Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9253485/121 Témák: 17538 Tagok: 108883 Legújabb tag: pungorandras Online: (59/2
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 1 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Fogyasztóvédelem. (üzenet: 5, Gazdaság)
 
 13. tigris 666  |   Válasz erre2008-08-19 21:25:54 [1.] 
Már megint piramisjáték ?
Azért van, aki be is ugrik ezeknek az ajánlatoknak ?
[válaszok erre: #14] [előzmény: (12) kampomen, 2008-08-11 08:29:01]
 6. tigris 666  |   Válasz erre2008-07-18 07:54:41 [2.] 
Az ilyen emberek, mint Te, járatják le a Fórumot!
Sajnos, a webmaster sem áll a helyzet magaslatán: már rég le kellett volna tiltania Téged.
... meg aztán mégis csak ki kellett volna járnod a 8 általánost...

[előzmény: (5) Csuvi, 2008-07-17 21:16:12]
 4. tigris 666  |   Válasz erre2008-07-15 16:48:32 [3.] 
Sajnos, hazánkban a fogyasztók ezirányú ismerete gyermekcipőben jár. Nem véletlen, hogy az EU sok száz milliót költ honfitársaink ismeretinek bővítésére. Gond az is, hogy nagyon sokan nem élnek jogaikkal. Egy eklatáns példa: Tesco Áruház (helyszín nélkül) - a vásárló a pénztárnál időben észreveszi és jelzi a pénztárosnak, hogy nem stimmel az áru ára a kiírttal. A pénztáros válasza: vagy nem viszi el az árut, vagy reklamál a vevőszolgálati pultnál... (Ahol egy fő teljesít szolgálatot). A vásárló fizet és sorbaáll (ne hogy feltartsa a pénztárnál kígyózó sort). És hogy megy ez az EU-ban. Ugyanezen áruház pénztáránál osztrák vevő, mögötte vagy 15 m-es sor kígyózik. Az ár nem stimmel, a vásárló ragaszkodik az áruhoz, de nem fizet és nem mozdul, követeli az áruház igazgatójának lehívását. Ami aztán meg is történik, a reklamáció is pillanatok múlva rendeződik. A vevők morognak (pedig inkább el kellene gondolkodni az eseten)...
[előzmény: (2) Kocsis F, 2008-07-08 17:28:02]
 2. Kocsis F  |   Válasz erre2008-07-08 17:28:02 [4.] 
Azért a gyártónak is van önkritikája: a termék nyakcimkéjén 2006 -ban még a "Minőségi világos sör" felirat szerepelt, ezt 2008-ban lecserélték "Világos sör" feliratra...


Üdvözlettel: Feri

U2C Denys H.265, Humax CRCI-5500, Illusion M5, Strong SRT-8345CI, simpli TV Box+ "T4112" (DVB-T2)
[válaszok erre: #4] [előzmény: (1) Kocsis F, 2008-07-08 17:23:04]
 1. Kocsis F  |   Válasz erre2008-07-08 17:23:04 [5.] 
Téma: a sör minőségének "alakulása". Sopronban gyártják - osztrák licenc alapján - a STEFFL sört. Íme, hogy változik az alkoholtartalom és így a minőség (zárójelben a változás éve):
6,0 % (1990)
5,4 % (1998)
5,3 % (1999)
5,0 % (2006)
4,5 % (2008)
Nem is tenném szóvá, ha a múltkor vásárolt termékük íze, aromája leginkább nem a vízre emlékeztetett volna (mint a másodérlelésű söröké).
Természetesen nem az alkoholtartalom a lényeg (az olasz Steffl alkoholtartalma 2001-ben 5,0 % volt), de itt a minőséggel is baj lehet...

Üdvözlettel: Feri

U2C Denys H.265, Humax CRCI-5500, Illusion M5, Strong SRT-8345CI, simpli TV Box+ "T4112" (DVB-T2)
[válaszok erre: #2] (TÉMANYITÓ)
 Fogyasztóvédelem. (üzenet: 5, Gazdaság)
 
    / 1 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.0054500102996826 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail