Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9399111/8 Témák: 18222 Tagok: 111094 Legújabb tag: pegazus9 Online: (124/3
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 22 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Kelet-Nyugat (üzenet: 545, M3)
 
 528. metrovezeto  |   Válasz erre2009-02-14 16:01:55 [51.] 
Az mindenesetre érdekes, hogy sokszor úgyis van peronvész, hogy egyetlen utas sincs a peronon... az egész áramellátás egy nagy rakás sz.r!
[válaszok erre: #529] [előzmény: (527) retrometro, 2009-02-14 10:03:03]
 526. speaker77  |   Válasz erre2009-02-14 09:03:53 [52.] 
Vagy azok, vagy a gömbvillám.
De erről K-NY-on sikáló embert kérdezzél. Az 525-höz hasonlóan, a példa nem az enyém.
[válaszok erre: #527] [előzmény: (524) retrometro, 2009-02-14 08:12:12]
 525. médmfsz  |   Válasz erre2009-02-14 08:33:57 [53.] 
Kedves kolléga!

Nem én hoztam a példát, ez kiderül, ha visszaolvasol. Én csak a példa szerinti számolást végeztem el!
[előzmény: (522) sünkutya, 2009-02-13 23:05:29]
 523. speaker77  |   Válasz erre2009-02-14 00:21:05 [54.] 
Akkor már csak az merül fel: ha a 66-72 kW-os motorral szerelt (nekem ez a két érték rémlik EV és EV3 esetén) vonatok leverik a villanyt, akkor a 110 kW-os motorokkal regnáló 81-es hogyan tud egyáltalán közlekedni?
[válaszok erre: #524] [előzmény: (522) sünkutya, 2009-02-13 23:05:29]
 522. sünkutya  |   Válasz erre2009-02-13 23:05:29 [55.] 
Kedves Kolléga !

Te az Észak-Déli vonalon dógzol ha jól tévedek.
Ezért rendjén is van a legnagyobb teljesítményű vonatok vontatómotorjaival való összehasonlítás.
Ámde itten kisebbségben bűnöznek a 81-es típusok. Nálunk leginkább a 70 kW-os motorokkal szerelt vonatok verik a vontatási feszültséget.
20x70=1400 ~ 16x150=2400;
2400/1400=1,73. Ez már 73 százaléknak tűnik.
Legyen neked igazad, mert akkor legalább ezzel nem lesz baj!
De ha mégis, akkor itt fejek
[válaszok erre: #523 #525] [előzmény: (495) médmfsz, 2009-02-13 12:02:39]
 520. Kingweb  |   Válasz erre2009-02-13 18:23:20 [56.] 
Akkor ma is tanultunk valamit.
[válaszok erre: #521] [előzmény: (519) retrometro, 2009-02-13 18:21:03]
 518. Kingweb  |   Válasz erre2009-02-13 18:15:37 [57.] 
OK. Én erről eddig nem tudtam. Akkor gyanítom 3 féle kocsiból áll egy szerelvény és középen van amin nincs motor?
[válaszok erre: #519] [előzmény: (516) retrometro, 2009-02-13 18:13:49]
 515. Kingweb  |   Válasz erre2009-02-13 18:11:21 [58.] 
Biztos az, hogy az ötödik kocsin nincs motor?

Akkor a ruszkin 20x110 kW (2200).
Ezeken meg 16x150 kW (2400).

Ez esetben még a mostani hálózatban is lehet annyi tartalék, hogy simán kezelje.
[válaszok erre: #516 #517] [előzmény: (511) retrometro, 2009-02-13 18:05:29]
 508. Kingweb  |   Válasz erre2009-02-13 17:59:13 [59.] 
Egy Metropolitan ( de szép név!:)/ járművön-amely egy 5 kocsis egység..amelyből 4 motorkocsi- motorkocsinként 4 db..egyenként 150 kW-os motor van és az egész szerelvényen ( nem kocsinként!)

Döntsd már el, hogy kocsinként van 4 motor, mert az akkor összesen 16 db.

Vagy netán azt mondod, hogy ezt az egészet 4 db 150 kW-os motor húzza majd, szemben a ruszki 5x4 vagyis 20 db motorjával?

Mert akkor ez a vonat műszaki csoda.

Amúgy tudtommal Metropolis a nevük. Amit írtál, az egy operaház.
[válaszok erre: #509 #510 #511 #512 #514] [előzmény: (507) retrometro, 2009-02-13 17:53:53]
 506. médmfsz  |   Válasz erre2009-02-13 17:53:51 [60.] 
Nem tudom, hogy a rekonstrukció melyik fázisában kell, vagy kellett ennek megvalósulnia, de arra emlékezni vélek, hogy megcsinálni meg kell.
[előzmény: (505) Kingweb, 2009-02-13 17:50:20]
 505. Kingweb  |   Válasz erre2009-02-13 17:50:20 [61.] 
Akkor biztos hozzányúlnak a betáphoz is. Mert az eddigi nem erre készült. Úgyhogy csak megfelelőre szabják majd át.
[válaszok erre: #506] [előzmény: (504) médmfsz, 2009-02-13 17:48:50]
 504. médmfsz  |   Válasz erre2009-02-13 17:48:50 [62.] 
Fog visszatáplálni!

Egyébként ha jól számolok, az egyik 2400, a másik 2200, tehát még 10% se!
[válaszok erre: #505 #513] [előzmény: (501) Kingweb, 2009-02-13 17:42:40]
 503. Kingweb  |   Válasz erre2009-02-13 17:48:29 [63.] 
Na ezt most hallom először, hogy az 5-ből csak 4 motorkocsi.
[előzmény: (502) retrometro, 2009-02-13 17:44:59]
 501. Kingweb  |   Válasz erre2009-02-13 17:42:40 [64.] 
Az ötödik kocsi akkor vontatmány?

Vagy a 4-es metróról beszélsz.

Ha ez stimmel, akkor is a mostani 110 kW-os motorok helyett 150 kW-os lesz mindegyik. Az durván 40% többlet.

Aztán fog-e visszatáplálni fékezésnél?
[válaszok erre: #502 #504 #507] [előzmény: (500) retrometro, 2009-02-13 16:03:38]
 499. Kingweb  |   Válasz erre2009-02-13 15:15:43 [65.] 
Nos sünkutya nem beszél akkora hülyeséget. Egy adatot leltünk, hogy 880A áramfelvétel kocsinként az Alstom. A mostani 81-es kocsikon ugye a 4 db 110 kW-os motort véve 533A durván az érték. Revidiálva magamat ez mégis több mint 50% növekedés (pontosan 1,65x több). Persze ha ennek megfelelően hozzányúlnak a betáplálás rendszeréhez, akkor gond nem lehet elvileg.
[válaszok erre: #500] [előzmény: (497) médmfsz, 2009-02-13 13:13:33]
 498. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2009-02-13 13:38:31 [66.] 
Nem lehet,mert ma nem csináltál semmi rosszat. Felosszuk az ütéseket: a csapat egyik fele üt,ha van rajtad sapka,ha nincs,a másik fele meg akkor üt ,ha megérdemled.
Tehát: nonstop.
[előzmény: (497) médmfsz, 2009-02-13 13:13:33]
 497. médmfsz  |   Válasz erre2009-02-13 13:13:33 [67.] 
Ne törődj vele! Üss...
[válaszok erre: #498 #499] [előzmény: (496) Alvóügynök:), 2009-02-13 12:39:34]
 496. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2009-02-13 12:39:34 [68.] 
Rajtad most van sapka?
[válaszok erre: #497] [előzmény: (495) médmfsz, 2009-02-13 12:02:39]
 495. médmfsz  |   Válasz erre2009-02-13 12:02:39 [69.] 
Mindegy miért, csak üssük!

Ha nincs rajta sapka...
[válaszok erre: #496 #522] [előzmény: (493) sünkutya, 2009-02-13 09:33:43]
 494. Kingweb  |   Válasz erre2009-02-13 11:42:06 [70.] 
Most nem tudok oldalt mondani, de valahol korábban láttam a technikai adatait. Azt hiszem cirka ugyanannyit vesznek fel a motorok mint a mostani vonatokon. Összesen az 5 kocsi összes motorjáról beszélek. Az biztos, hogy nem 50 vagy annál is több százalék az eltérés. Ha valaki tud pontos adatokat vagy ahhoz linket, majd segít.
[előzmény: (493) sünkutya, 2009-02-13 09:33:43]
 493. sünkutya  |   Válasz erre2009-02-13 09:33:43 [71.] 
Szóval befér?

Sokkal izgibb és egyelőre nem tesztelhető,hogy az eddig is betegeskedő energiánk elbírja-e majd az igényeket?
Ha lehet hinni a szóbeszédnek, ezek jóval nagyobb teljesítményű motorock.
Egyszerre indulás egy tápkörzetben?
[válaszok erre: #494 #495] [előzmény: (492) NB6667, 2009-02-12 11:02:05]
 492. NB6667  |   Válasz erre2009-02-12 11:02:05 [72.] 
Biztos ami biztos.



Tesztelték befér-e a vonat az alagútba (mármint az Alstom):

http://index.hu/belfold/budapest/2009/02/12/teszteltek_befer-e_az_alagutba_az_uj_metro/
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2009-02-12 11:11:08]
[válaszok erre: #493]
 490. sünkutya  |   Válasz erre2009-02-11 21:36:17 [73.] 
"Munkát" azt elég sokan adnak..

Mi? Az,hogy "F" től 430m a fékút?
Ha egyszer a sv fején megakad a kontroller...
Mit lehet tenni?
[válaszok erre: #491] [előzmény: (489) retrometro, 2009-02-10 19:39:01]
 487. NB6667  |   Válasz erre2009-02-10 16:46:03 [74.] 
Majd arra kell hivatkozni, ha fék helyett menetet kapcsolsz és nekimész a baknak, hogy sajnos nem magyar a felirat, nem is tudtam mit jelent.

Kis munka a VBCS-nek.
[válaszok erre: #488 #489] [előzmény: (485) Kingweb, 2009-02-10 09:46:37]
 486. NB6667  |   Válasz erre2009-02-10 11:28:06 [75.] 
http://stop.hu/video/?id=712

Még egy filmecske.
 Kelet-Nyugat (üzenet: 545, M3)  
    / 22 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.0090229511260986 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail