Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9266507/158 Témák: 17587 Tagok: 109015 Legújabb tag: Katona Vanda Online: (88/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 5 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Játék2 (üzenet: 117, M3)
 
 121. Kingweb  |   Válasz erre2012-12-04 20:34:38 [1.] 


Egy pontot ér.

Az elsőnél lemaradt az ember kétbetűs megjelölése a neve előtt (márpedig használni kell, hiszen annak idején erről körlevél ment szét). Az is igaz, hogy már a higanymozgású Tomi a mb. főmérnök, de emberünk jelenlegi pozíciója kell a helyes válaszhoz.

A második és harmadik ember leírása tulajdonképpen rendben van.
[előzmény: (120) speaker77, 2012-12-04 15:37:16]
 120. speaker77  |   Válasz erre2012-12-04 15:37:16 [2.] 
Bal szélső: Döbrei István, ex főmérnök.

Középen: Vitézy Dávid, a villamos típusok és viszonylatok nagy szakértője.

Háttal: Sziva György, segédvezető.
[válaszok erre: #121] [előzmény: (118) Kingweb, 2012-11-29 21:23:22]
 119. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2012-12-03 18:04:39 [3.] 
Én felismertem a kérdezetteket,de többiek közül többet nem ismertem fel.
De gondolom,hogy profik nem játszhatnak.
[előzmény: (118) Kingweb, 2012-11-29 21:23:22]
 118. Kingweb  |   Válasz erre2012-11-29 21:23:22 [4.] 
Három piros pontért mint jutalom. Három nevet (pontosan, helyesen írva, jelenlegi titulussal együtt) várunk.

Az első képről a bal oldali és a középső ember nevét, rangját stb. A KFM és a jobb oldali ember nem része a játéknak.



Az első kép bal oldali szereplőjéről egy jobb minőségű:



Ezt a tagot pedig hátulról is illik felismerni:

[válaszok erre: #119 #120]
 117. dulifuli  |   Válasz erre2011-05-21 12:03:55 [5.] 
Hát igen.
Node ahhoz is csak gratulálni lehet, hogy a KFM-et (no, vajon kire gondolhatok...) ez a tény nem izgatja, ehelyett a rádiót (mint hivatalos hírközlő eszközt) költői kérdések megfogalmazására és feltevésére használja.
Mert az biztos közelebb visz a megoldáshoz.
[előzmény: (116) Kingweb, 2011-05-21 01:44:37]
 116. Kingweb  |   Válasz erre2011-05-21 01:44:37 [6.] 
http://kepfeltoltes.hu/110521/IMG_6790_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Itt ez a kép. Aki megmondja mennyit mutat az óra és mennyi a követés, az jutalomban részesül.

Valaki leszerelt egy vasútüzemi berendezést engedély nélkül gyaníthatóan és felrakta máshova. Ha valaki jóváhagyta az egészet mégis, annak gratulálunk.
[válaszok erre: #117]
 115. Kingweb  |   Válasz erre2010-12-31 15:21:31 [7.] 
Ne feledjük azért, hogy több mint 2 maratoni táv a penzum az integető embernek naponta (papíron). Ez a rendelkezés jó eséllyel indul majd az ez évi citromdíjért. Szavazás majd jövőre.
 114. dulifuli  |   Válasz erre2010-12-31 14:15:34 [8.] 
"Egy jó mkv nyitott és zárt ajtók mellett is ellenőriz."

Továbbá az ellenőrésének ellenőrzését is ellenőrzi, emellett napokkal előre megsejti a majdan előforduló hibákat.

És nem ám összefirkálja azt a jó kis járműkísérő lapot, hanem saját maga megjavíCCSa!
Naazé!
[előzmény: (113) Alvóügynök:), 2010-12-31 14:06:37]
 113. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-31 14:06:37 [9.] 
Egy jó mkv nyitott és zárt ajtók mellett is ellenőriz.
A felmentés pedig egyértelmű !
[válaszok erre: #114] [előzmény: (112) dulifuli, 2010-12-31 14:03:51]
 112. dulifuli  |   Válasz erre2010-12-31 14:03:51 [10.] 
De csak az esetben, ha zárt ajtók esetén ellenőriz, de a jelenleg is érvényes szakszolgálatvezetői rendelkezés szerint ezt nyitott ajtók mellett kell megtenni (ami meg is történt, nyilván, én biztos vagyok benne ), és ez esetben a szóban forgó hiba Köki balon nem észlelhető.
Mkv felmentve.
[válaszok erre: #113] [előzmény: (111) Alvóügynök:), 2010-12-31 12:56:00]
 111. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-31 12:56:00 [11.] 
Gyanítom,hogy KÖKI ballon,amikor leellenőrizte a közbülső kocsikat még világított,menet közben éghetett ki.
[válaszok erre: #112] [előzmény: (110) dulifuli, 2010-12-31 12:32:32]
 110. dulifuli  |   Válasz erre2010-12-31 12:32:32 [12.] 
Okés, szóval ajtózárás után, az nem mindegy.
Így már világos.
[válaszok erre: #111] [előzmény: (109) Alvóügynök:), 2010-12-31 10:44:04]
 109. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-31 10:44:04 [13.] 
Úgy jött le az urh-n,hogy az ajtózárás után nézett be abba a kocsiba,állítólag csak ennek az egynek nincs kűlső lámpája,és zárt ajtók mellett nem volt kocsi ajtójelzés.
A rádiózást tutira hallottam,melyben javaslatot tett az utasok kiszállítására,mindenki elfogadta,utas ki.
[válaszok erre: #110] [előzmény: (106) dulifuli, 2010-12-31 10:03:40]
 108. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-31 10:26:27 [14.] 
Komám!
Nézz utána,ezért írtam,hogy állítólag,mert én már csak a saját szememnek hiszek!
Amúgy millióegy papír van kirakva,már-már követhetetlen és észrevehetetlen ,elveszik a sok egyéb papír közűl.
[előzmény: (107) perry, 2010-12-31 10:19:19]
 107. perry  |   Válasz erre2010-12-31 10:19:19 [15.] 
"Kiadtak az instruktoroknak állítólag egy rendelkezést,hogy az ajtóhibáknál utas ki,állítólag ki is van rakva az instruktoriba."

Itt kicsit sok az állítólag, ennek inkább személyesen utánanézek.
[válaszok erre: #108] [előzmény: (104) Alvóügynök:), 2010-12-31 05:52:14]
 106. dulifuli  |   Válasz erre2010-12-31 10:03:40 [16.] 
Akkor most nem világos a dolog. (Lehet, csak számomra.) Két kilós, külső lámpa nem világít (avagy fizikailag nincs?), benéz, belül sem világít - nyitott ajtónál naná, hogy nem. Avagy ez már ajtózárás után történt? Mert az másik helyzet.
Szóval az eredeti leírás nem egyértelmű, úgy gondolom.
[válaszok erre: #109] [előzmény: (104) Alvóügynök:), 2010-12-31 05:52:14]
 105. Kingweb  |   Válasz erre2010-12-31 07:50:04 [17.] 


Valóban ezt számoltuk ki, jár a piros pont.

Egyébként 590 vonat van naponta, 400 jut a nappalosnak, 190 az éjszakásnak. Abból a 400-ból vontuk le a 44-et, ami csúcsidőben 1 óra alatt van az állomáson.
[előzmény: (103) itamas80, 2010-12-30 23:03:57]
 104. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-31 05:52:14 [18.] 
"az indokolatlan utaskiszállítás miatt. "
Kiadtak az instruktoroknak állítólag egy rendelkezést,hogy az ajtóhibáknál utas ki,állítólag ki is van rakva az instruktoriba.
Én ezt üdvözlöm,nincs hibakeresés,utas ki!
De a 10 perces követésben is ?
[válaszok erre: #106 #107] [előzmény: (100) dulifuli, 2010-12-30 13:21:05]
 103. itamas80  |   Válasz erre2010-12-30 23:03:57 [19.] 
Akkor minden vonatnál 2x80+középre 40+át 20+40 az egyik vége, az összesen 260 és ez ismétlődik 356-szor ~ 92,5 km.
[válaszok erre: #105] [előzmény: (102) Kingweb, 2010-12-30 14:52:43]
 102. Kingweb  |   Válasz erre2010-12-30 14:52:43 [20.] 
Nem jó. Mert az egyik vonattól vissza kell menned középre, majd az említett 20 méter, aztán pedig a másik vágányon is a peron egyik végére. Onnan jön majd csak a 2x80 méter. És így tovább...
[válaszok erre: #103] [előzmény: (101) itamas80, 2010-12-30 13:39:23]
 101. itamas80  |   Válasz erre2010-12-30 13:39:23 [21.] 
Tipp: 356 vonat x2x80 méter + 20 (két szélső oszlop közötti táv nagyjából) x 355 (minden vonat után átgyaloglás, az utolsót leszámítva) = 64060 méter = ~ 64 km
A vonal hossza kb 17 km, vagyis gyalogosan majdnem 2 teljes kör (4x17=68) az É-D-n.
[válaszok erre: #102] [előzmény: (97) Kingweb, 2010-12-30 10:49:35]
 100. dulifuli  |   Válasz erre2010-12-30 13:21:05 [22.] 
Hát ha - és amennyiben - ez így történt, akkor kíváncsi leszek, a végén ki lesz a hunyó az indokolatlan utaskiszállítás miatt.
(Feltételezem senki, mert elsikálódik.)
S mindez azért, mert kellő felkészültség hiányában születik idióta rendelkezés, aztán meg ragaszkodva van a hülyeséghez a végsőkig.
[válaszok erre: #104] [előzmény: (99) Alvóügynök:), 2010-12-30 11:48:33]
 99. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-30 11:48:33 [23.] 
A mai integetőnk profi volt,szinte biztos,hogy úgy történt,hogy a 2kilóson kűlső ajtójelző lámpa nem volt,a fűlkébe benézett,ott nem égett a kocsi ajtójelzés lámpa és javaslatot tett az utasok kiszállítására,csak minimális tévedés lehet,de a KÖKI tartiban ez így jött le,az utasokat ténylegesen ki is szállította az mkv.
[válaszok erre: #100] [előzmény: (97) Kingweb, 2010-12-30 10:49:35]
 98. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2010-12-30 11:45:15 [24.] 
Azt nem tudom,de a 21-es nem kapott.
[előzmény: (96) Kingweb, 2010-11-28 21:09:28]
 97. Kingweb  |   Válasz erre2010-12-30 10:49:35 [25.] 
Összeszámoltuk hány vonat halad el a Ferenciek terén az integető ember előtt. Egy nappalos hétköznapi műszakban 11 órát számítva (az 1 óra esetleges leváltást a legsűrűbb követésre véve). Hány kilométert kell sétálni az illetőnek, ha a rendelkezés szerint járna el? Tehát megnézi az összes ajtót kétszer is a vonat mellett (2x80 méter), majd átmegy a másik vágányra és ott is ugyanez. Vigyázat, a két vágány közötti út is beszámít!

A tippeket km-ben kérjük. A piros pontot az kapja, aki elsőnek 5 km-en belül eltalálja a mennyiséget. 356 vonatról van szó a 11 óra alatt.
[válaszok erre: #99 #101]
 Játék2 (üzenet: 117, M3)  
    / 5 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.010994911193848 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail