Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9395049/5 Témák: 18182 Tagok: 110996 Legújabb tag: AlishaDean Online: (52/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 29 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Gány & Buher (üzenet: 717, M3)
 
 17. P 24  |   Válasz erre2007-06-05 10:36:14 [701.] 

Érkezett egy ajánlat a Rozsditól (van, aki e nevet nem ismeri? )


300-as vezérkocsi, fékezőszelep karja:

a szigszalag high-tech kiváltására a karok zsugorcsövezésre kerülhetnének, ha erre a megoldásra igény mutatkozna.
(gondolom erről a biciklikormányra való gumicsőről van szó)

Feltétel:
a kocsivezetők 50 százaléka plusz 1 fő, írásban kérje a bevezetését.

Ha ez nem jönne össze, minden marad a régiben.
Ez legalább ingyen van, míg az új gumicsővel költségekbe veri magát a cég.

A magam részéről sajnálatosnak tartom, hogy alsó szinten egyezkedés tárgyát képezi egy ilyen dolog.

Ezzel nem a Rozsdi jószándékát kérdőjelezem meg!
[válaszok erre: #18 #21 #23 #34]
 16. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-30 23:38:44 [702.] 
És íme, a félsiker szomorú példája. az eredeti tekerőkar letört (gondolom), lett helyette ez gyártva, ami viszont nem hajtható be. Kétkilóson van ez a gyönyörűség, ahol amúgy is van vagy húsz centi hely hogy leüljön az ember, szóval tegye fel a kezét, aki még nem szántotta fel vele oda-vissza a vádliját.
Senki? Senki...
Gondoltam.
 15. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-28 23:41:41 [703.] 
Kedves KIPKOP, ahogy elnézem a képet, az az érzésem, hogy ez a hely szelleme miatt van. Tudom, hogy ez a dolog itt, nálunk "készült", mégis annyira Mítisinszkíj-fílingje van, hogy az véletlen nem lehet. A metrókocsinak van valami spirituális kisugárzása, Stephen King regényekben olvashatni ilyeneket. Itt egyszerűen másképp ezt nem lehet. Lehunyom szemem, és látom: jön Iván, a tajgai huligán, és puszta kézzel távolítja el a fölös anyagot.
Mindezek után a havat is belepte a hó, és Dimitríj csöndben megfagyott.
[előzmény: (11) KIPKOP, 2007-05-28 15:29:37]
 14. Jenő3066  |   Válasz erre2007-05-28 23:32:37 [704.] 
ez legalább működik, nem úgy mint a 267-esen. az kb 1 éve lett állítólag jelentve az illetékes elvtársaknak, hogy magától fölszalad. Semmi gond, de ha elnézek a lírán egy jelzőt....
Ha nem írtam be 10x-er 1xer sem. És igen nagy pénzösszegem lenne rá, hogy a 10ből nem lenne meg 1 papír sem, mondjuk olyanokból kiindulva, hogy múltkor találtam 10 db-ot egy vonaton szépen aláírva, hibákkal javítás nélkül....
[előzmény: (12) KIPKOP, 2007-05-28 15:30:10]
 13. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-28 23:30:17 [705.] 
Háááát, lehet hogy a fizikailag lehetetlent súrolja a felvetésem, de talán nem kéne betekerni azzal a sz*rral, és máris megszűnt ez a probléma. Vagy tényleg ennyire muszáj? Esetleg vallási okokból? Arra, hogy a szigszalaglobbi mocskos kezét lássam a dologban, gondolni sem akarok.
[előzmény: (10) Prüntyőke, 2007-05-28 15:20:15]
 12. KIPKOP  |   Válasz erre2007-05-28 15:30:10 [706.] 
kép 2
[válaszok erre: #14] [előzmény: (11) KIPKOP, 2007-05-28 15:29:37]
 11. KIPKOP  |   Válasz erre2007-05-28 15:29:37 [707.] 
És a napellenző feszítőcsavarjának hozzáféréséhez mit szóltok? Nem fűrész, vagy valami ilyesmi! Törjük-zúzzuk a dekoritot!!!
[válaszok erre: #12 #15]
 10. Prüntyőke  |   Válasz erre2007-05-28 15:20:15 [708.] 
Szerintem dulifuli ez a szigszalag téma is olyan ami majd csak akkor fog megoldódni, ha az egész szerkezetet (mármint metrókocsit) egy az egyben lecserélik. Örök ez, mint a több évtizedes körérakódott zsuva...
[válaszok erre: #13] [előzmény: (9) dulifuli, 2007-05-27 01:02:10]
 9. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-27 01:02:10 [709.] 
Magyar ember egyik legfőbb gányolóeszköze a szigszalag. Felhasználási területe szinte kimeríthetetlen, a Kádár-érában szocializálódott dolgozót már-már romantikus szálak fűzik hozzá. Ugyanakkor szeretném leszögezni, hogy nem megfelelő helyen alkalmazva ez a barátságos hozzáállás hamar átválthat heveny útálatba. A fékezőszelep karja tipikusan az a hely, ahová ez az anyag egyszerűen nem való. Úgyis elkezd feljönni, ha idegesebb természetű kolléga kapirgálja, akkor elég hamar, és undorító ragacsot hagy maga után. A fékezőszelep karját fogdosni sajnos muszájságos dolog, és ebből következően szutymákos-szaros kézzel létezik a jámbor pilóta körökön keresztül. A helyi kézmosási lehetőségekről csakis markáns gúnykacaj formájában tudok megemlékezni, sajnos.
Nos, vessünk egy pillantást eme szánalmas hányadékra, érezzük tenyerünkön gusztustalan lenyomatát, és emlékezzünk meg derék felmenőink fáradságot nem ismerő gondoskodásáról.
[válaszok erre: #10]
 8. KIPKOP  |   Válasz erre2007-05-26 15:52:29 [710.] 
Tanultunk a csúszó-surlódási tényezőről...
[előzmény: (7) dulifuli, 2007-05-26 13:24:05]
 7. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-26 13:24:05 [711.] 
Az a gyönyörű, hogy ezeken a járműveken sok dolog már eleve gányolva van, méghozzá terv szerint. Egyik kedvencem, ami Jenő3066 képén középen van, s magam is ide teszek egyet, a légkürt pedálja. Az előző kép kétkilóson, az enyém háromkilóson, évtizedeket ível át ez a technológia. A gyártási dokumentációban biztosan van olyasmi pont, hogyaszongya: "...és akkor Szergej az ívhegesztő elektródájával rápöttyint párat a korongra, kész a csúszásgátló."
Zseniális. Hát fingom nincs, mitől omlott össze a Szovjet Birodalom, ha íly lángelmék hona lehetett.
[válaszok erre: #8] [előzmény: (4) Jenő3066, 2007-05-25 22:55:04]
 6. Jenő3066  |   Válasz erre2007-05-26 05:15:56 [712.] 
Az ötlet nem rossz, készül.
A targoncás sztorit én is hallottam, csak az avrkábelekre vonatkozólag. Akitől hallottam látni vélte a behúzás folyamatát.
[előzmény: (5) KIPKOP, 2007-05-25 23:13:52]
 5. KIPKOP  |   Válasz erre2007-05-25 23:13:52 [713.] 
Légyszi egy zseblémpával világíts be a pult alá, mert egy párnak hiányzik az alsó védőlemeze,ott is mászkálnak ám a kábelek, és ezekre a szigetelésekre nem teszem le a nagyeskűt,anno targoncával húzták be a kábelokat amikor újravezetékelték, képzeljétek el a szigetelés mennyire sérülhetett...
[válaszok erre: #6] [előzmény: (4) Jenő3066, 2007-05-25 22:55:04]
 4. Jenő3066  |   Válasz erre2007-05-25 22:55:04 [714.] 
vajon miért került ide?!



/fényszóró elektronika, jól zárható kontroller-fedél, ötletesen vezetett csövek (legalább anyagtakarékos. kincstári rendről tanuskodik.../
[válaszok erre: #5 #7]
 3. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-25 14:07:21 [715.] 
Szerintem ezt a mesebeli "Okos Lány" alkotta. Lett is redőny meg nem is, ki is látsz a műszertől meg nem is.
Amúgy ez az a műszerdoboz, amibe speciális izzó köllene a megvilágításhoz, de nincs, mert nagy a córesz. Nyakkendőhiány bezzeg még sosem lépett föl, egyem az okos kis buksiját akárkinek is.
[előzmény: (2) Kingweb, 2007-05-25 13:48:00]
 2. Kingweb  |   Válasz erre2007-05-25 13:48:00 [716.] 
Na egy izelito a weblaprol. Ott kommentar is van irva, itt jatsszuk azt, hogy mindenki minositi ezt.



[válaszok erre: #3]
 1. dulifuli  |   Válasz erre2007-05-25 13:24:45 [717.] 
Nagyrabecsült kollégánk előremutató javaslata nyomán létesült ez a topic, neve (gondolom) magáért beszél.
Jópár fotóművészeti alkotás látható egyéb, korábban útjára bocsátott topikban, melyeket bízvást ide lehetne másolni, de miért is legyenek egyszerre két helyen - a téma bőséges.
(TÉMANYITÓ)
 Gány & Buher (üzenet: 717, M3)  
    / 29 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.007451057434082 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail