Reggel hívtak vissza rejtett számról. Mivel nem ők adják fel a csatornát nem tudnak kötbért jóváírni.
Továbbra is a másik oldalon van technikai hiba.
Röviden ennyi volt.
Mondtam, hogy oké. De ilyenkor a upc nem veheti elő a másik szolgáltatót, hogy itthon rossz a csatorna??
Mi van akkor ha a másik fizet kötbért a upc-nek?
Nekünk meg jönnek azzal, hogy sajnos ez van...nincs mit tenni.
Meglehet nézni a műsorfüzetet, de ha egy film adatlapját akarod megnyitni ahol kiírta, hogy hányszor lesz adásba azt már nem tudod. Azonnal a GO adatlap jön be.
Azóta már hívtam őket. Azt mondta a csaj, hogy ez egy újítás, de jelzi a technikusoknak, hogy a GO-n legyen kiírva, hogy mikor és hányszor lesz az adott film adásban.
Délelőtt az HBO3-on monoszkóp csíkok voltak majd fekete lett a kép. Most pedig a magyar dvb feliratnál angol felirat megy és a betűtípus is más lett. Vékonyabb mint szokott.
UPC/Digi oldalon a hiba vagy lehet, hogy kábelen is megy az angol felirat?
Cseh-nél meg semmi sem jelenik meg.
Sziasztok. A 3 upc szolgáltatói boxom mellett a 4. egy ab cryptobox 750 es.
Mostanában, hogy cserèlgette a csatornákat a upc így minden keresés után a lista végéri tölti be a box a csatornákat és onnan tudom az én számozásom szerinti helyekre berakni a csatornàkat a Kedv 9 nevű részbe.
Létezik olyan megoldás, hogy pendrive-ra rátöltöm a csatornalistát és számîtógépen (könnyen kezelgető programban) az én számozásomnak megfelelően oda húzgálom az új frekvencián lévő csatornákat és felülirja a régiket?
Majd az így kapott listát beleteszem a beltéribe?
Tegnap jutottam odáig, hogy újra hívjam őket a Mooz dance miatt. Persze jött a sablon, hogy megy a csatorna de küldenek egy nagra frissítést.
Nyilván semmit sem ért. Ez meg sem lepett.
Majd 2 óra múlva újra hívtam őket, hogy Megint én vagyok....
Újra elsoroltam a dolgokat.
Közöltem velük, hogy nem az ÁSZF szerint jártak/járnak el és jelentem most màr az NMHH-nak is. Itt jött 2 perc várakoztatás.
Majd hagyták, hogy panaszt tegyek.
Most vàrok a 72 órás hibajavításra. De úgy sem lesz belőle semmi. Azutàn majd rákérdezek tőlük, hogy most akkor mi van....mi lesz?
Mi lett az HBO honlapjával?? Napok óta ha megakarom nyitni a filmek adatlapját a műsorba kerülési időpontok miatt akkor azonnal átmegy a GO-ra.
De miért?? Az összes honlapjuk ilyen lett.
Később újra hívom őket. Mert már azért is szeretnék panaszt tenni, hogy nem lehet panaszt tenni.
De a beszélgetést rögzítem és azt is továbbítom az NMHH nak.
Én már kiakadtam. 5 alkalommal hívtam őket.
Jeleztem feléjük, hogy nem is szóltak. Az volt a válasz, hogy őket is meglepte, hogy kikerült a csatorna mert nekik sem szóltak.
Rendben, de az nem az én hibám. Rendezzék a másik szolgáltatóval...
Mivel sok idő eltelt és nem vették le az SD-ről a kódot panaszt akartam tenni.
Erre mondták, hogy nincs lehetőség panaszra és kedvezmény sem jár.
Na már most akkor ez mi is??
Mert tavaly a upc kábelnek az internete szakadozott és nem tudták 3 nap alatt megoldani és az ügyfélszolgálatos javasolta, hogy tegyek panaszt és onnan szàmitva mig nem oldják meg a hibát kapni fogok kedvezményt.
Ez így is történt.
Kb 8-9 nap alatt oldották meg és 4 hónap havidíjat engedtek el.
Ez miatt gondoltam, hogy a direct is fog valahogy kompenzálni.
Szerintem ők a másik szolgáltatóval ezt lejátszák és kapnak is pénzt a nem értesités miatt.
De mi semmit sem fogunk.
Istenem.....most is hívtam őket. Mivel a kártyafrissítés nem segített.
Most azt mondták, hogy legyen Stabdy be a beltéri és azután lesz a 126 on mooz dance SD.
Ma beszéltem velük. Válasz az volt, hogy tavaly óta nincs Mooz Dance SD.
Hanem Mooz Dance HD van ès a 126-os helyen.
Most akkor mi van?
Mert itt a 129 esen jön az SD kódoltan. Saját beltéri is SD-t talál és persze kódoltan.
Mooz dance-el mi lett??
2xer van a 129-es.
Egyik HD a másik SD nevű.
A HD: A csatorna jelenleg nem sugároz mûsort.
SD: A csatorna megtekintése korlátozva van.