Nem az engem érintő résszel volt a gond, az nem zavar. :) Csak legalább filmzenefórumban ne menjünk el rossz irányba, tiszteletben tartom a véleményed, de nem ide tartozik az ominózus rész, azért esett ki, ahogy politizálásos hozzászólás is kiesne, függetlenül személyes véleményemtől. :)
Na a többire hétfőn, mert most mennem kell.
A Clooneynéra vonatkozó hmm... furcsa megjegyzést kiszedtem (nem személyes érintettség okán), lécci ne írd be újra, marhára nem filmzenefórumba való az ilyesmi, arra vannak polfórumok máshol, a többire meg hétfőn reagálok. [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-10-20 12:26:48]
Szerintem Bíró Zsolti nagyon csúnya dolgokat írt az Aviátor kapcsán.
Az emberek egy része nem csípi DiCaprio búráját. Ez egy dolog.
De ez ettől még ne befolyásolja már az én véleményemet.
Az a másik, hogy ki a francot érdekel hogy már lassan milliárdos, de a vásznon piszok jól csinálja azt, amit csinál.
George Clooney arcát még jobban lehetne utálni, mert már a puszta megjelenésével keres annyit, amiből lehet egy kisebb Magyarországot venni.
A film pedig azért jó, mert hihető egyszerűséggel folynak benne a párbeszédek (szakszavakkal), ami egy ilyen filmnél elvárható.
Na de most én is csúnyákat írtam.
Üdv. [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-10-20 11:02:36]
Halááááááál, halááááááááááááál!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - remélem a többiek is értik!!!! Kevés ilyen lelkesítő jelenet van! Ez már legenda, ez az egész film!
Talán kevésbé értékelik azt, ha valaki a 30 éve megalkotott stílusában írja a filmzenéit még manapság is. A Ray zenéje külön és a film alatt is kellemes hallgatnivaló, jól megalkotott zene. Jól idomul a filmben felcsendülő betétdalok stílusához, nem hivalkodó, kellően visszafogott, de emellett eredeti is. Egyébként diszkvalifikálták az oscar jelölés kapcsán, merthogy nem lehet megkülönböztetni a score-t és a betétdalokat. Majd rá egy és két évre jött Santaollala kettő olyan zenéje, amiben aztán tényleg nehéz megkülönböztetni a score-t és a dalokat.
(Egyébként az SW3 zenéje szerintem is jobb, mint a Ray, csak ha lenne lehetőségem nekem is egy díjról dönteni, akkor én is a Ray zenéjének adnám.)
Nekem az Ébredések a kedvenc Randy Newman-em. Bár ebben benne van a film iránti tiszteletem is. Itt aztán tökéletesen érvényesül, a kevesebb több elv. A Dexter' Tune csodálatos szám. 1:07-től.
De Niro fantasztikus.
http://www.youtube.com/watch?v=5AzXELzqdyM
[előzmény: (3293) Kulics László, 2007-10-18 22:53:18]
Nem hallottam a Rayt ezért igazságtalan a megnyilvánulásom, viszont nem tudom elképzelni, hogy a szerző munkásságáért adták a díjjat, inkább ezzel is Ray Charlesnak szerettek volna tisztelegni vagy nem is tudom. Alapból úgy ítéltem meg, hogy jobb lehet mint a Star Wars 3, ami kizárt, de egyszer majd meghallgatom.
Ettől még jól éreztem magam. Bár tény, hogy én is csalódtam emiatt kissé - pláne, hogy különgépre volt szükség ahhoz, hogy a dedikálásra szánt cuccaim spanyolba kerüljenek -, de aztán túltettem magam rajta.
Dedikálás terén a legjobb fej eddig Young volt. Nem csak szignózott, hanem egy kis személyes szövegecskét is írt.
Zimmer nem volt túl fancentrikus, ez tény, de ettől még nem török felette pálcát, hiszen embere válogatja.
Egyébként hallottad már a Ray-t, vagy csak alapból nem lehet jobb zene, mint a Star Wars. :) Szerintem Armstrong egyik legjobb munkája, a Babellel egy napon sem lehet említeni. Szerintem jogos a Grammy.
Az Avalon meg Randy Newman egyik legjobbja, nem túl ismert de kitűnő zene, nálam 10-es.
Hát hallottam, ige. a beszámolótokban is benne van. Azt még megérteném, hogyha egy kicsit erőteljesebb személyi asszisztenssel mászkálna, na de testőrrel?