Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9398874/26 Témák: 18222 Tagok: 111087 Legújabb tag: cindyjones Online: (55/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 29 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Gány & Buher (üzenet: 717, M3)
 
 42. dulifuli  |   Válasz erre2007-06-07 11:55:15 [676.] 
Ez ugyebár nem új probléma; milyen érdekes, hogy az új szabályzatba be is került egy olyan pont, hogy az mkv feladata ellenőrizni (???) állomásokon is (!!!) az ajtójelzés korrekt mivoltát. Megint egy fából vaskarika, arról szól, hogy a műszaki színvonalon javítani nem tudnak/akarnak, ezért ezt is rá akarják kenni az mkv-re, ha van ebből valami gebasz. Márpedig előbb-utóbb lesz.
[válaszok erre: #43] [előzmény: (41) Kingweb, 2007-06-07 10:32:42]
 41. Kingweb  |   Válasz erre2007-06-07 10:32:42 [677.] 
Kémeink jelentették:

Ma délelőtt, 200-as vonat. Ajtó bezár. Ajtójelzés van. Vonat PA-ban elindul. Megy egy állomást. A következőn jönnek az utasok, hogy az egyik kocsin mind a 4 ajtó nyitva volt. Az utasok legalább szellőztek. De mit is írt Prüntyőke arról (30-as beírás), hogy ennek a végén egyszer áldozatai lesznek?
[válaszok erre: #42]
 40. dulifuli  |   Válasz erre2007-06-07 09:56:34 [678.] 
Mióta eszemet tudom, nagyobb volumenű túrás-fúrás még nem volt, hogy vízcső-gázcső ne bánta volna.
Ez egy ilyen hely.
[előzmény: (39) Kingweb, 2007-06-07 09:45:41]
 39. Kingweb  |   Válasz erre2007-06-07 09:45:41 [679.] 
Ez ugyan csak kapcsolodo hir, de mintha maga a BKV csinalna.

A metróépítkezésen valószínűleg elvágtak egy gázvezetéket, ezért nem áll meg a 3-as metró a Kálvin téri megállónál csütörtökön reggel - közölte a BKV fődiszpécsere. A Fővárosi Gázműveknél egyelőre nem tudtak nyilatkozni arról, hogy pontosan mi történt.
[válaszok erre: #40]
 38. mmmoj  |   Válasz erre2007-06-07 07:11:22 [680.] 
30-ig még én is feljutok kökire, énis alá fogom firkantani...hátha lesz hatása, mire ősszel visszamegyek
[előzmény: (36) Kingweb, 2007-06-06 18:52:40]
 37. KIPKOP  |   Válasz erre2007-06-06 20:09:49 [681.] 
A mesék rovatba kívántam feltenni, de ide is aktuális, mert többször előfordult !
Szombat vagy vasárnap, R06. 3.40. KSZ.
-László, úgy vedd át a vonatot, hogy nincs tartalékvonat !
-De hát itt ez a sok vonat, több mint a fele nem áll ki !!!
-László az mind rossz !

Lehet hogy a diszpi már megelőzte a korát és előre gondolkodott, vagy csak vázolta a valós helyzetet
[előzmény: (35) dulifuli, 2007-06-06 17:46:53]
 36. Kingweb  |   Válasz erre2007-06-06 18:52:40 [682.] 
Lesz holnaptol. De 30-ig gondoltuk gyujteni, addig meg alairhatod majd.
[válaszok erre: #38] [előzmény: (34) dulifuli, 2007-06-06 17:36:01]
 35. dulifuli  |   Válasz erre2007-06-06 17:46:53 [683.] 
Öcsécském, amikor még bejárt oktatásra is (olyan évtizednyi távlatokról beszélek), szóval volt neki két paneldumája, amiből élt, amikor feszegetve voltak bizonyos hiányosságok.
1: "Ezek a vonatok JÓK!!!"
2:"...de MŰKÖDIK" (gondolva valamilyen szisztémára, amely egyértelműen bornírt ugyan, de még nem dőlt be.)

Bezony, már nagyon régóta bűzlik az a hal, és amit most megvillantottam, milyen ici-pici része a Nagy Kakihegynek... nézni is tereh, ahogy a költő mondja.

Én meg bizony, jártatom a pofámat, jobb ötletem/eszközöm nem lévén, és naponta felszólítok minden erre járót, hogy jártassa velem együtt.
Hátha vannak még csodák.
[válaszok erre: #37] [előzmény: (30) Prüntyőke, 2007-06-06 12:33:22]
 34. dulifuli  |   Válasz erre2007-06-06 17:36:01 [684.] 
Jóemberek, lesz kitéve Kökin valami ilyen aláírásgyűjtő ív? Vagy már van is esetleg?
Szabi miatt én most ilyen szempontból vakegér vagyok, azért kérdezősködöm.
[válaszok erre: #36] [előzmény: (17) P 24, 2007-06-05 10:36:14]
 33. szneti  |   Válasz erre2007-06-06 16:29:38 [685.] 
csao.volt ilyen a vonatokon,már.annak idején az "ésszerüség"kedvéért cserélték le öket.azzal az indokkal hogy a jármükisérö lapokat könnyebb tárolni,és ha lefüzik öket,onnan is mindig visszakereshetö lesz ninden jelzett vonathiba.de láttható mi lett az eredmény.aszem hibakönynek hivták régen,de erre már nem emlékszem pontossan.ott mindig látható volt ki,mikor jelezte a hibát,és legföképpen az hogy KI javitotta és mikor.
[előzmény: (32) mmmoj, 2007-06-06 14:53:01]
 32. mmmoj  |   Válasz erre2007-06-06 14:53:01 [686.] 
Egyébként a járműkísérőlap "milyvéletlen hogy de eltűnt és senkiselátta mit írtál be"-projectet qwwa egyszerűen meg lehetne oldani egy szerelési könyvvel, amit minden vonatra lehetne tenni. Gondolom mindenki ismeri, sorszámozott, duplapéldányos lapokból áll, mint plö a buszoknál van. Rögtön megoldódna a "dehátbeseírtad, mitszórakozolvaze"- hozzáállás. Persze, tudom, ebbe be kéne ruházni. De hát ilyen alapon akkor semmit se csináljanak meg, mert pézt és energiát kell belefeccölni...pfff...
[válaszok erre: #33] [előzmény: (31) Kingweb, 2007-06-06 13:21:35]
 31. Kingweb  |   Válasz erre2007-06-06 13:21:35 [687.] 
Nos ez valoban egy gyonyoru osszefoglalo, mondhatni: uff beszeltem.

Bizonyos reszeihez mutatnek valamit:

Vasúti, légi vagy vízi közlekedés veszélyeztetése

185. § (1) Aki a vasúti, a légi vagy a vízi közlekedés szabályainak megszegésével más vagy mások életét vagy testi épségét veszélyezteti, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

(2) A büntetés

a) öt évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény súlyos testi sértést,

b) két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény maradandó fogyatékosságot, súlyos egészségromlást, vagy tömegszerencsétlenséget,

c) öt évtől tíz évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény halált,

d) öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény halálos tömegszerencsétlenséget okoz.

(3) Aki az (1) bekezdésben meghatározott bűncselekményt gondatlanságból követi el, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel, a (2) bekezdésben meghatározott esetekben az ott tett megkülönböztetéshez képest, két évig, három évig, öt évig, illetve két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

(4) A büntetés korlátlanul enyhíthető - különös méltánylást érdemlő esetben mellőzhető - azzal szemben, aki a veszélyt, mielőtt abból káros következmény származott volna, önként megszünteti.

Ebbol ertelmezze mindenki a magara vonatkozo tetelt. En egyre hivnam fel a figyelmet: aki gondatlansagbol koveti el (3. pont) egy evet is kaphat. Ehhez raadasul nem is kell semmilyen szerencsetlenseg. Aki nem tett semmit az ellen, hogy peldaul nem latunk a nagy tukorbol a muszerek miatt, holott tudnak rola az illetekesek evek ota, az jo esellyel palyazik vadlottnak egy buntetoperben.

Egyebkent az idezett paragrafus a BTK-bol van.
[válaszok erre: #32] [előzmény: (30) Prüntyőke, 2007-06-06 12:33:22]
 30. Prüntyőke  |   Válasz erre2007-06-06 12:33:22 [688.] 
Jaj istenem! Olyan mélyen bűzlik már a hal itt a cégen belül, és nem csak a feje... Siralmasak ezek az állapotok Hogy igy kell kuncsorogni, hogy történjen már valami. Egyszer lesz egy nagy gebasz, amibe sokan belehalnak. De akkor már késő lesz utólag vakarózni. Mert eddig még mindig jól dolgozott a metró védőszentje, de ez nem működik szerintem a végtelenségig. Tenni kéne ez ellen. Pont azok ódzkodnak ettől az oldaltól, akikből eddig én a leginkább kinéztem azt, hogy tenni akarnának. Ezen az oldalon is küldözgessünk egymásnak sütiképeket, meg nyaljuk egymás s...ét tövig? Ennek az oldalnak nem ez a feladata szerintem. Hanem, hogy az illetékesek szembesüljenek a helyzet tarthatatlanságával, amit sokszor kis odafigyeléssel meg lehetne oldani. Nem is kellenének ide olyan nagy összegek... Csak jó helyre feltenni a műszert, nem rossz helyre. Meg kicserélni egy halom izzót a pulton (és azt le is ellenőrizni). Meg megoldani a tükröket, hogy látni is lehessen benne (nem csak azt, hogy valaki áll a tükör előtt)... És még sok kis baromság, amikkel szembesülve megoldást kéne alkotni. Hiába küldözget a vezér szép kérdőiv-halmazokat, meg ötletláda, meg szeretnénk-e kommunikálni, meg a többi sületlenségeket, ha úgy kell kihozni a vonatot hogy szar. Mert sok a szar, ami hónapok óta olyan. Kelet-Nyugaton miért nincs annyi szar? Nem csak az AVR a hibás szerintem. Itt már mindenki leszar mindent. És az, aki nem, és dumál... nos az van lecseszve. Pedig ez nem homokozó, nem egy irodában tologatjuk az aktákat! Több mint ezer ember van a hátam mögött nap mint nap! Akik biztonságáért én egyedül felelek. Én látom csak ha baj van, és ezért az én szavamra adni kellene. Az én munkámon, én szemem világán, én fülem épségén múlik a sok ember biztonsága, és mégis én vagyok le...va? Ilyen az egész világon nincsen! Csak mi vagyunk ennyire felelőtlenek? Ennyire olcsó az emberélet kishazánkban?
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-06-06 13:01:40]
[válaszok erre: #31 #35] [előzmény: (26) Kingweb, 2007-06-05 19:21:36]
 29. dulifuli  |   Válasz erre2007-06-05 19:50:45 [689.] 
Halljuk! Halljuk!
[előzmény: (28) KIPKOP, 2007-06-05 19:46:49]
 28. KIPKOP  |   Válasz erre2007-06-05 19:46:49 [690.] 
Pedig az elsősegély brigád is jelesre vizsgázott,minuszba, felkérésre a mesék rovatba megírom...Sz.Pisti volt csak képben,+ Én, még szerencse, hogy mesterséges légzést nem kellett adnom...
[válaszok erre: #29] [előzmény: (27) dulifuli, 2007-06-05 19:38:08]
 27. dulifuli  |   Válasz erre2007-06-05 19:38:08 [691.] 
A gondolatolvasási versenyt ezúttal Kingweb nyerte, gratulálunk.
[válaszok erre: #28] [előzmény: (26) Kingweb, 2007-06-05 19:21:36]
 26. Kingweb  |   Válasz erre2007-06-05 19:21:36 [692.] 
? Van mar ott olyan, a neve kuka. Mert hova tunne egy jarmukisero mashova, mikor ajtot nyitva visszajossz a vonaton az utastereken at, aztan mire eloreersz, eltunik az altalad valami hibaval megirt jarmukisero, es ott van egy friss ami ures.

Vagy beirok valamit (peldaul a vonaton allitsanak loketet mert kicsuszik az allomasbol) plusz meg valamit. Masnap veletlenul ugyanaz a vonat, ugyanaz a hiba. Beirom a lapra, hogy a vonatnak ugyanaz a hibaja mint tegnap mikor mai vonatszam minusz egy neven futott. Aztan persze megtalal a diszpecser (a cel az is volt persze). Jon a szoveg, hogy mit szorakozok, miert nem irom be. Mondom kerdezze meg azt aki tegnap nem csinalta meg, mi volt rairva. De a tegnapi lap mar le van fuzve valahol, azt nem tudjak megnezni stb. Aztan probalja kenni a nappalos muszakra, mert hatha elhiszem, hogy biztos azok nem csinaltak semmit. Kis szepseghiba, hogy pontban akkor allt ki a vonat mindket nap, tehat ez nem johet szoba. Nem jatszunk jatekot, mielott kerdezne valaki, a Vasgarda volt.
[válaszok erre: #27 #30] [előzmény: (24) dulifuli, 2007-06-05 18:47:15]
 25. KIPKOP  |   Válasz erre2007-06-05 19:14:30 [693.] 
A biztonsági rácsra gondolsz, mert annak külön története van, ott voltam...mint elsősegélynyújtó...Sz.Pista meg mentőhívó, más mint dupla OO.
[előzmény: (24) dulifuli, 2007-06-05 18:47:15]
 24. dulifuli  |   Válasz erre2007-06-05 18:47:15 [694.] 
Hát ez még a pozitívabb kifutása a dolgoknak, de a vizsgálóvágányok végén megjelenhet egy-egy iratmegsemmisítő készülék is...
[válaszok erre: #25 #26] [előzmény: (23) Kingweb, 2007-06-05 16:10:17]
 23. Kingweb  |   Válasz erre2007-06-05 16:10:17 [695.] 
A végén majd arról is szavazni kell, hogy megcsinálják-e amit beírtam a járműkísérőre.
[válaszok erre: #24] [előzmény: (17) P 24, 2007-06-05 10:36:14]
 22. dulifuli  |   Válasz erre2007-06-05 11:15:08 [696.] 
Az mondjuk érdekes, hogy ez az 50% plusz egy honnan jön (jó hogy nem kétharmados a dolog), millen karbantartási-javítási-felújítási szabályokból-rendelkezésekből-utasításokból következik. Érdemes is lenne piszkálni elvi síkon, de a gyakorlati megvalósítások most egy lépéssel előbbre valók, szerintem.
[előzmény: (18) Kingweb, 2007-06-05 10:49:39]
 21. dulifuli  |   Válasz erre2007-06-05 11:07:25 [697.] 
Szerintem lenne rá igény, nem hiszem, hogy csak engem zavarna a dolog. Sokkal többen emlegetnék a problémákat, ha nem lenne az évtizedes megszokásból eredő fásultság (belesz**ás).
Én még pár napig szabin vagyok, de ha valami jótét lélek fogalmazna pár mondatos ilyen izét, és kitűzné, hát szerintem pik-pak összegyűlne aláírás, elég.
Én nagyon gyűlölöm ezt a szigszalagos megoldást, szerintem azok is kevesen vannak, akiknek közömbös, és hogy valaki kimondottan kedvelje, hát nem hiszem.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-06-05 17:06:26]
[előzmény: (17) P 24, 2007-06-05 10:36:14]
 20. Kingweb  |   Válasz erre2007-06-05 11:00:11 [698.] 
Max. a hallasodat, aztan majd lehetsz forgalmista.
[előzmény: (19) P 24, 2007-06-05 10:55:16]
 19. P 24  |   Válasz erre2007-06-05 10:55:16 [699.] 

Ha bevállalod a gyűjtést, miért ne?

Túl sokat nem tudunk veszíteni!
[válaszok erre: #20] [előzmény: (18) Kingweb, 2007-06-05 10:49:39]
 18. Kingweb  |   Válasz erre2007-06-05 10:49:39 [700.] 
Mintha ugyanez lenne az ajanlata a 200-as vonaton arra, hogy eltakarjak a kilogo vezetekeket. Legkondira is lehet alairast gyujteni? Mert akkor nyomtatok ilyet hamar es kituzzuk Kobanyan. Persze ha megtamadjak az Alkotmanybirosagon, akkor megette a fene.
[válaszok erre: #19 #22] [előzmény: (17) P 24, 2007-06-05 10:36:14]
 Gány & Buher (üzenet: 717, M3)  
    / 29 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.0090751647949219 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail