Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9402748/2 Témák: 18260 Tagok: 111203 Legújabb tag: redcurran Online: (30/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 10 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 KFM (üzenet: 250, M3)
 
 249. Kingweb  |   Válasz erre2010-11-16 13:41:19 [26.] 
Volt már radarszemű ember, aki szóvá tette, hogy szerinte 30 helyett 31 vagy még nagyobb sebességgel ment be valaki. Rákérdeztek, hogy miért is nincs megjelölve, meddig tart a 30. A válasz síri csend, esetleg annyi, hogy ööööööö.
[válaszok erre: #250] [előzmény: (247) dulifuli, 2010-11-16 12:44:33]
 248. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-11-16 12:59:47 [27.] 
Szerintem valamikor ki volt tűzve.
Nincs ott még fékezés,mert CML-ben akár 40 km/h-val is bemehetsz,CMC-ben is vonattól függően 33-36 körűl.
[előzmény: (247) dulifuli, 2010-11-16 12:44:33]
 247. dulifuli  |   Válasz erre2010-11-16 12:44:33 [28.] 
Szerintem ott már fékezés van, ahol ki lehetne tűzni a vonathossz-jelzőt.
Gondolom, ezért lett kispórolva.
[válaszok erre: #248 #249] [előzmény: (245) Kingweb, 2010-11-15 19:58:05]
 246. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-11-15 20:02:27 [29.] 
Miért lenne kitűzve?
Már azt is a fejünkhöz vágták a Kálvin téri toronyból,hogy csak kötekszünk a hibák bejelentésével.
[előzmény: (245) Kingweb, 2010-11-15 19:58:05]
 245. Kingweb  |   Válasz erre2010-11-15 19:58:05 [30.] 
Ha már a lassú jel. Mikor elindultok Köki balról, van-e már kitűzve vonathossz jelző, hogy tudnád, meddig 30?
[válaszok erre: #246 #247] [előzmény: (243) dispotion, 2010-11-15 19:30:26]
 244. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-11-15 19:40:47 [31.] 
A történet rendkívűl egyszerű.
A legtöbb KFM-mel nagyon jól eggyűtt lehet dolgozni,de van 1-2,aki nem oda való az Etikai Kódex szerint,de előbb-utóbb büntiből,akár a Felszabon is kiköthet kukásmellényben integetni.
[válaszok erre: #251] [előzmény: (243) dispotion, 2010-11-15 19:30:26]
 243. dispotion  |   Válasz erre2010-11-15 19:30:26 [32.] 
Volt ma valami rádiós malőr, netán!

"Az álló helyzet nálunk is probléma,különösen KÖKI balon"
Köki balos problémázással csak a felelősség áthárítása megy, egyébként van arra valami passzus, hogy mennyi ideig lehet állni ott, mert szerintem az v.á.-i érkezés és a v.á.-i indulásnak kell pontosnak lenni, ha én négy percet álok a peron mellet és egy perc alatt megfordulok, akkor mi van?(költői)
A jó válasz: az utasok kiszállási sebességét nem tudjuk befolyásolni...és lassú jel is van, és 5,30-as fordulási idő a korrekt a szabályos munkavégzéshez, az alattiban már nincs tartalék idő.
[válaszok erre: #244 #245] [előzmény: (242) Alvóügynök:), 2010-11-15 14:38:46]
 242. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-11-15 14:38:46 [33.] 
Köszönöm a válaszokat,a privi választ is,ami nem színjelzést,hanam hangjelzést jelez,a lényeg az,hogy jelez valamit,esetleg Retró tudja a frankót.
Az álló helyzet nálunk is probléma,különösen KÖKI ballon,de nálunk csak azok a KFM-ek nem nőttek fel a feladathoz,akik nem akartak,lassan ki merem jelenteni,hogy üldözési mániában szenvednek és azt hiszik,hogy a szabályosan dolgozó mkv. ellenfél-ellenség,azt ki kell nyírni.
Nem tudják elviselni,hogy egyes szituációban az mkv.-k képzettebbek,akár ,pláne,ha az az mkv 10-20 évvel fiatalabb nála.
Már csak egyetlen fegyver maradt a tarsolyukban,a rádiózási tilalom, ezzel mindaddig élni tudnak,amig a főnökeik ezt engedik,illetve,amíg a rádiózás hiányában valami tragédia nem történik.
[válaszok erre: #243]
 241. dulifuli  |   Válasz erre2010-11-15 10:41:55 [34.] 
"...mert értetlenek voltak a KFMek, de mára ezt megtanulták."

Ilyen jelenség nálunk is előfordul - csak következetesnek és szigorúnak kell lenni.
[előzmény: (240) metrovezeto, 2010-11-15 01:20:21]
 240. metrovezeto  |   Válasz erre2010-11-15 01:20:21 [35.] 
A menetrendíróban a beállított érték fölötti időt mutatja más színnel (K-Nyon ez most 1:30 perc, hogy az É-Dn mennyi azt nem tudom) Ez "tetszőlegesen" változtatható, hogy mikor "jelezzen"

Igaz, hogy a bejárati jelző meghaladását a menetrendíró állomási tartózkodásnak veszi. Ebből sok probléma volt a K-Nyon, mert az AF jelző meghaladásakor már állomási tartózkodásnak vette (innen még kb 50 méter a peron eleje, AF két sárga, peron elejétől 25 km/h) ez kb 1:30 körüli problémát szokott okozni, mert értetlenek voltak a KFMek, de mára ezt megtanulták.

[válaszok erre: #241] [előzmény: (238) Alvóügynök:), 2010-11-14 12:23:14]
 239. itamas80  |   Válasz erre2010-11-14 21:55:40 [36.] 
A 2-eshez: az eddig is így volt szerintem, illetve a menetrendírón a tengelyek fel vannak cserélve a nyomtatott menetrendhez képest, függőlegesen van az időskála, és vízszintesen az állomások, vagyis az állóhelyzetet függőleges vonal jelöli. Ugyanígy -szerintem- az is látható a monitoron, hogy ha két állomás között áll egy vonat, nyilván akkor nem mutathatja a menetrend, hogy a vonat mozgásban van.

Ezen a képen szerintem kivehető hogy azok nem egyenes vonalak, az állomási tartózkodásokat is tartalmazza a menetvonal.

KÉP (magyarorszag.hu-ról)
[előzmény: (238) Alvóügynök:), 2010-11-14 12:23:14]
 238. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-11-14 12:23:14 [37.] 
Méltatlanul,lemaradt ez a topik,vajon miért?
Két dilemma is van mostanában,többek között.
1.Igaz-e az,hogy a menetrendíró készülékben a 30 másodpercnél nagyobb menetrendi eltérést,már más színű csík jelzi?
2.Igaz-e az,hogy,ha a vonat meglépi a bejárati jelzőt és mindaddig,amíg meg nem haladja a kijárati jelzőt,addig a menetrendíró készűlék vizszintes csíkot,tehát álló helyzetet mutat?
[válaszok erre: #239 #240]
 236. btk1  |   Válasz erre2010-07-19 12:00:00 [38.] 
Kémjeink jelentették,hogy állítólag az egyik szuperkfm-ünk megbánta az operátora választását.Majd utána járunk a dolognak.
[válaszok erre: #237]
 235. btk1  |   Válasz erre2010-06-01 20:48:46 [39.] 
Szóval van 1-2 emberke,aki a KFM helyiségben beleszólhat a mikrofonba és ezt nem az előírt szabályzatoknak és az Etikai Kódexnak megfelelően teszi.
Nagy ívben beleszarnak a vasútbiztonságba,lusták a hibákat továbbítani,megszégyenítik,megbélyegzik azon mkv.-kat,akik próbálnak szabályosan dolgozni. Mindezt évek óta megtehetik,hisz a főnökök az ő oldalukon állnak. Az is probléma,hogy sokszor a rossz urh hálózatra még azzal is rájátszanak,hogy a beosztott 2 főnél többen tartózkodnak a KFM helyiségben,hangoskodnak,mindez behallatszik az urh-ba,ezáltal többször nem is figyelnek oda a rádiózásokra.

Ha az mkv. bejelent egy hibát,akkor sokszor a rádión cseszik le,hogy ne nyüzsögjön,ha nem jelenti be a hibát,akkor azonnal az mkv.-ra fogja,hogy nem szólt.
Hangsúlyozom,hogy 1-2 emberről van szó,akivel probléma van,de az 1 is sok.
 234. KIPKOP  |   Válasz erre2008-05-23 08:58:16 [40.] 
Új vezérigazgató-helyettes a BKV-nál
A. G. - andog@mail.index..hu
| 2008. 05. 21., 16:13
Mihálszky Gábor lett a megbízott közlekedési vezérigazgató-helyettes a BKV-nál. Ő vezeti a forgalomirányítási főosztályt is.

Mihálszky Gábor megbízotti kinevezése annak a jele, hogy a BKV-nál már nem akarnak hosszútávú személyi döntést hozni az új vezérigazgató kinevezése előtt. Ezért eshetett a válasz a BKV üzemirányítási szervezetét 20 éve erősítő szakemberre.

Az új vezető a tavalyi év közepéig - 10 éven át - fődiszpécsereként dolgozott, vagyis szolgálata alatt a BKV operatív kérdésekben döntési jogkörrel rendelkező vezetője volt, a napi forgalmi jelentéseket is ő készítette el. Később az e szervezeti egység felett álló főosztály vezetője lett, akihez a diszpécser szolgálaton kívül a menet- és forgalomirányítás, valamint forgalombiztonsági területek is tartoznak. Gyakorlatilag ő és emberei a felelősek mindazért, ami az utcán történik.


Mint emlékezetes a BKV közlekedési vezérigazgató-helyettesi posztja azért ürült meg, mert Balogh Zsolt (szintén megbízott) vezérigazgató szakmai alkalmatlanság miatt kirúgta Somodi Lászlót . Mihálszky képviseli a sztrájktárgyalásokon Somodi eltávolítása óta a (szakmai) vezetést, a paraméterkönyvvel kapcsolatos ügyeket azonban nem ő, hanem Budai László szolgáltatásfejlesztési- és tervezési főosztályvezető vitte tovább.

A cikkben hivatkozott linkek:
[1] http://index.hu/politika/belfold/budapest/bkv0501/
[2] http://kotottpalya.blog.hu/2008/04/28/kinyirjak_az_utolso_szakembert_a_bkv_nal



[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-05-23 11:22:56]
 233. dulifuli  |   Válasz erre2008-05-22 01:11:14 [41.] 
Ma már az egész Köki, minden kihúzó CML volt, hát én már most mocskosul meguntam elpampogni annyiszor ugyanazt. Oly jó, hogy nem én vagyok a 174, szerintem befalcoltam volna a végire. Esetleg önakasztás.

Remélem mami csuklik odahaza minden egyes alkalommal annál, aki ezt még tavaj augusztusban kiagyalta.
[előzmény: (232) KIPKOP, 2008-05-18 18:44:29]
 232. KIPKOP  |   Válasz erre2008-05-18 18:44:29 [42.] 
Nem irigyellek benneteket a rekonstrukció alatti meghírdetett CML-ekért. Ennyi engedélyt kérni és adni.
[válaszok erre: #233]
 231. KIPKOP  |   Válasz erre2008-04-12 18:18:55 [43.] 
Úgy, úgy !
A prémiumrendszer aláírása után 1-2 nappal beszéltem egy öreg blockossal, nem is hallott az új prémiumrendszerről !?!?!
Tagadta, hogy náluk ilyen premizálás lenne, nem kellene az ottani szakszervezetnek is aktivizálnia magát???
[előzmény: (230) retrometro, 2008-04-11 16:09:50]
 229. csabi1  |   Válasz erre2008-04-10 06:59:42 [44.] 
Szia retrometro!

Csak annyit szerettem volna érzékeltetni,hogy azt senki nem vitatja,hogy az É-D-i metró a leghosszabb. Na mármost minél hosszabb egy vonal annál többen dolgoznak rajta és annál nagyobb a felelőség és ez mindegyikünk felelösége. De különben külön köszönet a szakszervezetnek,hogy olyan munkaköröket is bele vetetett a prémium rendszerbe ami eredetileg nem is volt benne.
[válaszok erre: #230] [előzmény: (228) retrometro, 2008-04-09 18:47:29]
 227. KIPKOP  |   Válasz erre2008-04-07 17:07:00 [45.] 
Na végre hogy megszólaltál !
Civakodni mások szoktak. . .
Mi csak beszélgetünk a prémium feltételekről, azok értelmezéséről, anyagi hátteréről és hogy mennyire van köszönö viszonyban a valósággal !
Az évi kb 360000 forintos prémcsi és a lehetséges bérmegtakarítás között elég nagy a különbség és mindezt ugyanazok írták alá !!!
[előzmény: (223) csabi1, 2008-04-07 16:49:10]
 226. csabi1  |   Válasz erre2008-04-07 16:56:24 [46.] 
Tudod a "O"-hoz képest minden pénz nagy!
[előzmény: (224) retrometro, 2008-04-07 16:52:49]
 223. csabi1  |   Válasz erre2008-04-07 16:49:10 [47.] 
Minek ez a civakodás kis vonal kis pénz nagy vasút nagy pénz!
[válaszok erre: #224 #225 #227 #228] [előzmény: (222) retrometro, 2008-04-07 16:15:27]
 221. KIPKOP  |   Válasz erre2008-04-07 16:13:46 [48.] 
Az említett állomány, kis-és játékvasutakra nem vonatkozik, csak a nagyokra !
[válaszok erre: #222] [előzmény: (220) retrometro, 2008-04-07 15:02:06]
 219. KIPKOP  |   Válasz erre2008-04-05 18:12:36 [49.] 
Az említett állományban most te is benne lennél,ha nem léptél volna !!!
Arra akartam célozni, hogy az mkv feoron kívűl, a többit homály fedi, sírások tömkelege, hogy milyen rosszul keresnek, és hogy ők prémcsit nem is kapnak(tisztelet a kivételnek, az utóbbi ídőben egyre több diszpivel és instruktorral lehet őszintén beszélni a pénzről).
Magyarul eddig mindig az mkv lóvéja volt nyitott könyv, egyesekét pedig homály fedte. Erre akartam célozni, ha nekik közük van az én lóvémhoz és kitárgyalhatják, akkor ez vicaverza is működik !!!
[válaszok erre: #220] [előzmény: (217) retrometro, 2008-04-05 13:58:51]
 216. KIPKOP  |   Válasz erre2008-04-04 16:19:39 [50.] 
EGY SZAVATOK SEM LEHET !!!
Premizált munkakör: KFM, KUD (MFAV), KFM operátor, a block- post, illetve a Határ úti forgalmi szolgálattevői szolgálatot ellátó munkavállalók


A prémium kifizetésének feltételei:

A forgalomirányítás szabálytalan munkavégzésből eredő baleset, rendkívüli esemény nem lehet,
A vonalon a tárgyhónapban forgalmi okból a menetkimaradási % a 0,2 %-ot nem érheti el,
A 3 percet meghaladó indulási késések ( kivéve: műszaki ok, rendkívüli esemény, illetve egyenletes forgalom biztosítása érdekében végrehajtott forgalom-szabályozás) aránya 1,5 %-ot nem érheti el,
A menetrendszerűségi mutató 98,5% fölött legyen.


A feltételek teljesülése esetén kifizethető az adott hónapban a KFM munkakörben ledolgozott időszakra 2000.- Ft/szolgálat, a KUD (MFAV) és KFM operátor munkakörökben a ledolgozott időszakra 1600.- Ft/szolgálat, a block- post, illetve a Határ úti forgalmi szolgálattevői szolgálatot ellátó munkavállalók esetén a ledolgozott időszakra 800.- Ft/szolgálat.
[válaszok erre: #217 #218]
 KFM (üzenet: 250, M3)  
    / 10 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.011177062988281 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail