Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Új üzenetek :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9394750/24 Témák: 18177 Tagok: 110988 Legújabb tag: davidjohn6366 Online: (68/0
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 1 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Találatok száma: 1 üzenet
 5. krisk  |   Válasz erre 2010-09-05 12:48:48 [1.] 
1.] A rendelkezésre álló adatok fényében* nagyjából 61 és egy fél busz
2.] Ha egy vonaljegy ára 320Ft, és a fizetéséhez járó prémiumot nem számoljuk, akkor az eredmény 3754500 darab vonaljegy.
3.] A BK.. izé: Senki, mert Magyarországon vagyunk
4.] A 'kiégés' szubjektív fogalom, amennyiben a motor és a fékek megfelelően szar állapotban vannak (20% - 1%), de még mennek, forgalomba lehet álíltani őket. Ez a folyamat körülbelül 10 perc alatt bekövetkezik, ha a tűzoltók nem avatkoznak bele.
5.] A busz nem fog a Moszkva Térig érni, mert a Városmajor Utcánál beleütközik az egyik közúti járműbe. Ideális forgalom esetén a busz ~5-6 percig gurul, míg meg nem áll.
5/a.] A buszvezető
6.] Semmilyen arányosság nincs a jegyárak és a minőség között, mivel a minőség ugyanolyan szar.
7.] A rendelkezésre álló adatok fényében * 100 buszt
8.] Az Akácfa utcában lévő dolgozóknak csupán a 80%-a, mivel a BKV székházon kívül több munkalehetőség is található ott. Figyelembe véve a reldelkezésre álló adatokat * , és a végkielégítéseket, egy dolgozó (????) elbocsáltásával 100m ft végkielégítést, egy hónapban 1m Ft-ot, és a 100%-os prémiumot spórolnának meg. A munkakör és a fizetés között egyenes arányosság van.

* Nem számítva a nem nyilvánosságra tett Nokiás dobozokat, és csúszó/kenőpénzeket.


Téma: BKV érettségi Fórum: M3
 Találatok száma: 1
    / 1 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
Az oldal 0.004162073135376 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail