A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Kelet-Nyugat (üzenet: 545, M3) |
|
|
|
528. metrovezeto
|
Válasz erre | 2009-02-14 16:01:55
[51.] |
Az mindenesetre érdekes, hogy sokszor úgyis van peronvész, hogy egyetlen utas sincs a peronon... az egész áramellátás egy nagy rakás sz.r! | [válaszok erre: #529] |
[előzmény: (527) retrometro, 2009-02-14 10:03:03] |
Vagy azok, vagy a gömbvillám.
De erről K-NY-on sikáló embert kérdezzél. Az 525-höz hasonlóan, a példa nem az enyém. | [válaszok erre: #527] |
[előzmény: (524) retrometro, 2009-02-14 08:12:12] |
Kedves kolléga!
Nem én hoztam a példát, ez kiderül, ha visszaolvasol. Én csak a példa szerinti számolást végeztem el! | |
[előzmény: (522) sünkutya, 2009-02-13 23:05:29] |
Akkor már csak az merül fel: ha a 66-72 kW-os motorral szerelt (nekem ez a két érték rémlik EV és EV3 esetén) vonatok leverik a villanyt, akkor a 110 kW-os motorokkal regnáló 81-es hogyan tud egyáltalán közlekedni? | [válaszok erre: #524] |
[előzmény: (522) sünkutya, 2009-02-13 23:05:29] |
Kedves Kolléga !
Te az Észak-Déli vonalon dógzol ha jól tévedek.
Ezért rendjén is van a legnagyobb teljesítményű vonatok vontatómotorjaival való összehasonlítás.
Ámde itten kisebbségben bűnöznek a 81-es típusok. Nálunk leginkább a 70 kW-os motorokkal szerelt vonatok verik a vontatási feszültséget.
20x70=1400 ~ 16x150=2400;
2400/1400=1,73. Ez már 73 százaléknak tűnik.
Legyen neked igazad, mert akkor legalább ezzel nem lesz baj!
De ha mégis, akkor itt fejek | [válaszok erre: #523 #525] |
[előzmény: (495) médmfsz, 2009-02-13 12:02:39] |
Akkor ma is tanultunk valamit. | [válaszok erre: #521] |
[előzmény: (519) retrometro, 2009-02-13 18:21:03] |
OK. Én erről eddig nem tudtam. Akkor gyanítom 3 féle kocsiból áll egy szerelvény és középen van amin nincs motor? | [válaszok erre: #519] |
[előzmény: (516) retrometro, 2009-02-13 18:13:49] |
Biztos az, hogy az ötödik kocsin nincs motor?
Akkor a ruszkin 20x110 kW (2200).
Ezeken meg 16x150 kW (2400).
Ez esetben még a mostani hálózatban is lehet annyi tartalék, hogy simán kezelje. | [válaszok erre: #516 #517] |
[előzmény: (511) retrometro, 2009-02-13 18:05:29] |
Egy Metropolitan ( de szép név!:)/ járművön-amely egy 5 kocsis egység..amelyből 4 motorkocsi- motorkocsinként 4 db..egyenként 150 kW-os motor van és az egész szerelvényen ( nem kocsinként!)
Döntsd már el, hogy kocsinként van 4 motor, mert az akkor összesen 16 db.
Vagy netán azt mondod, hogy ezt az egészet 4 db 150 kW-os motor húzza majd, szemben a ruszki 5x4 vagyis 20 db motorjával?
Mert akkor ez a vonat műszaki csoda.
Amúgy tudtommal Metropolis a nevük. Amit írtál, az egy operaház. | [válaszok erre: #509 #510 #511 #512 #514] |
[előzmény: (507) retrometro, 2009-02-13 17:53:53] |
Nem tudom, hogy a rekonstrukció melyik fázisában kell, vagy kellett ennek megvalósulnia, de arra emlékezni vélek, hogy megcsinálni meg kell. | |
[előzmény: (505) Kingweb, 2009-02-13 17:50:20] |
Akkor biztos hozzányúlnak a betáphoz is. Mert az eddigi nem erre készült. Úgyhogy csak megfelelőre szabják majd át. | [válaszok erre: #506] |
[előzmény: (504) médmfsz, 2009-02-13 17:48:50] |
Fog visszatáplálni!
Egyébként ha jól számolok, az egyik 2400, a másik 2200, tehát még 10% se! | [válaszok erre: #505 #513] |
[előzmény: (501) Kingweb, 2009-02-13 17:42:40] |
Na ezt most hallom először, hogy az 5-ből csak 4 motorkocsi. | |
[előzmény: (502) retrometro, 2009-02-13 17:44:59] |
Az ötödik kocsi akkor vontatmány?
Vagy a 4-es metróról beszélsz.
Ha ez stimmel, akkor is a mostani 110 kW-os motorok helyett 150 kW-os lesz mindegyik. Az durván 40% többlet.
Aztán fog-e visszatáplálni fékezésnél? | [válaszok erre: #502 #504 #507] |
[előzmény: (500) retrometro, 2009-02-13 16:03:38] |
Nos sünkutya nem beszél akkora hülyeséget. Egy adatot leltünk, hogy 880A áramfelvétel kocsinként az Alstom. A mostani 81-es kocsikon ugye a 4 db 110 kW-os motort véve 533A durván az érték. Revidiálva magamat ez mégis több mint 50% növekedés (pontosan 1,65x több). Persze ha ennek megfelelően hozzányúlnak a betáplálás rendszeréhez, akkor gond nem lehet elvileg. | [válaszok erre: #500] |
[előzmény: (497) médmfsz, 2009-02-13 13:13:33] |
|
498. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2009-02-13 13:38:31
[66.] |
Nem lehet,mert ma nem csináltál semmi rosszat. Felosszuk az ütéseket: a csapat egyik fele üt,ha van rajtad sapka,ha nincs,a másik fele meg akkor üt ,ha megérdemled.
Tehát: nonstop. | |
[előzmény: (497) médmfsz, 2009-02-13 13:13:33] |
Ne törődj vele! Üss... | [válaszok erre: #498 #499] |
[előzmény: (496) Alvóügynök:), 2009-02-13 12:39:34] |
|
496. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2009-02-13 12:39:34
[68.] |
Rajtad most van sapka? | [válaszok erre: #497] |
[előzmény: (495) médmfsz, 2009-02-13 12:02:39] |
Mindegy miért, csak üssük!
Ha nincs rajta sapka... | [válaszok erre: #496 #522] |
[előzmény: (493) sünkutya, 2009-02-13 09:33:43] |
Most nem tudok oldalt mondani, de valahol korábban láttam a technikai adatait. Azt hiszem cirka ugyanannyit vesznek fel a motorok mint a mostani vonatokon. Összesen az 5 kocsi összes motorjáról beszélek. Az biztos, hogy nem 50 vagy annál is több százalék az eltérés. Ha valaki tud pontos adatokat vagy ahhoz linket, majd segít. | |
[előzmény: (493) sünkutya, 2009-02-13 09:33:43] |
Szóval befér?
Sokkal izgibb és egyelőre nem tesztelhető,hogy az eddig is betegeskedő energiánk elbírja-e majd az igényeket?
Ha lehet hinni a szóbeszédnek, ezek jóval nagyobb teljesítményű motorock.
Egyszerre indulás egy tápkörzetben? | [válaszok erre: #494 #495] |
[előzmény: (492) NB6667, 2009-02-12 11:02:05] |
"Munkát" azt elég sokan adnak..
Mi? Az,hogy "F" től 430m a fékút?
Ha egyszer a sv fején megakad a kontroller...
Mit lehet tenni? | [válaszok erre: #491] |
[előzmény: (489) retrometro, 2009-02-10 19:39:01] |
Majd arra kell hivatkozni, ha fék helyett menetet kapcsolsz és nekimész a baknak, hogy sajnos nem magyar a felirat, nem is tudtam mit jelent.
Kis munka a VBCS-nek. | [válaszok erre: #488 #489] |
[előzmény: (485) Kingweb, 2009-02-10 09:46:37] |
Kelet-Nyugat (üzenet: 545, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|