| Találatok száma: 3845 üzenet |
|
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
53873. Elküldve:
2019-09-07 16:50:41 |
[1752.] |
Pedig alkalmasak, nem ma kezdték gyártani őket és eléggé jó ideje árulják már, pl. itt is:
http://m3digital.hu/strong-srt-8209-set-top-box
Van benne médialejátszó is, a linkelt oldalon van a specifikációban mit játszik le.Amúgy töltsd le a kézikönyvét pdf-ben, ott láthatod a z Alcor szoftverében lévő médialejátszójával való hasonlatosságot, már ami a kezelést illeti, a szoftver is nagyban hasonlít az eddig megszokottakra.
A 8222-es Stong is használható jelenleg a DVB-T-hez is,
https://www.strong.tv/hu/products/terrestrial-receivers/srt8222
meg majd az újabb hevc kódolással a DVB-T2-ön sugárzott fizetős csatikra, ha azokat, ahogy említettem is az AH meg fogja majd nyitni, ahogy az eddig is tette a DVB-T alatt is a szokásos előfizető csalogató promóciós időszakok alatt.
|
| |
|
[válaszok erre: #53876 #53882]
|
[előzmény: (53872) masodikmusor, 2019-09-07 16:26:36]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
53868. Elküldve:
2019-09-07 14:30:10 |
[1753.] |
Tudom jól, én is olvastam, viszont a két linkelt Hevc-et tudó box jelenleg olyan nyomott áron beszerezhető, hogy így már megéri a dolog, a sima h-264-es boxokkal van most egy árban.
A + Hevc tudás meg különösen jól fog jönni, ha az AH folytatni fogja a már bevált kódolatlan időszakait, amikor a Hevc-ben sugárzott fizetősekből lehet nézni alkalmanként csatornákat.
Az, hogy jövőre mi lesz, ki tudja, de nem hinném, hogy a jelenlegi árak alatt kínálnák az újabb hevc-es boxokat, a +kártyafogadósak meg eleve drágábbak.
|
| |
|
|
[előzmény: (53867) vakegér1276, 2019-09-07 07:04:52]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
20315. Elküldve:
2019-09-06 14:38:40 |
[1755.] |
Fájlverziószám és dátum átírással?
|
| |
|
[válaszok erre: #20316 #20322]
|
[előzmény: (20314) pityu54, 2019-09-06 14:26:40]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
20311. Elküldve:
2019-09-06 13:55:27 |
[1757.] |
Ezzel a pendrive-s módszerrel csak egy baj lesz, ha a boxon most magasabb verziószámú szoftver van fenn, nem biztos, hogy engedni fogja az alacsonyabb verziószámút rátenni usb-ről.
Jobb lenne inkább az előbb említett rs-232 kábeles módszerrel próbálni meg a vissza frissítést.
|
| |
|
[válaszok erre: #20314]
|
[előzmény: (20309) pityu54, 2019-09-06 13:22:49]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
54331. Elküldve:
2019-09-04 23:00:13 |
[1758.] |
Jártam, jelenleg is ott élek. Továbbá lakótelepen is éltem, meg családi házban is, éltem rövid ideig belvárosi bérlakásban, és most megint lakótelepen élek, nem is kicsi telepen. Szerencsére itt nincs hiány parkolóban, pedig autó az itt is van szép számmal, sőt a telep melletti családi házak lakóinak az autói is a telep széli parkolókban állnak, mégsincs ebből gond.
Sőt egyre több villanyautó is van a telepen nemrég telepítettek a telep közepén levő áruház mellé két töltőfejet, és két fejhez négy elkülönített beállót is, jelenleg az itt lévő elektromos autókat ez még bőven kiszolgálja, de ha netán kitörne az elektró autó láz, akkor sem lenne gond, van mód a töltőfejek bővítésére. A telepen meg két nagy trafóház is van, az egyik (a nagyobbik) csak a telep hátsó részén lévő lakásokat látja el árammal, a másik, a kisebbik a telep melletti családi házakhoz is szállít áramot, ezt onnan is lehet tudni, ha ez a kisebbik trafóház(ez még régebben lett megépítve) beszarik, -ez amúgy sajnos nem ritka dolog- akkor bizony a telep első része (ez épült meg először) és a családi házak egy része sötétbe borul. Önkormányzattól van ígéret ennek a régebbi trafóháznak a felújítására, illetve egy nagyobb teljesítményűre cserélésre, de eddig ez úgy tűnik, csak ígéret, viszont a megvalósítása mindeddig nem történt meg. Viszont már van két töltőfej az elektromos autóknak, hogy ez honnan kapja a delejt, azt nem tudom, de én úgy gondolom logikusan, nem a kisebbik trafóházból. A teleptől nem messze van két hagyományos benzinkút is, az egyik mellett meg nemrég felhúztak egy elektromos gyorstöltőt is, tehát van hova menni tölteni a jelenlegi telepi elektromos autó állománynak.
Az meg hogy vidéken mi a helyzet, az egy dolog, sajnos, és nyilván ha ez az elektromos autóláz ott is elterjedne jobban, úgy ahhoz a kiszolgáló hálózatot is hozzá kéne igazítani, vagy fejleszteni, úgy ahogy a hagyományos üzemagyag töltő állomáshálózatot is ki kellett annó építeni, tehát nem abból kell kiindulni, hogy jaj most kevés az elektronos töltő, ha felfut a dolog , nyilván nem ennyi lesz, hanem jóval több. Ha más, nagyobb lélekszámú és nagyobb méretű országban ezt megtudták simán oldani, nálunk sem lehetetlen a dolog. És igen pénz kell hozzá, de a sokat szidott EU erre úgy tudom még ad némi támogatást, és abból meg nem stadionokat kell építeni, meg egyéb másra elhasználni a kapott pénzt, hanem arra kell fordítani, amire adták.
Tüzelőanyag cella, igen, van, létezik, csak ennek is az a legnagyobb gondja, hogy az elektromos autóhoz hasonlóan a kiszolgálói hátteret ehhez is meg kell valósítani, ki kell még építeni, ami ugye megint pénzbe kerül, és nem is kevésbe.
|
| |
|
[válaszok erre: #54332]
|
[előzmény: (54327) miki2002, 2019-09-04 20:00:40]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
20298. Elküldve:
2019-09-04 22:35:58 |
[1759.] |
Szerintem innen:
https://mindigtv.hu/amiko
AMIKO_Impulse_T2C.3.3.25_conax.zip
3.3.25 2017.11.25.
|
| |
|
[válaszok erre: #20300]
|
[előzmény: (20294) ITI, 2019-09-04 19:26:49]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
54320. Elküldve:
2019-09-04 17:49:47 |
[1760.] |
Ráadásul ott már bevett várostervezési szokás, hogy eleve a lakótelepek mellé vagy még azon belül kialakítanak parkolóházakat, ott ez a gondos városépítés alapja, nem úgy mint nálunk ahol a -gyorsan húzzuk fel a lakótelepeket, aztán majd jöhet a többi is! - rendszer volt divatban jó sokáig, és később kínosan nehéz már az ilyen elbaltázottan kialakított lakótelepekre utólag kiszolgáló létesítményeket -lásd pl. a parkolóházi példát- létrehozni.
|
| |
|
|
[előzmény: (54318) Oriza_Triznyák, 2019-09-04 17:20:07]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
54319. Elküldve:
2019-09-04 17:41:52 |
[1761.] |
Körülbelül úgy, ahogy északi szomszédaiknál a parkolóban már bevett szokás, hogy a parkoló szigeteken -még az eldugottabb parkolókban is vannak ilyenek, saját tapasztalat! én is használtam ilyet, annó régebben Svédországban és Norvégiában- kialakítanak elektromos csatlakozásokat, régebben ezt a motorok melegen tartására használták fel, ezek mellé simán odaférnek az elektromos autók töltőoszlopai is. Lakótelep esetében meg úgy, ahogy a hagyományos üzemanyag töltő állomások kiépültek a lakótelep közelében, úgy a gyors akkutöltő állomásokat is fel lehet húzni megfelelő számban, a lakótelepen belüli parkolóban meg már elegek lennének a csak kis teljesítményű töltőfejek is.
Más.
Az előző hozzászólásomban tévesen megfogalmazva írtam egy dolgot, nevezetesen ezt:
szennyező végtermék
de gondolom azért mindeni értette, hogy az atomerőművek áramtermelése közben fennmaradó kiégett fűtőelemekre gondoltam, csak rossz volt a -végtermék- megfogalmazás, elnézést kérek érte.
|
| |
|
[válaszok erre: #54327]
|
[előzmény: (54318) Oriza_Triznyák, 2019-09-04 17:20:07]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
54301. Elküldve:
2019-09-04 09:32:25 |
[1762.] |
Másrészről meg egyet kéne már megérteni, de azt nagyon!
Főleg az elektromos hajtást jelenleg vadul ellenzőknek, mégpedig azt, hogy az elektromos árammal hajtott jármű menet közbeni üzeme! - egyáltalán nem termel ártalmas, káros anyagot tartalmazó kipufogó gázokat, míg a hagyományos üzemanyagokkal üzemelő járművek üzem közben igenis termelnek! - ártalmas, káros anyagokat tartalmazó kipufogó gázokat. Ennyi..és ez eleve egy bebizonyított tény, minden pártállástól, nációktól függetlenül!
Az, hogy a hagyományos üzemanyagú járművek menet közbeni káros anyag kibocsájtása mennyire csökkenthető le, az az adott járművön alkalmazott védekezési módtól függ, erre vannak ugye jól bevált módok, technikák és szabványok, amiket betartva lehet (és kell is!) ezen káros és az üzem közben a levegőbe kijutó dolgokat mérsékelni, de teljesen megszüntetni nem lehet! És ez a lényeg!
Számtalan olyan eset volt, van és lesz is, amikor ún. füstmentes napok akció keretében korlátozták és korlátozzák a hagyományos üzemanyagokkal hajtott járművek közlekedését, egyes városrészekből ideiglenes kitiltva azokat, és ilyenkor bizony az ilyen korlátozások alatt mért légszennyezettségi adatok jóval kedvezőbb értéket mutattak, és mutatni is fognak, és ezek is letagadhathatatlan tények!
Az ökolábnyom fanatistáknak meg azt kéne már megérteni végre, hogy mindkét üzemanyag fajta, úgy a hagyományos, mint az elektromos áram, mint üzemanyag előállítása jelenleg csak korszerűtlen és környezetszennyező módon történik, és bár az atomerőműveket szokás tiszta üzeműnek is hirdetni, az üzem során keletkező igen szennyező végtermék problémát viszont eleve nem lehet figyelmen kívül hagyni, mint a környezetet szennyező dolgot, még akkor sem, ha ezen szennyező végtermékek tárolása elvileg biztonságosnak mondott, és hirdetett tárolókban történik meg. Amikből sajnos egyre több fog kelleni, ha az atomerőművek egyre jobban tért fognak hódítani.És ezen veszélyes hulladéktárolókat felügyelni, karbantartani is kell, ami szintén problémás, és végül nem kevés pénzbe kerülnek ezeknek a tárolóknak megnyugtató és környezetet kímélő módon való megépítése.
Szóval ha az elektromos árammal hajtott járművekkel csak a járművek üzem közbeni káros anyagok kibocsájtását lehetne végleg megszüntetni, már megérné a dolog, és jelenleg ez az, ami az elektromos üzem mellett szól, a hagyományos üzemanyagokkal szemben.
Ha pedig az áram előállítását, annak a járművekben való tároltatását, környezetkárosítás nélkül tudnák megvalósítani, na az lenne talán a legjobb dolog, de ez sajnos az még kicsit odébb van. De addig is törekedni kéne a közlekedésben részt vevő járműveknél az üzemelés közbeni káros anyag kibocsájtás teljes megszüntetésére, és erre a jelenlegi elektromos autók már képesek.
|
| |
|
[válaszok erre: #54315 #54328]
|
[előzmény: (54298) Hatalom2000, 2019-09-04 08:30:39]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
54288. Elküldve:
2019-09-02 21:23:11 |
[1763.] |
... gőzmozdony előtt ....
Persze, a gőzmozdony előtt előtt, aha....vagy mégse?
Az 1830-as évektől elsőként Angliában állították közúti forgalomba az akár tucatnyi embernek is helyet adó háromkerekű gőzbuszokat. A balesetek elkerülésére vezették be az úgynevezett vörös zászlós szabályt, miszerint a gőzbuszok előtt -majd később a megjelenő veszedelmes, zajos és büdös automobilok előtt is- egy ember sétált, nappal vörös zászlóval, sötétben vörös lámpával figyelmeztette a járókelőket (és a lovak által vontatott járműveket) a monstrum érkezésére. Ez volt az első közlekedési szabály, 1896-ig volt érvényben.
Az első London To Brighton autós futamot is azért tudták 1896-ban megtartani, mert pont a verseny előtt törölték el közmegelégedésre az ósdi vörös zászlós szabályt.
|
| |
|
[válaszok erre: #54292]
|
[előzmény: (54287) Gyurka6, 2019-09-02 20:43:12]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
20287. Elküldve:
2019-09-01 21:00:58 |
[1764.] |
Duplázott a billentyűzet, nem vettem észre, kösz a kijavítást.
|
| |
|
|
[előzmény: (20285) pityu54, 2019-09-01 15:07:35]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
54263. Elküldve:
2019-08-31 11:29:38 |
[1768.] |
Egy kis infó még hozzá:
(részletek egy Totalcar által jegyzett cikkből.)
A BYD komáromi üzemében egyelőre szóló buszok készülnek, ezek 8-12 méter hosszúságúak, ezeket a típusokat K7 és K9 kódnéven emlegetik. A csarnokokon belül van egy vázösszeszerelő részleg, festőüzem, mechanikai szerelde, végszerelde, továbbá tesztelő csarnok és esőkamra. A karosszéria egy busz esetében nagyjából egy hasáb, tehát hat oldala van. A hat oldal (homlokfal, hátfal, a fenékváz, a tető és a két oldalfal) készen érkezik Kínából, ahol hatékonyabb legyártani a rácsos, hegesztett szerkezeteket.
Az itt készülő e-buszok viszonylag egyszerű szerkezetek, hiszen a két villanymotor a kerékagyban van, egyetlen végáttétellel. Vagyis a két oldal között nincs mechanikai kapcsolat, nincs szükség sem sebességváltóra, sem differenciálműre. Helyettük van teljesítményelektronika, ami a motorokat meghajtó áramot és a visszatáplálást szabályozza. A hajtásláncot ugyan Kínából hozzák, -ami ugye itt a motorok mellett a fékek, légrugók és a komplett felfüggesztés egy egységben-
az már más kérdés, hogy a hajtáslánc elemei Kínába települt európai gyártóktól származnak, úgymint a Knorr-Bremse, ZF és társaik. Ettől függetlenül szóba került, hogy szeretnék növelni az alkatrészek magyar hányadát, azért akad nálunk is minden, de egy dolog biztosan nem fog változni: az akkucsomagok és a hajtáslánc biztosan Kínából érkeznek.
Azt azért nem árt tudni, hogy egy akkus e-busz nagyjából másfélszer annyiba kerül, mint egy hasonló kapacitású, de dízelmotoros busz, és ahol nagy a pörgés, ott a töltési idők miatt több darabra lehet szükség, mint dízelből. Ugyanakkor nincs helyi emissziója, a karbantartása is egyszerűbb, szóval belvárosi használatra tökéletes lehet, ha van pénz a beszerzésére, de például a brüsszeli reptér is rendelt egy nagyobbacska tételt.
Ők kerülnek majd a brüsszeli repülőtérre.
Megjegyzés:
Ezekkel az ülésekkel én nem vagyok kibékülve, a kínai városi buszokban sem!
|
| |
|
|
[előzmény: (54262) Gabywap, 2019-08-31 07:45:23]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
54201. Elküldve:
2019-08-29 14:40:19 |
[1769.] |
Akit esetleg érdekel a film....
Özönvíz előtt - teljes film
(magyar sziknronos)
https://www.youtube.com/watch?v=B4X8P_x2AbQ
Aki netán meg le is töltené magának, az ezekkel a méretekel számoljon.
MP4-360p(360MB)
MP4-720p(709.6MB)
|
| |
|
|
[előzmény: (54200) petersk, 2019-08-29 13:29:12]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
54196. Elküldve:
2019-08-29 12:28:15 |
[1770.] |
Az elektromos meghajtás önmagában nem rossz dolog, ma is, és régebben is használják már pl. ipari célra, lásd az elektromos targoncák, meg a gyártósorok mellett futó számítógép vezérelt elektromos, alkatrész és késztermékszállító kiskocsik. Vagy amit pl. mindenki jól ismer, az elektromos golf-kocsik, meg az elektromos postásautók.(ez utóbbiak már régebben is megvoltak, csak ma ismét, úgymond újra felfedezték őket)
A gond, az elektromos áram, mint üzemanyag előállítása, illetve a megfelelő (minél kisebb súlyú, és méretű, de azért nagy kapacitást tudó) tárolóeszközök készítésének, illetve az elhasznált akkuknak jelenleg még nem túl környezetbarát újrahasznosítása.
Ha ezt megnyugtató módon megoldják, akkor az elektromos meghajtás hamarabb a mindennapok része lesz, de addig nem, amíg az ismert problémák fenn állnak.
|
| |
|
|
[előzmény: (54193) egedi, 2019-08-29 12:07:54]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
54194. Elküldve:
2019-08-29 12:12:59 |
[1771.] |
Hát igen, ilyen előfordul, főleg a mélygarázsokba nem szeretik, és nem is nagyon engedik be a gázos kocsikat.
|
| |
|
|
[előzmény: (54192) Hatalom2000, 2019-08-29 11:42:33]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
54191. Elküldve:
2019-08-29 11:42:29 |
[1772.] |
Ugyanez vonatkozik a gázolajos, biogázos, és egyéb alternatív üzemanyagokra is. Azoknál is be kell számítani a teljes előállítási folyamatot az ökoszisztéma károsításába, míg a késztermék, az üzemanyag elkészül.
Csak ezt szeretik mellőzni......
|
| |
|
|
[előzmény: (54189) Voyager1977, 2019-08-29 11:35:35]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
54188. Elküldve:
2019-08-29 11:35:00 |
[1773.] |
Pesterzsébet külső lakótelepi részén napi rendszerességgel közlekednek a belvárosból kiutált és a külső kerületebe száműzött csuklós alacsony padlós klímás kék buszok, amelyek lpg gázzal mennek. A busz által keltett hallható hangokon kívül semmiben nem különböznek a gázolajos társaiktól, szerencsére az utóbbiak motorja is egészen halkan működik, és csak a gyorsításkor jön elő a jellegzetes dízeles motorhang.
A gázos buszokat meg azonnal meg lehet ismerni a jellegzetes gázos üzem szaga alapján, aki dolgozott már gázos targoncával az tudja miről beszélek. A gázos motorhang is jellegzetes, azonnal felismerhető, és beazonosítható.
|
| |
|
[válaszok erre: #54192]
|
[előzmény: (54183) Hatalom2000, 2019-08-29 10:41:23]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
350. Elküldve:
2019-08-28 18:06:14 |
[1774.] |
Elhiszem neked, miért ne hinném.
Mint írtam, úgy kaptam az infót.....ráadásul telefonostól.
Amúgy a te Huawei MediaPad M5 10.8. cuccod kijelzi a Volte-t?
|
| |
|
[válaszok erre: #351]
|
[előzmény: (349) vekker, 2019-08-28 17:09:34]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

net_user
Tagság: 2014-11-03 10:55:01 Tagszám: #130810 Hozzászólások: 3845
|
348. Elküldve:
2019-08-28 16:55:52 |
[1775.] |
Igen, én is úgy kaptam az infót, hogy várni kell a szolgáltatóra, meg annyit mondtak még, hogy a Huawei telókhoz hasonlóan nincs kifejezett Volte kijelzés, csak onnan veszed észre , hogy az LTE-n megy a hanghívás hogy, a készüléked nem kapcsol le a 4G-ről és a beszélgetés alatt végig a 4g hálózaton marad.
|
| |
|
[válaszok erre: #349]
|
[előzmény: (346) bunyip, 2019-08-28 15:32:47]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|
|