Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9270889/19 Témák: 17608 Tagok: 109072 Legújabb tag: Vikibaba20170626 Online: (116/58
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 2155 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 OFF TOPIC (üzenet: 53866, Sat)
 
 54601. Hatalom2000  |   Válasz erreTegnap, 15:07:29 [1.] 
De nem biciklivel ment, hanem repülővel.

Helyben, meg bérautóval járt.
[előzmény: (54600) miki2002, 2019-09-22 12:03:00]
 54600. miki2002  |   Válasz erreTegnap, 12:03:00 [2.] 
És ha voltál Miskolcon, akkor mennyi idő alatt tölti fel, - mert ugye a kérdés az volt.

Üdv: miki2002

Vu+ Duo2 4xDVB-S2; Vu+ Duo2 DVB-S2+DVB-T/C
[válaszok erre: #54601] [előzmény: (54599) petersg, 2019-09-20 07:18:40]
 54599. petersg  |   Válasz erre2019-09-20 07:18:40 [3.] 
A Bosch-nál voltam Stuttgartban spec gépeket épiteni,az idén kétszer voltam Miskolcon ahol az E bike 4. gen motorját gyártják.
Érdekes volt kiküldibe itthon (rep,bérauto,hotel)...
[válaszok erre: #54600] [előzmény: (54585) marcsello, 2019-09-19 14:09:41]
 54598. EnJoe  |   Válasz erre2019-09-19 22:43:05 [4.] 
Igen a "műszak" tág fogalom, de valóban a technika fejlődött, 10 éve még nem voltak, vagy drágák voltak ezek a gépek. Távközlési hálózat építési munka során már nem a 230VAC-ről üzemelő szerszámgépekkel dolgozunk, hanem akkus gépekkel, nem kell hosszabbítókkal bajlódni, "villanyt" kérni, áramfejlesztőt beüzemelni, előveszem az akkus gépet és egy vasbeton fal nem akadály. A világításról ne is beszéljünk, éjszakai kábel kötési munkához 3-4 halogén reflektor (kW-os fogyasztás) helyett a LED-es reflektorok akkuról világítanak 4 órát is, az áramfejlesztő kb. annyit ment el egy tank üzemanyaggal...

Aki építőiparban 8 órát folyamatosan csak betont vés, annak az akkus gép még nem megoldás, de lehet hamarosan erre a feladatra is lesz alternatíva.
[előzmény: (54596) ITI, 2019-09-19 21:57:33]
 54597. marcsello  |   Válasz erre2019-09-19 22:30:34 [5.] 
Nesze nekünk. Szegèny Nicola Tesla, röhög a sírjában, főleg hogy magával vitte a titkot a sírba. Látván hova jutottunk. Na őt sajnálom. Tartós tejet nevegyünk szerintem.
https://index.hu/techtud/2019/09/19/iter_kiserleti_fuzios_eromu_cadarache/
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2019-09-19 22:44:01]
 54596. ITI  |   Válasz erre2019-09-19 21:57:33 [6.] 
"Manapság 3 pakk li-ion akku és végig dolgozzuk a műszakot."
Ez az ami sokat fejlődött. Azért az a 3 pakk, nem lehet semmi, ha kibír egy műszakot.
Az én veterán motoromon az index és a féklámpa 2 db. Li-Ion akksiról működik, ami 2600 mAh-s, amit elegendő fél évenként tölteni külső töltővel, igaz, ledes a világítás, de erősebb a fénye mint a hagyományos 21W-os izzónak.
[válaszok erre: #54598] [előzmény: (54595) EnJoe, 2019-09-19 21:30:13]
 54595. EnJoe  |   Válasz erre2019-09-19 21:30:13 [7.] 
kb. 10 éve még úgy indultunk dolgozni, hogy áramfejlesztő és benzines kanna. Volt egy 1,6 kVA-es és egy 5kVA-es (350cccm motor!!!) áramfejlesztőnk a szerszámgépeknek. Az ütvefurógép hangjának szép aláfestést adott a kicsi is... itt egy teszt, de ez csalóka, mert üresjárat csak...ha terheled jóval hangosabb:
https://youtu.be/EOLfzXAkLeo
Manapság 3 pakk li-ion akku és végig dolgozzuk a műszakot.

Egy volt kollégám egy elektromos kerékpárral + 2db tartalék akkuval egy nap alatt megjárta a Szeged-Békéscsaba távot oda-vissza (szűk 200km)...kerékpáron egyszerűbb vinni tartalék akkut, mint egy áramfejlesztőt...és a töltés min. 2 óra, akku csere 1 perc.
[válaszok erre: #54596]
 54594. ITI  |   Válasz erre2019-09-19 21:08:57 [8.] 
Azt kellene belátnod hogy nagyságrendi különbségek vannak. Mondjuk hogy az a kis autó 20 kW-os akkupakkal van szerelve, ami igen szerény teljesítményű, azt egy 1,6 kW-os benzines áramforrással feltölteni, ami 4 órán át működőképes, max 6,4 kW-ot tud belepumpálni. Jó esetben 15-20 percet lehetne vele autózni, a 4 órás töltés után.
Miki: Köszönöm az információt az aggregátról, én nem találtam semmilyen adatot erről, így már képben vagyok.
[előzmény: (54592) marcsello, 2019-09-19 20:49:39]
 54593. miki2002  |   Válasz erre2019-09-19 20:49:43 [9.] 
https://www.kamody.hu/al-ko-2000i-inverteres-aramfejleszto-130933-15105


Üdv: miki2002

Vu+ Duo2 4xDVB-S2; Vu+ Duo2 DVB-S2+DVB-T/C
[előzmény: (54591) ITI, 2019-09-19 18:46:32]
 54592. marcsello  |   Válasz erre2019-09-19 20:49:39 [10.] 
Üdv! Èrtem, akkor nem foglalkozom vele, annyit nem ér. Viszont tènyleg igaz az autós töltès: https://m.youtube.com/watch?v=5dPZSvf1cQ
Kíváncsi vnèk, hogy hány kmtert lehet így nyerni. A dolog èletkèpes, azon töprengek hogy külön blokk kènt kellene a kocsiba beszerelni egy ilyet ami halk. De pl ha gond van azonnal használható. Èrtem èn hogy lèteznek hibrid autók is. De az ötlet faja.
[válaszok erre: #54594] [előzmény: (54591) ITI, 2019-09-19 18:46:32]
 54591. ITI  |   Válasz erre2019-09-19 18:46:32 [11.] 
Az ötlet megvalósítható, de benzines generátorral tölteni egy elektromos bicajt túl drága lenne. Ha a bicaj savas akkuval működik, akkor annak a feltöltéséhez 10 óra kellene, ha Li-Ion aksival, akkor 1,5-2 óra. A képen egy kb. 1-1,6 kW-os benzines generátort látni, aminek a fogyasztását erősen titkolják. Az én veterán 50 ccm-es 3 kW-os motorom 3 litert fogyaszt, annál azért ez többet fogyasztana. Amit belinkeltél, azt meg felejtsd el, játéknak jó, másra nem való.
[válaszok erre: #54592 #54593] [előzmény: (54585) marcsello, 2019-09-19 14:09:41]
 54590. gomey  |   Válasz erre2019-09-19 16:34:41 [12.] 
Hát ebből belátható időn belül nem lesz semmi.
[előzmény: (54589) Hatalom2000, 2019-09-19 16:18:36]
 54589. Hatalom2000  |   Válasz erre2019-09-19 16:18:36 [13.] 
Érdekes ez a cikk : https://index.hu/techtud/2019/09/19/iter_kiserleti_fuzios_eromu_cadarache/
[válaszok erre: #54590]
 54588. miki2002  |   Válasz erre2019-09-19 16:15:31 [14.] 
Igen. 9:15
https://www.youtube.com/watch?v=mlj4rtDwiVA&spfreload=5

Üdv: miki2002

Vu+ Duo2 4xDVB-S2; Vu+ Duo2 DVB-S2+DVB-T/C
[előzmény: (54583) EnJoe, 2019-09-19 12:35:29]
 54587. marcsello  |   Válasz erre2019-09-19 15:03:52 [15.] 
Ja látom ő az. Köszi, majd keresek róla videót, hogy milyen hangos, mekkora lenne, mèsz X kilómètert, lemerült a az elektromos tütü. Rá dugod a generátort oszt cső. Vagy a powerbankot, de azt megnèznèm mi marad belőle.
[előzmény: (54586) Hatalom2000, 2019-09-19 14:55:06]
 54586. Hatalom2000  |   Válasz erre2019-09-19 14:55:06 [16.] 
Szia, bevallom fogalmam sincs, nem én linkeltem be az első képet ;-)

De valami ilyesmi lehet a generátor : https://www.amazon.de/Inverter-Stromerzeuger-Generator-Aggregat-Stromaggregat/dp/B000VDFQDW/ref=sr_1_1?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&keywords=Honda+EU20i&qid=1568897085&s=ce-de&sr=1-1-catcorr
[válaszok erre: #54587] [előzmény: (54585) marcsello, 2019-09-19 14:09:41]
 54585. marcsello  |   Válasz erre2019-09-19 14:09:41 [17.] 
Okos! Márha tènyleg hihetünk a dolognak. Az a generátor mennyire hangos?! Arra gondoltam, hogy ha tavaszra veszek egy közepes kategóriájú elektromos bicajt. "nem röhögni" :D. Akkor azt is tudnám ezzel az elvel tölteni?! Bocs ha hülyesèget írtam. De elgondolkodtató az ötlet. Mennyi idő alatt tölti fel? "Mobilról írtam" pl ilyesmire gondoltam: https://m.youtube.com/watch?v=fxRSP9UTo1g :).
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2019-09-19 14:25:25]
[válaszok erre: #54586 #54591 #54599] [előzmény: (54576) Hatalom2000, 2019-09-18 16:47:00]
 54584. taklad  |   Válasz erre2019-09-19 13:04:21 [18.] 
Sziasztok! Melyik LNB nyeresége a legjobb? Még mindig a Diavolo 0,1 es?
 54583. EnJoe  |   Válasz erre2019-09-19 12:35:29 [19.] 
https://youtu.be/TAZkFrizel4

Füstöl? - a videón egy felújított példány...
[válaszok erre: #54588] [előzmény: (54580) miki2002, 2019-09-18 21:12:32]
 54582. Hatalom2000  |   Válasz erre2019-09-19 08:42:01 [20.] 
Ebben nincs teljesen igazad, hiszen csak potenciálisan veszélyes.
A légkörbe kibocsátott minden kg SF6 ugyanolyan hatással van a hosszú távú globális üvegházhatásra mint 22.800 kg CO2.

Viszont, hozzájárulása a globális üvegházhatáshoz azonban kevesebb mint 0,3% a CO2-hoz képest !

http://pravarini.free.fr/gaz-SF6.htm
[előzmény: (54578) bojsza, 2019-09-18 19:49:48]
 54581. ITI  |   Válasz erre2019-09-18 21:21:22 [21.] 
Ebben igazad van. Abban az időben tényleg ez volt a legfontosabb, mármint a nyomaték. Szerintem ma is. De az tény hogy akkor ez egy előrelépés volt, a hagyományos vontatáshoz képest.
[előzmény: (54580) miki2002, 2019-09-18 21:12:32]
 54580. miki2002  |   Válasz erre2019-09-18 21:12:32 [22.] 
A nyomaték a lényeg, nem a légszennyezés. A Szergej füstöl mint az állat, de bármit elhúz.

Üdv: miki2002

Vu+ Duo2 4xDVB-S2; Vu+ Duo2 DVB-S2+DVB-T/C
[válaszok erre: #54581 #54583] [előzmény: (54579) ITI, 2019-09-18 20:55:20]
 54579. ITI  |   Válasz erre2019-09-18 20:55:20 [23.] 
Így van, ahogy írod. De az akkor is egy előre lépés volt, mert a dízelmotor ideális fordulatszámon, a legkisebb szennyezőanyag kibocsájtással tudta előállítani azt az energiát, amivel a villamos része, a legjobban működött. Ez már valóban a múlté. A villamos mozdonyoknál nem tudjuk hogy milyen erőművekben állítják elő azt az energiát, amivel mennek, még az is lehet hogy ennél rosszabbtól.
[válaszok erre: #54580] [előzmény: (54577) bojsza, 2019-09-18 19:25:43]
 54578. bojsza  |   Válasz erre2019-09-18 19:49:48 [24.] 
A metán és a HFC a fasorban sincs az SF6 (kén-hexafluorid) környezetre veszélyességéhez képest.

https://hu.wikipedia.org/wiki/Glob%C3%A1lis_felmeleged%C3%A9si_potenci%C3%A1l


GWP-je messzemenően magasabb minden másnál.



Nincs egyszerűbb dolog a világon, mint egy megoldott probléma. / Blaise Pascal /
[válaszok erre: #54582] [előzmény: (54563) Hatalom2000, 2019-09-18 08:31:44]
 54577. bojsza  |   Válasz erre2019-09-18 19:25:43 [25.] 
pl. a Nohab is villanymeghajtású, ahol az áramot dízel motor termeli.



Nincs egyszerűbb dolog a világon, mint egy megoldott probléma. / Blaise Pascal /
[válaszok erre: #54579] [előzmény: (54572) tibsi, 2019-09-18 14:42:03]
 OFF TOPIC (üzenet: 53866, Sat)
 
    / 2155 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

SAT.HU Antenna Szakáruház

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.0091707706451416 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail