A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Egy pontot ér.
Az elsőnél lemaradt az ember kétbetűs megjelölése a neve előtt (márpedig használni kell, hiszen annak idején erről körlevél ment szét). Az is igaz, hogy már a higanymozgású Tomi a mb. főmérnök, de emberünk jelenlegi pozíciója kell a helyes válaszhoz.
A második és harmadik ember leírása tulajdonképpen rendben van. | |
[előzmény: (120) speaker77, 2012-12-04 15:37:16] |
Bal szélső: Döbrei István, ex főmérnök.
Középen: Vitézy Dávid, a villamos típusok és viszonylatok nagy szakértője.
Háttal: Sziva György, segédvezető. | [válaszok erre: #121] |
[előzmény: (118) Kingweb, 2012-11-29 21:23:22] |
|
119. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2012-12-03 18:04:39
[3.] |
Én felismertem a kérdezetteket,de többiek közül többet nem ismertem fel.
De gondolom,hogy profik nem játszhatnak. | |
[előzmény: (118) Kingweb, 2012-11-29 21:23:22] |
Három piros pontért mint jutalom. Három nevet (pontosan, helyesen írva, jelenlegi titulussal együtt) várunk.
Az első képről a bal oldali és a középső ember nevét, rangját stb. A KFM és a jobb oldali ember nem része a játéknak.
Az első kép bal oldali szereplőjéről egy jobb minőségű:
Ezt a tagot pedig hátulról is illik felismerni:
| [válaszok erre: #119 #120] |
|
Hát igen.
Node ahhoz is csak gratulálni lehet, hogy a KFM-et (no, vajon kire gondolhatok...) ez a tény nem izgatja, ehelyett a rádiót (mint hivatalos hírközlő eszközt) költői kérdések megfogalmazására és feltevésére használja.
Mert az biztos közelebb visz a megoldáshoz. | |
[előzmény: (116) Kingweb, 2011-05-21 01:44:37] |
Ne feledjük azért, hogy több mint 2 maratoni táv a penzum az integető embernek naponta (papíron). Ez a rendelkezés jó eséllyel indul majd az ez évi citromdíjért. Szavazás majd jövőre. |
"Egy jó mkv nyitott és zárt ajtók mellett is ellenőriz."
Továbbá az ellenőrésének ellenőrzését is ellenőrzi, emellett napokkal előre megsejti a majdan előforduló hibákat.
És nem ám összefirkálja azt a jó kis járműkísérő lapot, hanem saját maga megjavíCCSa!
Naazé!
| |
[előzmény: (113) Alvóügynök:), 2010-12-31 14:06:37] |
|
113. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2010-12-31 14:06:37
[9.] |
Egy jó mkv nyitott és zárt ajtók mellett is ellenőriz.
A felmentés pedig egyértelmű ! | [válaszok erre: #114] |
[előzmény: (112) dulifuli, 2010-12-31 14:03:51] |
De csak az esetben, ha zárt ajtók esetén ellenőriz, de a jelenleg is érvényes szakszolgálatvezetői rendelkezés szerint ezt nyitott ajtók mellett kell megtenni (ami meg is történt, nyilván, én biztos vagyok benne ), és ez esetben a szóban forgó hiba Köki balon nem észlelhető.
Mkv felmentve. | [válaszok erre: #113] |
[előzmény: (111) Alvóügynök:), 2010-12-31 12:56:00] |
|
111. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2010-12-31 12:56:00
[11.] |
Gyanítom,hogy KÖKI ballon,amikor leellenőrizte a közbülső kocsikat még világított,menet közben éghetett ki. | [válaszok erre: #112] |
[előzmény: (110) dulifuli, 2010-12-31 12:32:32] |
Okés, szóval ajtózárás után, az nem mindegy.
Így már világos.
| [válaszok erre: #111] |
[előzmény: (109) Alvóügynök:), 2010-12-31 10:44:04] |
|
109. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2010-12-31 10:44:04
[13.] |
Úgy jött le az urh-n,hogy az ajtózárás után nézett be abba a kocsiba,állítólag csak ennek az egynek nincs kűlső lámpája,és zárt ajtók mellett nem volt kocsi ajtójelzés.
A rádiózást tutira hallottam,melyben javaslatot tett az utasok kiszállítására,mindenki elfogadta,utas ki. | [válaszok erre: #110] |
[előzmény: (106) dulifuli, 2010-12-31 10:03:40] |
|
108. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2010-12-31 10:26:27
[14.] |
Komám!
Nézz utána,ezért írtam,hogy állítólag,mert én már csak a saját szememnek hiszek!
Amúgy millióegy papír van kirakva,már-már követhetetlen és észrevehetetlen ,elveszik a sok egyéb papír közűl. | |
[előzmény: (107) perry, 2010-12-31 10:19:19] |
"Kiadtak az instruktoroknak állítólag egy rendelkezést,hogy az ajtóhibáknál utas ki,állítólag ki is van rakva az instruktoriba."
Itt kicsit sok az állítólag, ennek inkább személyesen utánanézek. | [válaszok erre: #108] |
[előzmény: (104) Alvóügynök:), 2010-12-31 05:52:14] |
Akkor most nem világos a dolog. (Lehet, csak számomra.) Két kilós, külső lámpa nem világít (avagy fizikailag nincs?), benéz, belül sem világít - nyitott ajtónál naná, hogy nem. Avagy ez már ajtózárás után történt? Mert az másik helyzet.
Szóval az eredeti leírás nem egyértelmű, úgy gondolom. | [válaszok erre: #109] |
[előzmény: (104) Alvóügynök:), 2010-12-31 05:52:14] |
Valóban ezt számoltuk ki, jár a piros pont.
Egyébként 590 vonat van naponta, 400 jut a nappalosnak, 190 az éjszakásnak. Abból a 400-ból vontuk le a 44-et, ami csúcsidőben 1 óra alatt van az állomáson. | |
[előzmény: (103) itamas80, 2010-12-30 23:03:57] |
|
104. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2010-12-31 05:52:14
[18.] |
"az indokolatlan utaskiszállítás miatt. "
Kiadtak az instruktoroknak állítólag egy rendelkezést,hogy az ajtóhibáknál utas ki,állítólag ki is van rakva az instruktoriba.
Én ezt üdvözlöm,nincs hibakeresés,utas ki!
De a 10 perces követésben is ?
| [válaszok erre: #106 #107] |
[előzmény: (100) dulifuli, 2010-12-30 13:21:05] |
Akkor minden vonatnál 2x80+középre 40+át 20+40 az egyik vége, az összesen 260 és ez ismétlődik 356-szor ~ 92,5 km.
| [válaszok erre: #105] |
[előzmény: (102) Kingweb, 2010-12-30 14:52:43] |
Nem jó. Mert az egyik vonattól vissza kell menned középre, majd az említett 20 méter, aztán pedig a másik vágányon is a peron egyik végére. Onnan jön majd csak a 2x80 méter. És így tovább... | [válaszok erre: #103] |
[előzmény: (101) itamas80, 2010-12-30 13:39:23] |
Tipp: 356 vonat x2x80 méter + 20 (két szélső oszlop közötti táv nagyjából) x 355 (minden vonat után átgyaloglás, az utolsót leszámítva) = 64060 méter = ~ 64 km
A vonal hossza kb 17 km, vagyis gyalogosan majdnem 2 teljes kör (4x17=68) az É-D-n.
| [válaszok erre: #102] |
[előzmény: (97) Kingweb, 2010-12-30 10:49:35] |
Hát ha - és amennyiben - ez így történt, akkor kíváncsi leszek, a végén ki lesz a hunyó az indokolatlan utaskiszállítás miatt.
(Feltételezem senki, mert elsikálódik.)
S mindez azért, mert kellő felkészültség hiányában születik idióta rendelkezés, aztán meg ragaszkodva van a hülyeséghez a végsőkig. | [válaszok erre: #104] |
[előzmény: (99) Alvóügynök:), 2010-12-30 11:48:33] |
|
99. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2010-12-30 11:48:33
[23.] |
A mai integetőnk profi volt,szinte biztos,hogy úgy történt,hogy a 2kilóson kűlső ajtójelző lámpa nem volt,a fűlkébe benézett,ott nem égett a kocsi ajtójelzés lámpa és javaslatot tett az utasok kiszállítására,csak minimális tévedés lehet,de a KÖKI tartiban ez így jött le,az utasokat ténylegesen ki is szállította az mkv. | [válaszok erre: #100] |
[előzmény: (97) Kingweb, 2010-12-30 10:49:35] |
|
98. Alvóügynök:)
|
Válasz erre | 2010-12-30 11:45:15
[24.] |
Azt nem tudom,de a 21-es nem kapott. | |
[előzmény: (96) Kingweb, 2010-11-28 21:09:28] |
Összeszámoltuk hány vonat halad el a Ferenciek terén az integető ember előtt. Egy nappalos hétköznapi műszakban 11 órát számítva (az 1 óra esetleges leváltást a legsűrűbb követésre véve). Hány kilométert kell sétálni az illetőnek, ha a rendelkezés szerint járna el? Tehát megnézi az összes ajtót kétszer is a vonat mellett (2x80 méter), majd átmegy a másik vágányra és ott is ugyanez. Vigyázat, a két vágány közötti út is beszámít!
A tippeket km-ben kérjük. A piros pontot az kapja, aki elsőnek 5 km-en belül eltalálja a mennyiséget. 356 vonatról van szó a 11 óra alatt. | [válaszok erre: #99 #101] |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|