Csak úgy eszembejutott.
Az Oscarok nagy vesztesei szerintem:
Forrest Gump 1995
Rettenthetetlen 1996 (egyszerűen, csalás)
Amerikai szépség 2000 (győzteshez képest mindenképpen)
Gladiátor 2001 (nem érdekel, hányan csinálták)
Kárhozat útja 2002 ( Frida :)) )
Passió 2003 (bár itt azért sok ütős volt)
Megtettem. Kár, hogy relatíve későn válaszoltál, mert akkor a filmet néztem volna meg először, így egy kicsit tényleg "zavaros". Egyébként se vagyok soundtrack párti. A Mantovani dal nagyon szép.
hajjaj, pont annyira szélsőségesen van kiválogatva az albumon a számos egyéb nóta is, ahogy a filmben felbukkan. a legváratlanabb pillanatokban. szerintem hihetetlenül jó hangulata van a filmnek is, a zenének is. mindenképpen ajánlom, de az lenne szerencsés, ha előbb a filmet néznéd meg.
Sajnos, én se nem láttam, se nem hallottam a szóban forgó alkotást. Az említett okokon kívül talán azzal is gondja lehet Zsoltnak, hogy "különféle eladók". Ebből több hiba is adódhat. A track-ek hangulata, hangszerelése nem illeszkedhet egymáshoz. Több világot idézhet fel, ami nagyon szélsőségessé teheti a hallgatót érzelmeiben, és könnyen ki is zökkentheti.
De most már meg kell hallgatnom.
ez azért is érdekes, mert ő úgy adta az albumra az értékelést, hogy nem látta a hozzá kapcsolódó filmet. a kortárs klasszikusokhoz fűződő viszonyát ismerve még érthető a gyengébb pontszám, összességében vizsgálva viszont szerintem csak azért adott rá négyet, mert nem badalamenti a zene főnöke .)) neki is elmondtam, hogy nem értek egyet a véleményével, ami igen ritka kettőnk között, de mivel van az oldalon olyan 'tears of the sun', amire két pont érkezett, meg olyan 'the village', amire csak öt, ezért nem is érdemes ezzel foglalkozni. az meg pláne igaz, hogy lynch egyébként is igen szélsőségesen megítélt filmrendező, emiatt minden, ami a művészetéhez kapcsolható, jogosan szülhet ugyanolyan változó érzéseket. nekem bejött, zsoltinak nem. lehet, hogy másképp gondolná, ha látta volna a produkciót, és tisztában lenne a soundtrackre felkerült szerzemények szerepével.
egyébként én nagyon ajánlom megtekintésre, nem csípem laura dernt, de meglepett, milyen kiválóan tébolyodik meg, és az egész film egy nagyon nyomasztó álomhoz hasonlítható, ami könnyen a képernyőhöz láncol, ha hagyom magam.
Imho Trevor Rabin Flyboyssza egy zenei atrocitás. Abszolút fantáziátlan, szembemegy a filmmel és külön életet él tőle. Nem is beszélve arról, hogy a pátoszos főtéma itt is gyanúsan ismerős valahonnan. Ez végig elvonta a figyelmem az éppen csak közepes filmről is. Egy jó zene van benne számomra a "Training Montage". A lényeg, hogy Rabin nagyon erősen behatárolt képességű komponista, és pont alkalmatlan ilyen témájú filmzenék írására. Ha még élne szegény Jerry...
Amit láttál Batman előzetes pedig nagy valószínűséggel fake. Még csak egy teaser (http://www.youtube.com/watch?v=UWw0ov-cAUg) van, annak a végén pedig nincs stáblista. Ennek ellenére már egy korábbi interjúból biztos, hogy a két úr jegyzi majd a film zenéjét.
Flyboys
Prison Brake, 2.évad
The Departed
American Outlaws
Batman: Begins
Fogadjunk, hogy az eredmény ugyanaz lesz, ha megkérdezem, hogy miért hanyagolják Trevor Rabin? Túl nagy konkurencia lenne, avagy ő lenne akkor a legsikeresebb komponista hálivúdban?
Volt alkalmam megtekinteni egy elő-előzetest a Batman újabb részéről.
Amelett, hogy Hans Zimmeren nőttem fel, és közel állnak hozzám a régi nagy slágerei... Most csak én láttam rosszúl vagy tényleg fordúlt a kocka. Music By James Newton-Howard & Hans Zimmer. Így állt az előzetesben.
Hát én még egy Lynch filmet sem láttam. A zenéiket meg egyáltalán nem is vettem eddig számításba hallgatás terén. Azért érdekes hogy Zsolti nem kicsit húzta le a soundtrack-et amíg Attila az egekig magasztalja:)
Tényleg mély film, és igazad van, tényleg hangulat kell hozzá.
Sajnos az imdb és egyéb helyek alapján az amerikai közönségnek a film nem tetszett ilyen-olyan okokból, bár ha az amerikai közönség lenne mérvadó, bolygónk már agyhalott lenne.
Ami nekem különösen tetszett, a filmből a női nem felé irányuló tisztelet és szeretet, illetve, hogy minden korosztályból képviseltették magukat az igazán tehetségesek. Claire Daines kifejezetten meglepetés. Nem tudom mi igaz abból, hogy Keira Knightley játszotta volna eredetileg a szerepet, de nehéz elképzelni, mert imho rombadöntötte volna a filmet. Koltai jobb szereposztó ennél. Aztán ott van a két 40-es szépség Collette és Richardson (utóbbi Redgrave lánya az életben is), akik kiválóak, de a képmutató álomgyár már leszuperálta őket életkorúknál fogva. Az "öregek" is kiválóak, különösen Redgrave. Streep öregítve saját lánya idősebb állapotát játszva a filmben nagyszerű. Buddy karakterében pedig szerintem sok srác magára ismerhet. Kaczmarek zenéje nem hívalkodó, megfelel pont egy ilyen filmhez. Egyszer talán utána kéne járni mi alapján választotta Koltai. Lényeg a lényeg: szép, őszinte film és sztem mentes a sallangoktól.
Most néztem meg Koltai Lajos filmjét az Evening-et. Nem igazán tudom miket írtak róla a kritikusok de szerintem egy gyönyörű film. Egy film a szerelemről, a szeretetről, a boldogságról és a boldogtalanságról. Igazából a film maga sok női karakter miatt igazából talán nőknek többet mond mint nekünk pasiknak, de sikerült elérnie Koltainak azt ami pl engem az Óráknál idegesített hogy voltak pillanatok amikor nem esett le kinek mi is a baja igazából. Azt el kell ismernem hogy a film maga nem emészthető olyan könnyen főleg ha valaki nincs ráhangolva.
Amit igazából mondani tudok hogy aki szereti az igazi mélyre hatoló lélektani drámákat az mindenképpen nézze meg ezt a filmet. A főszereplőkre egyáltalán nem lehet panasz tulajdonképpen egy igazi sztárparádénak lehetünk tanúi nem mindennapi körítéssel. Ami a magyar vonatkozásait illeti a filmnek, az operatőr nem más mint Pados Gyula akinek köszönhetően nagyon szép tájakkal találkozunk még a betegágyon tengődő Vanessa Redgrave szobájában is szépen beszűrődő fényekkel találkozunk.
Nekem a legjobban talán a záró képsorok nyerték el a tetszésemet, nem hiába azért ha Hollywood-ba elkerültek akkor tudnak ők ketten valamit. Bár Koltai Sorstalanságát csak pillanataiban tartottam nézhetőnek ezzel a filmmel bizonyított nálam. Zenei szempontból ami jelentőségteljes hogy Jan A.P, Kaczmarek írt a képsorokhoz (szerintem) szívbemarkoló muzsikát. Voltak pillanatok amikor maga a zene is elég megható volt hátmég ha az ember képsorokat is kap hozzá
Nekem egyszer egy slimtokostól kettétört lemez volt a csomagban úgy, hogy a borítékon csak hajtásnyom volt. Nem tudom, ki volt az, de érdekes meló lehetett, hiszen nem könnyű eltörni egy korongot. Persze aztán mejött újra. :))
Végre megérkezett hozzám Isham Bobby-ja. Kicsit meglepetten vettem észre hogy a CD tok el van repedve és a hátsó része a toknak meg be van nyomódva és el is van törve. Amikor kiszedtem a korongot akkor vettem észre hogy a benyomódás a hátuljáról majdnem megsértette a CD felületét is. Egyszóval mákom volt hogy maga a diszk egy kicsit sem karcos és eltörve sincsen. Azért kicsit gáz hogy ennyire nem figyelnek oda rá. Az még nem is lenne annyira gáz hogy a csomagolás után megsérül mert arról nem tehet a buysoundtracks.com de csomag sértetlen volt és a tok mégis problémás volt a fent említett módon. Nálatok történt már hasonló?
Vazze, te is nyomod a pókert? Én függő vagyok, és nemcsak a játéktól, hanem az általad említett úriember egyszerű játékának géniuszától is. Éljen a téli befordulás!
Ma hogy először havazott nálunk úgy gondoltam hogy eljött az ideje hogy betegyek hosszú idő után egy Thomas Newman albumot. Lámpa lekapcsol, online póker beindul, kint jéghideg van, az ablakon át látom a hóesést, idebent kellemes meleg és forog a Road to Perdition. Nagyon jó érzés. Ez az ember egy zseni.