Találatok száma: 3804 üzenet |
|
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
20369. Elküldve:
2019-09-12 10:05:40 |
[1701.] |
A kérdés csak az, hogy mivel ez a jelzett távkapcsoló nem az eredeti Amiko eszközhöz adott gyári távkapcs, hanem egy helyettesítő darab, ki és hogyan helyezte ezt üzembe, hogyan programozta be a cuccot.
|
|
[válaszok erre: #20370]
|
[előzmény: (20368) pityu54, 2019-09-12 10:01:08]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
20367. Elküldve:
2019-09-12 09:53:24 |
[1702.] |
Mivel ez egy helyettesítő, ún. 3 az 1-be(4 az 1-be) távkapcsoló, így ezen a lentebb javasolt "V.FORMAT" gombot ne is keresd!
Ez a távkapcsoló egy univerzális eszköz, elvileg 3(vagy 4) készüléket is képes egy távkapcsolóval is kezelni, lásd a távkapcsoló legalján lévő 4 kék gombot, illetve a felülről a második sorban lévő kék gombokat.
TV, VCR/DVD, SAT, AUX -erről a 4 kék gombról van szó, ezek programozható gombok, a távkapcsolóhoz jár egy kis füzetecske, amiben benne van, hogyan lehet az említett gombokra az egyes készülékeket beprogramozni, a füzetben vannak táblázatban az egyes készülékneve, és az ahhoz tartozó számkódok.
Nekem is egy hasonló távkapcsom van, csak egy olcsóbb, kínai cucc, de ennek ellenére kitűnően dolgozik, viszont azt meg kell jegyeznem, hogy a kiszemelt készülékek, -ez nálam speciel sorrendben egy Samsung Plano tv, egy Panasonic dvd író, az Alcor DVB-T box-ot jelenit- nem mindegyik funkcióját képes teljesen pótolni, erre oda kel figyelni.
Az egyes készülékek ki-be kapcsolását, a csatorna váltást, a hangerő szabályozást és egyes menüpontokat a kódoknak megfelelően alapból helyettesít, és működtet, de nem a teljes régi távkapcsoló funkciókat, legalább is az én olcsó kínaimnál ez a helyzet.(nálam csak két-három funkciót nem kezel az én univerzális távkapcsom)
Visszatérve a jelzett kék gombokra, a sorban beprogramozott TV, VCR/DVD, SAT gombokkal tudsz váltani az egyes készülékek között, már amik ahhoz a gombokhoz vannak hozzárendelve, kódolva és mivel írtad, hogy nem eredeti, hanem pótolt távkapcs, így az a kérdés, hogy te vetted ezt hozzá, vagy a jelzett szerelő, ha te vetted, akkor kapnod kellett hozzá azt a is füzetet a kódtáblázattal.
A gond ezekkel a 3 az1 -be távkapcsolós cuccokkal az, hogy ha véletlenül úgy fogod meg a távkapcsot, hogy a 4 kék gomb közül valamelyiket még véletlenül megnyomod,
értsd, nézem pl.nálam a TV gombra beültetett Samsung tv-t, és véletlenül megnyomom a mellette lévő VCR/DVD vagy SAT gombot, akkor az arra felprogramozott eszközt tudom csak kezelni, a tv-t nem ilyenkor a tv nem reagál a távkapcsoló jeleire, viszont, ha újra megnyomom a TV kék gombját, visszaáll a tv irányíthatósága. Ezt pl. anyám rendszeresen eljátssza, mert megmarkolja a távkapcsot, és csodálkozik, hogy az nem vezérli már a tv-t, ilyenkor jön a jaj, most mi van...című jelenet, erre szoktam bekiabálni neki, hogy nyomd meg a piros bekapcsoló gomb alatti TV kék gombot, és ez megoldja a problémát, a tv újra távirányítható.
Lehet, hogy nálad is hasonló gond van, próbáld meg a fentebb megírt 4 kék gombot váltogatni, hátha beugrik a SAT-hoz rendelt eszköz, már ha az amiko shd-8000 a CABLETECH RCDC 24 távkapcsoló SAT vagy AUX gombjára lett beprogramozva.
|
|
[válaszok erre: #20368]
|
[előzmény: (20366) zoli197403, 2019-09-12 09:51:59]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
20365. Elküldve:
2019-09-12 09:02:07 |
[1703.] |
Akkor így néz ki a távkapcs?
CABLETECH RCDC 24
|
|
|
[előzmény: (20364) zoli197403, 2019-09-12 07:01:15]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
54435. Elküldve:
2019-09-10 17:30:15 |
[1705.] |
Ezt inkább javasold Kirill Komarov, a Roszatom nemzetközi üzletfejlesztésért felelős első vezérigazgató-helyettesének, a Nukleáris Világszövetség Igazgatótanácsának elnökének.
Ugyanis azon az ominózus konferencián ő a meglévő atomerőművek bővítésének és az újabbak építésének a szükségességét erőltette, de a tényleges biztonságról már kevés konkrétumot mondott az általános sablonszövegek mellett.
Amúgy, ha a Komarov féle jóslat bejön, talán Mészáros Lala tevékenységi körébe utólag fel kellene venni még az atomszarkofág építést is.....
|
|
[válaszok erre: #54440]
|
[előzmény: (54434) Hatalom2000, 2019-09-10 17:17:19]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
53875. Elküldve:
2019-09-07 18:29:40 |
[1708.] |
... ez a Strong már nem az a megbízható ...
Szomorúan hallom!
De valahol ez érthető is, a mai világot elnézve, ma már senki nem gyárt évekig üzembiztosan, meghibásodás nélkül üzemelő dolgokat, menjen addig amíg a garanciaidő tart, esetleg kicsivel tovább, azután a kedves vevő vegyen másikat, mert a gyártónak is meg kell élnie valamiből.
Az elektronikai hulladékok meg egyre csak nőnek, lassan kitúrnak minket a bolygónkról.
|
|
|
[előzmény: (53874) Amatőr61, 2019-09-07 18:07:10]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
4365. Elküldve:
2019-09-07 18:22:05 |
[1709.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!
|
|
|
[előzmény: (4362) Benedek012, 2019-09-05 19:24:29]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
53873. Elküldve:
2019-09-07 16:50:41 |
[1711.] |
Pedig alkalmasak, nem ma kezdték gyártani őket és eléggé jó ideje árulják már, pl. itt is:
http://m3digital.hu/strong-srt-8209-set-top-box
Van benne médialejátszó is, a linkelt oldalon van a specifikációban mit játszik le.Amúgy töltsd le a kézikönyvét pdf-ben, ott láthatod a z Alcor szoftverében lévő médialejátszójával való hasonlatosságot, már ami a kezelést illeti, a szoftver is nagyban hasonlít az eddig megszokottakra.
A 8222-es Stong is használható jelenleg a DVB-T-hez is,
https://www.strong.tv/hu/products/terrestrial-receivers/srt8222
meg majd az újabb hevc kódolással a DVB-T2-ön sugárzott fizetős csatikra, ha azokat, ahogy említettem is az AH meg fogja majd nyitni, ahogy az eddig is tette a DVB-T alatt is a szokásos előfizető csalogató promóciós időszakok alatt.
|
|
[válaszok erre: #53876 #53882]
|
[előzmény: (53872) masodikmusor, 2019-09-07 16:26:36]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
53868. Elküldve:
2019-09-07 14:30:10 |
[1712.] |
Tudom jól, én is olvastam, viszont a két linkelt Hevc-et tudó box jelenleg olyan nyomott áron beszerezhető, hogy így már megéri a dolog, a sima h-264-es boxokkal van most egy árban.
A + Hevc tudás meg különösen jól fog jönni, ha az AH folytatni fogja a már bevált kódolatlan időszakait, amikor a Hevc-ben sugárzott fizetősekből lehet nézni alkalmanként csatornákat.
Az, hogy jövőre mi lesz, ki tudja, de nem hinném, hogy a jelenlegi árak alatt kínálnák az újabb hevc-es boxokat, a +kártyafogadósak meg eleve drágábbak.
|
|
|
[előzmény: (53867) vakegér1276, 2019-09-07 07:04:52]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
20315. Elküldve:
2019-09-06 14:38:40 |
[1714.] |
Fájlverziószám és dátum átírással?
|
|
[válaszok erre: #20316 #20322]
|
[előzmény: (20314) pityu54, 2019-09-06 14:26:40]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
20311. Elküldve:
2019-09-06 13:55:27 |
[1716.] |
Ezzel a pendrive-s módszerrel csak egy baj lesz, ha a boxon most magasabb verziószámú szoftver van fenn, nem biztos, hogy engedni fogja az alacsonyabb verziószámút rátenni usb-ről.
Jobb lenne inkább az előbb említett rs-232 kábeles módszerrel próbálni meg a vissza frissítést.
|
|
[válaszok erre: #20314]
|
[előzmény: (20309) pityu54, 2019-09-06 13:22:49]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
54331. Elküldve:
2019-09-04 23:00:13 |
[1717.] |
Jártam, jelenleg is ott élek. Továbbá lakótelepen is éltem, meg családi házban is, éltem rövid ideig belvárosi bérlakásban, és most megint lakótelepen élek, nem is kicsi telepen. Szerencsére itt nincs hiány parkolóban, pedig autó az itt is van szép számmal, sőt a telep melletti családi házak lakóinak az autói is a telep széli parkolókban állnak, mégsincs ebből gond.
Sőt egyre több villanyautó is van a telepen nemrég telepítettek a telep közepén levő áruház mellé két töltőfejet, és két fejhez négy elkülönített beállót is, jelenleg az itt lévő elektromos autókat ez még bőven kiszolgálja, de ha netán kitörne az elektró autó láz, akkor sem lenne gond, van mód a töltőfejek bővítésére. A telepen meg két nagy trafóház is van, az egyik (a nagyobbik) csak a telep hátsó részén lévő lakásokat látja el árammal, a másik, a kisebbik a telep melletti családi házakhoz is szállít áramot, ezt onnan is lehet tudni, ha ez a kisebbik trafóház(ez még régebben lett megépítve) beszarik, -ez amúgy sajnos nem ritka dolog- akkor bizony a telep első része (ez épült meg először) és a családi házak egy része sötétbe borul. Önkormányzattól van ígéret ennek a régebbi trafóháznak a felújítására, illetve egy nagyobb teljesítményűre cserélésre, de eddig ez úgy tűnik, csak ígéret, viszont a megvalósítása mindeddig nem történt meg. Viszont már van két töltőfej az elektromos autóknak, hogy ez honnan kapja a delejt, azt nem tudom, de én úgy gondolom logikusan, nem a kisebbik trafóházból. A teleptől nem messze van két hagyományos benzinkút is, az egyik mellett meg nemrég felhúztak egy elektromos gyorstöltőt is, tehát van hova menni tölteni a jelenlegi telepi elektromos autó állománynak.
Az meg hogy vidéken mi a helyzet, az egy dolog, sajnos, és nyilván ha ez az elektromos autóláz ott is elterjedne jobban, úgy ahhoz a kiszolgáló hálózatot is hozzá kéne igazítani, vagy fejleszteni, úgy ahogy a hagyományos üzemagyag töltő állomáshálózatot is ki kellett annó építeni, tehát nem abból kell kiindulni, hogy jaj most kevés az elektronos töltő, ha felfut a dolog , nyilván nem ennyi lesz, hanem jóval több. Ha más, nagyobb lélekszámú és nagyobb méretű országban ezt megtudták simán oldani, nálunk sem lehetetlen a dolog. És igen pénz kell hozzá, de a sokat szidott EU erre úgy tudom még ad némi támogatást, és abból meg nem stadionokat kell építeni, meg egyéb másra elhasználni a kapott pénzt, hanem arra kell fordítani, amire adták.
Tüzelőanyag cella, igen, van, létezik, csak ennek is az a legnagyobb gondja, hogy az elektromos autóhoz hasonlóan a kiszolgálói hátteret ehhez is meg kell valósítani, ki kell még építeni, ami ugye megint pénzbe kerül, és nem is kevésbe.
|
|
[válaszok erre: #54332]
|
[előzmény: (54327) miki2002, 2019-09-04 20:00:40]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
20298. Elküldve:
2019-09-04 22:35:58 |
[1718.] |
Szerintem innen:
https://mindigtv.hu/amiko
AMIKO_Impulse_T2C.3.3.25_conax.zip
3.3.25 2017.11.25.
|
|
[válaszok erre: #20300]
|
[előzmény: (20294) ITI, 2019-09-04 19:26:49]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
54320. Elküldve:
2019-09-04 17:49:47 |
[1719.] |
Ráadásul ott már bevett várostervezési szokás, hogy eleve a lakótelepek mellé vagy még azon belül kialakítanak parkolóházakat, ott ez a gondos városépítés alapja, nem úgy mint nálunk ahol a -gyorsan húzzuk fel a lakótelepeket, aztán majd jöhet a többi is! - rendszer volt divatban jó sokáig, és később kínosan nehéz már az ilyen elbaltázottan kialakított lakótelepekre utólag kiszolgáló létesítményeket -lásd pl. a parkolóházi példát- létrehozni.
|
|
|
[előzmény: (54318) Oriza_Triznyák, 2019-09-04 17:20:07]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
54319. Elküldve:
2019-09-04 17:41:52 |
[1720.] |
Körülbelül úgy, ahogy északi szomszédaiknál a parkolóban már bevett szokás, hogy a parkoló szigeteken -még az eldugottabb parkolókban is vannak ilyenek, saját tapasztalat! én is használtam ilyet, annó régebben Svédországban és Norvégiában- kialakítanak elektromos csatlakozásokat, régebben ezt a motorok melegen tartására használták fel, ezek mellé simán odaférnek az elektromos autók töltőoszlopai is. Lakótelep esetében meg úgy, ahogy a hagyományos üzemanyag töltő állomások kiépültek a lakótelep közelében, úgy a gyors akkutöltő állomásokat is fel lehet húzni megfelelő számban, a lakótelepen belüli parkolóban meg már elegek lennének a csak kis teljesítményű töltőfejek is.
Más.
Az előző hozzászólásomban tévesen megfogalmazva írtam egy dolgot, nevezetesen ezt:
szennyező végtermék
de gondolom azért mindeni értette, hogy az atomerőművek áramtermelése közben fennmaradó kiégett fűtőelemekre gondoltam, csak rossz volt a -végtermék- megfogalmazás, elnézést kérek érte.
|
|
[válaszok erre: #54327]
|
[előzmény: (54318) Oriza_Triznyák, 2019-09-04 17:20:07]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
54301. Elküldve:
2019-09-04 09:32:25 |
[1721.] |
Másrészről meg egyet kéne már megérteni, de azt nagyon!
Főleg az elektromos hajtást jelenleg vadul ellenzőknek, mégpedig azt, hogy az elektromos árammal hajtott jármű menet közbeni üzeme! - egyáltalán nem termel ártalmas, káros anyagot tartalmazó kipufogó gázokat, míg a hagyományos üzemanyagokkal üzemelő járművek üzem közben igenis termelnek! - ártalmas, káros anyagokat tartalmazó kipufogó gázokat. Ennyi..és ez eleve egy bebizonyított tény, minden pártállástól, nációktól függetlenül!
Az, hogy a hagyományos üzemanyagú járművek menet közbeni káros anyag kibocsájtása mennyire csökkenthető le, az az adott járművön alkalmazott védekezési módtól függ, erre vannak ugye jól bevált módok, technikák és szabványok, amiket betartva lehet (és kell is!) ezen káros és az üzem közben a levegőbe kijutó dolgokat mérsékelni, de teljesen megszüntetni nem lehet! És ez a lényeg!
Számtalan olyan eset volt, van és lesz is, amikor ún. füstmentes napok akció keretében korlátozták és korlátozzák a hagyományos üzemanyagokkal hajtott járművek közlekedését, egyes városrészekből ideiglenes kitiltva azokat, és ilyenkor bizony az ilyen korlátozások alatt mért légszennyezettségi adatok jóval kedvezőbb értéket mutattak, és mutatni is fognak, és ezek is letagadhathatatlan tények!
Az ökolábnyom fanatistáknak meg azt kéne már megérteni végre, hogy mindkét üzemanyag fajta, úgy a hagyományos, mint az elektromos áram, mint üzemanyag előállítása jelenleg csak korszerűtlen és környezetszennyező módon történik, és bár az atomerőműveket szokás tiszta üzeműnek is hirdetni, az üzem során keletkező igen szennyező végtermék problémát viszont eleve nem lehet figyelmen kívül hagyni, mint a környezetet szennyező dolgot, még akkor sem, ha ezen szennyező végtermékek tárolása elvileg biztonságosnak mondott, és hirdetett tárolókban történik meg. Amikből sajnos egyre több fog kelleni, ha az atomerőművek egyre jobban tért fognak hódítani.És ezen veszélyes hulladéktárolókat felügyelni, karbantartani is kell, ami szintén problémás, és végül nem kevés pénzbe kerülnek ezeknek a tárolóknak megnyugtató és környezetet kímélő módon való megépítése.
Szóval ha az elektromos árammal hajtott járművekkel csak a járművek üzem közbeni káros anyagok kibocsájtását lehetne végleg megszüntetni, már megérné a dolog, és jelenleg ez az, ami az elektromos üzem mellett szól, a hagyományos üzemanyagokkal szemben.
Ha pedig az áram előállítását, annak a járművekben való tároltatását, környezetkárosítás nélkül tudnák megvalósítani, na az lenne talán a legjobb dolog, de ez sajnos az még kicsit odébb van. De addig is törekedni kéne a közlekedésben részt vevő járműveknél az üzemelés közbeni káros anyag kibocsájtás teljes megszüntetésére, és erre a jelenlegi elektromos autók már képesek.
|
|
[válaszok erre: #54315 #54328]
|
[előzmény: (54298) Hatalom2000, 2019-09-04 08:30:39]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
54288. Elküldve:
2019-09-02 21:23:11 |
[1722.] |
... gőzmozdony előtt ....
Persze, a gőzmozdony előtt előtt, aha....vagy mégse?
Az 1830-as évektől elsőként Angliában állították közúti forgalomba az akár tucatnyi embernek is helyet adó háromkerekű gőzbuszokat. A balesetek elkerülésére vezették be az úgynevezett vörös zászlós szabályt, miszerint a gőzbuszok előtt -majd később a megjelenő veszedelmes, zajos és büdös automobilok előtt is- egy ember sétált, nappal vörös zászlóval, sötétben vörös lámpával figyelmeztette a járókelőket (és a lovak által vontatott járműveket) a monstrum érkezésére. Ez volt az első közlekedési szabály, 1896-ig volt érvényben.
Az első London To Brighton autós futamot is azért tudták 1896-ban megtartani, mert pont a verseny előtt törölték el közmegelégedésre az ósdi vörös zászlós szabályt.
|
|
[válaszok erre: #54292]
|
[előzmény: (54287) Gyurka6, 2019-09-02 20:43:12]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
20287. Elküldve:
2019-09-01 21:00:58 |
[1723.] |
Duplázott a billentyűzet, nem vettem észre, kösz a kijavítást.
|
|
|
[előzmény: (20285) pityu54, 2019-09-01 15:07:35]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3804
|
|
Kiváló dolgozó  |
|
|