Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9273869/1 Témák: 17613 Tagok: 109109 Legújabb tag: Vikipink Online: (57/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 10 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 KFM (üzenet: 250, M3)
 
 282. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2012-08-03 17:59:00 [1.] 
Furcsa mód,ma minden rendben volt,utcsó előtti állomáson Városkapu jobbon nem zavarták bele az alagútba foglalt Újpest jobbnál a vonatszemélyzetet és aki ezt megtagadta nem irattak vele vbcs-t.
Nem nagyképüsködtek ma,hogy ő az atyaúristen és amit ő mond az szent és sérthetetlen.
Amikor meg ők hibáznak,akár súlyosan is,akkor kussolnak és mobilon próbálják eltussolni a dolgokat.
Mindig arra hivatkoznak,hogy joguk van eltérni az érvényben lévő szabályoktól és nekünk kuss van,de mi lenne,ha végre szabályosan dolgoznának,hiszen nappal már 3.-an vannak ,nem kevés lóüvéért.
[előzmény: (281) dulifuli, 2012-08-03 17:43:06]
 281. dulifuli  |   Válasz erre2012-08-03 17:43:06 [2.] 
Előbb-utóbb valakire mindig rájön a lökdösődés,ezt már magam is megfigyeltem.
[válaszok erre: #282] [előzmény: (280) Alvóügynök:), 2012-08-02 18:36:14]
 280. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2012-08-02 18:36:14 [3.] 
Ez a topik méltatlanul a sor vége környékén kullogott,pedig maholnap pörögni fog,ha a dominó első darabját meglökték.
[válaszok erre: #281]
 279. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-18 08:52:04 [4.] 
Hát persze,rég volt,elavult,nincs semmi gond.
Kár,hogy nem tudtál tegnap jönni,igaz én éjfél uzán kidőltem, de a többiek még tartották magukat.
[válaszok erre: #280] [előzmény: (278) retrometro, 2010-12-18 07:44:28]
 277. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-18 00:56:28 [5.] 
""semmi köze hozzá" (mármint hogy jelentést írsz!)..nos ez pedig kapásból nem igaz!!! "

Márpedig továbbra is fenntartom,hogy semmi köze hozzá,hogy én hivatalosan a szolgálati út betartásával kinek,milyen jelentést írok!
Ha őt megszólítják ezügyben és viszontjelentést kell írnia,vagy őróla írtam volna a jelentést,akkor lett volna köze hozzá!
Nehogymár egy tárolódiszpécser belevauzzon,hogy a menetrenddel ,és a KFM-el kapcsolatosan milyen jelentést írok!

És még valami: egyik szolgálati előljáró sem teheti meg,hogy ordibáljon a beosztottjával,legyen az fiatal versenyző,vagy már majdnem 50 éves,31 éves metrós múlttal.
A bizonyítás már elavult,de remélem,hogy elhiszed nekem,hogy két lépcsőben történt a fenyegetés és az ordibálás,ugafonon és házitelefonon.
No comment !




[válaszok erre: #278] [előzmény: (276) retrometro, 2010-12-17 22:59:24]
 275. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-17 22:29:59 [6.] 
"Kb. csak annyi, hogy a szolgálati előljáród:))) "
És joga van neki ordibálni fenyegetőzni,ha a szolgálati út betartásával írok egy jelentést,azért mert a szolgálati előljáróm,
Ne viccelj már!
De mint a válaszlevél is bizonyítja elismerték az igazamat,megköszönték és korrigálták a hibát.
Erre közbenső szolgálati előljárónak joga van ordibálni és fenyegetőzni?
Az Etikai Kódex élesen az ellenkezőjéről szól !!!!!!!!!!!!!!
[válaszok erre: #276] [előzmény: (274) retrometro, 2010-12-17 20:39:59]
 273. dulifuli  |   Válasz erre2010-12-16 18:42:53 [7.] 
Na mit ne mondjak, jellemző.
Nincs új a Nap alatt, úgy tűnik.
[előzmény: (272) Alvóügynök:), 2010-12-16 16:21:01]
 272. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-16 16:21:01 [8.] 
Pakolgatok,pakolgatok és mit ad Isten,milyen papír kerűlt a kezembe?
G.I. (Góré) volt Üzemvezető Úr levelét találtam meg, plusz a vonatom kinyomtatott tényleges hálós menetrendjét.
A történet röviden, régebben az E 21-es vonat nem a bal vágányon jött fel hajnalban,hanem a jobb vágányon indult 4.54.-kor utasokkal.
Az akkori korrekt menetrendi csoport csak a Nagyvárad jobb indulási időt adta meg és a Bajcsy érkezést,közbülső időt nem.
Nagyvárad jobbról 5 perces követésre mentünk általában végig Bajcsyig. A KFM-ek hajnalban többszőr ránk szóltak,hogy nem vagyunk a csíkon,vagy előtte,vagy utána vagyunk,több alkalommal jeleztük a KFM felé,hogy sajnos nincs menetrendünk,követésre megyünk,ezt ők fele-fele arányba vagy elfogadták,vagy nem.
Én ezt a számot annó sokszor jártam és a sokadik KFM beszólásra ,amit még házi telefonon és urh-n instruktori támogatottsággal (Oroszlán) se tudtunk leszerelni ,bátorkodtam a jelentést megírni,hogy ennyi és netovább.
Azt,hogy milyen leb@szást kaptam a tároló diszpécsertől a jelentésem megírásáért nem kívánom ragozni,sok köze nem volt hozzá mondjuk,csak annyi,hogy a menetrendet tőle vettem át. (2006-ban volt elévült. )
G.I. kivizsgáltatta az esetet,pótoltatta a menetrend hiányzó idejeit,Deák,Lehel,Árpád megállókban.
És most jön a hab a tortán:
A kinyomtatott hálós menetrenden egy egyenes csík volt,Nagyváradtól Bajcsyig,Tehát a nagyérdemű KFM-ek egy jó része Nagyváradtól Bajcsyig állandó sebességgel "áthaladással" várták el,hogy betartsuk a menetrendet,akik problémáztak egy se ismerte fel,hogy csak az E 21-nek van egyenes csíkja,az összes többinek rendben volt a csíkja.
G.I. kijavítatta a híbát, és írásban elismerte,hogy szabályosan dolgoztam.
Ez egy "tanmese" volt,hogy nem kell hasraesni a KFM-ek időnkénti URH-zásától,bármikor ki lehet kérni a magnófelvételt,eseményrögzítőt,hálósmenetrendet,ha biztosak vagyunk az igazunkban.
De erről Duli többet tudna mesélni.
[válaszok erre: #273 #274]
 271. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-12 08:02:17 [9.] 
"A szavazáshoz a magam részéről javasolnám még a Köki balos ajtójelzéses okosságot - régi kedvencem az már nekem. "

Könnyen beszélsz,Neked már írásos felmentésed van belőle,igaz megdolgoztál érte.

[előzmény: (270) dulifuli, 2010-12-11 23:40:18]
 270. dulifuli  |   Válasz erre2010-12-11 23:40:18 [10.] 
"valaki mondja már meg a potentátnak, hogy vonja vissza, van ilyen, be kell látni na... "
Bizony mondom, ez fog legutoljára bekövetkezni. Majd akkor, ha előbb a hülyeség & hazugság összes létező kombinációja kimerült.

A szavazáshoz a magam részéről javasolnám még a Köki balos ajtójelzéses okosságot - régi kedvencem az már nekem.
[válaszok erre: #271] [előzmény: (267) dispotion, 2010-12-11 21:44:59]
 269. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-11 22:48:16 [11.] 
"pl.: amint beszálltak az utasok indulj el és cmc-ben hozd be... "
Erre már annyiszor kértük a KFM-et és a 174-et,hogy esőben KÖKI jobbra ne rendelkezzen így,mert már a jobbon se biztonságos a bizber a felszínen.
Fogalmuk nincs,hogy a laposodás utáni esztergálás mennyi időbe,munkába és pénzbe kerűl!
De hát nekik első a menetrend,mindegy hogy miáron!

Nálam a csúcs a nemrég kiadott kőrözvény volt esőben ,mivel a felszínen már évek óta gagyi a bizber,így hangzott:
A 29-es jelzőt CMC-ben ,esőben,40km/h alatti sebességgel haladjátok meg,mert akkor nem vészfékez a vonat,vagy ha igen,akkor nem laposodik meg.
Azt hittünk,hogy dobunk egy hátast,még nem telt el a 30 nap meghallgatható a magnón,ugyanúgy mint az integető emberke rádiózása.
Valahogy ezt a 40 km/h alatt nem laposodást nekünk nem oktatták,lehet,hogy a KFM-eknek igen???



[előzmény: (267) dispotion, 2010-12-11 21:44:59]
 268. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-11 22:39:21 [12.] 
Köszi!
Mi is így gondoltuk.
[előzmény: (265) retrometro, 2010-12-11 21:16:29]
 267. dispotion  |   Válasz erre2010-12-11 21:44:59 [13.] 
valaki mondja már meg a potentátnak, hogy vonja vissza, van ilyen, be kell látni na...
szavazzunk az idei "év Emese díj rendelkezése" kitüntetésére
1,engedélyt kérek a szabad jelzés meghaladásár, abszolult fogalmú...

2,sablonszöveg melléklet

3,integető ember a ferencieken(máshol miért nem, magyarázattal!)

esetleg további ötletek:
pl.: amint beszálltak az utasok indulj el és cmc-ben hozd be...

[válaszok erre: #269 #270] [előzmény: (265) retrometro, 2010-12-11 21:16:29]
 264. dulifuli  |   Válasz erre2010-12-11 20:01:19 [14.] 
Ez a bizonyos, többször is ízekre cincált rendelkezés arról megemlékezik ugyan, hogy az mkv mit csináljon, ha nincs integetőember, de arról már elfelejt szólni, hogy az integetőember kinek jelezze, ha nem várja meg a vonat.
Mivel konkrétan nincs leírva, ezért alapértelmezésben szerintem is a KFM-nek kell jelezni az ilyen anomáliát.
Természetesen nem ez lesz az első eset, hogy bizonyos körök be akarják magyarázni, hogy a fekete az fehér, az igen az nem (és fordítva), valamint a kutyaszar az franciakrémes.
De qrva unalmas ez már wazzze....
[előzmény: (262) Alvóügynök:), 2010-12-11 18:08:49]
 263. dulifuli  |   Válasz erre2010-12-11 19:54:17 [15.] 
"Ők közülük még mindig van aki-k ezt folyamatosan megteszik egész évben,URH-n,KFM gyűlésen és még más helyeken is,ezt Te nagyon is jól tudod."

Szerintem kár lenne ezen pörögni, sz@rni rá, aszondom. Végül is mindenki azt pofázik amit akar, kit érdekel, ezen felül bolond lukból bolond szél fú, megsatöbbi.
[válaszok erre: #266] [előzmény: (261) Alvóügynök:), 2010-12-11 17:59:47]
 262. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-11 18:08:49 [16.] 
Miért,mi volt tegnap?
Csak nem megint nyilatkozott az integető emberke?
Apropó,Retró!
Minap történt,hogy az integető szabályosan meghívta a KFM-et,és bejelentette,hogy a vonat nem várta meg a jelzését és anélkül indult el.A KFM jól leteremtette és leégette az URH-n az integetőt,hogy ezt miért neki jelenti,miért nem a vonatszemélyzettel beszéli meg a problémát,ezekután még az integető kért elnézést.
Te ,vagy más hogy értékeli ezt szakmailag?
Úgy van leírva,hogy a karjelzés hiányában az mkv nem indulhat el és ezt a tényt köteles jelenteni a KFM-nek és a KFM dönt a hogyan továbbról.
Ahelyet,hogy a KFM a "vétkes" mkv-val megbeszélte volna a dolgot,bekőrözte,hogy mindenki várja meg a karjelzést.
Cserbenhagyott és leégetett egy szabályosan dolgozó integetőt,aki ráadásul még mkv is.
Akkor érdemes itt szabályosan dolgozni,ha ez a hála,ez a köszönet?
[válaszok erre: #264 #265] [előzmény: (260) Kingweb, 2010-12-11 17:00:03]
 261. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-11 17:59:47 [17.] 
Ők közülük még mindig van aki-k ezt folyamatosan megteszik egész évben,URH-n,KFM gyűlésen és még más helyeken is,ezt Te nagyon is jól tudod.
És amíg ebben asszisztálnak is nekik,mkv-nál magasabb beosztásúak,az nagyon elszomorító.
Legutoljára az FKDDSZ vezetője és szegény B.Tomi tett ez ellen hivatalosan,azóta nem hallottam ilyesmiről.
[válaszok erre: #263] [előzmény: (259) retrometro, 2010-12-11 15:32:33]
 260. Kingweb  |   Válasz erre2010-12-11 17:00:03 [18.] 
Akkor már legyen "az év integető embere" szavazás és díjazás is.

A tegnapi eset függvényében tartós kiküldetésnek ígérkezik azon az egy állomáson. Pedig a példa mutatja, máshol is kéne.
[válaszok erre: #262] [előzmény: (259) retrometro, 2010-12-11 15:32:33]
 258. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-08 15:32:33 [19.] 
Lassan itt az évzáró,megszavazhatjuk az év KFM-ét,vagyKFM- műszakját.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2010-12-08 15:53:44]
[válaszok erre: #259]
 257. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-11-19 22:34:54 [20.] 
Úgy legyen.
Ha már holnap nem érsz rá,azért a december 17.-et írd be a naptáradba,Netboard keménymag buli lesz.
[előzmény: (256) retrometro, 2010-11-19 19:11:40]
 255. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-11-19 11:34:24 [21.] 
"MINDEN rendelkezésre álló eszköz igénybevételével "
Jól beszélsz kicsihuszár!
Részletek az F.2.-ben is.
[előzmény: (253) ojozso, 2010-11-18 23:09:51]
 254. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-11-19 03:11:21 [22.] 
Soroljam az ellenpéldákat,amikor az mkv. bejelentette a késést és leordibálták a fejét?
Vagy ,amikor a vonalon késett,nem a gyakorló hibájából és leégették a gyakorlót és a gyakoroltatót és helycserére szólították fel Őket.
Van 1-2 gyakoroltató,aki pont ezért nem vállal évek óta gyakoroltatást és a jelentést is megírta róla.
Vagy nem is olyan rég,amikor a kollégádnak,aki gyakorolt,leordíbálták a fejét,csupán csak azért,mert a kőrözvényt vissza merte kérdezni,úgy kellett lefogni ,nehogy balhét csináljon.Nefélj,amikor a KFM megtudta,hogy ki a gyakorló,fülét-farkát behúzta.
Ha nekünk nem hiszel,akkor legalább a kollégádnak remélem,hogy hiszel.
De szerencsére a többség KFM nem ilyen.
[válaszok erre: #256] [előzmény: (252) retrometro, 2010-11-18 21:45:36]
 253. ojozso  |   Válasz erre2010-11-18 23:09:51 [23.] 
F.2 2.13. " A központi forgalmi menetirányító (KFM) egy-egy vonal forgalmának egyszemélyi felelős irányítója, aki a rendelkezésére álló technikai eszközök és berendezések segítségével irányítja és ellenőrzi a vonatok forgalmának biztonságos és menetrendszerű lebonyolítását"

Senkinek nem kell "leordítania" a fejét, azonban MINDEN rendelkezésre álló eszköz igénybevételével törekednie kell az anomáliák felszámolására, vagyis a biztonságos ÉS menetrendszerű forgalom helyreállítására!

Akár főnök, akár "mezei mkv" a gyakorló járművezető, kötelessége a menetrend szerinti közlekedés fenntartása (akár jelentették a késést, akár nem)!
[válaszok erre: #255] [előzmény: (250) Alvóügynök:), 2010-11-17 19:11:16]
 251. dispotion  |   Válasz erre2010-11-18 12:26:37 [24.] 
Mennyi?
30
Mi harminc?
Mi mennyi?
[előzmény: (244) Alvóügynök:), 2010-11-15 19:40:47]
 250. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-11-17 19:11:16 [25.] 
Ha már a radarszemnél tartunk,milyen érdekes,hogy amikor a Főnök Úr gyakorolt és késve indult el a végállomásról,nagyon korrektul bejelentette,hogy pl. 100 másodperc késéssel indult.
Furcsa módon,a Kálvin téri toronyból nem ordibálták le a fejét,nem állították fel az ülésből és még csak nem is kötözködtek vele a késésért,mint ,ahogy többször megtették "hagyományos" mkv gyakorlóval egyes KFM-ek.
Vajon miért nem?
Ez nem diszkrimináció?

Ui: nemsokára jönnek ki az mkv gyakorlók,kéretik velük tisztességgel bánni,természetesen akinek nem inge,az ne vegye magára.
[válaszok erre: #252 #253] [előzmény: (249) Kingweb, 2010-11-16 13:41:19]
 KFM (üzenet: 250, M3)  
    / 10 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.0087630748748779 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail