Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9453944/8 Témák: 18941 Tagok: 112570 Legújabb tag: nsmedia Online: (96/2
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 1 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 

PlusTV DVB-S / Analog PCI

(üzenet: 4, Hardver)
 

nemferenc



Tagság: 2009-12-23 10:54:07
Tagszám: #80895
Hozzászólások: 1
8. Elküldve: 2009-12-23 11:07:11,

PlusTV DVB-S / Analog PCI

[1.]

Szia és Boldog Ünnepeket mindenkinek!
Új vagyok a fórumon és kezdő a PC-tv tunerek világában. Segítséget kérnék tőlletek, vettem egy Kworld DVB-S 1oo-as tv tunert, ha valakinek van ilyen, kérném szépen segítségét, hogyan indítsam el, kúlcsokat az "okositott" vételhez, stb. Nagyon kezdő vagyok, 66 éves és jól fog a segítségetek. Antenna van , csak a PC-tuner beállításra kérem a segítséget. Előre is köszönöm.Üdv.
[válaszok erre: #9]
Zöldfülű
nemferenc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


HUXI



Tagság: 2009-10-16 00:46:01
Tagszám: #78675
Hozzászólások: 14
5. Elküldve: 2009-10-16 01:53:03,

PlusTV DVB-S / Analog PCI

[2.]

Sziasztok!

egy uj tag lennek es technikailag nem vagyok profi. Külföldön lakom es van egy antennam, amin jönnek az ASTRA es a THOR adasai a DIGI TV-töl egy programm segitsegevel egy Opticum belterin keresztül.

Karacsony elött veszek egy uj PC-t. Legszivesebben egy MacMini-t vennek, de meg nem tudom, hogy amit szeretnek rajta futtatni az menni fog e. Ezert kernem a velemenyeteket.

A következö dolgokra hasznalnam: Alapvetöen mindent a Pc-n keresztül vezetnék. Rajta keresztül akarok TV-t HD-ban nezni, filmeket HD-ban felvenni majd lejatszani, radiot hallgatni es zenet lejatszani, DVD-t es CD-t irni. Aztan digitalis kamerarol felveteleket atjatszani. A PC-t csak egy Full HD LCD TV-vel es hangszorokkal kötnem össze, monitor nincs.