Igen körülbelül nálam is ennyi bár lehet hogy még néhány hallgatás után változik. Elsőre azt mondom hogy pár helyen vett át az előző szériából McReary de annyira nem zavaró. Ami viszont igen az az utolsó szám ami szerintem felesleges és borzalmas is.
Az Adrmial And Commander szám kisebb változtatásokkal olyan mint a Reunite The Fleet az előzőből. Meg a Roslin And Adama szám is fel lett használva. Nekem ami tetszett különösen azok a következő track-ek.
Storming New Caprica (From 'Exodus, Parts 2') A csatajelenetek alá tökéletes ahogy a dobok dübörögnek bár ezzel egy kicsit ismétli is magát a szerző de ettől még jó
Wayward Soldier (From 'Hero')
Violence And Variations (From 'Unfinished Business') - A box meccsek alatti visszaemlékezések alá használt zene, én a legjobb epizódként tartom számon ebből a szériából.
Kat's Sacrifice (From 'The Passage') Ez a track mindenkinek tetszeni fog érzésem szerint a hősiesség és az önfeláldozás szinte árad a szám hangulatából.
Mandala In The Clouds (From 'Maelstrom')
Ha jól emlékszem ez a szám a hegedű és vagy gitárjátékával hívta fel magára a figyelmemet.
Egyenlőre ennyi szerintem jobb lesz ez ahogy többször halljuk. Kritikát mikor írsz róla?
Erről többször is beszéltünk már Zsoltival és Csabival. A mai filmzenei kínálatból nagyon hiányzik Goldsmith tehetsége. Ő azon komponisták egyike, kinek hiánya pótolhatatlan. Bár fia, Joel is filmzeneszerző, nem kerül nagyobb produkciók közelébe.
Úgy értettem, hogy a Vanity Fair válaszhatta volna bármelyik soundtracket.. Mert onnantól, hogy érdekes és a filmhez jól passzoló dalok, már csak azon múlik, hogy ki mennyire szereti az adott fajta zenét. Belemagyarázásnak tűnnek az ott írtak.
Neeem dehogyis, csak megemlítettem hogy felcsendült alatta egy kedvenc zeném, de csak pár másodpercig szóval és az se biztos hogy mindenki felismeri, főleg akinek nem tetszett a score. Pár hsz-el ezelőtt tettünk róla említést az éves díjak alapján, ennyi. Azzal természetesen nem lehet vitatkozni hogy bármi mást is alájátszhattak volna.
De most hogy mondod...szerintetek azért kell-e valami díjat fizetni hogy trailer alá játszanak egy már kiadott zenét (most filmzenére gondolok). Ez a múltkor futott át az agyamon amikor megpillantottam a Heroes-nak egy idényt reklámozó trailerét valamelyik itteni kereskedelmi tv-n. Az alatt éppen a Molossus-t véltem felismerni:)
Én egy angol nyelvű filmes portálon akadtam rá erre a hírre. Az igazság az, hogy ez a sg.hu-s hír jól jellemzi, hogy mennyire nincsenek képben az emberek a filmzenei fogalmakkal. Eredetileg a legjobb soundtrackeket választotta ki a Vanity Fair, tehát a betétdalos vállogatásokat. Kishazánkban a két fogalom a laikusoknál ugyanazt jelenti soundtrack=filmzene. ez meg így ebben a formában nem teljesen igaz. Egyébként meg most látom, hogy ezt a hírt az MTI adta ki, hát gratulákok.
Prince Purple Rain (Bíbor eső) című filmjének zenéjét választotta a Vanity Fair című, amerikai show-biznisz magazin minden idők legjobb filmzenéjének.
Ezt a cikket az sg.hu-n találtam meg, azt hiszem enyhén szólva nevetséges a fenti állítás még annak fényében is biztosan mondhatom hogy nem hallottam ezt a filmzenét
Én éppen most kaptam le netről, kíváncsi leszek rá. Jelen pillanatban talán Zsolt-ot és engem lehet ebben a témában rajongónak nevezni vagy akár szakértőnek is kinek mi tetszik
Na hát elég jó kis zene lett ez a Battlestar Galactica 3. Bár nem vagyok a sorozat szakértője (se a filmnek, se a zenéjének), így nem tudom, hogy mennyire hasonlít a 2. évadhoz ez a score, de néhány tételelnél felkaptam a fejem. Mondjuk a 3. számban a Braveheart-ba oltott Gyűrűk Ura azért muris egy kicsit. Semmi extra, de jó hallgatni.
Igen, talán szerencsétlen a megfogalmazás, de annyiban igaz, hogy itt már páran ismertették, hogy a Williams-Goldsmith stb féle régi öregek műveit annyira nem preferálja, vagyis nem ezek a zenék a kedvencei, vagy ami bejön neki. Azt akartam mondani, hogy azoknak akiknek nem ez az irányvonal a kedvencük, azoknak is megéri olykor olykor az öregek műveit hallgatni. Az előbb említett First Kiss a Gunivere's Camlot-ban gyönyörűen és lendületesen, nagyzenekarra van szerkeztve váratlan abbahagyással, egyszerűen tökéletes. Érzelmesebb változata szintén nagyzenekarra az End Creditsben pl.