Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9273869/1 Témák: 17613 Tagok: 109109 Legújabb tag: Vikipink Online: (79/2
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 5 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Mesék (üzenet: 123, M3)
 
 136. Kingweb  |   Válasz erre2012-06-21 18:19:19 [1.] 
Mai levél:

Tisztelt Munkatársak, kedves Kollégák!

A tegnapi hírekben megjelent, hogy a Fővárosi Közgyűlés elfogadta azt a javaslatot, amely alapján vagy kiválhat a buszágazat a BKV-ból, vagy két új társaság jöhet létre. Ennek végrehajtási módjáról szeptemberig egy hatástanulmány fog készülni és csak ezt követően várható a cégjogi átalakulás megkezdése.

Szeretnék azonban mindenkit megnyugtatni: ez nem azt jelenti, hogy a BKV megszűnik, hanem azt, hogy kettéválik és hogy a jövőben két társaság látja el a jelenlegi BKV feladatait.

Ettől még a munkahelyek megmaradnak, hiszen az alakuló vállalatok jogutódként működnének majd tovább. A létrejövő vállalatok az eddigiekhez hasonlóan fővárosi tulajdonban maradnak, a vagyonkezelő pedig a Budapesti Közlekedési Központ lehet.

A változások természetesen kisebb-nagyobb mértékben mindnyájunkat érintenek majd, de kérjük, legyenek türelemmel, hiszen közös célunk a dolgozók megtartása, az elfogadható munkakörülmények megteremtése és a budapesti közösségi közlekedés biztonságos fenntartása. A BKV vezetése továbbra is képviselni fogja a dolgozók érdekét a változások és átalakulások során.

Üdvözlettel:

Bolla Tibor

vezérigazgató
 135. ojozso  |   Válasz erre2011-09-03 23:30:17 [2.] 
Yes, I speek.

Öcsécske!
Az 1993-as idézeteid értelmezhetetlenek, értem én, hogy kell tartalékolni kis lőport a tarsolyban!
Sok sikert, bennem azért bízhatsz!
[előzmény: (134) Kingweb, 2011-09-03 22:10:45]
 134. Kingweb  |   Válasz erre2011-09-03 22:10:45 [3.] 
Azt mondjad beszélsz-e magadban?

Évszám továbbra is 1993:

Minél jobban érezhető, hogy a Metró a BKV egyik része, annál érthetetlenebb lesz a BKV vezetése számára, miért igényelnének a Metró dolgozók a BKV többi ágazatához képest nagyobb megkülönböztetést, gondoskodást és presztízst.

Még több metrókocsi közlekedik korszerűtlen vezetőfülkével, kényelmetlen vezetőüléssel. Miközben az új technika amortizációja állandóan gyorsul, minden metrókocsivezető tudja, hogy 2000-ig ezekkel a korszerűtlen szerelvényekkel kell közlekednie.

A Metróé a kétes érdem, hogy a jármű- és motorkocsivezetők, ill. a Deák-téri Forgalmi Menetirányító Szolgálat diszpécsereinél a nem munkafeladatspecifikus monotóniaindikátorok olyan "hatékonyak", hogy a vizsgált személyek többségénél - különböző kifejezettségi szinten - monotóniatüneteket találtunk.
[válaszok erre: #135] [előzmény: (133) ojozso, 2011-09-03 21:35:18]
 133. ojozso  |   Válasz erre2011-09-03 21:35:18 [4.] 
Aranyos...

Én már nem emlékszem az akkori "közvéleménykutatásokra", attól még ez nyilván érvényes, még az is lehet, hogy én is nyilatkoztam...

"Az AVR bevezetése óta unalmas lett a munkájuk"
Az előtt IS unalmas volt (ez már csak egy ilyen munka), csak nem vette észre, mert volt mellette valaki unaloműzőnek!

A magányos munka bizony megterhelő, de az ilyetén MEGÉLT és főleg ELISMERT munka meg FELEMELŐ! Erőt ad(hatna) a holnaphoz!

Háát... Rádiót az utóbbi időkben annyit hallhat a szegény mkv, hogy már megcsömörlik tőle (viszont addig se unatkozik!)! Na persze metró-rádiót! Meg mindenféle hangjelzésekhez (vészjelző, fülkeőr, mitudomén...) Csupafül-nek kell lennie (ha már Mese...)

Azért álmaim netovábbjaként ott van a SZUPER FÜLES, melyet egy légkondicionált vezetőfülkében (sic!) szolgálat alatt visel a pilóta, s ha bármi van, hallja a megfelelő hangokat, addig meg akár még mobilozhat is, egyébként pedig testre/hangulatra szabott zene szólna (ha kókadsz, rádüvölt a Metallica, ha meg túl agresszíven kezeled a kapcsolókat, Bach vagy Vivaldi zenéje csillapít le).
Na ez biztonságot növelő lépés lenne (ostoba korlátozásokkal ellentétben)!

Érdekes, hogy anno bár sokan sipítoztak a zaj ellen, a meleg ellen meg senki nem tiltakozott (vagy csak ebből a kivonatból nem tűnik ki).


"Úgy érzik, csak a munkát várják el tőlük, a törődésre az utóbbi években nem jut ideje a vezetésnek."

Ezt akár mostanában is nyilatkozhattuk volna! Íme az ÉLŐ probléma!
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2011-09-03 21:41:09]
[válaszok erre: #134] [előzmény: (132) Kingweb, 2011-09-03 13:44:01]
 132. Kingweb  |   Válasz erre2011-09-03 13:44:01 [5.] 
Kis történelem 1993-ból:

Észak-Déli vonal

Az általános panaszok között említetteken kívüli észrevételeik:

Szélsőségesen megoszlik a csoport véleménye az AVR bevezetése nyomán előállott helyzetről. Kisebb számban vannak (41.31%) azok, akik örülnek az egyedüllétnek a vezetésben, a többiek (58.69%) viszont még nem szokták meg az egyedüllétet. Miután az egész vonalszakaszon nincs kihez szólni, ezért magukban beszélnek(!).

Az AVR bevezetése óta unalmas lett a munkájuk (62.06%), ezért rádiót szeretnének hallgatni a vezetés közben. A magányos munkavégzést a pszichológia mindig is fokozott megerőltetést okozónak minősítette, most a motorkocsi-vezetők is ezt vallják.

Százalék megjelölése nélkül közöljük, hogy a Forgalmi Menetirányító Szolgálathoz hasonlóan ők is féltek a pszichológiai vizsgálattól. Félelmük oka: azt gondolták, ha kiderül, hogy nem ártalmas az egészségre a munkakörük, akkor elvesztik a kedvezményüket, vagy ha alkalmatlannak találják őket a munkájukra, akkor elbocsátják őket.

A zaj zavaró hatására majd valamennyien panaszkodtak (79.31%).
Egyedül ők tartották fontosnak elmondani, hogy nehezményezik a "dolgozók kérelmei" című füzet megszüntetését.

Úgy érzik, csak a munkát várják el tőlük, a törődésre az utóbbi években nem jut ideje a vezetésnek (55.17%).
[válaszok erre: #133]
 131. Vasvakond  |   Válasz erre2010-05-15 22:02:48 [6.] 
[előzmény: (129) neménvótam, 2010-05-07 11:04:01]
 129. neménvótam  |   Válasz erre2010-05-07 11:04:01 [7.] 
Egyszer volt, hol nem volt, a Kerek Erdő barlangi kisvasútjába lejárt vezetgetni svarcban, csak úgy hobbiból egy fiatal versenyző, név szerint Nyikhaj Takony. Ízlés dolga persze, ki hogy múlatja
az idejét, csakhogy Nyikhaj Takonynak egy ici-pici helyi vizsgája hiányzott, így jogosítvány ide vagy oda, ezt a fajta barlangi kisvasutat nem vezethette volna, centit sem. A Kerek Erdő egyik régi, nagytapasztalatú főmindentudója, Bölcs Öreg Mackó szólt is neki, hogy ezt azért mégsem kellene. Szólt neki egyszer, kétszer, háromszor, mindhiába. Viszont jól megsértődött ettől Nyikhaj
Takony, és fejébe vette, hogy na ő majd megmutatja. Elvégre egyrészt ő bizony magna cum laude végezte el a felsőszintű gyökérképzőt, másrészt meg a Nagy Büdös Viziló kedvenc kis spanja, szóval nem akárki. Bosszúhadjáratba is kezdett legott (természetesen a jegy- bérletvásárlók nomeg az adófizetők pénzén, mert hát mi máson). Mivel jogosutsága vala benézni bárki segglukába, másodmagával elkezdte ellenőrizni a hivatalos barlangi kisvasútvezetők vizsgákat igazoló okmányait. Bizony, az adminisztrációban voltak hiányosságok, az adminisztráció az errefelé már csak ilyen. No, ütött a bosszú órája, gondolta Nyikhaj Takony, ha ő nem vezethet, akkor más se,
álljon le a barlangi kisvasút, izibe. Node nem addig van az, mondotta Bölcs Öreg Mackó, merthogy ha valaki papírjain nincs is ez a bizonyos pecsét, nyugodtan le lehet váltani olyannal, akién ott van. Másrészt, attól, hogy az adminisztráció el van cseszve, attól még a barlangi kisvasútvezetők kellő vizsgája megvan, enélkül nem is lehetnének szolgálatban. (Nem úgy mint Nyikhaj Takonynak, akinek nemcsak papíron nincs, de sehogy sem.)
Nos, így történt, hogy majdnem leállt a Kerek Erdőben a barlangi kisvasút egy úrhatnám pöcs miatt (aki amúgy a Nagy Büdös Viziló kedvenc kis spanja), no de aztán meg mégsem.
Legyetek jók, álmodjatok szépeket, satöbbi satöbbi satöbbi.
[válaszok erre: #130 #131]
 128. itamas80  |   Válasz erre2009-07-21 22:59:00 [8.] 
Az idiótája miért nem jött ki a Pöttyösnél?
[előzmény: (126) speaker77, 2009-07-20 18:52:51]
 127. LoviGabi  |   Válasz erre2009-07-21 18:16:26 [9.] 
Egészen életszerű az a rész is, hogy a hétfő délutáni 'csúcsban' át tudott volna futni észrevétlenül a Határ úttól az Ecseri útig a pályán...
[előzmény: (126) speaker77, 2009-07-20 18:52:51]
 126. speaker77  |   Válasz erre2009-07-20 18:52:51 [10.] 
Ez tetszik:

A metrósínekre löktek állítása szerint egy férfit

Az Ecseri úti metrómegállóból égésre és bántalmazásra utaló sérülésekkel vittek kórházba egy férfit hétfő délután. A sérült azt állítja, hogy a sínek közé lökték, majd az alagúton átgyalogolva menekült ki, miközben többször megrázta az áram.

Égési és bántalmazásra utaló sérülésekkel szállítottak a mentők kórházba egy férfit a fővárosi Ecseri úti metrómegállójából hétfő délután - közölte a rendőrség. A BRFK sajtóügyeletese szerint a férfi kissé zavarodott állapotában arról beszélt, hogy a Határ útnál a metrósínekre lökték, ő pedig az alagúton át próbált elmenekülni a támadói elől, és eközben többször megrázta az áram. A férfi meghallgatása még tart. Az MTI információi szerint a férfi feje, arca és karja is megégett.

A BKV fődiszpécsere azt mondta: semmilyen jelzést nem kaptak arról, hogy bárki átsétált volna a metróalagúton az állomások között.


Jól bírhatja az áramot.
[válaszok erre: #127 #128]
 125. dulifuli  |   Válasz erre2009-05-18 08:54:05 [11.] 
Nicsak, a legutóbbi gyönyörű népmesék meg szép csendben (haddnemondjam: sunyiban) szublimáltak innen.

Orwell Állatfarm-jában olvasni hasonlókat, hogy bizonyos szövegek egyszercsak eltűnnek, megváltoznak.

Csak a nagy kupac fekália, na az nem akar valahogy eltűnni magától.
 124. LoviGabi  |   Válasz erre2008-07-06 20:06:40 [12.] 
Részemről is csak egyetérteni tudok e döntéssel.
[előzmény: (123) KIPKOP, 2008-07-06 19:26:33]
 123. KIPKOP  |   Válasz erre2008-07-06 19:26:33 [13.] 
Köszönöm,köszönjük,rendkívűl korrekt és bölcs döntést hozott a MODERÁCIÓ !!!
[válaszok erre: #124] [előzmény: (122) Kingweb, 2008-07-06 15:52:38]
 122. Kingweb  |   Válasz erre2008-07-06 15:52:38 [14.] 
No akkor lezárjuk a dolgot (aki nem tudja mit, mert már nem olvashatja,
attól elnézést).

Néhány szó hozzá:

- A beírás elkövetője nem a vonaton érintett két ember (aki vezette és
aki hátul bement a fülkébe). Kéretik őket nem piszkálni (vezetőség).

- Nem is Jenő3066, tehát az ő vegzálását is el lehet felejteni.

- Hogy ki követte el, azt viszont nem áll módunkban felfedni. Annak a 34
embernek (aki a mai napig regisztrált a zárt részbe) az adatait nem
fogjuk kiadni. Hogy többen esetleg egymásnak már elárulták, vagy olyan
becenévvel vannak bent amiből könnyű kikövetkeztetni a kilétét, az
mindenkinek a maga dolga.

Végezetül: nyugi.

(ne írjon senki ebben a témában, mert töröljük)
[válaszok erre: #123]
 121. KIPKOP  |   Válasz erre2008-02-07 13:39:11 [15.] 
Elmondom én neked :
Megbeszélték a kihúzóból való kijövetel módját . Több variáció is van a normálisságra !
1. Megismerte a kfm a Duli hangját és tudta, hogy az utolsó jobbossal megy ki, mert arra felé lakik.
2.Valaki megunta a több túlóra jelentést és az ablakon kidobott pénzt ezért leszólt. . .
3. A kfm magába szállt.

Amúgy az igazi próba az lesz, ha valaki az utcsó ballossal szeretne kimenni !!!
[előzmény: (119) sentinel2, 2008-02-07 12:40:02]
 120. dulifuli  |   Válasz erre2008-02-07 12:57:30 [16.] 
"...a lényegét felejtetted el elárulni..."

Ez attól van, mert mint mondottam, diplomatikus volt a helyzetkezelés, így azt magam is diplomatikusan kezelem.
Pár szóban a lényeget priviben elmesélem Neked, hiszen amúgy nem titok, de úgy éreztem, hogy most ez a mód a korrekt.
[előzmény: (119) sentinel2, 2008-02-07 12:40:02]
 119. sentinel2  |   Válasz erre2008-02-07 12:40:02 [17.] 
Csak a lényegét felejtetted el elárulni miről is volt szó?
-Kevesebb több lett volna-
Köszi
[válaszok erre: #120 #121] [előzmény: (118) dulifuli, 2008-02-07 00:12:44]
 118. dulifuli  |   Válasz erre2008-02-07 00:12:44 [18.] 
Nos, ezt nem tudom, szóval nincs igazán mit hozzátennem sem pro, sem kontra.
Viszont a ma esti hírek (igen, hírnök jő, piheg, stb) a 24-es leállásáról azt mondják, hogy a KFM kimondottan diplomatikusan kezelte a helyzetet, monhatnók bölcsen rendelkezett.
Öröm nekem ilyesmiről beszámolni.
[válaszok erre: #119] [előzmény: (117) KIPKOP, 2008-02-06 15:14:24]
 117. KIPKOP  |   Válasz erre2008-02-06 15:14:24 [19.] 
Pedig egy elég furcsa páros volt az éjszakás, a hibát hibára halmozó, és a bort ivó és vizet prédikáló oktató, hűséges elkötelezett !!!
[válaszok erre: #118] [előzmény: (114) dulifuli, 2008-02-06 00:30:43]
 116. KIPKOP  |   Válasz erre2008-02-06 12:53:21 [20.] 
Én is hallottam egy mesét egy távoli kontinens metróvezetőjétől, ha valaki hasonlóságot vél felismerni a budapesti metróval, az csak a véletlen műve lehet
Az éjszakás menetírányítónak bejelenti az egyik mkv. , hogy az egyik állomás órája nem mutatja a pontos időt. Éjszakás menetírányító nyugtázza. Telik múlik az ídő, később a nappalos menetírányítónak is bejelentik ugyanezt a hibát, a nappalos menetírányító nem tudott a hibáról ! Nyugtázta, rövid időn belül az órát megjavították !
Másnap ugyanez a szitu megismétlődött a másnapi nappalos menetírányító ugyanaz volt, mint az előző napi nappalos menetírányító.
A másnapi második órahibát bejelentő mkv megjegyzi ,hogy előző nap ugyanez a szitu történt, és nem tudja, hogy milyen szolgálat átadás-átvétel történik a menetírányítóknál, de aggályát fejezi ki . Egyik rangidős menetírányító megjegyzi mkv felé, hogy semmi köze hozzá, mkv felajánlja, hogy írjanak róla jelentést, és majd a főnökök kivizsgálják az ügyet, menetírányító észbekap és nem válaszol, mert tudja, hogy mostanában rájuk jár a rúd , és a vizsgálat őket marasztalná el !!!
Az esethez hozzátartozik, hogy az mkv is hibázhat, mert utána nem kapcsolt át cml-be, és elment a pályajele, amikor az x-edik kihúzóba ment be, de elismerte a hibáját, az eső nem esett a vonat nem csúszott meg,tehát nem történt semmi, és nem folytatólagosan, ismétlődően trehány
 115. Kingweb  |   Válasz erre2008-02-06 00:53:10 [21.] 
Mindenki másképp csinálja

Ez a szám 23:40-ig tart a papír szerint. Ha feszlevétel után jön ki a polgár az állomásra, annak elhagyásának perce is megteszi. Az is lehet 15-20 perc túlóra, ahogy az utóbbi napokban volt is.
[előzmény: (114) dulifuli, 2008-02-06 00:30:43]
 114. dulifuli  |   Válasz erre2008-02-06 00:30:43 [22.] 
Nagyon kihalt ez a topik, hát nekem most lett egy sztorim, tehát nem úgy mese, hogy valami kitalált történet, de hát vannak igaz mesék is, ugye.
Szóval, ücsörgök itt a gépnél, ahogy azt naphosszat szoktam, hát jön ám a hír (hírnök jő s pihegve szól), hogy milyen érdekes leállása volt ma a 24-esnek.
Szóval 23:10-kor rádiózik személyzet, hogy vonatot adná le, mert elérkezett az ideje. KFM mondá, nem addig van az, indul még a jobbon vonat, köll még nekíjje a tartalék. A KFM szava szent, Isten után az első, az ember teszi amit kell, ez így természetes - maximum később benyújtja a számlát, de az már más kérdés. Szóval aszondja a személyzet hogy oké, s érdeklődik, meddig fog tartani a készenléti állapot. KFM közli hogy majd szól, füleljen csak - ez a rendelkezés, mint olyan.
23:23 - kor KFM szól, vonat leadása megkezdhető. Személyzet nyugtázza, meghívja a 301-et, és jelent 13 perc túlórát. Dizspécser nyugtázza.
Akinek nem lenne világos: vállalati érdek fennforgása esetén a dógozó pihenőidejében is szolgálatra kötelezhető, ezt a pihenőidőt azomban vissza is kell adni a szolgálati számon belül. Ha nem megy (például mert fizikailag lehetetlen), az bizony túlóra.

Hát ilyenek vannak, ezt tudtam most elmesélni hirtelen.
[válaszok erre: #115 #117]
 113. Kingweb  |   Válasz erre2007-12-05 10:42:00 [23.] 
Ez verhetetlen teljesítmény talán. De 2-3 éve egy kora reggel 6+3 kocsi is kiment a tárolóból. Valószínűleg sietett az Árpád hídra, hogy aludhasson a 6-os vonaton nyugodtan miután leért, aztán 10 óra körül már várta a váltást gondolom. Ő azért a 6+1 kocsit legyőzte.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-12-27 13:23:14]
[előzmény: (101) médmfsz, 2007-12-04 20:37:11]
 110. Kingweb  |   Válasz erre2007-12-04 22:57:39 [24.] 
Csúnya lenne, ha ilyennel a BKV a bíróságra menne.

Hogy a Pannonhoz, azt el tudom képzelni. De ők pedig mert nem a bíróság kéri, semmit nem adhatnak ki (már elvileg).
[válaszok erre: #112] [előzmény: (108) retrometro, 2007-12-04 22:54:58]
 109. Kingweb  |   Válasz erre2007-12-04 22:55:13 [25.] 
Momentán az mkv-nak nem kell aláírnia.
[válaszok erre: #111] [előzmény: (103) retrometro, 2007-12-04 20:57:55]
 Mesék (üzenet: 123, M3)  
    / 5 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.0099461078643799 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail