttó 2,5 Ft-tal emelkednek
- Hívásonként bruttó 2,5 Ft kapcsolási díjat számít fel bármely belföldi mobil és vezetékes, illetve a nemzetközi hívások esetén
Kérjük, hogy a fentiek tudatában körültekintően nézzék át a számláikat! Ha bármilyen kérdés, probléma merül fel Ügyfélszolgálatunk a 11-331 számon áll munkavállalóink rendelkezésére.
| [válaszok erre: #957] |
[előzmény: (955) Alvóügynök:), 2012-08-05 17:12:49] |
|
955. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2012-08-05 17:12:49
[4.] |
"Bagoly mondja verébnek! "
Megvártuk Adminunk sorsát nem szerettük volna még jobban rontani a helyzetét,függetlenűl attól,hogy nyerő pozicióban van.
"hogy az illetőt 1 órán belül visszahívtam,"
Valószínűleg nem egy illetőről beszélünk.
"hogy többedmagammal mindezt elértük, pedig volt ellenszél bőven! "
Kalapom emelem és köszönöm mindenkinek,aki részese volt a KSZ sírból való visszahozásának,függetlenűl attól,hogy sok mkv. kritizálja és rémhíreket terjeszt.
Telenor ügyben egy valaminek Te is nézz utána légyszi:Mikortól van az 500perc/hónap limit kollegákon belül? | [válaszok erre: #956] |
[előzmény: (954) médmfsz, 2012-08-05 11:35:28] |
Bagoly mondja verébnek!
Az elérésem, mármint, hogy az illetőt 1 órán belül visszahívtam, szerintem semmit nem hátráltatott!
KSZ tárgyalásokon, vezető tárgyaló félként azon voltam, hogy a lehető legtöbbet megőrizzük a múltból. Inkább több, mint kevesebb sikerrel azt hiszem, hogy többedmagammal mindezt elértük, pedig volt ellenszél bőven!
| [válaszok erre: #955] |
[előzmény: (953) Alvóügynök:), 2012-08-03 18:06:59] |
|
953. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2012-08-03 18:06:59
[6.] |
Médmfsz!
Nagyon el vagy tűnve mostanában.
A KSZ tárgyalásoknál se jöttél le a nép közé,a Telenor balhénál se tudtak előszőr elérni,helyettesedről pedig nem tudtak. | [válaszok erre: #954] |
[előzmény: (951) médmfsz, 2012-08-03 08:22:08] |
"Ismert körülmények" alatt mit is értsünk pontosan?
Elmúttnyóccév?
Büdösfidesz?
Köcsögdemszky?
Gyökértarlós?
Vizibuzy Dávidcsillag?
Esetleg mindezek együtt, vagy mégis mit is érthetni "ismert körülmények" alatt?
| |
[előzmény: (951) médmfsz, 2012-08-03 08:22:08] |
Életkép, mely az ismert körülmények okán egyre gyakoribb lesz.
| [válaszok erre: #952 #953] |
[előzmény: (950) oregbeatsuhanc, 2012-07-30 13:02:00] |
|
950. oregbeatsuhanc
|
Válasz erre | 2012-07-30 13:02:00
[9.] |
Tegnap kalandos utazással jutottunk haza a Szentendréről Kispestre. Volánbusszal HÉV-ig száraz bőrrel, kezdeti siker. HÉV 20h 03 kor elrajtolt, majd két perc múlva a tomboló viharban, mint a biztonság stabil hajója az özönvízszerű esőben a prérin óvatosan, megnyugtatóan zakatolt. Pomáz előtt korrekt utastájékoztatás mellet kis várakozás az átjárónál. Csak tippelni merem, mit látott, vagy nem láthatott a vezető a fülkében, így gondolom az ellen vonatot emiatt várta be. Pomázt elhagyva újabb üzenet: Szentistván telepnél fa dőlt a sínekre, várakozás kb. 15 perc. Semmi gond nyugiban ültünk a szerelvényen, miközben csóri vezető valamiért a hátsó vezető fülkébe ment, majd ronggyá ázva ismét előre. A 15 percnyi állás után kb. 20 perces késéssel, épségben érkeztünk be a Batthyány tére. Na irány M2-sel a Deák tér, de átszállás után újabb nem túl örömteli tájékoztatást kapunk, 21h 25-kor az M3- ason, kimarad a Határ-út megálló. Újratervezés, semmi gond Ecseri-úttól nekünk jó lesz a 3-as villamos. M3-ason viszont egész úton tájékoztatás zéró, így dilemma tárgya, kiszálljunk e az Ecseri- úton. Biztos ami biztos mi azért kiszállunk. Döntésünk jutalma egy újabb csavar, nem jár a tuja, viszont jön a pótlóbusz. Ilyen keserves, kalandos utazás után eszembe sincs, hogy fejeket követeljek, csak azt nem értem, hogy a kezdeti korrekt utastájékoztatás az É-D-i Metróra történt átszállás után miért omlott össze? Hol van ebben a BKK felelőssége? A HÉV, és az M2 viszont ötöst érdemelnek!
| [válaszok erre: #951] |
|
|
949. oregbeatsuhanc
|
Válasz erre | 2012-07-24 09:14:21
[10.] |
Mintha korábban már találkoztam volna ezzel a vezetői megközelítéssel, még Antall Attila idejében. Ha lenne a tarsolyomban valami tuti jó munkahely máris élnék a felkínált lehetőséggel, őszintén válaszolnék a kérdésekre, amiben - tartok tőle - Bolla úrnak nem lenne nagy öröme. Sajnos egyelőre nem tehetem, mert nekem is jönnek ám a sárga csekkek. Azért annyit ígérhetek, egyszer még eljöhet az ideje, hogy kíváncsiságát kielégítsem, addig is legyen türelemmel.
| |
[előzmény: (948) Kingweb, 2012-07-17 14:42:23] |
Lehet írni az éppen regnáló elvtársnak:
Kedves Kollégák!
A munkahelyi fórumokon, vagy a vezetőknek írt levélben általában a dolgozók kérdeznek a közvetlen, vagy a felsőbb munkahelyi vezetőiktől. Most megfordítottam a dolgot, és én kérdezek Önöktől, Tőletek. Kérem, a lehetőségek szerint - annak érdekében, hogy mind jobban megismerhessem munkatársaim gondolatait, s a BKV-ról, mint munkahelyről alkotott véleményét - válaszoljanak, válaszoljatok nekem a belsokommunikacio@bkv.hu e-mail címre, illetve levélben a Tájékoztatási osztálynak címezve, vagy az Ötletládákba dobva.
Köszönettel:
Bolla Tibor,
a BKV Zrt. vezérigazgatója
Milyen rendszerességgel és milyen módon szeretne tájékoztatást kapni a munkahelyét érintő kérdésekről a közvetlen főnökétől?
Megfelelőnek tartja a jelenleg meglévő kapcsolatot a szakterülete vezetőivel?
Ha Ön lenne a vezérigazgató, mit változtatna meg a BKV-ban?
Szeret Ön a BKV-nál dolgozni?
Mivel elégedett/nem elégedett a menedzsment munkájában?
Mivel elégedett/nem elégedett a közvetlen munkahelyi környezetében?
Megfelelőnek tartja a munkabérét?
Elégedett a munkakörülményekkel, a munkavégzés biztonsági feltételeivel? (Kérem, ha tudja, indokolja meg a válaszát!)
Jól érzi magát munkatársai körében, a munkahelyén?
Milyen megvalósítható változásokra lenne szükség a jobb munkafeltételek eléréséhez?
Szívesen dolgozik a BKV-nál vagy a váltástól, munkanélküliségtől való félelem tartja itt?
Ha felajánlanának Önnek egy megegyező munkakörű, fizetésű állást egy másik cégnél, akkor megválna a jelenlegi munkahelyétől?
Ha nem, mi az, ami itt marasztalja a cégnél?
Mi az, ami miatt érdemes a BKV-nál dolgozni (juttatások, erős érdekképviselet, jó munkakörülmények, összetartó munkatársak)? | [válaszok erre: #949] |
|
"...amikor KÉRTE (és nem UTASÍTOTTA) a kfm-et..."
Aszondom, ez meg igen csúnya dolog, mert ha valakinek utasítási joga van (feltéve hogy valóban van neki), akkor az éles helyzetben ne kéregessen, hanem éljen a jogával. Mert utólag, ha ebből gebasz van, akkor már indulhat is a mutogatás, hogy hát ő mondta és azér', node én meg ilyen utasítást nem adtam ki, satöbbisatöbbi.
Hacsak nem eleve szándékos az ilyesmi, a ködösítés, hogy aztán lehessen a hígfost kenegetni, amíg olyan vékony nem lesz, hogy már megint hipp-hopp semminek nincs konkrét felelőse.
Szokás szerint. | |
[előzmény: (945) ojozso, 2011-10-25 01:21:52] |
Manchesterbe ne menjen, mert rosszul lesz a kapitalizmus rothadó bűzétől!
Itt nálunk van jó levegő, mert virágzás van!
Jöjjenek ők ide tanulni!
Egyébként micsoda meccs volt ez az 1:6! | |
[előzmény: (945) ojozso, 2011-10-25 01:21:52] |
Szerintem a Fősün jogosult volt bármilyen, a köznyugalom érdékében az általa a szükségesnek tartott intézkedés foganatosítására (nyilván a FŐ-Fősünnel egyetértésban), amibe akár a forgalom teljes leállítása is belefér.
Ő HATÓSÁG, a kfm meg legfeljebb csak közfeladatot ellátó hivatalos személy.
A parancsai által előidézett helyzetért is nyilván felelős.
A Fősün nem állt a helyzet magaslatán, amikor KÉRTE (és nem UTASÍTOTTA) a kfm-et a NVT-téri "utascserére" (amúgy már a Népligeten ki kellett volna szállíttatni a JÓnépet...).
A Fősünt (és feletteseit) nem érdekli a forgalom, a fő és egyetlen szempont az "este" minél egyszerűbb levezetése...
A FŐ-Fősün FŐpolgármesteri felettese meg megtanulhatná végre, hogy a Metró szeméLY (és nem szeméT) szállító vasút!
Az ő dolga a város közlekedésének biztosítása és nem az ellehetetlenítése!
Manchesterben vajon hogyan oldják meg az ottani Fradi-Dózsát, 10-20-szor annyi szurkolóval (United-City 1-6)? Pityu bá' nem akar tanulmányútra menni arrafelé Viktor cimborájával? | [válaszok erre: #946 #947] |
[előzmény: (944) dulifuli, 2011-10-24 23:35:23] |
Nem tudom, de engem nem is azért fizetnek, hogy megoldásokat találjak dühöngő őrültek szállítmányozására.
Biztos van akit ezért fizetnek, lám, ilyen eredménnyel.
Annyit azért elmondanék: a kérdés például az, hogy az eseményért rendészetileg felelős űberfakabát (Fősün) jogosult-e konkrétan utasítani a KFM-et erre vagy arra. Mert ha igen, akkor minden ezirányú felelősség csakis az övé.
Nem tudom, tehát itt a tévedés jogát hangsúlyosan fenntartom, szerintem a Fősün nem utasíthatja konkrétan a KFM-et, mint a forgalom lebonyolításáért felelős személyt. Ha ez így áll, akkor én bizony a KFM helyében nem adtam volna ki bizonyos utasításokat, a Fősünt konkrétan elhajtottam volna a hülye (balesetveszélyes) ötleteivel a tsába. (Node nem én vok a KFM, és nem is leszek.)
A helyzet az, hogy akié az utasítás joga, azé a felelősség is.
A végső felelősség természetesen már régóta és még mindig a városvezetésé, hogy nem tudnak és/vagy akarnak változtatni a helyzeten, és rendészeti feladatokat tolnak rá egy nem erre való közlekedési cégre. | [válaszok erre: #945] |
[előzmény: (943) stray, 2011-10-24 19:16:48] |
Na itt lehet majd illetékes elvtársnak kérdéseket feltenni.
Tájékoztató
Tisztelt Munkatársak!
A Metró Üzemeltetési Szakszolgálat munkahelyi értekezletet
tart a szakszolgálat 3-as metró forgalmi munkavállalói részére.
Téma:
− Aktualitások (tanfolyamok, vizsgák, események…stb),
− Információ áramlás szerepe a munkánk során,
−Elvárható viselkedés és hangnem egymással és
utasainkkal szemben,
− Egyes esemény kivizsgálásakor miért így intézkedik
a munkáltató (pl: vizsgálati időszakra felmentés,
vonatról történő levétel).
Időpontja: 2011. október 27. 13 óra
Helyszín: Kőbánya-Kispest, oktató
Budapest, 2011. október 17.
Metró Üzemeltetési Szakszolgálat |
"És ha dadog vagy izgalmában elvesztette az időérzékét?"
Ez a munkáltató problémája, majd megoldja, ha akarja - de nemigen akarja, mint látjuk. Illetve nem látjuk, gondolván itt a Köki-féle kronométerre.
"...implicite a szabályzat is feltételezi a meglétét.
Implicite a kutyát nem érdeklik a feltételezések, ez itten egy (elvileg erősen fegyelmezett) munkahely, nem pedig jósda, hogy feltételezésekbe bocsátkozzunk.
| |
[előzmény: (940) Nyugdijas03, 2011-09-20 14:40:19] |
|
940. Nyugdijas03
|
Válasz erre | 2011-09-20 14:40:19
[19.] |
Ma már nem kötelező,valamikor az "Őskorban"benne volt a szabályzatban.Igaz akkor még a metró is szögletes kerekű volt
Feco | [válaszok erre: #941] |
[előzmény: (939) ojozso, 2011-09-20 12:22:03] |
"Mint ahogy az mkv-nak nem kötelessége rendelkezni pontosan (vagy pontatlanul, netán sehogy sem) járó órával.
Kizárólag a telepített, hivatalos órák adatai mérvadóak, nomeg persze a KFM ilyetén közlései."
Valamikor már régebben lerágtuk ezt a csontot, most mégis újra megemlíteném (az esetleges új látogatók kedvéért):
HA semmilyen órája nincs az mkv-nek, (nem engedély-köteles) vörös jelzőt MIKOR fog EGY PERC várakozás után meghaladni hírkapcsolat és telepített időmérő szerkezet hiánya esetén?
Számol magában 60-ig? És ha dadog vagy izgalmában elvesztette az időérzékét?
Kér kölcsön egy órát az utasoktól?
Szerintem meg KELL időmutató szerkezettel rendelkeznie, mint látható, implicite a szabályzat is feltételezi a meglétét.
Persze jó lenne ezt a követelményt egyértelműen deklarálni valahol! | [válaszok erre: #940] |
[előzmény: (937) dulifuli, 2011-09-20 00:36:35] |
Azt, hogy jó a rádió! Minden más csupán adatközlés, nem egyeztetés. | |
[előzmény: (936) dispotion, 2011-09-19 20:34:30] |
A világon semmit.
A KFM közli a pontos időt (megsatöbbit), melyet az mkv tudomásul vesz.
Egyeztetésről (két- vagy többféle dolog egymáshoz igazításáról, bármik legyenek is azok) szó sincsen.
Mint ahogy az mkv-nak nem kötelessége rendelkezni pontosan (vagy pontatlanul, netán sehogy sem) járó órával.
Kizárólag a telepített, hivatalos órák adatai mérvadóak, nomeg persze a KFM ilyetén közlései.
| [válaszok erre: #939] |
[előzmény: (936) dispotion, 2011-09-19 20:34:30] |
forgalomba álláskor mit egyeztetsz a kfm-el?
F2 4,39, | [válaszok erre: #937 #938] |
[előzmény: (935) dulifuli, 2011-09-19 00:23:13] |
Magánügy. | [válaszok erre: #936] |
[előzmény: (934) dispotion, 2011-09-18 14:11:43] |
nekem meg van karórám, atom pontos... | [válaszok erre: #935] |
[előzmény: (933) dulifuli, 2011-09-18 00:33:30] |
Illetékes elvtársnak (üzenet: 936, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|