hmmmm....én totál azt hittem hogy olvastam már nálatok egy bourne1 kritikát. tévedtem.:) gyors elolvastam mégegyszer a 2-t is...azért úgy néz ki mindenkinek az jön be a legjobban. nekem is. a 3 zenéjét egyszer már finoman leszaroztam, de inkább megvárom a film utáni hatását. de a 2 az csúcs! to the roof...űberelhetetlen.
Nagyon jó a D-War! Minden évben előfordul egy ehhez hasonló mű, amikor egy olyan szerző csinál vmi fantasztikusat akitől abszolút nem várnánk. Tavaly sztem ez Klaus Badelt volt(The Promise), idén Jablonsky D-Warja. A Transformerst azért nem sorolnám ide mert, amit már ti is írtatok hogy tulképp semmi újat nem mutat fel, csak a jóöreg Zimmer-féle hangzások jönnek elő. Ettől függetlenül fantasztikus az is.
10/8
És végre sikerült meghallgassam a Flickát! Kegyetlenül jó, talán még egy fokkal a Dreamernél is jobban tetszik.
10/8
És ha már így belelendültem, megnéztem a Cutthroat Islandet mert vhogy ez még kimaradt nálam. Aranyos kis film, semmi több. Folyamatosan az volt az érzésem hogy ez a zene túl jó ide, túl hősies, túl monumentális túl túl túl...Rossz filmhez írta Debney, ennyi. Attól függetlenül 10/10! De ez a szegény Geena Davis....jájjjj anyám, te jóóó isten. Ha a legalkalmatlanabb színésznőt keresték akkor sikeresen megtalálták. Komolyan mondom Keira Knightleyban több vagányság lapul mint szerény személyében. Csak vegyük még a film elején azt a jelenetet amikor a hajóban iszogat a kövér faszival és épp adnia kellene a részeget. Ez a nő valószínűleg még sosem volt részeg.:) fertelmes:)
De jó, akkor várhatóan januárban márlesz egy olyan album, amit tuti meg kell majd venni - legalábbis JNH legutóbi teljesítményeit figyelembe véve erre igen nagy esélyt látok. :)))
(amúgy most épp King Kongot hallgatok, így reggeli indításként korrekt )
Jaj de aranyos Zooey a Surf's Up-os képeken. Mondjuk több fotójáról nem igazán értem, hogy jutott át a szűrőn. :)
A filmet várjuk erősen persze. Zenét méginkább.
Biztos azon gondolkozott, hogy a kétéves kislányát melyik koszos körmű diszkóbajnok akarja megujjazni - lásd Schobertné. Nem volt esetleg magassarkú papucsban? Mert abban nehéz is lett volna mozgolódni! :D
Igen, ebben a szerkóban bemegy egy buliba: Hello, Brian Tyler vagyok, zeneszerző, többek közt a Tokyo Drift is az én munkám, tod amiben az a sok fasza kocsi van.
És valószínűleg már össze is jött egy jó este vmi nagyobb mellűvel.:D
Hát igen, érdekesen fejlődik a srác. A "Paparazzi"-ban már mutatott efféle jegyeket, aztán a "Tokyo Drift"-ben túlpörgette a dolgot, most pedig a kettő között állt meg. Amúgy tetszik, hogy végre megint írt egy jó kis modernkori akcióscore-t, azonban ha nagyon kritikus szemmel figyelem a nagyzenekari részeket, jónéhány korábbi művéhez visszanyúlt, ami nem igazán jó. Mondjuk ez a projekt neki sztem abból a szempontból lesz mindig is fontos, hogy az LSO-val zenélhetett.
Természetesen Scott volt a hibás, mivel nem értette meg, hogy olyan óriási lehetőség, mint a Madagaszkár csak egyszer adódik egy zeneszerző életében. Az más kérdés, hogy Zimmer nagyságát dícséri az a tény, miszerint ő immáron kétszer kapott lehetőséget ekkora megaprojektre.
deep dishből csak sharam jött el, és széthaknizta az agyát. az ismertebb dalokból kábé hármat nyomott le, a maradék az unalmas primitív minimal szar volt, ami az egész hét nagy részére jellemző. nekem semmi bajom az elektronikus zenékkel, sőt, de itt valami nagyon rossz irányba tartó szetteket hallottam csak. sharam minden számot nyolc percig hagyott legalább, ami a négyperces felvezetést beleszámítva baromi unalmas. a négy fellépőből ő volt a leggyengébb, és ahogy az az egész hétre jellemző volt (leszámítva dave clarke hihetetlen produkcióját), az "öreg" magyar DJk köröket vertek a "sztárokra".