A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Műszerdobozok összefoglaló topikja (üzenet: 93, M3) |
|
|
|
"...fordulj a VBCS-hez"
1. Ne vígy engem a kísértésbe, odatalálok magamtól is.
2. Én sem mondom Neked, hová menjél, pedig lennének ötleteim.
3. Mindent a maga idejében. | |
[előzmény: (89) Truth, 2010-03-05 13:52:14] |
Tanmese következik:
Nyugdíjas főnök kollégánk bejött bérletet érvényesíteni,és pont akkor volt a Galérián az összeröffenés fülkeügyből kifolyólag,melynek egyik napirendi pontja,a műszerek láthatósága volt.
Nyugdíjas kollégánk meg is jegyezte a Galéria műszakos főnökének(akivel 1 hét múlva lesz egy kis beszédem, ,ha olvassa szedje össze magát),hogy 8 éve mentem nyugdíjba,ezek a problémák már akkor is napirenden voltak,azóta se tudtátok megoldani,csak határidőket gyártotok.
Konkrétan a fülkevilágítás és a műszerek láthatósága,az üveglapok tisztítása volt a téma.
No comment. | |
[előzmény: (89) Truth, 2010-03-05 13:52:14] |
"Pontosan erre céloztam volna, itt hiába tipródsz - fordulj a VBCS-hez!
Ha jogos, akkor lesz lépés!"
Ez a fórum - többek közt - arra is jó, hogy felvessük a problémákat! És egyre többen olvassák a problémák megoldásának hatáskörével rendelkezők is (csak nem tán Te is?), úgy tudom.
Napnál világosabb, hogy jogos! Mindent csak felsőbb parancsra lehet?!
Egyébként meg fordulhatunk az NKH-hoz is, és akkor esetleg lehet, hogy nem lesz közlekedés! | |
[előzmény: (89) Truth, 2010-03-05 13:52:14] |
"Előre látom, hogy csigolyakopást okozna, ha a feszültségmérő műszert kellene megtekinteni - nagyon fent lenne."
Megkapták az agysejtek a szükséges tápanyag-ellátást, eszembe is jutott rögtön:
Láttál már pilótafülkét (Boeing, Tupuljev, az most mindegy)? Az aztán igencsak ki van tömve mindenféle jól kivilágított műszerrel, bőven jut még a plafonra is! A pilóták mégsincsenek csigolya-panaszokkal leszázalékolva! | |
[előzmény: (61) Truth, 2010-03-05 11:16:38] |
88.>
Idézet:
| A süket dumától meg nem fognak visszacsinálódni az elbarmolt dolgok.
| |
Pontosan erre céloztam volna, itt hiába tipródsz - fordulj a VBCS-hez!
Ha jogos, akkor lesz lépés!
Mellesleg kerítőszöveget nem én irkálok előszeretettel. | [válaszok erre: #91 #92 #93] |
|
"A műszerdobozoktól meg igencsak elkanyarodtunk."
Ez valószínűleg azért van, mert a tények - szokás szerint - magukért beszélnek, azokat maximum lehazudni, elsunnyogni lehet, de attól még tények maradnak.
A magam részéről amit ebben az ügyben be óhajtottam mutatni azzal végeztem, a mondanivalóm magvára cáfolatra még csak távolról sem emlékeztető érvek sem jelentek meg.
A süket dumától meg nem fognak visszacsinálódni az elbarmolt dolgok. | |
[előzmény: (87) ojozso, 2010-03-05 12:25:24] |
Jó étvágyat mindenkinek!
A műszerdobozoktól meg igencsak elkanyarodtunk. | [válaszok erre: #88] |
[előzmény: (85) Truth, 2010-03-05 12:15:04] |
Ja, vagy úgy!
20 év élettartam vs. 2 év (?) garancia.
Tehát a (meglévő) többlet-létszámnak kellene a garancia (relatíve rövid) idejére más elfoglaltságot találni!
Legrosszabb esetben (ha foglalkoztatásuk átmenetileg gazdaságosan nem megoldható, el kell küldeni őket, sajnos. Viszont a garancia letelte utáni munkaerőfelvételkor múltjuk alapján előnyben kéne részesíteni őket, már ha egyáltalán lesz köztük olyan, aki újra vissza szeretne jönni! | |
[előzmény: (84) Truth, 2010-03-05 12:10:00] |
Ebédidő! Jó étvágyat az erre készülőknek! | [válaszok erre: #87] |
|
83.>
Ez nem is volt kérdés.
Ha leépítek 6 főre míg a garancia van, a lejárta után kell ember nem?
Erről írogatok.
| [válaszok erre: #86] |
|
Álláspontom szerint nem annak kéne javítani, aki vizsgál (persze időnként cserélhetnek is, ha a képzettségük ezt lehetővé teszi; lásd K-NY: mkv - sv)! Ő csak észleli a hibát, akárcsak a járművezető! Az észlelt apróbb hibákat pedig a karbantartó/javító személyzet kijavítja! A nagy számok törvénye alapján a jelentkező kisebb hibák időben egyenletesen fognak jelentkezni, ezért fix létszám alkalmazása elegendő!
Persze, ha úgy állunk hozzá, hogy kis hiba - nem hiba, akkor egy idő után a probléma begyűrűzik, sőt egy apróbb hiba elhanyagolása következtében előállhat akár egy nagyobb is! | |
[előzmény: (79) Truth, 2010-03-05 11:51:54] |
81.>
Másik csónakban ülök, de az irány az megegyezik. |
|
81. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2010-03-05 11:56:23
[13.] |
Ha egy csónakban ülünk,akkor miért nem egyfelé evezünk? | |
[előzmény: (80) Truth, 2010-03-05 11:54:22] |
78.>Pedig nem!
| [válaszok erre: #81] |
|
75.>
Új vonatok leépített létszám.Pl.: 6 fő aki vizsgál.
Eltelik pár év és az a 6 ember már kevés is az apróbb hibák javítására - amit már garanciális javítás alatt nem végeznek el mivel eltelt az idő.
/Nos ezt ki fogja majd végezni az más kérdés./
| [válaszok erre: #83] |
|
|
78. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2010-03-05 11:49:42
[16.] |
"De a műszak mint olyan, nem érdekel. "
Pedig nagyon véded őket. | |
[előzmény: (76) Truth, 2010-03-05 11:45:15] |
|
77. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2010-03-05 11:48:45
[17.] |
Nincs olyan műszakos nagyfőnök,aki rendet rakna,csak akkor vannak besz@rva,ha egy kerék ki akar esni,vagy valami komolyabb balhé van. | |
[előzmény: (76) Truth, 2010-03-05 11:45:15] |
71.>
Ha a műszak trehány és ezt jelzi is az érintett, akkor számonkérés a következmény, de információ hiányában ki foglalkozik az egésszel.
Szintén felvetődhet egy kérdés, hogy ki nincs jó helyen.De aki hátráltatta a munkát szemmel láthatóan azt jelenteni kellene - de ezt megjegyzem nagyon érdekes az a hátráltatási módszer amit említettél.
De a műszak mint olyan, nem érdekel. | [válaszok erre: #77 #78] |
|
A mindennapi karbantartáshoz nem kell nagyobb létszám!
A törvényben előírt nagyjavítások nem a karbantartók feladata kell legyen! És oda is fix létszám kell, melyet új jármű esetén folyamatosan fel lehet tölteni az első esedékes nagyjavítás időpontjáig. | |
[előzmény: (70) Truth, 2010-03-05 11:33:37] |
|
74. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2010-03-05 11:39:37
[20.] |
Ha Truth ilyen jól felpörgeti a topikot,akkor jó lesz az e havi reklámbevételünk,csak így tovább! |
|
73. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2010-03-05 11:37:20
[21.] |
"Szakirányú végzettséged van ezzel kapcsolatban? "
Kicsihuszárral ne szívózz,igen szakirányú végzettsége van,mert é-d.-en nálam tanulta a szakmát, nekem pedig ténylegesen félig van szakirányú vizsgám.
Apropó! Mit értesz szakirányú vizsgán? | |
[előzmény: (70) Truth, 2010-03-05 11:33:37] |
De! Fent a sarokban is jó helyen lenne! Meg a pulton a szinti környékén is, csak a 2 műszer (egyébként elférne, nem a műszer a nagy, hanem a körítés, azaz a doboz!)
Csak ott nincs jó helyen, ahol most van! | |
[előzmény: (67) Truth, 2010-03-05 11:30:01] |
|
71. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2010-03-05 11:34:21
[23.] |
Az elmúlt két napban bent voltam a kocsiszínben,hát nem cseréltem volna a Vizsgáló Diszpécserrel az biztos.
Lótott,futott,intézkedett,és a saját szememmel láttam,hogy egyes műszakosok mennyire hátráltatták a munkáját. | |
[előzmény: (68) ojozso, 2010-03-05 11:30:45] |
68.>
Csak tudod, ekkora tapasztalattal!
Szakirányú végzettséged van ezzel kapcsolatban?
| [válaszok erre: #73 #75] |
|
|
69. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2010-03-05 11:31:27
[25.] |
"Más kérdés, hogy pár év után szintén javítani kell,"
Ezt magyarázd el a műszakos nagyfőnököknek. | |
[előzmény: (66) Truth, 2010-03-05 11:25:46] |
Műszerdobozok összefoglaló topikja (üzenet: 93, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|