Sziasztok!
FANTASZTIKUS!!!!!!!!!Gondoltam elsőre,mikor is vasárnap nem az armageddont néztem,hanem az Igazából szerelmet.Nem elsősorban a filmre gondolok(bár az is kiemelkedő azok közül a filmek közül melyeket A tökéletes trükk óta láttam),hanem Craig Armstorng score-jára.A film alatt hibátlan,passzol minden jelenethez,főleg a vége fele,amikor mindenki rohan-kezd felpörögni az "esemény".Így magában hallgatva pedig GYÖNYÖRŰ!!!!!(Kiemelve a PM's Love Theme és a Joanna Drives Off c. számot).Gondolom a legtöbbeteknek ezzel a hozzászólással nem mondtam újjat,de aki nem ismerte volna eddig annak merem ajánlani
Gábor köszi a szép szavakat. Én se úgy gondoltam, hogy nagyon rossz volt a filmben, mert azért bírom is az arcot, csak lehetett volna jobb is. Szerintem. Szó mi szó én jobban bírom az érzelmesebb, olyan régi-Trevor Rabin lágy gyönyörűségeket, és persze a lendületesebb akció zenéket, mint pl. a dübörgő semmit mondó akció zenéket, bár van köztük elgondolkodtató darab is. Na jó most megyek. 2 lyukas számtek órán is a ti oldalatokat válaszottam, annak ellenére hogy furcsán nézett a monitoromra az osztálytársam (akit nem ismerek), de mindíg tanulok tőletek valami újat.
Csabi, az hogy hülye vagy a matekhoz (hát még én:)) nem feltétlenül jelenti azt hogy alacsonyabb az iq-d bárkinél. Lásd szegény Einstein bácsit, ő meg is bukott matekból.:) Én egyetértek ezzel a nézettel hogy aki szereti a filmzenét vagy az operát az magasabb értelmi hányadossal rendelkezik mint az átlagember. Tulajdonképpen azért mert az emberben meg kell lennie egy bizonyos értelmi-érzelmi befogadóképességnek ami a legtöbb emberben nincs meg. Persze nem arról van szó hogy vki szereti Zimmertől a Sziklát és ő már akkor hűdeIQ.:)
Amúgy is ez az intelligencia hányados rengeteg dologból tevődik össze, nem éppen úgy mint ahogy azt az rtl-en a Vágó műsorában láthattuk.:) Nem is gondolnátok hány fajta ilyen teszt van, és hogy ebből melyik az ami pontosan meghatározhatja a valódi értéket. Én speciel tavaly tanultam ezekről a tesztekről...hát egyet, finoman szólva, nem elég kitölteni ha le akarjuk tesztelni a saját kis agyacskánkat.:)
A Tom Cruise sztem marhajó volt a Collateralban. Csabi, tod milyen nehéz neki egy ilyen "pont elég" szinészi alakításra visszafogni magát?:D A zene megvan, bár megvallom még nem hallgattam meg, a héten bevállalom, csak így is most annyi score van itt előttem amire csak úgy csorog a nyálam.:)
Gyerekek, miért nem ír már valaki egy pár keresetlent J. Newton-Howard-Collateral című darabjáról?! Elképesztően egyszerü, de ugyanakkor nagyon nagy mélységű gondolatokkal, mondanivalóval teltűzdelt darabról van szó.
Nem a gyilkoláson van a fő hangsúly, hanem az ezt követő, illetve megelőző párbeszédeken. Tom Cruise pedig hozza a "pont elég" színészi megmozdulásait.
A végén, amikor elsötétedik a metró Cruise és Fox egy metró kocsit elválasztó ajtó elött álva elkezdenek lövöldözni lesz ami lesz alapon, és akkor abban a pillanatban látjuk, hogy Vincent már nem képes új tárat behelyezni pisztolyába.
Szóval írjatok valamit erről a zenéről kombinálva környezettel, a Los Angeles-i éjszakával...
A múltkor valaki írta, hogy a Filmzene rajongók mind magas értelmi szinten állnak. Erről csak annyit, hogy ez nálam nem mutatkozik, amikor ki kell mennem matek-órán a táblához, túl azon, hogy jól forgatom a szavakat, mégsem úgy jönnek össze dolgok ahogy kéne.
Üdvözlet!
Ez jól hangzik, szerintem meg is hallgatom. Ilan's music, akárcsak a Hannibal. A Trailere is elég jó, de én kicsit megkönnyebbülve vettem észre De Nirot kalózként, mert én ilyen Hookos archetípusra gondoltam.
Ha már ennyit beszéltetek róla, ma meghallgattam a Stardustot...Jó alaposan padlót is fogtam tőle. De ki ez az ember? Kicsi RC-s beütés hallható sztem a zenéjében, táncsak nem Zimmer-tanítvány ő is?
A Shooting Starnál majdnem kiestem a székemből. A Coronation is gyönyörű. Nincs mese mostmár meg kell nézni a filmet...bár először röhögtem amikor megláttam De Nirot kalózként a bemutatóban:)
1, Hans Zimmer Pirate 3
2,John Debney-Evan Almighty
3,Animátidok közül egyet sem hallottam, ez van, ma már nem fognak meg az animációs filmek és így a zenéik se.
a többit se hallottam.
A hölgy komponisták közül Portman és Wiseman egyaránt megérdemlik.
The Film & TV Music Lifetime Achievement Award-re szerintem most James Newton Howard a érdemesebb, mert az utóbbi idők leginkább maxot nyújtó szerzője, de Zimmer is esélyes, mert a Pirate 3 akárkivel együtt hozta össze, szerintem az év legerősebb zenéje.
The Film & TV Music Lifetime Achievement Award kategóriában bár mind az öt szerző megérdemelné, ötük közül James Newton Howard-nak adnám a díjat, mert a teljesítményhez képest ő van legkevésbé honorálva, ezért szerintem megérdemelné. Azt hiszem ő a kedvenc zeneszerzőm
A Csillagpor (Stardust) elég jó kritikákat kapott, szóval ez is jó filmnek ígérkezik októberben. A zenéje pedig az év egyik legjobbja, bár a szerző nem a szívem csücske. :)
Sztem iszonyat gáz az ehavi filmes felhozatal is. Ebből én majd csak a Bourne-t nézem meg. A kaptárból az első két rész sem nyerte el a tetszésem, a Halloween meg valszeg egy túlpörgetett remake lesz, hogy megfeleljen a jelen kor elvárásainak, és az ifjú nemzedék ne unja magát halálra, pedig az eredeti remekkis film. :))))))
Animated: (nem tudok a teljesség hiánya miatt nyilatkozni)
Science Fiction:
Mansell-Fountain
Sokáig nem tudok nyilatkozni
Lifetime:
Hiába kapott Oscar életműdíjat Morricone, szerintem nem lehet jóvátenni, hogy rendes Oscart nem kapott, ezért én nem az ész érvek, hanem a szívem miatt Ennio-ra szavazom.