Szia Janos,
Ismet kaptam levelet a viasattol:
...
"
Thanks for your mail.
First of all, I need to highlight that our channels (Viasat Explorer and History) are available on various languages and subtitles. This means that it is the operator's choice which language(s) to provide access for the end users. Hungarian, English, Czech and Polish languages are all available including Scandi and Russian subtitles. Being the original audio, English is of course available.
Having read your mail, I have to suppose that UPC chose to carry Hun and Cze languages only however all other languages are available for them as well!
I will contact UPC by person to forward the problem!
Best Regards,
"
...
Szoval Janos meg lehet, hogy teged kerdeznek meg. :-)))
Eleg komolyan veszik az ugyet. Nem gondoltam volna.
Várjál szeptemberig, aztán ha annyira spórolni akarsz újrakötöd.
A call centeres emberek sehol sem tudnak szart sem, ez nem csak az UPC-nél van így. Hollandiában is ugyanez a helyzet...
Sok esetben olyan emberek ülnek a telefonoknál, akiknek semmi köze nincs az adott céghez (esetünkben UPCD) Egy másik cég alkalmazza őket, és a két cég áll szerződéses viszonyban.
Bár lehet, hogy nem jól értelmeztem a mailt, mert akár azt is jelentheti, hogy csak kettőt választhat. Hát nem egyértelműen fogalmazott a csávó az biztos. Tehát vagy cseh-magyar, vagy magyar-angol. Na mindegy. Már kezdek elfelejteni angolul.
Ezzel magamat szivattam be.
De szerintem továbbra is az első interpretációm vszínű.
Már elég régen írtam egy mailt a viasatnak, és most kaptam rá választ.
Idézem a mail és a választ.
Bocsi, hogy angol.
Eredeti mail:
"Dear Madamme, Sir,
I have a question related to the original soundtrack of viasat history and
explorer. UPC Direct broadcasted both of your channels with the original
English language track (English and Hungarian) together for a while, and due
to some reasons the original
language has disappeared after the Czech language was introduced. Now the Hungarian and the Czech are available and
there is no English language.
Why we cannot enjoy the original language of the programmes? Is it related
to copyright fees, etc.?
Thank you for your answer.
Regards, ..."
És a válasz:
"Hello there
UPC direct is up-linking to their own satellite, Astra, and has chosen to do so with the Czech and Hungarian audio languages.
All other operators, that are taking down the signal from our satellite has the choice of Hungarian or English audio language.
Hence, UPC Direct is limiting their own service through selecting the Czech and Hungarian audio feed.
F "
De mint János már mondta, hamarosan jön vissza az eredeti nyelv. Így a mail elvesztette aktualitását, de érdekes.
Van egy tippem a jelenlegi előfizetők kedvezményére. Az ötletet a Chello-tól kölcsönözve:
"chello hűségajánlat:
Amennyiben vállalja, hogy meglévő chello light előfizetését legalább 2006. augusztus 31-ig megtartja, akkor a fenti akciós havidíjakkal veheti igénybe internetszolgáltatásunkat"
Ez az egyik lehetőség az UPCD-nél is. De mint János mondta, türelem, szeptemberben kiderül. Emiatt nem biztos, hogy jó ötlet berohanni a boltba, lemondani a szerződést és újrakötni. Inkább várjatok még.
Szerintem eltevedtel es baromira nem jo helyen jarsz. Itt elofizetok vannak, es mit erdekel minket, hogy mi lesz a kartyacsere utan. Mi lenne? Megy tovabb a szolgaltatas, ugy ahogyan eddig. Nem erdekel minket, hogy eppen milyen bios van a kartyara irva. Nem erdekel, hogyan tudok elvesztett kartyat ujraeleszteni. (Meg ha veletlenul erdekel, akkor azt nem itt kerdezzuk meg, mert ez valoban az UPCD nem hivatalos foruma)
Meg szep, hogy a kedvezmenyek utan erdeklodunk, mert mi fizetunk is, nem ingyen nezzuk. A penzunkert pedig minosegi szolgaltatast szeretnenk kapni, ezert a hangsavokkal es nem a kulcsokkal es kodokkal vagyunk elfoglalva.
Es elvarjuk, hogy ha fizetunk, mas ingyen NE nezhesse a csatornakat.
Baromira rosszul lehet beallitva az antennad, erdemes lenne megnezni. Amugy digit rendszernel gyengebb jel is jo, mert vagy van jel, vagy nincs alapon mukodik, a jelerossegnek egy bizonyos hataron felul kell lenni, es afelett nincs minosegi kulonbseg a vetelnel.
A helyzet nemileg bonyolultabb azert, mert jelminoseg is szamit. Ha regi a fej, akkor azt is erdemes lecserelni, es akkor meg amugy is illik ellenorizni az antenna beallitasat. Sot, a regi kabeleket is jo lenne lecserelni, foleg azt, amit mar tonkretett a nap.
Tavaly mielott elofizettem, akkor hivtam oket kulfoldrol. A direct honlapjanak angol nyelvu verziojaban a telefonszam egy pesti szam volt, ami az ugyfelszolgalatot kapcsolta. Most nem hivtam, mert nem talaltam meg a szamot, es az infot nelkuluk is kideritettem.
Szoval volt telefonszam, ami lekerult a netrol.
T-Com telefonkonyv:
TeleUPC Ügyfélszolgálat
Budapest (1) 456-8898, (1) 456-8899
Ha mukodnek ezek a szamok, akkor mindenhonnan hivhatoak.
Amugy a legegyszerubb az, ha irsz egy mailt a call-center kihelyezett tagozatanak, es nem kell varakozni, igy sokkal olcsobb.