Az új Halloween filmnek utánanéztem, valszeg igazad lesz Laci, és ez egy gyenge remake lesz, ettől függetlenül én megnézem, tiszteletből és kiváncsiságból.
Ez is egy olyan zene volt, ami felkeltette bennem ezen műfaj brutális jelentőségét a filmekben.
Tökéletes, és nemcsak a főtéma.
Aki nem látta a filmet, az is sejti, valami borzasztó történik.
Emlékeztetőül:
http://www.youtube.com/watch?v=YB67h6f89hs&mode=related&search=
Webbert, Sondheimot, Menkent, kicsit Elfmant, Gershwint, Presgurvic, Bernstein és dalok tekintetlben a Sherman testvérek, őket tudom kapásból ajánlani Eggsberg és Klón koln és a méj bi disz tájm helyett Tetszett a chicago és tetszett a Kabaré is de ha gerincen vágnak egy vascsővel, hogy mondjak 10 musicalt biztos nem ezek jutnak eszembe, funny girl, lejárt lemez
Letöltésért én sem fizetnék ebben egyetértünk. Mostanság már az is szokás kezd lenni, hogy kiadják a zenét CD-n, majd 3-4 számot csak iTunes-on tesznek elérhetővé, ez viszont már tényleg pofátlanság.
Én pedig "szegényegyetemista" vagyok akinek minden pénze az alkoholra és csajokra megy el, mindezek mellett fantasztikus sávszélességű internettel rendelkezem amelyet használok is ám!:D
Akit esetleg érdekel az kérdezze meg nálam a kliens nevét : [email protected] természetesen fórumszabályzatot tiszteletben tartjuk.;)
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-10-04 22:08:41]
Persze, azért megkérdeztem a terjesztőt, hogy ha mán itthonról nem lehet még iTunes-ozni, és én venni szeretnék egy CD-t, akkor mit tegyek?
A válasz röviden: nem sokat.
Bővebben: "At this time we are only licensed by Sony Computer Entertainment America, who owns the copyright to sell the Lair sountrack as a digital download on
iTunes in America, we have no CD, format available, sorry I can't be of any further help to you."
[előzmény: (2918) Kulics László, 2007-10-04 18:47:04]
Mondjuk az egy dolog, hogy szerinted ezek nem musicalek, személyes véleményed ellenére még azok, sőt a műfaj alapjai.
Ez kb. olyan, mintha én azt mondanám, hogy mivel Uwe Boll filmjeit nem szeretem, ezért nem is filmeket készít. Attól, hogy nem tetszik egy film még nem jelenti, hogy ne lenne az film.
A számítógép bekapcsolva hagyása és az otthonlevés között nem látok szoros összefüggést. A hűtőm is be van kapcsolva mégse nézem egész nap, hogy hogyan hűl benne a tej. :)
Mellesleg nem cucc mennyisége, hanem a minősége a fontos, valamint a változatosság. Emiatt nem mondok olyat, hogy mivel nem ismerem biztosan nem is jó...
A "Looney Tunes Back In Action"-t éppen tegnap hallgattam. :))))). Mint film tényleg nem méltó Goldsmith-hez, ám ő olyan színes, életvidám és remek muzsikát komponált hozzá, hogy már emiatt megérte elvállalnia.
Csupa siker story, hallgasd csak őket. Én megmaradok a musicaleknél, és nem illetek minden zenés darabot ezzel a jelzővel, csak azért mert a Broadwayon születtek és lettek ismertek.
Igen Csaba, hasonlókra gondoltam:
Dolores Claiborne vagy az
Ösztön és a Good Will, szeretett filmjeim is.
A Batman főtémát pedig nincs olyan hét, hogy ne hallgassam meg.
ha már elfman került szóba. dolores claiborne. legjobb filmzenéje. batman. legjobb főtémája. (ezen kívül még pár track, a többi számomra hallgathatatlan. )
nightmare before christmas. kiváló musical. kb. ennyi amit kedvelek a kis vöröstől.
Akkor nem vagy otthon a musical zenékben, mert a Chicago zenéjét és szövegét speciel az a szerzőpáros (Kander-Ebb) írta, aki a Kabarét, a New York, New York-ot vagy a Funny Lady-t. Ezek meg eléggé alapművek, ráadásul csak azokat soroltam amikből film is készült. Sondheimnél lényegesen nagyobb hatású szerzőpárosról van szó.