Hát ennél furcsább és szokatlanabb hangzású zenét ma már biztos nem fogok hallani, sőt talán még a héten sem. :)
10/7 [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2014-06-18 16:38:50]
Hogy én mennyire imádom az ilyen popszimfonikus cuccokat, amikor magában ilyen szinten megáll egy instrumentális zene. Gátlástalanul dallamos, és nagyon jó hallgatni. Taro Iwashiro műve egyébként.
Én nem azt mondtam, hogy az sajnálatos, hogy koncertdarabot ír, hanem azt, hogy filmzenét egy darabig nem. :) Egyébként már a HTTYD 2 zenéjén is érezni, hogy elmerült az oratóriumok világában. Ennyire profi és emlékezetes kórusmegoldásokra a közelmúltból nem is emlékszem.
ebben semmi sajnálatos nincs. az ő kvalitásaival egy koncertmű könnyedén lehet a XXI. század egyik legkiválóbb zenéje, és a magam részéről izgatottan várom, milyen az, amikor nem program-kompozíciókkal kell dolgoznia, hanem teljes egészében a zene áll a központban.
Ezt sajnálattal hallom.:(( Ahogy elnézem a legkorábbi bejegyzése is a jövőre érkező Kung Fu Panda 3, majd azután a HTTYD 3 2016-ban. Én pár év hiátust hajlandó vagyok elnézni az egyik kedvencemnek, ha utána minőségi munkákkal tér vissza és nem vonja ki magát végérvényesen a filmzenék világából.
Hát sajnos Powell nemcsak az animációs filmeket fogja mellőzni, hanem úgy általában a filmvilágot, mivel tovább folytatja koncertműveinek írását. Tavasszal nyilatkozta, hogy egy jó darabig semmilyen filmzenét nem várhatunk tőle, ami egy 10 pontos HTTYD 2 után azért eléggé sajnálatos.
Oké, a sárkánykaland második felvonásának megvan a 10/10-e, a film pedig 9/10. Az ilyen munkáiért nem tudok haragudni Powell-re, amiért annyira elmerült az animációs filmzenékben, de persze továbbra sem bánnám, ha többet nélkülözné őket a közeljövőben.
Sanszos, hogy Powell HTTYD 2-je beéri az első rész 10/10-es színvonalát nálam, habár egy picit talán elmarad tőle, de végleges verdiktet majd úgyis csak a film után tudok mondani.
Az All is Lost-t szintén végig hallgatva a kiértékelést még el nem olvasva, de figyelmen kívül sem hagyva azt: én a végén hiányoltam egy erősebb fajta vonóst.
Nagy meglepetés nem lehet azért a Maleficent. Lana Del Ray kisasszonyra visszatérve: ő is kaphatott már volna nagyobb szerepet, az ő hangját is lehetne már lassítani ill. gyorsabb. tempóba állítani, ahogy Hans Zimmer is tette... Végighallgatva újjgyakorlat szerintem.
rachel portman belle-je semmi újat nem hoz a szerzőnőtől. a már megszokott érzelemdús, dallamos és egy kicsit repetitív hangzásvilágot, ami viszont nagyon kellemes hallgatnivaló. észre se vettem hogy véget ért, már raktam is be újból:)
A Maleficent számomra az abszolút kellemes meglepetés kategória, még úgyis, hogy nem váltja meg a világot (7/10). James Newton Howard zenéje pedig ugrott egyet felfele, mert sokat ad a látottakhoz, igaz, valamicskét azért elmarad minőségben a Snowwhite-tól, de örülök neki, hogy idén ilyen jó minőségben, és nem csekély számban képviseltetik magukat a klasszikus hangszerelésű darabok, mint a Godzilla, most ez, és hamarosan Powell sárkányai. 8/10