Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9102169/0 Témák: 17171 Tagok: 107332 Legújabb tag: kari1967 Online: (31/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 2 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Lehet-e helyesen és jól tanulni? (üzenet: 30, Oktatás)
 
 32. Topi-50  |   Válasz erre2016-07-31 21:30:12 [1.] 
http://lajk.startlap.hu/2016/07/07/masodik-lett-magyar-csapat-fizika-vilagbajnoksagon/

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 31. Topi-50  |   Válasz erre2016-01-29 20:03:10 [2.] 
https://www.youtube.com/watch?v=LayO1wW-b2o

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 30. Topi-50  |   Válasz erre2016-01-29 19:18:30 [3.] 
https://mail.google.com/mail/u/0/#drafts/15289a273c86e0db?projector=1

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 29. Topi-50  |   Válasz erre2015-11-10 19:12:39 [4.] 
A kutyafáját

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 28. Topi-50  |   Válasz erre2015-08-22 22:49:21 [5.] 
Emigrál a Pedagógus Karral szembeszálló tanárnő is

Nem bírta tovább, az etikai kódex ötlete már neki is sok volt – mondta az a ceglédi tanárnő a 168 Óra online-nak, aki annak idején a nyilvánosság előtt tiltakozott a Nemzeti Pedagógus kar létrehozása ellen.
Végül tegnap beadta a felmondását az iskolában ahol eddig tanított. Szeptembertől Stuttgartban tanít németet (amúgy menekült gyerekeknek). Érettségi előtt álló osztályának írt búcsúlevelét itt közöljük.

Szeptembertől Stuttgartban tanít Szegő Edit, az a ceglédi középiskolai némettanárnő aki korábban azon háborodott fel, hogy kötelező – pontosabban megkerülhetetlen – lett a Pedagógus Karba való belépés (anélkül, hogy a tagság feltételeit például a pedagógusok megismerhették volna). A Magyar Narancsban annak idején megjelent cikkében így fogalmazott : a kormány által használt írásmódtól eltérően, helyesen „pedagóguskar” -nak írandó szervezet létrehozásának ötlete sötét történelmi múltat – Mussolini fasiszta korporációs rendszerének hivatásrendjeit – idézi.

Az iskolában, ahol húsz éve tanított, szerinte nagyon megromlott a hangulat, mert az intézmény életét átitatta a politika. Bár informálisan sok kollégája elismerte, hogy hozzá hasonlóan problémásnak találja a kormány pedagógusokat érintő döntéseit, nyíltan nem vállalták ezt fel.

A tanárnő a döntését azzal indokolta: az utóbbi időben már csak a tanteremben, a diákok közt érezte jól magát az iskolában. Mostanáig is csak a diákjai miatt bírta ki a 2011-es köz-át-nevelési törvény megszületése óta.Szegő Edit úgy fogalmaz: „Orbán rezsimje ezt az örömtanítást vette el tőlem húsz évemmel együtt.”

A diákoknak írt levél:

„Kedveseim! Ma délelőtt felmondtam. 20 év munkaviszony után, érdemeim elismerése nélkül távozom az állami oktatás (átnevelde) területéről, és ha I_ten is megsegít, akkor az országból is.

Küzdöttem a diákok, szülők, családok és pedagógusok számára egyaránt káros tanügyi, kormányzati döntések ellen, amíg reményt láttam, amíg azt hittem, van értelme. Nincs remény. Ez az ország valami nagyon rossz, gonosz irányban halad: a kirekesztősdi gyűlölet útján.

2011-ig nagyon szerettem az iskolát, a tanári kollektívát is. Titeket, diákokat még mindig. Sajnos, kilátás sincs arra, hogy ebben az országban elmozdulás történjen egy jogállamiságot, európai értékeket megbecsülő, toleráns, elfogadó társadalmi tömegbázis kialakulására.

Olyan eszmék, irányvonalak erősödnek, amik a normális(abb) Nyugaton a történelem szemétdombján rothadnak. Itt pedig napi szinten jelennek meg az életünkben. Sajnálom, ha ezzel egyikőtök, másikotok nem ért egyet, esetleg szereti, kedveli a kormányzati megnyilvánulásokat. Akkor még sokat olvassatok, tájékozódjatok, és az emberséget, az elfogadást tartsátok mindig szem előtt.


(Bocsesz, most végre tényleg és nyíltan merek előttetek véleményt mondani, urambocsá' politizálni. Már nem számít úgyse. A fasisztoid pedagóguskar etikai kódexében nem a ruházat előírása a legaljasabb, hanem az, hogy megtiltja a demokrácia egyik alapjogát, hogy a pedagógus véleményt mondhasson, esetleg kritizálhassa a KLIK-et, vagy egyéb kormányzati vízfejeket,és magát a kormányt, ha azok bármi káros, embertelen törvényt hoznak. Ez a dolog szájkosár, gondolatrendőrség a gondolkodni merőknek.)

Mivel szülő vagyok, ez a felelősségem lett a döntő. Menteni a családomat egy normálisabb értékek mentén működő világba. Remélem, még van olyan.
Élmény volt Veletek.
Take care! Macht's gut!”


Mit ünneplünk augusztus 20.- án

"Kérem szépen, az itt a nagy helyzet, hogy igen kényes téma a lakosság közömbösségének illetve tájékozatlanságának kérdése.
A mérgezett gyümölcs mára beérett.Mondjuk meg őszintén az igazat : a pedagógus társadalom hívatástudata mára lényegében a nullával vált egyenlővé. Szépen fokozatosan.lezüllesztették a mindenkori magyar- ifjúságot egyetemektől le egészen az óvodákig az elmúlt 30-40 év alatt. Lelkük rajta és hiába jöttek mélyről annál cinikusabban tették ezt. Ugyanezt elmondhatom a politikus , művész,újságíró,jogász,hivatalnok(havi fix-es), banki-ügyintézö,TB-ügyintéző,NAV-ügyintéző,KÖJÁL-ügyintéző,BM-ügyintéző(Pintér és társai-corporation),meg az ángyikám térdekalácsa-ügyintéző összes ,havi fix-es állami és köz-alkalmazotti rétegről.Kedves pedagógusok ezt mind-mind ti neveltettek ki,remélem elégedettek vagytok a MŰVETEKKEL.Kedves Műsorvezető Úr, őket kellene tetemre hívni mert ők minden baj forrása(és ne legyenek illúzióink nagyon kicsinyke százalékocska a kivétel) Már ezerrel kellene szervezni a honvédelmi napokat, a béke- demonstrációkat, Álmos Király Akadémiákat! Hol vagytok most közalkalmazottak? Valójában mára már csak EZ az egy társadalmi réteg lenne képes önmagát megszervezni a HAZA érdekében.E helyett lapítanak mint az a bizonyos a fűben. MELYIK TÁRSADALMI RÉTEG a hunyó? Sajnos nincs sok választásunk, mert őket kell megszidnunk ugyanakkor megnyernünk is a nemzetépítő munkához. Vagy már késő???"

késő - mindenki maga döntse el

tovább >>>


figyelemre méltó írások:
példaképünk..
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2015-08-22 22:58:02]
 27. kergabb  |   Válasz erre2015-07-03 11:13:31 [6.] 
Elgondolkodtató sztori, de sajnos túlságosan általánosít. Lehet, én vagyok túl jóhiszemű, de szeretném hinni, hogy vannak olyan emberek, akik a kapott segítséget, támogatást igyekeznek kamatoztatni. Jó lenne, olyan módszert találni, amivel ők kiszűrhetők és megtalálhatók... Ötletem persze nincs...
 26. Topi-50  |   Válasz erre2015-06-19 10:08:22 [7.] 
Ezt korábban okítani jó lett volna!

Egy okos Amerikai közgazdasági professzor egyszer kijelentette, hogy Ő soha nem buktatott meg egy hallgatót sem , de a közel múltban megbuktatott egy egész osztályt .

Miért? Azért mert az osztály kitartott amellett, hogy az "Obama care" szociális program nagyon is jól működik. Nem lesz tovább szegény , sem gazdag , sőt, mindenki egyenlő alapon fog élni és egyenlőnek fogja érezni majd magát.



A professzor azt mondta , OK , próbáljuk ki a tervet és majd meglátjuk,kinek lesz igaza.

Mától fogva mindenkinek az osztályzatát csak összeadjuk és egy átlag osztályzatot fog kapni mindenki a végén. Jó?
Így majd meglátjuk, kinek lesz igaza a végén.
Mindenki az osztályban bele egyezett. A legjobb az 5-ös és a legrosszabb az 1-es osztályzat lesz.


Az első teszt után mindenki 4-est kapott. Így azok, akik tudtak, mert sokat tanultak, reklamáltak, viszont aki kevesebbet tanult, az meg örült az osztályzatnak.


A második teszt alkalmával a hallgatók, akik az első esetben keveset tanultak, még kevesebbet tanultak, és akik először sokat tanultak,úgy gondolták, hogy akkor ők minek igyekezzenek és Ők is kevesebbet tanultak. Így a második teszt eredménye csak egy elégséges 2-es lett.


A harmadik teszt után mindenki elégedetlen volt, mert mindenki kevesebbet tanult és mindegyik a többieket okolta az alacsony eredményekért .Tehát senki sem volt megelégedve és mindenki megbukott.


Ekkor a professzor azt mondta nekik, hogy a szocializmus ugyan ilyen módon alapszik és azért fog az is megbukni.
Mert, ha a jutalom elég nagy, a szorgalom is nagyobb, hogy valaki sikeres legyen.
De ha egy kormány elveszi a jutalmat az igyekvőktől , hogy a lusta is jól járjon, senki nem
fogja törni magát, ha Ő azért kevesebbet kap.


Itt van még 5 nagyon tanulságos mondat:


1. Nem lehet a szegényeket sikeressé tenni azzal, hogy a gazdagabbakat kifosztod.

2. Ha kapsz valamit, amiért neked nem kellett dolgoznod, azért egész biztos valaki másnak kellett megdolgozni.


3. A kormány nem tud adni senkinek semmit addig, amíg azt valaki mástól el nem veszi először.


4. Semmit nem tudsz megsokszorozni úgy, hogy először elosztod.


5. Mikor a nép fele úgy gondolja, hogy nekik nem kell dolgozni, mert a másik fele úgyis eltartja. És mikor a másik fél rájön arra, hogy akármennyit dolgozik, a kormány a fizetésük felét arra költi állandóan,aki nem csinál semmit. Ez a kezdete annak, hogy az a nemzet a bukás felé halad.



figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 25. Topi-50  |   Válasz erre2015-04-30 07:17:42 [8.] 
PEDAGÓGIAI PEDOFÍLIA -

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 24. Topi-50  |   Válasz erre2015-03-31 22:49:27 [9.] 
Tanulni, tanulni, tanulni

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 23. Topi-50  |   Válasz erre2015-03-17 20:20:37 [10.] 


CENZOROK

A DURVÁN POLITIZÁLÓ VÁCI TANÁROKNAK EGYETLEN SZERENCSÉJÜK VAN:
EZ A JOBBOLDALI, KERESZTÉNY ALAPOKON ÁLLÓ KORMÁNY TÚLSÁGOSAN IS – JÓ ÉRTELEMBEN VÉVE – SZABADELVŰ,
MINTSEM KIRÚGJA AZOKAT, AKIK IDEOLÓGIAI HARCOT FOLYTATNAK AZ ISKOLA FALAIN BELÜL.
PERSZE NEM TUDOM, EZT MEDDIG KELL MÉG ELTŰRNI?

Mint tudjuk, most már a azt is meg lehet tagadni, hogy egy iskola diákjai részt vegyenek a március 15-i központi ünnepségen. Ami nem jelent mást, mint hogy meg lehet tagadni a diákok tanítását az 1848-49-s forradalom és szabadságharc történelméről, hagyományairól. Tehát akkor manapság egy tanár, egy tantestület, egy igazgató megtagadhatja felügyeleti szerveinek a neveléssel, az oktatással kapcsolatos kéréseit? Mi folyhat itt egyes iskolákban, ahol államilag fizetett pedagógusok szembe mennek a nemzeti tantervvel, kitűzött oktatási, nevelési célokkal? Ezeket nemcsak mint évtizedek óta a közügyekért tevékenykedő újságíró kérdezem, hanem mint valaha középiskolában oktató magyar-történelem tanár, szülő, nagyszülő, egyszerűen mint magyar ember kérdezem: milyen nevelés folyik itt egyes iskolákban? S meddig folyhat meg ez a fajta szabadosság egyes tanároknál, amelyben szerintük a demokrácia egyenlő azzal, hogy szembe menetelünk a mindenkori kormánnyal, a többségi népakarattal, a nemzettel.



Az ügyet az robbantotta ki, hogy meghívta a váci Madách Imre Gimnázium tíz diákját és egy pedagógusát is a KLIK (Klebelsberg Intézményfenntartó Központ) a Honvédelmi Minisztériumon keresztül a budapesti állami megemlékezésre, ünnepelni a Múzeumkertbe. Az iskola tantestülete, igazgatója azonban levélben visszautasította a meghívást arra hivatkozva, hogy politikai színezetű rendezvényeken nem terveznek részvételt. Mert mint tudjuk, a ünnepen Orbán Viktor miniszterelnök is felszólalt. Ez aztán a cukiság, ez aztán a karakánság dicséri meg több balliberális lap, balos politikus a tantestületet. Az i-re a pontot a volt cenzor tette fel, Lendvai Ildikó, az MSZP volt elnöke, amikor véleményt fűzött a Népszavában az esethez: nemes egyszerűséggel államosított ünnepről beszél. Arról, hogy kellő nyomatékkal a központi ünnepségekre 800 diákot invitáltak meg tanári felügyelettel.



Vegyük csak sorjában. Ki beszél itt ünneplési kényszerről, állami kisajátításról? – az az Ildikó, aki előző életében nemcsak a KISZ Központi Bizottsága Kulturális Osztályán dolgozott, hanem 1984-től az MSZMP KB tudományos, közoktatási és kulturális alosztályát vezette, majd osztályvezető-helyettese volt? Köztudott, hogy itt dőltek el irodalmi-történelmi alkotások, színdarabok, zeneművek sorsa, cenzúrázása, betiltása, sőt akár Csurka István vagy Csoóri Sándor szilenciumra ítélése. Ráadásul történt egy rendszerváltás és ez már nem a május elsejei vagy április 4-ei kötelező felvonásról, ha nem tudná Lendvai. De persze pontosan tudja. Minden kormányzatnak elemi kötelessége nemzeti és állami ünnepeink megrendezése, támogatása. Az elvtársnő az ellen az ünnepségen való részvétel ellen protestált, azok mellé a tanárok mellé állt, akik megtiltották diákjaiknak, hogy emelkedett hangulatban érezzék át az 1848-49-es forradalom és szabadságharc hangulatát.Tán elfelejtette Lendvai Ildikó, hogy ma szabadon ünnepelhetjük március 15-ét. Amíg a pártállam idején ahhoz az elnyomó hatalmi gépezethez tartozott, akik tiltották, üldözték március 15-e szabad megünneplését, akik kardlapozó, gumibotozó rendőrökkel verették szét a Petőfi szobor, a Nemzeti Múzeum előtt ünneplőket. Nem árt erre emlékeztetni őt és a könnyen felejtőket is.



Ami a váci gimnázium és állítólag néhány iskola tanárainak az ünnepségen való részvételt tiltó döntését illeti: A rendezők a diákokat nem pártrendezvényre hívták, hanem a magyar nemzet legnagyobb ünnepének központi rendezvényére, a Múzeumkertbe. Bátorkodom megemlíteni, hogy az ország különböző pontjáról felutazó gyerekeknek ez egy fillérjébe nem került, mert a buszos és egyéb szállítást a Honvédelmi Minisztérium fizette.

Mit gondolhattak az iskola szellemiségéről azok a váci szülők, akik azért küldték ebbe a gimnáziumba a gyermeküket, hogy nemzeti nevelést kapjanak, történelmi műveltséget, magyar identitástudatot. Arra tanítsák őket, hogy tiszteletet érezzenek nagy nemzeti ünnepeink és hősi halottaink iránt. Az iskola ettől az ünnepi érzéstől fosztotta meg tanulóit. Egyáltalán mit szólnak ehhez a váci Madách Imre Gimnázium tanulói, akiknek tanárai cenzorként működnek és megmondják nekik, hogy mi ünnep és mi nem?Persze nem lehet látni világosan, hogy a közös ünneplés ellenzői egy liberális kisebbség erőszakos akaratát jelenítették-e meg (már megint) a megfélemlített többséggel szemben, vagy valóban ez a váci tantestület akarata? De ezt intézzék el egymás között. Ne feledjük Bibó István szavait: a demokrata nem fél. Azt már csak én teszem hozzá, hogy egy demokrata nem hagyja magát megvezetni.



Nos, végül szabadna megjegyeznem valamit volt kedves tanár kollégák! Önök állami alkalmazottak – a mindenkori állam alkalmazottjai- és a fizetésüket is az államtól kapják. Tehát valamiféle kötelezettségük van a kenyéradó gazdájukkal szemben. A mi időnkben a nevelés és oktatás szentségére, a ránk bízott fiatalok fejlődésének biztosítására még esküt is kellett tennünk. Egyébként most is van eskü. S a jelenlegi tanári eskü azt is előírja, hogy a pedagógusnak minden előítélet (politikai), faji és vallási megkülönböztetés nélkül kell nevelnie, oktatnia a rábízott gyerekeket. Na itt van a kutya elásva. Ebbe a váci gimnáziumban beengedték a pártpolitikát. A tanulókat nem a Múzeumkertben kell félteni a közös nemzeti dolgainktól – még ha azokról a magyar miniszterelnök is beszél nekik -, hanem bizonyos tanárok politikai nyomakodásától, elfogultságától. Úgy vélem, sőt tudom, hogy más fejlett nyugati demokráciákban- az Egyesült Államokban, Németországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, azok az állami intézményekben dolgozó tanárok, akik szembe mennek a hivatalos állami oktatáspolitikával, vehetik is a kabátjukat.

A durván politizáló váci tanároknak egyetlen szerencséjük van: ez a jobboldali, keresztény alapokon álló kormány túlságosan is – jó értelemben véve – szabadelvű, mintsem kirúgja azokat, akik ideológiai harcot folytatnak az iskola falain belül.Persze nem tudom, ezt meddig kell még eltűrni?

Valószínű, hogy ezeknek a "tanároknak" még mindig Április 4-ről szól az ének !! NEM PEDAGÓGUSOK .

Fotó forrása: Csudai Sándor (MH)

forrás


figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 22. Topi-50  |   Válasz erre2015-02-12 20:42:07 [11.] 
Háború vagy Béke?

A PC stratégiai játékok....

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 21. Topi-50  |   Válasz erre2015-01-26 15:25:31 [12.] 
hiába sírsz
http://www.kephost.com/image/F2BR
http://www.kephost.com/image/F2Bd

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 20. Topi-50  |   Válasz erre2015-01-26 11:27:15 [13.] 

Hetedik osztályos magyar földrajz könyv!

Nem beavatkozás, hanem partnerség...



figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 19. Topi-50  |   Válasz erre2015-01-03 17:13:24 [14.] 
Kelet vagy Nyugat ?

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 18. Topi-50  |   Válasz erre2014-12-10 19:50:24 [15.] 
Ebben a filmsorozatban a fizika és asztrofizika ma elfogadott alaptézisei dőlnek meg.

1. rész
http://youtu.be/0f1dNuGYSb8,
2. rész
http://youtu.be/n63A9U3ZaGw
3. rész
http://www.youtube.com/watch?v=5z0NmEeeRBU


figyelemre méltó írások:
példaképünk..
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2014-12-10 20:00:12]
 17. Topi-50  |   Válasz erre2014-12-02 17:33:12 [16.] 
Ferde hajlamúak is pályázhatnak egy budai általános iskola vezetői székére


https://www.youtube.com/watch?v=5fqyla-u2G0

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 16. Topi-50  |   Válasz erre2014-12-01 11:54:17 [17.] 
Az igazi hatalom

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 15. Topi-50  |   Válasz erre2014-11-27 22:11:02 [18.] 
A világ iskoláztatása - A fehér ember utolsó terhe

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 14. Topi-50  |   Válasz erre2014-11-27 10:23:57 [19.] 
Ezért fontos tanulni

figyelemre méltó írások:
példaképünk..
 13. Timcsók  |   Válasz erre2009-03-15 09:23:51 [20.] 
Hatékony tanulást segíti a kineziológia is!
[válaszok erre: #14 #15] [előzmény: (1) balagehun, 2005-09-30 23:25:13]
 11. Zsizsu  |   Válasz erre2009-02-10 13:42:43 [21.] 
SZEMÉLYKÖZPONTÚ KONFERENCIA

RÉSZLETEK: www.rogers2009.hu

Kultúrák Közötti Kommunikáció 2009
A találkozó időpontja: 2009. július 6-12.

Helyszíne: Szeged, Ifjúsági Ház



A kb. 300 főre tervezett összejövetelt az 1984-ben Carl Rogers, a kiemelkedő amerikai humanisztikus pszichológus és munkatársai közreműködésével tartott nemzetközi összejövetel 25. évfordulóján az eredeti (de nemrég megújult) helyszínen tartjuk. Ez az összejövetel sok résztvevő (pedagógusok, pszichológusok, vállalatvezetők, diákok, orvosok) életében sorsfordító volt: megérezhettük a szabadság lelkesítő ízét és az ezzel együtt járó felelősséget egyaránt.



A külföldi és hazai facilitátorok segítségével megtartandó összejövetel elsősorban tapasztalati tanulásra nyújt lehetőséget, ezt tükrözi az összejövetel előzetes keretterve:



hétfőn 6h-kor tartunk egy ismerkedő-fogadást,
minden nap lesz nagycsoport, két kiscsoport, egy tematikus csoport (pedagógia, klinikum, szervezetek, vallás, politika / béke) és egy esti beszélgetés,
vasárnap délelőtt „búcsú-csoporttal” zárjuk az összejövetelt.


Szeretnénk helyet biztosítani hazai „személyközpontú műhelyek” bemutatkozásának élőben vagy posztereken. Minden javaslatot szívesen fogadunk: alakítsuk együtt a programot.






http://www.budapestiallatotthon.hu/
http://www.novavet.eu/
 9. vargasamu  |   Válasz erre2006-01-30 11:27:14 [22.] 
Szia! Tesóm dislexiás, anya tanár. Másoknak is segített! Ha csak bizti kell, akkor is írj!
[válaszok erre: #10]
 8. Szildi  |   Válasz erre2006-01-15 02:12:25 [23.] 
Engem érdekel. DE csak ha ténylewg műxik, (és nincs köze a szcientológiához)
[előzmény: (2) balagehun, 2005-10-03 23:05:46]
 7. zabhegyező  |   Válasz erre2006-01-03 17:04:33 [24.] 
Szcientológus barátom itt is rossz helyen jársz.

Úgy tartják, hogy ha az emberek már nem hisznek Istenben, nem hisznek semmiben. De a helyzet ennél sokkal rosszabb: bármiben hisznek.
[előzmény: (5) balagehun, 2005-10-09 20:22:44]
 6. zizzancs  |   Válasz erre2005-10-28 10:28:18 [25.] 
Balage. Elárulnád püben a titkot? vagy lehet egyszerűbb lenne, itt ha már nyitottál témát az ügyben

üdv
zizz
[előzmény: (2) balagehun, 2005-10-03 23:05:46]
 Lehet-e helyesen és jól tanulni? (üzenet: 30, Oktatás)
 
    / 2 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.028346061706543 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail