Szerintem HG-W Veronica Guerin-je jó attól függetlenül hogy egy!!! számot egy kis gyerek énekel. Még kettőt énekel Sinead O'Connor ami tökéletes mind a film alatt mind különálló számként. Az album 9-es osztályzatot kapott én ezzel is tökéletesen egyetértek mivel elsősorban a film alatt keltett hatás számít. A film alatt pedig nagyrészt HG-W által szerkesztett zenék szerepelnek . Mindazonáltal azzal nem is lehet vitatkozni hogy a legszebb dallamok a végén csendülnek fel.
A Narnia-ról csak ugyanezt tudom el mondani, nagyon örültem neki mikor le tölthettem:)
Gyanítom hogy ez sem hivatalos kiadás.
Megosztanék veletek öt friss élményt illetve négyet.
1. Michael Kamen - Lethal Weapon. A 4 résznek gyakorlatilag ugyanaz a zenéje.
A filmből is nagyon jól lehet rá emlékezni. Különösen a Hollywood Chase tetszik a legjobban, na meg persze az általam csak Women's Theme-nek elnevezett tétel, mikor Mel Gibson nőkre emlékszik, stb. Illetve az előző mindig az autós üldözés témája.
2 H-G Williams - Veronica Guerin-je. Tetszik, de ahogy olvastam a kritikában, egy kisgyerek ír népdala szolgáltatja a legszebb zenék alapját. Így azért ne dicsérjük Harry-t. Plusz a Never Show Your Fear eleje kiköpött Road to Perdition.
3. Narnia complete recordings annál ütősebb, hiányzott az eredeti kiadásból egy csomó minden.
4. Jw.Fan által ajánlott Paul Hertzog művek. Gyerekkorom két verekedős Van Damme filmje. A Bloodsport jobb, de a legszebb track a Training a Kickboxer-ből.
5. David Michael Frank - Hard To Kill. Ez is a nosztalgikus oldalam elégítette ki. A főtémát mindenki felismeri, aki csak egyszer is hallotta azt.
Igen, Goldenthal Funeral/Coda-ja zseniális. De főleg a film közben nagyon hatásos szerintem.
Nekem most új élmény egy régi albumról:
Mark Isham (megszereztem vagy fél tucat albumot Tőled, eddig csak 2-3 db volt) Point Break-je amiről beszélek. Abból is csúcs szerintem a Surfin's A Source és a 90 Secunds. Az album ennyire nem jó mint ez a két track szerintem, de már csak ezek miatt érdemes beszerezni.
Másik zseniális album MI-tól: Life As A House. Nemcsak a film jó, hanem a zenéje még hangulatosabb és még szebb. Szerintem a nyugodt filmzenék kedvelőinek kötelező vétel.
Ami jó a filmzenékben (összehasonlítva napjaink sok középszerű filmjével), hogy sokkal több a zseniális, valóban tartalmas filmzene, mint film; (tisztelet a kivételnek.)
OFF: Bámulatos mennyire megugrott az elmúlt fél évben a fórum forgalma. Ha kihagyok pár napot, már időm sincs átolvasni minden érdekesnek látszó hozzászólást.
Talán azért nem tartozik a kedvenceim közé, mert musicales témákhoz ír általában zenét, ami nem kifejezetten a kedvencem. A drámai Elfman sokkal szimpatikusabb.
Hát a következő Burton filmben, a Sweeney Toddban nem sok lehetőség jut Elfmannek, legfeljebb annyi, mint a Chicagoban volt. Na de utána jön a "Ripley's Believe It or Not!", ami filmként és zeneként is zseniális lehet.
Szegény Elfman...
Én már várom, mikor rukkol elő Tim Burton egy új filmmel, és lehetőséget ad a ma élő egyik legsokoldalubb és tehetségesebb komponistájának!
És akkor múlthavi összegzésem...ezeket hallgattam a legtöbbet:
Mission impossible 2 - Zimmer
Pirates 3 - Zimmer
Revenge of the sith - Williams
Born on the 4th of july - Williams
The shawshank redemption - Newman
Merlin - Jones
Gridiron gang - Rabin
sztem évek kérdése és a tom & jerryből is lesz egy egész estés mozi...ezeknek semmi sem szent. és majd danny elfman csinál hozzá egy nagyon dark gótikus zenét.
kedvenc darabjainkról általában olyan kritika születik, amin csak pislog a legtöbb ember :)) aktuális kedvencem marianellitől a 'the return' és michael convertinótól a 'straight into darkness'.
Idekint rengetegen fikázták azt a sorozatot. Nem tetszett sok embernek, főleg a főszereplőt kritizálták sokan. Én egyet sem láttam szóval fogalmam sincs milyen lehet.
Megnéztem egy epizódot a "Robin Hood" sorozatból, amit nemrég indított útjára az RTL Klub. A széria átlagosnak tekinthető, a zenéje viszont nem olyan rossz. Persze ez csak egy rész utáni vélemény...