Eladó YAMAHA V MAX 1200 ccm 1998-as, 145 LE-s, középkék színű.
Ár: 1.450.000 Ft
Tel.: 06304453869
Kiváló dolgozó
Leíratkozott felhasználó
39. Elküldve: 2005-07-16 09:28:55,
járművet kínálok
[79.]
Sziasztok!
Tudom, hogy nem ide tartozik, de hátha innen valaki látta őket.
Sajnos még mindig nem látta senki, nem hallott róluk senki. Ezért még mindig, most már egyre elkeseredettebben keresem a 2005. június 23-a reggelre elkóborolt 3 kutyám. Egy 5 éves fültetovált leonbergi szukát, egy 10 hónapos tricolor tibeti masztiff keverék kant és egy 5 hónapos németjuhász keverék kant. Nagyon hiányoznak, a lányomnak, nekünk és az ittmaradt kutyáknak is.A leonbergi Cherry, a tibeti keverék Lord és a németjuhász keverék Lux névre hallgat. A Cherry képzett kutya, parancsszavakra hallgat. A Lord is félig képzett, alap vezényszavakat tud. A Lux vélhetőleg a Cherry után megy. Rég tűntek el, lehet, hogy már nincsenek együtt, ezért külön-külön is keresem őket. Bárki aki látja, vagy hall róluk, vagy bármelyikről, hívja a 06(70)312-5014-es számot. A megtalálónak, nyomravezetőnek jutalmat adok.
Fiat Uno 75ie (1500 köbcenti, 75 lóerő, benzines, injektoros) eladó.
Tulajdonostól, 166000 km-rel, sürgősen.
Jó állapotban, de kutyát ill. gyereket is szállítottam benne.
ár:200000
T.:30/580-7775
Figyeljetek!
Május 2.-án ne tankoljatok!!!!
Közérdekű infóóóóóóóóóóóóóó!
ÉRDEMES SŐT KÖTELEZŐ VÉGIGOLVASNI!!!!
Mekkora szégyen már tényleg ez az ország???!!! Sose lesz itt rend, mert
ebben a kis szaros kupiban mindenki megvehető és megkapható...
A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként
mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést
indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezőtlenül befolyásolná a
fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát.
A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0
órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:
A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni a
benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár
kormányszóvivő sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.
A szóvivő emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat
vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára
vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most nem kíván hasonló
kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni
védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerülőben van.
A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a
MOL árképzése miatt.
A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését
boncolgatták.
A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása
során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt,
melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.
Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (kőolajért!),
amit nem a nyugati tőzsdén vásárolt, de annak árával számolt.
Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai kőolajból - a nyugati
munkabérköltség 1/5-é-ért itthon előállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy
számítja, mintha a nyugati tőzsdén kész benzint venne és vasúton
szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos kőolaj
lepárlási lehetőséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki
árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.
A pert az Autóklub megnyerte!
Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentősége. A Legfelsőbb Bíróság ítéletében
kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész
magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek
egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítélet, melyről
az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004.
január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg
kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó
aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy
szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a
média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendőződjön,
az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát
nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az
érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és
milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon
megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a
legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen
hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.
Meg kellene mozdulnia az autós társadalomnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI.
ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!!
SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKEDŐKNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN
SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET!
LEGYEN EZ A NAP MÁJUS 2.
_________________________________________________
THX az infóért "Astroid" Calibrás Kollegánknak
A fent írtak teljesen helytállóak azt hiszem, én BIZTOS hogy nem fogok tankolni,
ugyanis tényleg nevetséges amit csinálnak... Több okból sem szeretném részletesen
kifejteni, de ami a MOL-ban folyik immáron évek óta az már nem csak súrolja a
pofátlanság határát. A kormányok és a mindenkori felső-vezetés sok-sok "izgi" dolgot
művelt már, ami nagyon veszélyes, mert gazdasági szempontból a MOL igen fontos és
meghatározó tényező kis Hazánkban - kíváncsi leszek (illetve pont hogy nem szeretném
meglátni...) egy-két helyrehozhatatlan döntés után mit csinálna az ország illetve a
gazdaság ha a MOL a tönk szélére kerülne. Hirtelen ki lenne a felelős? stb...
Még belegondolni is rossz.
Ebből "csak" az egyik a benzinár emelés, viszont tagadhatatlanul
ez érinti a társadalom legszélesebb rétegét. Mindenki fejőstehénnek használja az autósokat,
és úgy látom ez már másoknak is feltűnt.
Szerintem célok a következők lennének a benzinár esetében:
- mérsékelni vagy legalább szinten tartani és csak valós indokkal emelni az árat
- az ÁLLAM lássa el a feladatát világosan és egyértelműen!!!! Vagyis a begyűjtött
pénzt (adót) "számolják meg" - a valós számokat - hozzák NYILVÁNOSSÁGRA majd
a költségvetésben egyértelműen mutassák meg hova került ez az összeg és mi lett
belőle (út, korház, visszaosztott pénz - pl.: segély, kátyúzás ...stb.)
- mindehhez a MEGLÉVŐ infrastruktúrát használják ÉS NE megint pénzherdáló bizottságok
alakuljanak erre a célra akiket úgyis lefizetnek = nem történik semmi, csak még
több pénz menne el
- szúrópróba szerű ellenőrzést a rendszer minden részére, bizonyíthatóan független
tisztviselőkkel
Nem vagyok hajlandó több pénzt fizetni a milliárdosoknak vagy a semmiért!!!
- vagy kinek mi a meggyőződése, mindegy az igazat úgyse tudhatjuk meg...
=>NEM TANKOLOK MÁJUS 2.-án - ez az első lépés!
Le szeretném szögezni, nem vagyok politikus és nem érdekel sem a "jobb" sem a "bal" oldal!!!
Már rég nem hiszek a magyar "politikai" elit egyik felének sem, az én szememben
már mindenki "bizonyított".
Egyedül az érdekel, hogy az legyen az országunkból ami lehetne...
Max. sebesség
nagy kerékkel szárnnyal 165,szárny nélkül 13"as téli kerékkel 180
LE
ebből nem sok jutott neki
Súly
gyárilag 740kg
Motor
Motor
1.3
Légszűrő
B.O.N.T.E.X. direkt
Kipufogó
60as rendszer végig katalizátor nélkül,Toguchi hátsó dob tört ovál végel
Gyertyák
Brisk
Futómű
Gumik
15" 195/45 Yokohama
Felnik
15" MOMO Fighter
Rugók
-40mm Enzo
Gátlók
gyári
Fékek
Brembó tárcsák elől
Merevítők
elöl állítható toronymerevítő
Külső Optika
Karosszéria
mint a papír :-) ,metál fekete
Légterelők
teljes AutóPlasticás spoiler szet,TunerShopos aluszárny lefestve
Kiegészítők
alu ablaktörlő lapátok,hátsó oldalsó szélvédő sötétítve
Fénytechnika
gyári
Dekor
első szélvédőn The Fast And The Furious a hátsón Carstyling.hu a küszöbön a kocsin lévő cuccok
Egyéb
hátsó ablaktörlő vízszintbe,jelek feliratok eltűntetve,első beömlők kirácsozva,sajnos a képeken még Magnum dob van és a küszöbön lévő dekor is változott de csak picit!Továbbá D tipusú matrica rendszám elöl engedélyezett!!
Belső Optika
Festés, dekor
közép konzolon kevláros fólia
Ülések
gyári sport
Kormány
MOMO Milleneum
Kiegészítők
MOMO váltógomb,króm váltó keret,Foliateches króm pedálok,polírozott aluszőnyeg,polirozott alu a boxban
Fénytechnika
lábtárben 2db kék neon,1 db a boxban,müszerfal világítás kék leddel átalakítva(20db)
Nem tudom lehet-e teherautót is hirdetni de azért megpróbálom.
Eladó egy Kia Pregio teherautó.
3 személyes, nagyon jó, megbízható, alig használt sajnos nem jött össze a vállalkozás amire használtam volna. 19000 km van benne sérülésmentes, dizel, EURO motor.
Áfája is visszaigényelhető meg később az üzemanyagnak is.
2.000.000+áfa. Számlát tudok adni.
Érd: 06-20-5861342
Eladó építkezés miatt 2003. októberi Seat Leon Adrenalin.
1.6, metálfény, ABS, klíma, légzsák, el. ablak, hővédő üveg, központi zár és minden, ami jellemző a típusra. 20e km-rel, törésmentes.
Ár: hitelátvállalás (kb. 65e/hó)+ 200e Ft készpénz, vagy 3.290.000 Ft alku nélkül.
Tel: 20/383 6859
1 HENGERES, KÉTÜTEMŰ, 43-49 KÖBCENTIS MOTOROK ÉS QUADOK ELADÓK!!!
TERHELÉSI SÚLY: 100 KG
KORHATÁR: 4 ÉVES KORTÓL (A MOTOR OLDALÁN ÉS HÁTULJÁN KÉT BIZTONSÁGI GYEREKZÁR VAN. A SZELEPEKET ÖSSZE KELL KÖTNI A GYERMEK RUHÁZATÁVAL. HA A GYERMEK LEESNE, A SZELEP KIHÚZÓDIK, ÉS A MOTOR AUTOMATIKUSAN LEÁLL.)
MINDEGYIK MOTOR AUTOMATA
NAGY GYORSASÁGI: 199.000 Ft
KIS GYORSASÁGI: 149.000 Ft
CHOPPER: 189.000 Ft
SCOOTER: 129.000 Ft
KIS QUAD (50 CM3): 299.000 Ft
NAGY QUAD (110 CM3, 4 ÜTEMŰ): 399.000 Ft
ÉRD: BICER ISTVÁN
+36-30-6852-456
Lucás
D.R.T (Dogorescue Team) - Magyar Argentin dog Fajtamentő Egyesület
http://dogorescue.hu
1 HENGERES, KÉTÜTEMŰ, 43-49 KÖBCENTIS MOTOROK ÉS QUADOK ELADÓK!!!
TERHELÉSI SÚLY: 100 KG
KORHATÁR: 4 ÉVES KORTÓL (A MOTOR OLDALÁN ÉS HÁTULJÁN KÉT BIZTONSÁGI GYEREKZÁR VAN. A SZELEPEKET ÖSSZE KELL KÖTNI A GYERMEK RUHÁZATÁVAL. HA A GYERMEK LEESNE, A SZELEP KIHÚZÓDIK, ÉS A MOTOR AUTOMATIKUSAN LEÁLL.)
MINDEGYIK MOTOR AUTOMATA
NAGY GYORSASÁGI: 199.000 Ft
KIS GYORSASÁGI: 149.000 Ft
CHOPPER: 189.000 Ft
SCOOTER: 129.000 Ft
KIS QUAD (50 CM3): 299.000 Ft
NAGY QUAD (110 CM3, 4 ÜTEMŰ): 399.000 Ft
ÉRD: BICER ISTVÁN
+36-30-6852-456
Lucás
D.R.T (Dogorescue Team) - Magyar Argentin dog Fajtamentő Egyesület
http://dogorescue.hu
1 HENGERES, KÉTÜTEMŰ, 43-49 KÖBCENTIS MOTOROK ÉS QUADOK ELADÓK!!!
TERHELÉSI SÚLY: 100 KG
KORHATÁR: 4 ÉVES KORTÓL (A MOTOR OLDALÁN ÉS HÁTULJÁN KÉT BIZTONSÁGI GYEREKZÁR VAN. A SZELEPEKET ÖSSZE KELL KÖTNI A GYERMEK RUHÁZATÁVAL. HA A GYERMEK LEESNE, A SZELEP KIHÚZÓDIK, ÉS A MOTOR AUTOMATIKUSAN LEÁLL.)
MINDEGYIK MOTOR AUTOMATA
NAGY GYORSASÁGI: 199.000 Ft
KIS GYORSASÁGI: 149.000 Ft
CHOPPER: 189.000 Ft
SCOOTER: 129.000 Ft
KIS QUAD (50 CM3): 299.000 Ft
NAGY QUAD (110 CM3, 4 ÜTEMŰ): 399.000 Ft
ÉRD: BICER ISTVÁN
+36-30-6852-456
Lucás
D.R.T (Dogorescue Team) - Magyar Argentin dog Fajtamentő Egyesület
http://dogorescue.hu
1 HENGERES, KÉTÜTEMŰ, 43-49 KÖBCENTIS MOTOROK ÉS QUADOK ELADÓK!!!
TERHELÉSI SÚLY: 100 KG
KORHATÁR: 4 ÉVES KORTÓL (A MOTOR OLDALÁN ÉS HÁTULJÁN KÉT BIZTONSÁGI GYEREKZÁR VAN. A SZELEPEKET ÖSSZE KELL KÖTNI A GYERMEK RUHÁZATÁVAL. HA A GYERMEK LEESNE, A SZELEP KIHÚZÓDIK, ÉS A MOTOR AUTOMATIKUSAN LEÁLL.)
MINDEGYIK MOTOR AUTOMATA
NAGY GYORSASÁGI: 199.000 Ft
KIS GYORSASÁGI: 149.000 Ft
CHOPPER: 189.000 Ft
SCOOTER: 129.000 Ft
KIS QUAD (50 CM3): 299.000 Ft
NAGY QUAD (110 CM3, 4 ÜTEMŰ): 399.000 Ft
ÉRD: BICER ISTVÁN
+36-30-6852-456
Lucás
D.R.T (Dogorescue Team) - Magyar Argentin dog Fajtamentő Egyesület
http://dogorescue.hu
1 HENGERES, KÉTÜTEMŰ, 43-49 KÖBCENTIS MOTOROK ÉS QUADOK ELADÓK!!!
TERHELÉSI SÚLY: 100 KG
KORHATÁR: 4 ÉVES KORTÓL (A MOTOR OLDALÁN ÉS HÁTULJÁN KÉT BIZTONSÁGI GYEREKZÁR VAN. A SZELEPEKET ÖSSZE KELL KÖTNI A GYERMEK RUHÁZATÁVAL. HA A GYERMEK LEESNE, A SZELEP KIHÚZÓDIK, ÉS A MOTOR AUTOMATIKUSAN LEÁLL.)
MINDEGYIK MOTOR AUTOMATA
NAGY GYORSASÁGI: 199.000 Ft
KIS GYORSASÁGI: 149.000 Ft
CHOPPER: 189.000 Ft
SCOOTER: 129.000 Ft
KIS QUAD (50 CM3): 299.000 Ft
NAGY QUAD (110 CM3, 4 ÜTEMŰ): 399.000 Ft
Lucás
D.R.T (Dogorescue Team) - Magyar Argentin dog Fajtamentő Egyesület
http://dogorescue.hu