Nem tudom Gábor, te, hogy jutottál hozzá de nekem csak a promo, a játék és betétdalos albumok "jönnek" be nem tudok ennél fondorlatosabban fogalmazni, hogy az üzenet megmaradjon. Te, milyen néven "szerezted be" Remélem még elolvasod a törlés előtt
a Coronationben van azért egy erőteljes Megye-fíííííling is. De alapjában véve annyira összetett és szép mű hogy én nem tudtam leragadni ott h hű ez ebből meg abból ismerős volt.
most teszteltem le apám "médiaszobáját". beraktam a transformerst, kicsit másképp szólt mint még tegnap a szpíkerből.:) szal még mindig itt vok és nem tudom abbahgyani a The All Spark maximális hangerőn történő tomboltatását. azt hiszem amikor majd mindenki megírja a kis év végi összegzését én a legjobb trackhez ezt fogom odabiggyeszteni. ELMEBAJOS KÓRUSZENE!!!
Akkor utána kezd el hallgatni az Atonement-et is Marianellitől, ez is ugyanolyan magas szintű zene. Már letölthető. Ugyanis csak a "csodálatos és közkedvelt" iTunes-on jelent meg.
Illetve a soundtrack.net tegnapi kritikája is érdekes, ebben szinte ízekre szedi a Stardust-ot. Felsorolja az író, hogy miket hallott ki a zenéből, megjegyzem ezek egy jó részét én is felfedeztem, de a legkézenfekvőbb, egyértelmű lopás felett átsiklik az író. (ez ugyebár a Coronation - Drakula/Vampire Hunters) Bár erre, ha Bíró Zsolti nem hívja fel a figyelmet én se jövök rá. :)
Hát ja, ott érdekes felfogás uralkodik. :)
De a soundtrack.net is kezd lesűllyedni arra a szintre. A tavalyi ominózus 9 pontos Babel kritika, vagy a mostani fiaskó, amikor lepontozták (4 pont) Debbie Wiseman idei szinte tökéletes akciózenéjét (Flood). Ezt egyébként ajánlom mindenkinek a figyelmébe, mert elég jól összerakott akciózene, pláne nőtől ilyet nem szoktunk hallani. Nameg tv-filmekhez se szokás ilyen jót írni, bár elsőre esetlennek tűnnek a zene elektronikus effektjei, de összességében nálam ez egy 8 pontos zene.
Úgy általában a művészfilmekről esik kevés szó, illetve az igényesebb, nem széles közönségnek szánt filmekről. Valamint ezek zenéi sincsennek nagyon a köztudatban, pedig sokszor inkább ezek között vannak "az év legjobbjai", bár kevesen figyelnek fel rájuk és szerzőikre. Ilyen pl. Marianellitől a The Warrior, ami nagyon korrekt, jó zene, de a szerző felfuttatása előtt sokan nem ismerték ezt a zenét. Általában ezeknél a szerzői filmeknél van leginkább lehetősége egy szerzőnek, hogy új utakat keressen a zenéjében, vagy megcsináljon olyanokat, amit egy nagy film esetén a botfülű producerek lehurrognának. Persze az is előfurdul, hogy egy ilyen kisebb zeneszerző, amikor nagy lehetőséget kap, mert felfigyelnek rá és az elején még olcsón is dolgozik, nem képes korábbi magas szintű műveihez hasonlót csinálni. Erre szintén jó példa Marianelli, akitől a Grimm már súrolja a hallgathatatlan kategóriát, a V, mint vérbosszú elég lapos, bár nem rossz, a mostani The Brave One pedig már kifejezetten rossz. A kevésbé reflektorfényben lévő filmekhez meg szintén továbbra is jó zenét ír (Return, Pride and Prejudice, Atonement). Utóbbi egyébként, főleg a film miatt, a következő filmzenei oscar nagy várományosa.
Meg ha már veled beszélek Gonit5, egy Modigliani is sokat nyomna a jelenkori értékítéletemhez. :)
Sajna kevés szó esik erről a filmről úgy általában. Talán azért mert inkább művészfilm.
"Meg aki általában csak a régi ismert zenéket hallgatja, az kevésbé fogékony a jelen zenéire." - nagyon igazad van.
Hajlamos vagyok egyébként is sok mindenben a múltat magasztalni. Nem kellene nagyon visszamenni. Pld. Hasonló alkotástól, mint egy utolsó szamuráj vagy egy gyűrűkurától most fel tudnék vidulni. :)
Vagy csak nem hallgatod a mostaniakat eléggé. ;)
Ez az év egyáltalán nem gyengébb, mint a többi. Ahhoz, hogy nagyon emlékezetes filmzenék szülessenek kellenek a jó filmek is. Az idei kiemelt, fő filmek zenéi mind jók voltak, amik meg nem voltak jók, azok is annyira körül vannak rajongva, hogy elhiszük azok is jók.
Meg aki általában csak a régi ismert zenéket hallgatja, az kevésbé fogékony a jelen zenéire. (most konkrétan nem rád gondolok ).
A transformers zenéje nagyon élvezhető. Nem túl bonylult, de ehez a filmhez szerintem pont az ilyen könnyű akciózene illik. Nekem a sziget zenéje is tetszett