filmek beszerzése (üzenet: 65, Mozi) |
|
|
|
Keresem a Revűhajó c. musical filmet aki tud kérem segítsen a filmre dvd formátumban jó minőségben lenne szükségem!
A segítséget Köszönöm! | [válaszok erre: #69] |
|
Minden INGYEN!
http://gijoe.try.hu
csak el kell olavasni a forumot, hogy hogyan kell letölteni...
| |
[előzmény: (62) rozsa71, 2008-03-24 09:26:42] |
Sziasztok!Hogyan lehet filmeket letölteni Lehetőleg ingyen...Nagyon kezdő vagyok még,ha vki ráér,segítsen.Köszi. | [válaszok erre: #63 #64] |
|
SZIASZTOK! A következő filmeket keresném:
Acélököl Tyson,Önpusztítók. Ha lehet DVD-n
Előre is köszönöm!!!!
Iron Mike |
sziasztok .keresek egy pár clint eastwood filmet,szinkronal.Akaszátok magasra,vesszöfutás,az igazság utja,párbaj a városban,a rozsaszin cadillac,cogan blöfje,a rászedett,bronco billy,fako lovas,villám és fürgeláb.ezzek lenének,aki tud segitsen,ja és dvd formátumba.kösszi
|
Sziasztok! A szívek szállodája összes évadját szeretném megszerezni divxesen is jó! Ha vkinek megvan írjon árral eggyütt!
tigerland@vipmail.hu | [válaszok erre: #70] |
|
üzenet viki.f
Megvan a Hegylakó 1,2,3,4 része DVD ha még érdekel.
| |
[előzmény: (57) viki.f, 2008-01-08 15:13:00] |
Sziasztok!
A Hegylakó c. filmet keresem DVD-n. A segítséget előre is köszönöm.
| [válaszok erre: #58] |
|
A következő 2 James Bond filmet keresem eredeti,gyári és nagyon jó minőségű vhs-en:Polipka és a James Bond,a magányos ügynök.Mindent nagyon-nagyon köszönök előre is!Üdv.Regdon Krisztina |
Keresek egy 1963-as filet címe I mostri vagyis Szörnyetegek.Dino Risi rendezte és olasz filmcsillagok játszanak benne. Nagyon szeretném megszerezni felvételben,sehol sem találom csak max művészmozikban adják. Ha valami tud kérem segítsen!
|
Sziasztok!
Én a HARMADIK MŰSZAK c. sorozatot szeretném DVD-n megszerezni. Nagyon nagyon fontos lenne. Aki tudna nekem segíteni, kérem ide írjon: szancsi27@t-online.hu. Köszönöm. [b][i]
|
Üdv mindenkinek!!!!!!!!!!!!