Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Keres :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 

 Ön is hirdessen itt! Részletekért klikk: ide! Összes banner! :: Saját banner! 
 Hozzászólások: 9266508/0 Témák: 17587 Tagok: 109015 Legújabb tag: Katona Vanda Online: (67/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 29 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Gány & Buher (üzenet: 717, M3)
 
 747. Alvóügynök:)  |   Válasz erre2012-05-13 02:22:58 [1.] 
"Jómagam (ha esetleg ez feltűnt valakinek) fórumilag a passzív rezisztencia létformáját folytatom manapság,"

Mindannyian,cartellban, passzívak vagyunk és várunk a csodákra.
Igaz,hetek-hónapok óta nem is b@szogatják a fórumot,mert semmi szaftos sztori,semmi nagy titok innen nem kerűl ki a nagynyílvánosság elé.
A Metrós fórumok,van belőle bőven,képzeletbeli hármas dobogóján,talán már nincs is rajta a Netboard.
[előzmény: (746) dulifuli, 2012-05-12 23:04:44]
 746. dulifuli  |   Válasz erre2012-05-12 23:04:44 [2.] 
Mindennek a közvetlen előzménye pedig az, hogy egy karbantartó nyilvánosságra hozta a véleményét a műszaki állapotokról.
Úgy gondolom, a szellem most már végképp kiszabadult a palackból, az illetékes elvtársak pedig egyre kevesebb siker reményében próbálhatják visszalapátolni a szart a lóba.
Nem volt ez mindig így.
Kábé öt éve, hogy létre jött ez a fórum, és betekintést engedett a siralmas műszaki (és bizonyos morális) állapotokba. Akkor még bőven nem volt mindez ennyire a nyilvánosság górcsöve alatt, jó páran hideglelést is kaptak tőle, ellenérdekelt kamikázék igyekeztek bizonygatni, hogy hiába rozsdás, szaros és büdös, de jó az még, és sima ráköpéssel is szakszerűen javítható sok minden. Szerény nyomott véleményem szerint, ha a műszaki terület bizonyos illetékesei akkora vehemenciával és kitartással tolmácsolták volna a problémákat a kellő irányba, mint amennyire eltussolni-elhallgatni-elbagatellizálni azt elkövették, akkor talán előbb elindul valami. Hja, csak akkor talán nincs prémcsi, mert hogy milyen takarékosan sikerül az üzemeltetés... (Megvan az a régi sutka, ugye, hogy a lónak már majdnem sikerül teljesen leszoknia az étkezésről, de sajna pont eme cél előtt éhen döglik.)
Mint tudjuk, azóta elfüstölt, kigyulladt, kiesett, beszakadt, eltört, meglazult, berogyott.
Most már számos fórum meg mindenféle ilyen tárgyalja ezeket a dolgokat, a sajtó azonnal ugrik, meg a BUME is felfedezte a nyilvánosság erejét. (Jobb később, mint soha.)
Jómagam (ha esetleg ez feltűnt valakinek) fórumilag a passzív rezisztencia létformáját folytatom manapság, s ennek oka leginkább az imént elmondottak.
Hogy úgy fogalmazzak, mára szinte divattá vált az, ami öt éve még (enyhén szólva) nem volt annak nevezhető, s remélhetőleg ez nem is lesz teljesen haszontalan. Viszont én meg sosem szerettem követni a divatot.
Sőt.
[válaszok erre: #747] [előzmény: (745) NB6667, 2012-05-12 21:14:07]
 745. NB6667  |   Válasz erre2012-05-12 21:14:07 [3.] 
http://index.hu/belfold/budapest/2012/05/12/tarlos_elrendelte_a_3-as_metro_muszaki_felulvizsgalatat/

"A felülvizsgálat várhatóan több hétig tart, addig csak 40-50 km/órával haladhatnak a metrószerelvények az alagútban."

Csatolt kép - 16032674.pic



[válaszok erre: #746]
 744. Nyugdijas03  |   Válasz erre2012-02-03 23:12:10 [4.] 
Bocsi én a 740-re reagáltam!

Feco
[előzmény: (740) ojozso, 2011-10-27 22:06:08]
 743. Nyugdijas03  |   Válasz erre2012-02-03 23:10:57 [5.] 
Ti még erre adtok valamit?

Feco
[előzmény: (738) stray, 2011-08-22 17:54:59]
 742. oregbeatsuhanc  |   Válasz erre2012-02-03 12:38:21 [6.] 
A kohóba szánt kocsikra tényleg luxus volt ilyen jelzőfényeket szerelni, elég lett volna biciklire való hátsó villogókat venni pár száz forintért.
[előzmény: (740) ojozso, 2011-10-27 22:06:08]
 741. dulifuli  |   Válasz erre2011-10-28 00:15:45 [7.] 
Há' nemmegmon'tam hogyugye?



[előzmény: (740) ojozso, 2011-10-27 22:06:08]
 740. ojozso  |   Válasz erre2011-10-27 22:06:08 [8.] 
Három hónapja vége a tesztüzemnek, mégis össze-vissza működik a vizuális indulásjelző a 3-as metrón

http://bkvfigyelo.postr.hu/harom-honapja-vege-a-tesztuzemnek-megis-ossze-vissza-mukodik-a-vizualis-indulasjelzo-a-3-as-metron

Idézet egy kommentből /Péntek 13 2011. 10. 27. | 11:21 22 /:
"A szakmai részét tekintve valóban összerakható pár száz forintból ( kb 8-900.- ) egy ilyen működőképes villogó rendszer. 1 db pici nyáklap, 10 db LED, 10 db ellenállás, 10 db tranzisztor és 10 db kondenzátor. Ennyi. Ez az első és legalapvetőbb kapcsolás, amit a suliban tanítanak én 13 évesen tanultam, csináltam vagy 30-50 darabot haveroknak, amik megvannak azok azóta működnek. Ha milliókat nem is számláztak ki darabonként az biztos, hogy pár 10ezerért igen, ami valljuk be CSALÁS !
Szóval, aki ezt szarul csinálja meg, az nem ért hozzá !!!
"

És egy másikból /Gál Mihály 2011. 10. 27. | 16:10 53/:
"A hónapok óta nem működő idulásjelző fényeket a Félvezetőtechnika Kkt. szállította a BKV-nak darabját 21300 forintért. A MillFav és a 3-as metró kocsijaiba összesen 2300 darab kellett, ez pedig 48990000 forintba került."
[válaszok erre: #741 #742 #744] [előzmény: (728) dulifuli, 2011-06-09 10:01:17]
 738. stray  |   Válasz erre2011-08-22 17:54:59 [9.] 
Csak kiváncsi voltam nem féltem. Én még mindig biztonságosnak gondolom a metrót mégha sok gond is van. Nem hallottam még az elmúlt 40évben olyan utassérüléssel járó balesetről amiben a metró lett volna a hibás

stray
[válaszok erre: #739 #743] [előzmény: (737) Nyugdijas03, 2011-08-22 13:12:33]
 737. Nyugdijas03  |   Válasz erre2011-08-22 13:12:33 [10.] 
Stray!

Amig a vonattal a menetrendet tartani lehet,nem szükséges félreállítani1or2 "sese"-vel sem!
Nyugodj bele,ha a KFM úgy látja jónak(állandóan késik,sőt mást is megkéset)KIÁLLÍTJA a forgalomból!

Szia!

Feco
[válaszok erre: #738] [előzmény: (736) stray, 2011-08-21 19:44:44]
 736. stray  |   Válasz erre2011-08-21 19:44:44 [11.] 
Szóval akkor valószínűleg sesé-s volt? Mondjuk az 5 közül csak egy akkor még mehet forgalomban? 81-714-es volt, és nem állt ki a forgalomból.

stray
[válaszok erre: #737] [előzmény: (735) dulifuli, 2011-08-21 11:55:31]
 735. dulifuli  |   Válasz erre2011-08-21 11:55:31 [12.] 
Tegyük azért hozzá, hogy ez erősen konyhanyelven van megfogalmazva, még mielőtt kritika éri a hsz. szakmaiságát.
[válaszok erre: #736] [előzmény: (734) Kingweb, 2011-08-21 09:26:59]
 734. Kingweb  |   Válasz erre2011-08-21 09:26:59 [13.] 
Hogy szar a kocsi, nincs rajta fék vagy menet, vagy egyik sem.
[válaszok erre: #735] [előzmény: (733) stray, 2011-08-21 09:22:14]
 733. stray  |   Válasz erre2011-08-21 09:22:14 [14.] 
Sziasztok! A 3 lámpa közül amì a szerelvények oldalán van a piros színű mit jelez, mit jelent ha világít?

stray
[válaszok erre: #734]
 732. NB6667  |   Válasz erre2011-07-14 14:23:04 [15.] 
Ugyanaz a betűtípussal sajnos nem fért volna el.
[előzmény: (731) itamas80, 2011-07-14 12:41:53]
 731. itamas80  |   Válasz erre2011-07-14 12:41:53 [16.] 
[válaszok erre: #732]
 730. oregbeatsuhanc  |   Válasz erre2011-07-06 14:41:06 [17.] 
Ma pl. abban a kocsiban amelyikben utaztam nem működött a jelző"lámpa", az előzőben viszont igen. A Nagyvárad -térnél viszont úgy 12h 30 táján pótlózásra lettem ítéltetve, de úgy döntöttem ebből a busz-szaunából nem kérek, inkább 24 es vilivel megcéloztam egy 54-est a Közvágóhídnál, így lassan, de biztosan, és nem egy heringes dobozva zsúfolva haza értem. Közben részvéttel gondoltam azokra, akik a KÖ-KI-ig duplán pótlózhattak.
[előzmény: (728) dulifuli, 2011-06-09 10:01:17]
 729. Kingweb  |   Válasz erre2011-07-01 14:06:31 [18.] 
Öcsém, egy szabadnap és puff, felcserélődött két állomás. A szintetizátor át lett állítva?

 728. dulifuli  |   Válasz erre2011-06-09 10:01:17 [19.] 
Úgy vélem, újabb potenciális hungarikum: Sokat Pofázós Metró.

A fényjelzéseket meg szerelik fölfele. Nekem az a tapasztalatom, hogy egyik irányban három menetből egyszer jól működött, kétszer viszont nem a szinti megnyomására kezdett villogni, hanem ajtónyitás után azonnal.
Egy újabb hibaforrással leszünk gazdagabbak.
[válaszok erre: #730 #740] [előzmény: (727) dispotion, 2011-06-08 20:39:51]
 727. dispotion  |   Válasz erre2011-06-08 20:39:51 [20.] 
Bécsben a forgalmász a peronra mondja, hogy záródnak az ajtók, röviden, tömören, nincs hozzá mese szöveg. Párizsban ennyi sincs, berregés, és bumm, bezárás, utastájékoztatás szerelvény függően max. annyi, hogy melyik állomásra érkezik a szerelvény, az sem részletezve, csak az állomás neve: Arany János.
Nálunk ez a nagy mesemondás balesetveszélyes. Erről az utastájékoztatásról tanulmányt tudnék írni, úgy @ ahogy van!
Nem kéne más, csak folyamatos csengetés és fényjelzés ami az ajtózárás folyamatára figyelmeztet és ennek az ajtók zártságáig kéne jelezni. Most a bim-bamra indulnak be, életük kockáztatásának árán is, mert tudják, hogy még talán van idejük berongyolni, mert még meseszöveg jön úgy is. Ha meg a hablagy lemet, csönd van, és a későn jövők gyanútlanul lépnek az ajtók közé, mert nem hallották az utastájékoztatót, és már semmi nem is jelzi nekik, hogy az ajtózárás folyamata megindult......
[válaszok erre: #728] [előzmény: (726) dulifuli, 2011-06-07 23:39:55]
 726. dulifuli  |   Válasz erre2011-06-07 23:39:55 [21.] 
Ááááá, dehogy.
Túl sok tudatosságot feltételezel az illetékes elvtársakról.

Ez egyszerűen csak (szokás szerint) el van qrva, aztán meg le van sz@rva.

[válaszok erre: #727] [előzmény: (725) ojozso, 2011-06-07 17:25:12]
 725. ojozso  |   Válasz erre2011-06-07 17:25:12 [22.] 
Azért szerintem a (kezdő) végállomásról való indulás előtt illik (utasként joggal elvárható) nyitott ajtókkal tartózkodni legalább 25-30 mp-et, bármennyi is legyen a késés. Ajtónyitás után rögtön egy szimpla "Fejezzék be a beszállást" és már záródnak is az ajtók, na az még akkor is karcsú, ha éppenséggel minden várakozó be tudott szállni.
A késleltetett szövegindítással meg talán egy minimális állomási tartózkodási idő kikényszerítése (15 mp?) lehetett a cél (persze, ez kijátszható, ha annyival előbb nyomod a gombot: beépíted az idődbe, mint különadót a Tes*o...)
Nekem sokkal inkább az irritáló, természet-ellenes, magyartalan hangsúlyozással van problémám, meg hogy kínosan katonásan váltakozik a "kérem" és a "szíveskedjenek", sosincs pl. "tessék", az ajtók csak "záródni" tudnak, "csukódni" nem...
Nem vall nagy fantáziára a szöveg megalkotójától...
[válaszok erre: #726] [előzmény: (724) Kingweb, 2011-06-07 11:23:40]
 724. Kingweb  |   Válasz erre2011-06-07 11:23:40 [23.] 
Az egyik potentát reagálása arra, hogy a női hangos szintetizátorral menetenként legalább fél percet rávernek a dolgozóra, a késleltetett beszédindítás miatt, meg például a Köki jobbon az ajtók záródására figyelmeztető szöveg előtti üdvözléssel (munkavédelmi képviselő tájékoztatójából kiemelve a részlet):

Az új beszédszintetizátor késleltetett működésével kapcsolatosan azt a választ adta, hogy meg kell szokni.

(A későbbiekben egyik KÖKI egyeztető megbeszélésen lehetőségem volt találkozni a szintetizátor programozását végző cég illetékesével, mely beszélgetés keretében kértem, nyújtson számunkra segítséget a szintetizátor problémánk enyhítésében, megoldásában.)


Valami MP3 fájlokról beszéltek, meg ki tudja miről. Ha a cégnek nem megy, akkor közülünk bárki egy Nokiás doboznyi összegért átalakítja a szóban forgó MP3 anyagot úgy, hogy pontosan a régivel megegyező idők teljenek el a gombnyomás és a szöveg indulása előtt. Az üdvözlő és egyéb szöveget pedig átrakjuk az ajtók zárása utánra. Azt már menet közben is lehet hallgatni a nagyérdeműnek.
[válaszok erre: #725]
 723. NB6667  |   Válasz erre2011-05-23 21:59:23 [24.] 
A kiadott 3-ból kettő is meghalt elvileg, idézet egy másik fórumból:

A szerelők szombat-vasárnap dolgoztak, hogy üzemképesek legyenek a kocsik ma reggelre. Az 5 vonatból 3 el is készült, ebből 2 rögtön meg is hibásodott. (Ezzel nem a K-Ny-is karbantartókat szeretném lejáratni, hiszen minden elismerésem az övék elsősorban a K-Ny-i metrókocsik általános jobb állapotáért, hanem ez egy élő példa arra, amit nemrég jósoltunk. Ezek az Ev3-mak tényleg javíthatatlanok.)
[előzmény: (722) dulifuli, 2011-05-23 21:26:22]
 722. dulifuli  |   Válasz erre2011-05-23 21:26:22 [25.] 
http://bkvfigyelo.postr.hu/metrokivonas-lesz-kaosz-vagy-nem-lesz#writeComment

Erről a helyről beollóznék pár mondatot. (Egy kommentből.)
Íme:


"Az egyik fantasztikus 3-as vonalról áthozott szerelvény a kocsiszíni kiállást követően egészen az Örstől a Blaháig bírta hiba nélkül."
...
"Azt azért megjegyezném, hogy a hétvégén az összes műszakost behívták dolgozni, hogy használható állapotba hozzák azt az 5 szerelvényt. Volt, amelyiken több, mint 60 hibát kellett javítani és még így is ajtóhibás lett az egyik."


Nincs is ehhez mit hozzátenni.
[válaszok erre: #723]
 Gány & Buher (üzenet: 717, M3)  
    / 29 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.010128021240234 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség Partner oldalak
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail