Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9329893/89 Témák: 17809 Tagok: 109894 Legújabb tag: mg5700332 Online: (95/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 2 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Lehet-e helyesen és jól tanulni? (üzenet: 45, Oktatás)
 
 47. Topi-50  |   Válasz erre2020-11-17 08:07:41 [1.] 
SÖTÉT TÉL KÖZELEG - 20201113 A DOLGOK ÁLLÁSA INFO BUBBLE LIVESTREAM

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 46. Topi-50  |   Válasz erre2020-11-06 07:30:34 [2.] 
A civilizáció öngyilkossága a gyerekek agymosása

Tovább >>

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 45. Topi-50  |   Válasz erre2020-08-17 22:13:07 [3.] 
A nyelvcsaládfa-elméletre épített őstörténet már jelentőségét veszítheti

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 44. Topi-50  |   Válasz erre2020-08-02 11:51:24 [4.] 
Frászbuk-ról:

Hagytunk felnőni egy életképtelen generációt – Hol hibáztunk?


Felnőtt egy generáció, ami nem terhelhető. Nem tudja elvinni a tetteinek súlyát, nem érzi a következményeket, mert azonnal összeroppan. Tudom, sokan azt gondolják, hogy bántó általánosítás ez, mert vannak jófej kamaszok, igyekvő fiatalok, de ami nagyot változott az utóbbi években, az az arány.

Mindig is voltak válások, megesett lányok, drogozó fiatalok, volt abortusz, és még ezer minden, hiszen nincs új a nap alatt, csak az arányok fordultak meg. A változás mértéke azért drasztikus, mert bár minden dolog előfordult már egy társadalom vagy egy korszak idején, nem ekkora százalékban.

Felneveltünk vagy inkább hagytunk felnőni egy életképtelen generációt. Nagyon kevesen motiválhatók. A legtöbb fiatal céltalanul tengeti az életét és semmi, de semmi nem ösztönzi arra, hogy változtasson a jelenlegi állapotán. Nem akar többet, nem akarja a világot megváltani, nem vár semmi különlegeset az élettől. Kiveszett belőlük a hit. Annak hite, hogy a világot mi formáljuk, alakítjuk és változtathatjuk is meg, ha úgy adódik.

A mai fiatalok igen nagy része nem akar tanulni, mert feleslegesnek látja. Bármiféle információra van szüksége, az okostelefonjához nyúl. Bár nem az információszerzés a fő célja a legtöbbnek. Nem akarnak dolgozni, mert a pénz sem elég motiváló erő. Ahhoz is lusták vagy életuntak, hogy vágyaik legyenek. Elfelejtettek örülni, vágyakozni valami után.

-Ennyi pénzért én nem dolgozom… - hangzik el nem egyszer. Persze, hogy nem, amíg a szülők gondosan eltartják, sajnálgatják őket, mert szegényeknek nagyon nehéz az életük a mai világban. Sajnálják azért, mert túl sokat kell nekik teljesíteni, mert az elvárások emberfelettiek. Pedig nem azok, csak a puhány generáció, ami most kezd kibontakozni. Nem bírja el a kihívásokat.

Elvárja, hogy minden körülötte forogjon, hogy a munkahelyen, az iskolákban hozzá alkalmazkodjon mindenki. Azt várja, hogy mindenki legyen elájulva attól, hogy ő van, hogy ő esetleg dolgozna. De ezt a munkát csak ideális körülmények és ideális fizetés mellett képzeli el. Semmit nem tett le az asztalra, nem adott még hozzá a világhoz, de maga a léte az feljogosítás arra, hogy követelései legyenek. És követel is.

Alig vannak olyanok, akik ehhez nem asszisztálnak. Itt felnőttekre gondolok. Inkább működik a mamahotel, mert hát a szeretet jele az, ha kiszolgáljuk a csemeténket? Sokan erre vadul bólogatnak. A mai fiatalok kineveltek egy szolgasereget, amely igyekszik a kedvükben járni, félve attól, hogy majd egy idő után nem lesz, aki adózzon vagy nyugdíjat fizessen. Még azt sem mondhatjuk, hogy csak a fizikai munka büdös.

Minden munka az a számukra. Tulajdonképpen a legtöbben azt várják, hogy az égből hulljon rájuk a pénz. Némelyik még lehajolni is lusta lenne. Semmiféle késztetést nem éreznek arra, hogy egyedül elboldoguljanak. Mert mi, mostani szülők ezt hagytuk. Azért, mert kíméltük őket, hiszen nincs más dolguk, csak a tanulás. Pedig biztosan nem haltak volna bele, ha felelősséggel tették volna a szennyestartóba a ruháikat, vagy ha néhanapján elmosogattak volna. Esetleg észrevették volna, hogy a szüleik fáradtak, elkeseredettek.

Nem, nemcsak a tanulás a feladatuk, hanem az is, hogy ezt a világot jobbá tegyék. Hogy törődjenek másokkal, hogy tiszteljék azt, aki értük dolgozik. De mi valami félremagyarázott szeretetből elvettük tőlük ezt a lehetőséget és nem tanítottuk meg arra, hogy mi a gyerek, a kamasz, a felnőttkorba lévő fiatal feladata. És most jajgathatunk, mert piszkosul elrontottuk.

Amikor az iskola körül dolgozó munkásoknak az elsős gyerekek minősíthetetlen dolgokat kiabálnak, amikor g…i munkásnak nevezik azt, aki szépíti a környezetüket kétkezi munkával, akkor felmérhetjük azt, hogy mi szülők, pedagógusok, felnőttek, mennyire félreneveltük őket. Tudom, hogy sokan azt gondolják, hogy nem, nem lehetnek ilyenek a gyerekek, mert a gyerek aranyos, cuki és csillog a szeme. De ilyenek is…Egyre többen. A burok, amelyben vannak, nagyon gyorsan kipukkad. Addig hihetjük ezt, amíg a gyerek közösségbe nem kerül. Akinek óvodás, iskolás a gyereke, biztosan rengeteg hasonló „élménnyel” gazdagodik. Bár ezzel nem szeretünk szembenézni, inkább tagadjuk.

Felnőtt egy olyan generáció, ami lelkileg sem erős. Összeomlik, ha kudarc éri, nem leküzdeni akarja, hanem szenvedi. Olyan gyengék belül, hogy az ember fél kritikát mondani, mert ezek a fiatalok már nem tudnak védekezni sem. Nem akarnak küzdeni az igazukért, vagy bizonyítani, hogy igenis többre képesek.

Ez a generáció nem látja a többi embert. A társait sem, csak a virtuális világot. Lassan elfelejt beszélni, mert jelekkel fejezi ki magát a telefonján. Nem akar helyesen írni, nem akar beszélgetni, nem őriz emlékeket, mert neki csak a pillanat számít. Még azt sem állítom, hogy a mában él. Talán csak az adott pillanatban. Amit persze azonnal megörökít, pedig szánalmasan lényegtelen, hogy hogyan néz ki egy mosdó tükrében vagy, hogy szép-e műkörme.

Ha nem kap elég lájkot, könyörög érte. Még jó, hogy Dunának nem megy. Félelmetes belegondolni abba, hogy hol és mikor hibáztunk. Abba is, hogy mivé lesznek ezek a fiatalok. Vajon hogyan alakul az életük, ha társadalom nem tolerálja majd egy bizonyos szint után a hozzáállásukat? Vajon tudnak-e a virtuális világ nélkül létezni úgy, hogy majdan a saját gyerekeiknek valódi szülői legyenek?
Nem vagyok túl optimista e téren. Ne legyen igazam! Tévedjek óriásit…Ezt kívánom…



figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 43. Topi-50  |   Válasz erre2020-06-28 11:39:04 [5.] 

Kezdődhet a visítás: kikerült a NAT-ból a kamu finnugor elmélet

Éppen ideje volt már!
Tapasztaltuk az elmúlt évek során, hogy unokáim még mindig a régi
félrevezető szemlélet szerint tanulták a történelmet.
Holott húsz éve köztudott a finnugrizmus tarthatatlansága.


figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 42. Topi-50  |   Válasz erre2020-02-11 21:37:15 [6.] 
Amit az iskolákban nem tanítanak - Tíz tény, amit talán nem tudott Szulejmán szultánról

A török uralom alatt Magyarország népessége kb. 4 millióról 1,5 millió főre csökkent.


https://www.kethollos.hu/hirdetotabla




figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 41. Topi-50  |   Válasz erre2020-02-09 21:08:35 [7.] 
NATkánylázadás

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 40. Topi-50  |   Válasz erre2020-02-09 10:30:25 [8.] 
Tiltakozás és memorandum a Nemzeti Alaptantervre rágalmakkal támadók ellen

Tisztelt Honfitársak! Kedves Barátok! Mindenki, akiket hallhat, és „akiket nem hall a nagyvilág”!

Legalább akkora a veszély határainkon belül, mint kívül, miként 100 évvel ezelőtt is.

A NAT elleni 1990 óta előrecsomagolt támadással a baloldal végképp el akarja törölni a múltat.
Azok nevezik magukat „magyar tanároknak”, és oktatnak ki magyarokat magyar irodalomból és történelemből, akik szellemi elődei idegen hatalmakat szolgáltak, hazudtak éjjel és nappal, nem csak az 50-es években, hanem máig.

Most, amikor látják, hogy nem adtuk föl, és a nemzeti kormány érvényt szerez annak, hogy a rendszerváltásban pár lépést tegyünk előre, hogy ne csak a fele magyar irodalmat tanítsák, akkor jajveszékelnek, s még újabb rágalmakat találnak ki a régiek mellé. Információink szerint egyik fő céljuk ugyanaz, mint 100 éve: az egyházak, különösen a katolikus egyház és iskoláinak lerombolása. De főként az igazság tagadása!

Amikor Trianon 100. évfordulóján kezdjük visszaszerezni nemzeti íróinkat, akkor egy bizonyos kis kör, mely lukácsgyörgyök „szellemi” örököse, azonnal visítozva támad. Kevesen vannak, de acsarkodva védik a lerágott csontot, mint amilyen a történelemhamisításon alapuló kommunista irodalmi kánon. Ez pont azért készült, hogy „tudományosan” gyalázzanak minden antikommunista írót, így Herczeget, Nyirőt és Tormayt és Wasst. A gyalázatos kánonban például Arany Jánosnak alig, de bőven volt hely magyarellenes írók dicsőítésére. Tudományos álca alatt évek óta drasztikusan erősödik azok hangja, akik visszasírják a kommunista időket.

1945-ben elnyomóink ránk kényszerítették, hogy indexre kell tenni legnagyobb íróinkat, de sokáig mindent, ami irodalom volt. Csak Európa óriási tiltakozására kezdték levenni az indexről a nem magyar klasszikusokat. A szovjetellenesnek, antiszemitának, fasisztának nyilvánítottak a jegyzékben olyan „veszélyes írók és művek” voltak betiltva, mint Karl May, Kipling, a Karinthy fordította Micimackó, és a Grimm-mesék, no és Benedek Elek meg Móra Ferenc. Most a cenzorok lelki utódai ezt a cenzúrát sírják vissza: minden fórumon, álcivil szervezeteikben és szennylapjaikban aggódnak gyermekeink lelki fejődéséért. Ez szinte megható.

Vegyük újra észre, hogy az aczélgyörgyi „ 3T” – a támogatott-tűrt és tiltott kategóriáival nem is kettős, hanem hármas mércét alkalmazott. Ezt az aljas politikai- ideológiai diktatúrát követelik vissza a NAT-ot támadók. Nosztalgiázásukban durván támadják a magyar értékeket, mivel nem bírják elviselni az igazságot. Főként azt, hogy 1990-ben kiszabadultak a palackból jelentős magyar írók. Oda akarják őket ismét visszadugaszolni, fülünkbe ólmot önteni. Ne hagyjuk!!! Ugyanezek kergették halálba Szabó Lőrincet is!

Honfitársak! A helyzet drámai. Határainkat nem csak fizikailag kell megvédeni. Ehhez a Trianonban emelt szellemi határainkat le kell bontani! Hallatni kell hangunkat mindenütt, ha kell, az utcán. A szellemi trianon, a hazugságkór itt settenkedik köztünk. Sokkal gyilkosabb kór az influenzánál: 1918-19 óta terjed, 1945 óta nemzetközileg terjesztik. Ez a hazugságkór többek halált okozott, mint a spanyolnátha és az összes betegség.

Tartsuk a szemünket nyitva, és álljunk készen, mert éppen trianon centenáriumát akarja megakadályozni egy szűk kör, amely kunbélákat és szamuellyket, lukácsgyörgyöket üdvözölne itt szívesen. Azoktól nem féltik gyermekeinket. Márai Sándor jól látta: kommunista nem vész csak átalakul. Nem véletlen, hogy Lukács annyira gyűlölte Márait, mint Tormay Cecilt és Madách Imrét, akkoriban még nyugatosokat is! Amint a frontra került, ártatlan magyar hazafiakat tizedeltetett, majd folytatta a mészáros-munkát magyar irodalmunkban.

Fogjunk össze, hogy megvédjük a magyar Nemzeti Alaptantervet, a „templomot és az iskolát”. Gyűjtsük az adatokat – Dunát lehet vele rekeszteni – milyen hazugságokkal áraszt el a „mainstream” ízlésdiktatúra. Nincs ma aktuálisabb, mint Klebelsberg Kunó és Tormay Cecil megoldási javaslata:



„Mert egy népnek, amelytől elvették határait, hogy ne védhesse magát, amelytől elvették fegyvereit, hogy ne támadhasson — nem marad egyebe, mint az irodalma... A nemzeti lélek érzi ezt és — érezzük mi is, szabad, dacos magyar írók, akik nem lettünk az idegen szellem gályarabjai. De mi csak szétszórt őrszemek vagyunk. Szegény, magányos őrszemek, akiket a vártán lassan befúj a hó. Pedig ha összehordanók a fegyverünket, sok magányos őrtüzünk zsarátnokát, nagy világosságot tudnánk teremteni, — szellemi honfoglalók tudnánk lenni.”

Szervezkedjetek, és fogjatok össze, mert ellenünk 1918 óta szervezkednek. A szómágia, a rágalmak ellen harcolnunk kell! Terjesszétek és tiltakozzatok, amíg nincs késő. Nélküled a diktatúra újra leselkedik ránk!

Egy a tizenöt millióból

Budapest, 2020. február 7.

Memorandum és kiállás az új NAT-ért

Tovább >>

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 39. Topi-50  |   Válasz erre2020-02-06 07:56:04 [9.] 
Akiknek szégyen a hazaszeretet

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 38. Topi-50  |   Válasz erre2020-02-05 09:03:43 [10.] 
A másik liberális játszótér-Gyöngyöspata

https://www.youtube.com/watch?v=NP7wUT6AAoI

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 37. Topi-50  |   Válasz erre2020-02-05 08:50:56 [11.] 
https://www.bitchute.com/video/nkZ6uATdFhqa/

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 36. Topi-50  |   Válasz erre2020-02-05 08:23:12 [12.] 
Ezek az idegenek mérgezik gyermekeink, unokáink lelki egészségét.



figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 35. Topi-50  |   Válasz erre2020-01-23 12:03:13 [13.] 
UTASÍTSAD EL AZ INTEGRÁLT OKTATÁSNAK NEVEZETT ALJAS MERÉNYLETET GYERMEKEIDNEK A JÖVŐJE ELLEN !

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 34. Topi-50  |   Válasz erre2020-01-18 09:59:46 [14.] 
Akinek van gyereke, unokája, gondolkodjon el! és követelje a „GYERMEKEINK VÉDELMÉBEN, AZ LBTGQ KITILTÁSÁT AZ OKTATÁSI INTÉZMÉNYEKBŐL”

https://youtu.be/dupq-eAZJY8

FELHÍVÁS!

SZÜLŐK, NAGYSZÜLŐK ÉS MINDEN JÓ ÉRZÉSŰ MAGYAR EMBER!
Az értékes idődből csak 28 percet kérünk, gyermeked egész élete múlhat rajta!
MIND EZ AZÉRT, HOGY A FIAD, FIÚ ÉS A LÁNYOD LÁNY MARADHASSON!
A MOMENTUM TÁMOGATÁSÁVAL TUDTÁK ÍGY MEGVETNI A LÁBUKAT HAZÁNKBAN!
(Mindenkit kérünk, hogy nézze meg ezt a videót)

Hozzászólások:


"Borbala Kurepov 12 órája

Sajnos szaz szazalekosan igaza van Szakallas Katalinnak. En 33 eve Canadaban elek,

12 evig Torontoban, jelenleg Vancouverben, igy abszolut nem ertek egyet azokkal akik tudatlansagbol vagy tapasztalatlansagbol probalnak vitaba szallni a tenyekkel.

Erre a rettenetre szerettem volna felhivni az otthoniak figyelmet

...

Kerem olvassak el es higyjek el, hogy ma ez van Canadaban. "

"Itthon ugyanezt akarja elhinteni, bevezetni a Momentum és minden más liberális párt. Észnél kell lenni, kire szavazol!"

"Adida Adida 4 órája

Sajnos nálunk is folyik az érzékenyítés!! A Segítség bajban vagyok! című délutáni, naponta vetített műsorban szinte minden szülő - gyermek konfliktusban hallható, amikor a gyermek magából kikelve ordítja a szülőnek, hogy " ez az én életem és azt csinálok vele amit akarok"! Hallgatni is rossz! Mindig töprengek, kik csinálják ezt a műsort és miért?"

"chest0805 2 órája

Tisztelt honfitársaim, teljesen meg tudom erősíteni, amit a hölgy mond, mert már ez a gender őrület már Németországban is jelen van."

"László Rocskai 3 órája Ez van Hollandiában is!"


-

Magyarországon is nyomulnak(Soros NGO-k, Momentum...) :

Rólunk - YelonA Yelon a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány online szexedukációs programja



Szexedukáció kamaszoknak- Önkénteseket keres a YELON

A Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány (www.hintalovon.hu) küldetése a Magyarországon ...

A Yelon (www.yelon.hu) egy 10–18 éveseknek szóló szexedukációs ...



Kik vagyunk? - Hintalovon

Az alapítvány programjai: szexuális edukáció a gyerekekkel szembeni szexuális erőszak megelőzéséért és az egészséges fejlődésért (Yelon); az ingyenes



Elindult a Yelon program! Énképpel,... - Hintalovon ... - Facebook

A Facebookon a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány oldal több tartalmát ...

NANE Egyesülettel is kapcsolódik


További hozzászólások:

"Sandor Deak 20 perce Floridaban nagyon hasonlo a helyzet....

20 ev utan Georgiaba koltoztem, hogy a gyermekem normalitast lasson. Georgia az meg most is egy “ old school” allam hal’Istennek"



"Lazlo Petrenyi 18 órája (szerkesztve)

Mivel itt a commentek kozott volt aki azt allitotta az elhangzottak nem igazak, ki kell jelentsem de nagyon is igazak, sot a szituacio meg rosszabb. Én meg most is canadaban elek, 6 ev Calgary, 1 ev Toronto (amit azonnal sikerult megutalnom) es most Oakville (ami meg ugy ahogy tartja magat, de csak par ev es Toronto szintre kerul). 4 gyerekem van akik a Catholic school ba jartak, ami abszolut nem katolikus mar, es kb par ev lemaradassal koveti a public school oruleteit. A gender elmelet nyilvanosan el van fogadva, nem is lehet mas buntetendo ha maskent velekedsz, privat eletben van enyhe ellenallas de titokban, a nok altalaban jobban elfogadjak mint a ferfiak. Az nem eleg, hogy az iskola a szulok tudta nelkul tesz lepeseket a sex cserere de ha a szulo megtudja es ellenzi a gyereket elveszi az alam es olyan hazhoz rakjak ahol ezt tamogatjak. British Columbiaban van egy eset ahol a lany fiu akar lenni, az anya tamogatja az apa ellenzi a birosag dontott ha az apa mereszeli a lanyat nonemukent megszolitani illetve a sex change veszelyeirol beszelni illetve ha csak gyanu merul fel, hogy ilyen szandeka lenne azonnal megy a bortonbe. Azonnal, a dontest elore meghoztak ( a birosagok nem csak gyongyospataval kapcsolatban moralis zerok). Canada halalaert egyertelmuen a Trudeau csalad felelos (meg akik iranyitjak oket). Pierre Trudeau bevezette az abortuszt es a hivatalos sok kulturajusagot, ezzel elindult a canadai nep lecserelese. Kb. 30 eve megszunt az abortusz torveny ami azt jelenti mindent szabad a bebi szuleteseig (9honap)az abortusz teljesen legalis es fizetve van mig pl a szemorvos az nincs . Egyes amerikai state -ek csak most jutottak a rothadas ezen fokara. Ez a trans tamadas mar csak egy extra kegyetlenkedes az aldozat mar a foldon fekszik de a gyilkosok azert meg megforgatjak benne a kest. Most a kis hulye Justin Trudeau van hatalmon es persze Soros, Justin totalis idiota csak propagandaban (kommunista /szocialista) tud beszelni, gondolkodni. A feladata Canada elpusztitasa es sajnos ebben eleg jo persze pusztitani konnyu az epites a nehez. Az atlag canadai dobbenetesen tudatlan a pocsek oktatasi szinvonal miatt,(ha valaki megnezi az ENSZ statisztikakat Canada a vilagon a leghangosabban oktatott nepe, ezt nem kell komolyan venni csak annyit jelent sokan alacsony IQ val mennek egyetemre es ott kapnak diplomat mundjuk feminizmusbol vagy gender theory bold).En rendszeresen megkapom: az a bajod tul sokat gondolkodsz, just take it easy. Visszafordithato ez a folyamat? Nem. Mar reg nem. A mostani valasztasnal biztos voltam a liberalisok veszitenek de nem mert Toronto (ami nem egy canadai varos mar regen) ugy dontott a liberalisok maradnak. Torontonak tobb kepviseloje van mint ket nagy province Alberta es Saskatchewan egyutt. Szerintem canadanak (es sok mas orszagnak) nincs jovoje ha esetleg konzervativakat valasztanak sem szamit azok is Merkel konzervativak. Balkanizaciot latok es nehez elkepzelni civil haboru nelkul, a feherek teljesen demoralizalva vannak, de a konfliktus a kinaiak az indiaiak es a muszlimok kozt lesz a hatalomert. Azt hiszem az orszag szet fog esni sok kis regiora, valoszinuleg ehinseg, fagyhalal lesz a jovo. Ja meg annyi a trans gender-ek 40% fog ongyilkossagot elkovetni az eddigi statisztikak szerint, tehat akik ezt eroltetik bizonyos ertelemben haborus bunt kovetnek el."



"Mi 2 eve koltoztunk haza. Torveny van arra hogy ha a szulo nem engedi kibontakozni a gyerek valasztott nemet akkor az allam elveheti a gyereket es allami gondozasba veszik."



"Edit Huszka 20 órája én meg 30 évet éltem Kanadában, 20_evet calgariban es 10 evet Torontoban,es ez mind igaz, amit a hölgy mond canadarol."

"Csilla Nilsson 2 órája

Mi ez, ha nem tudatos népesség csökkentés?

Identitásától megfosztott, vagy abban elbizonytalanitott, jó részében szaporodásképtelen, zavarodott, gyökereitöl elszakitott generáció.

Minek ennyi nyavalyás fehér ember? - mondják a genderelmélet kitalálói, csak éppen ártalmatlan, liberális köntösbe öltöztetik ezt az egész okádékot. Dániában élek, épp a napokban láttam a helyi újságban egy cikket a gyerekeknek felolvasást tartó drag queenekröl. Idöben kell kezdeni a barátkozást, hogy mire a kicsi felnö, teljesen természetes legyen neki a nemek közötti teljes káosz."


Orwelli időket idéző dolgok..

http://patriota.info/agyrem-nem-nelkulinek-regisztraltak-be-egy-csecsemot/


https://ujszo.com/vasarnap/elmentunk-hogy-ujra-hazatalaljunk




figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 33. Topi-50  |   Válasz erre2019-10-08 08:02:41 [15.] 
Jövőkép 9. - Dr. Grandpierre Attila - Magyar jövőkép őstörténetünk alapján

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 32. Topi-50  |   Válasz erre2016-07-31 21:30:12 [16.] 
http://lajk.startlap.hu/2016/07/07/masodik-lett-magyar-csapat-fizika-vilagbajnoksagon/

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 31. Topi-50  |   Válasz erre2016-01-29 20:03:10 [17.] 
https://www.youtube.com/watch?v=LayO1wW-b2o

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 30. Topi-50  |   Válasz erre2016-01-29 19:18:30 [18.] 
https://mail.google.com/mail/u/0/#drafts/15289a273c86e0db?projector=1

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 29. Topi-50  |   Válasz erre2015-11-10 19:12:39 [19.] 
A kutyafáját

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 28. Topi-50  |   Válasz erre2015-08-22 22:49:21 [20.] 
Emigrál a Pedagógus Karral szembeszálló tanárnő is

Nem bírta tovább, az etikai kódex ötlete már neki is sok volt – mondta az a ceglédi tanárnő a 168 Óra online-nak, aki annak idején a nyilvánosság előtt tiltakozott a Nemzeti Pedagógus kar létrehozása ellen.
Végül tegnap beadta a felmondását az iskolában ahol eddig tanított. Szeptembertől Stuttgartban tanít németet (amúgy menekült gyerekeknek). Érettségi előtt álló osztályának írt búcsúlevelét itt közöljük.

Szeptembertől Stuttgartban tanít Szegő Edit, az a ceglédi középiskolai némettanárnő aki korábban azon háborodott fel, hogy kötelező – pontosabban megkerülhetetlen – lett a Pedagógus Karba való belépés (anélkül, hogy a tagság feltételeit például a pedagógusok megismerhették volna). A Magyar Narancsban annak idején megjelent cikkében így fogalmazott : a kormány által használt írásmódtól eltérően, helyesen „pedagóguskar” -nak írandó szervezet létrehozásának ötlete sötét történelmi múltat – Mussolini fasiszta korporációs rendszerének hivatásrendjeit – idézi.

Az iskolában, ahol húsz éve tanított, szerinte nagyon megromlott a hangulat, mert az intézmény életét átitatta a politika. Bár informálisan sok kollégája elismerte, hogy hozzá hasonlóan problémásnak találja a kormány pedagógusokat érintő döntéseit, nyíltan nem vállalták ezt fel.

A tanárnő a döntését azzal indokolta: az utóbbi időben már csak a tanteremben, a diákok közt érezte jól magát az iskolában. Mostanáig is csak a diákjai miatt bírta ki a 2011-es köz-át-nevelési törvény megszületése óta.Szegő Edit úgy fogalmaz: „Orbán rezsimje ezt az örömtanítást vette el tőlem húsz évemmel együtt.”

A diákoknak írt levél:

„Kedveseim! Ma délelőtt felmondtam. 20 év munkaviszony után, érdemeim elismerése nélkül távozom az állami oktatás (átnevelde) területéről, és ha I_ten is megsegít, akkor az országból is.

Küzdöttem a diákok, szülők, családok és pedagógusok számára egyaránt káros tanügyi, kormányzati döntések ellen, amíg reményt láttam, amíg azt hittem, van értelme. Nincs remény. Ez az ország valami nagyon rossz, gonosz irányban halad: a kirekesztősdi gyűlölet útján.

2011-ig nagyon szerettem az iskolát, a tanári kollektívát is. Titeket, diákokat még mindig. Sajnos, kilátás sincs arra, hogy ebben az országban elmozdulás történjen egy jogállamiságot, európai értékeket megbecsülő, toleráns, elfogadó társadalmi tömegbázis kialakulására.

Olyan eszmék, irányvonalak erősödnek, amik a normális(abb) Nyugaton a történelem szemétdombján rothadnak. Itt pedig napi szinten jelennek meg az életünkben. Sajnálom, ha ezzel egyikőtök, másikotok nem ért egyet, esetleg szereti, kedveli a kormányzati megnyilvánulásokat. Akkor még sokat olvassatok, tájékozódjatok, és az emberséget, az elfogadást tartsátok mindig szem előtt.


(Bocsesz, most végre tényleg és nyíltan merek előttetek véleményt mondani, urambocsá' politizálni. Már nem számít úgyse. A fasisztoid pedagóguskar etikai kódexében nem a ruházat előírása a legaljasabb, hanem az, hogy megtiltja a demokrácia egyik alapjogát, hogy a pedagógus véleményt mondhasson, esetleg kritizálhassa a KLIK-et, vagy egyéb kormányzati vízfejeket,és magát a kormányt, ha azok bármi káros, embertelen törvényt hoznak. Ez a dolog szájkosár, gondolatrendőrség a gondolkodni merőknek.)

Mivel szülő vagyok, ez a felelősségem lett a döntő. Menteni a családomat egy normálisabb értékek mentén működő világba. Remélem, még van olyan.
Élmény volt Veletek.
Take care! Macht's gut!”


Mit ünneplünk augusztus 20.- án

"Kérem szépen, az itt a nagy helyzet, hogy igen kényes téma a lakosság közömbösségének illetve tájékozatlanságának kérdése.
A mérgezett gyümölcs mára beérett.Mondjuk meg őszintén az igazat : a pedagógus társadalom hívatástudata mára lényegében a nullával vált egyenlővé. Szépen fokozatosan.lezüllesztették a mindenkori magyar- ifjúságot egyetemektől le egészen az óvodákig az elmúlt 30-40 év alatt. Lelkük rajta és hiába jöttek mélyről annál cinikusabban tették ezt. Ugyanezt elmondhatom a politikus , művész,újságíró,jogász,hivatalnok(havi fix-es), banki-ügyintézö,TB-ügyintéző,NAV-ügyintéző,KÖJÁL-ügyintéző,BM-ügyintéző(Pintér és társai-corporation),meg az ángyikám térdekalácsa-ügyintéző összes ,havi fix-es állami és köz-alkalmazotti rétegről.Kedves pedagógusok ezt mind-mind ti neveltettek ki,remélem elégedettek vagytok a MŰVETEKKEL.Kedves Műsorvezető Úr, őket kellene tetemre hívni mert ők minden baj forrása(és ne legyenek illúzióink nagyon kicsinyke százalékocska a kivétel) Már ezerrel kellene szervezni a honvédelmi napokat, a béke- demonstrációkat, Álmos Király Akadémiákat! Hol vagytok most közalkalmazottak? Valójában mára már csak EZ az egy társadalmi réteg lenne képes önmagát megszervezni a HAZA érdekében.E helyett lapítanak mint az a bizonyos a fűben. MELYIK TÁRSADALMI RÉTEG a hunyó? Sajnos nincs sok választásunk, mert őket kell megszidnunk ugyanakkor megnyernünk is a nemzetépítő munkához. Vagy már késő???"

késő - mindenki maga döntse el

tovább >>>


figyelemre méltó írások:
példaképünk..
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2015-08-22 22:58:02]
 27. kergabb  |   Válasz erre2015-07-03 11:13:31 [21.] 
Elgondolkodtató sztori, de sajnos túlságosan általánosít. Lehet, én vagyok túl jóhiszemű, de szeretném hinni, hogy vannak olyan emberek, akik a kapott segítséget, támogatást igyekeznek kamatoztatni. Jó lenne, olyan módszert találni, amivel ők kiszűrhetők és megtalálhatók... Ötletem persze nincs...
 26. Topi-50  |   Válasz erre2015-06-19 10:08:22 [22.] 
Ezt korábban okítani jó lett volna!

Egy okos Amerikai közgazdasági professzor egyszer kijelentette, hogy Ő soha nem buktatott meg egy hallgatót sem , de a közel múltban megbuktatott egy egész osztályt .

Miért? Azért mert az osztály kitartott amellett, hogy az "Obama care" szociális program nagyon is jól működik. Nem lesz tovább szegény , sem gazdag , sőt, mindenki egyenlő alapon fog élni és egyenlőnek fogja érezni majd magát.



A professzor azt mondta , OK , próbáljuk ki a tervet és majd meglátjuk,kinek lesz igaza.

Mától fogva mindenkinek az osztályzatát csak összeadjuk és egy átlag osztályzatot fog kapni mindenki a végén. Jó?
Így majd meglátjuk, kinek lesz igaza a végén.
Mindenki az osztályban bele egyezett. A legjobb az 5-ös és a legrosszabb az 1-es osztályzat lesz.


Az első teszt után mindenki 4-est kapott. Így azok, akik tudtak, mert sokat tanultak, reklamáltak, viszont aki kevesebbet tanult, az meg örült az osztályzatnak.


A második teszt alkalmával a hallgatók, akik az első esetben keveset tanultak, még kevesebbet tanultak, és akik először sokat tanultak,úgy gondolták, hogy akkor ők minek igyekezzenek és Ők is kevesebbet tanultak. Így a második teszt eredménye csak egy elégséges 2-es lett.


A harmadik teszt után mindenki elégedetlen volt, mert mindenki kevesebbet tanult és mindegyik a többieket okolta az alacsony eredményekért .Tehát senki sem volt megelégedve és mindenki megbukott.


Ekkor a professzor azt mondta nekik, hogy a szocializmus ugyan ilyen módon alapszik és azért fog az is megbukni.
Mert, ha a jutalom elég nagy, a szorgalom is nagyobb, hogy valaki sikeres legyen.
De ha egy kormány elveszi a jutalmat az igyekvőktől , hogy a lusta is jól járjon, senki nem
fogja törni magát, ha Ő azért kevesebbet kap.


Itt van még 5 nagyon tanulságos mondat:


1. Nem lehet a szegényeket sikeressé tenni azzal, hogy a gazdagabbakat kifosztod.

2. Ha kapsz valamit, amiért neked nem kellett dolgoznod, azért egész biztos valaki másnak kellett megdolgozni.


3. A kormány nem tud adni senkinek semmit addig, amíg azt valaki mástól el nem veszi először.


4. Semmit nem tudsz megsokszorozni úgy, hogy először elosztod.


5. Mikor a nép fele úgy gondolja, hogy nekik nem kell dolgozni, mert a másik fele úgyis eltartja. És mikor a másik fél rájön arra, hogy akármennyit dolgozik, a kormány a fizetésük felét arra költi állandóan,aki nem csinál semmit. Ez a kezdete annak, hogy az a nemzet a bukás felé halad.



figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 25. Topi-50  |   Válasz erre2015-04-30 07:17:42 [23.] 
PEDAGÓGIAI PEDOFÍLIA -

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 24. Topi-50  |   Válasz erre2015-03-31 22:49:27 [24.] 
Tanulni, tanulni, tanulni

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 23. Topi-50  |   Válasz erre2015-03-17 20:20:37 [25.] 


CENZOROK

A DURVÁN POLITIZÁLÓ VÁCI TANÁROKNAK EGYETLEN SZERENCSÉJÜK VAN:
EZ A JOBBOLDALI, KERESZTÉNY ALAPOKON ÁLLÓ KORMÁNY TÚLSÁGOSAN IS – JÓ ÉRTELEMBEN VÉVE – SZABADELVŰ,
MINTSEM KIRÚGJA AZOKAT, AKIK IDEOLÓGIAI HARCOT FOLYTATNAK AZ ISKOLA FALAIN BELÜL.
PERSZE NEM TUDOM, EZT MEDDIG KELL MÉG ELTŰRNI?

Mint tudjuk, most már a azt is meg lehet tagadni, hogy egy iskola diákjai részt vegyenek a március 15-i központi ünnepségen. Ami nem jelent mást, mint hogy meg lehet tagadni a diákok tanítását az 1848-49-s forradalom és szabadságharc történelméről, hagyományairól. Tehát akkor manapság egy tanár, egy tantestület, egy igazgató megtagadhatja felügyeleti szerveinek a neveléssel, az oktatással kapcsolatos kéréseit? Mi folyhat itt egyes iskolákban, ahol államilag fizetett pedagógusok szembe mennek a nemzeti tantervvel, kitűzött oktatási, nevelési célokkal? Ezeket nemcsak mint évtizedek óta a közügyekért tevékenykedő újságíró kérdezem, hanem mint valaha középiskolában oktató magyar-történelem tanár, szülő, nagyszülő, egyszerűen mint magyar ember kérdezem: milyen nevelés folyik itt egyes iskolákban? S meddig folyhat meg ez a fajta szabadosság egyes tanároknál, amelyben szerintük a demokrácia egyenlő azzal, hogy szembe menetelünk a mindenkori kormánnyal, a többségi népakarattal, a nemzettel.



Az ügyet az robbantotta ki, hogy meghívta a váci Madách Imre Gimnázium tíz diákját és egy pedagógusát is a KLIK (Klebelsberg Intézményfenntartó Központ) a Honvédelmi Minisztériumon keresztül a budapesti állami megemlékezésre, ünnepelni a Múzeumkertbe. Az iskola tantestülete, igazgatója azonban levélben visszautasította a meghívást arra hivatkozva, hogy politikai színezetű rendezvényeken nem terveznek részvételt. Mert mint tudjuk, a ünnepen Orbán Viktor miniszterelnök is felszólalt. Ez aztán a cukiság, ez aztán a karakánság dicséri meg több balliberális lap, balos politikus a tantestületet. Az i-re a pontot a volt cenzor tette fel, Lendvai Ildikó, az MSZP volt elnöke, amikor véleményt fűzött a Népszavában az esethez: nemes egyszerűséggel államosított ünnepről beszél. Arról, hogy kellő nyomatékkal a központi ünnepségekre 800 diákot invitáltak meg tanári felügyelettel.



Vegyük csak sorjában. Ki beszél itt ünneplési kényszerről, állami kisajátításról? – az az Ildikó, aki előző életében nemcsak a KISZ Központi Bizottsága Kulturális Osztályán dolgozott, hanem 1984-től az MSZMP KB tudományos, közoktatási és kulturális alosztályát vezette, majd osztályvezető-helyettese volt? Köztudott, hogy itt dőltek el irodalmi-történelmi alkotások, színdarabok, zeneművek sorsa, cenzúrázása, betiltása, sőt akár Csurka István vagy Csoóri Sándor szilenciumra ítélése. Ráadásul történt egy rendszerváltás és ez már nem a május elsejei vagy április 4-ei kötelező felvonásról, ha nem tudná Lendvai. De persze pontosan tudja. Minden kormányzatnak elemi kötelessége nemzeti és állami ünnepeink megrendezése, támogatása. Az elvtársnő az ellen az ünnepségen való részvétel ellen protestált, azok mellé a tanárok mellé állt, akik megtiltották diákjaiknak, hogy emelkedett hangulatban érezzék át az 1848-49-es forradalom és szabadságharc hangulatát.Tán elfelejtette Lendvai Ildikó, hogy ma szabadon ünnepelhetjük március 15-ét. Amíg a pártállam idején ahhoz az elnyomó hatalmi gépezethez tartozott, akik tiltották, üldözték március 15-e szabad megünneplését, akik kardlapozó, gumibotozó rendőrökkel verették szét a Petőfi szobor, a Nemzeti Múzeum előtt ünneplőket. Nem árt erre emlékeztetni őt és a könnyen felejtőket is.



Ami a váci gimnázium és állítólag néhány iskola tanárainak az ünnepségen való részvételt tiltó döntését illeti: A rendezők a diákokat nem pártrendezvényre hívták, hanem a magyar nemzet legnagyobb ünnepének központi rendezvényére, a Múzeumkertbe. Bátorkodom megemlíteni, hogy az ország különböző pontjáról felutazó gyerekeknek ez egy fillérjébe nem került, mert a buszos és egyéb szállítást a Honvédelmi Minisztérium fizette.

Mit gondolhattak az iskola szellemiségéről azok a váci szülők, akik azért küldték ebbe a gimnáziumba a gyermeküket, hogy nemzeti nevelést kapjanak, történelmi műveltséget, magyar identitástudatot. Arra tanítsák őket, hogy tiszteletet érezzenek nagy nemzeti ünnepeink és hősi halottaink iránt. Az iskola ettől az ünnepi érzéstől fosztotta meg tanulóit. Egyáltalán mit szólnak ehhez a váci Madách Imre Gimnázium tanulói, akiknek tanárai cenzorként működnek és megmondják nekik, hogy mi ünnep és mi nem?Persze nem lehet látni világosan, hogy a közös ünneplés ellenzői egy liberális kisebbség erőszakos akaratát jelenítették-e meg (már megint) a megfélemlített többséggel szemben, vagy valóban ez a váci tantestület akarata? De ezt intézzék el egymás között. Ne feledjük Bibó István szavait: a demokrata nem fél. Azt már csak én teszem hozzá, hogy egy demokrata nem hagyja magát megvezetni.



Nos, végül szabadna megjegyeznem valamit volt kedves tanár kollégák! Önök állami alkalmazottak – a mindenkori állam alkalmazottjai- és a fizetésüket is az államtól kapják. Tehát valamiféle kötelezettségük van a kenyéradó gazdájukkal szemben. A mi időnkben a nevelés és oktatás szentségére, a ránk bízott fiatalok fejlődésének biztosítására még esküt is kellett tennünk. Egyébként most is van eskü. S a jelenlegi tanári eskü azt is előírja, hogy a pedagógusnak minden előítélet (politikai), faji és vallási megkülönböztetés nélkül kell nevelnie, oktatnia a rábízott gyerekeket. Na itt van a kutya elásva. Ebbe a váci gimnáziumban beengedték a pártpolitikát. A tanulókat nem a Múzeumkertben kell félteni a közös nemzeti dolgainktól – még ha azokról a magyar miniszterelnök is beszél nekik -, hanem bizonyos tanárok politikai nyomakodásától, elfogultságától. Úgy vélem, sőt tudom, hogy más fejlett nyugati demokráciákban- az Egyesült Államokban, Németországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, azok az állami intézményekben dolgozó tanárok, akik szembe mennek a hivatalos állami oktatáspolitikával, vehetik is a kabátjukat.

A durván politizáló váci tanároknak egyetlen szerencséjük van: ez a jobboldali, keresztény alapokon álló kormány túlságosan is – jó értelemben véve – szabadelvű, mintsem kirúgja azokat, akik ideológiai harcot folytatnak az iskola falain belül.Persze nem tudom, ezt meddig kell még eltűrni?

Valószínű, hogy ezeknek a "tanároknak" még mindig Április 4-ről szól az ének !! NEM PEDAGÓGUSOK .

Fotó forrása: Csudai Sándor (MH)

forrás


figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 Lehet-e helyesen és jól tanulni? (üzenet: 45, Oktatás)
 
    / 2 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.015895128250122 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail