Az ígért időpontra a kutya nem jött oda Kökire a mai "bejárásra" a fűtés dolgában.
Legalábbis hozzánk nem. Sikerült megtudni aztán, hogy ott vannak ám, csak lent a buszosok konténereinél.
A beruházó (R-CO) képviselője is ott volt. Konkrétum az nem hangzott el, hogy mégis meddig kell fagyoskodni bizonyos helységekben. Ígéretek vannak hőközpontra a CBA területén meg minden. Csak bírjuk ki megfázás nélkül azt a kis időt (amiről nem lehet tudni mennyi).
Ja a hőközponthoz még 3 bérlőt ki kell tenni a CBA területéről (vagy közvetlen szomszédságából). Ahogy ez sikerül lesz fűtés.
Pontosan. Átöltözöl vagy zuhanyozol, hideg van. Átmész az instruktorhoz, megcsináltatod a munkabaleseti jegyzőkönyvet. Elmész doktor nénihez-bácsihoz, megfázással kiírnak. A táppénz pedig 100%.
Már elvileg. Mert ettől azért dobnának egy hátast. De jogilag valószínűleg simán védhető. Meg kell próbálni.
Ja aki még elolvassa: úgy fél óra múlva 13:00-tól lesz valami bejárás Kökin ezügyben mindenféle arcokkal.
A 30-as mellett a 20-as vonat is el lett kúrva kissé, mármint a szolgálati szám ami viszi.
A reggeles kezdő személyzet 4.01 órakor jelentkezik az állomáson, amikor éppen reteszt old a forgalmi személyzet, és nem tartózkodik a bejárat közelében. Az idő a várakozásra, a hátragyalogolásra, rácsos ajtók nyitására, a vonat melletti háromszori gyaloglásra, és az átvételre elég szűkös.
A biztonsági őrök pedig nem tartják feladatuknak sem a bejárat, sem a rácsos ajtók nyitását.
Az estis végző személyzet munkaideje változatlanul 23.36 órakor telik le a Nagyvárad téren, miközben:
Az utolsó jobbos vonat később indul, így a Nagyvárad középső kihúzóba való érkezés is később történik.
A menetokmányt a balos vonatnak (23.42, tehát a munkaidő lejárta után), az irányváltót a forgalmi ügyeletesnek kell átadni mintegy plusz 250 méteres gyaloglással.
További felmerülő gond, hogy a kihúzó világításának a kapcsolója a peron alatt van, és sokan nem is ismerik az elhelyezését.
A csoportvezető úrnál kezdeményezték a helyzet áttekintését.
Abban állapodtak meg, hogy a helyszínt bejárjuk az őrök instruktorának kíséretében. A megoldási javaslat ezt követően kerül kidolgozásra.
Kérünk további észrevételeket és javaslatokat a tárgyban.
Voltak már ötletek, amelyeket át kell gondolni:
Őr nyisson ajtókat (nem munkaköri kötelességük, és ez forgalmi feladatnak tűnik).
Őr vigye az irányváltót.
Balos tükör alatt legyen postaláda a vasnak.
Álljon meg az utolsó előtti balos (23.32) a kihúzó mellett a menetokmányért.
Az E 21-es vasat előtte más vonat juttassa fel valahogyan a forgalmi ügyeletre (hogyan)?
Tekintettel arra, hogy az E 05-ös munkaideje 23.36-kor, munkaidejének 7. óra 58. percében jár le, a munkaidő hosszabbítása már nem oldja meg a problémát. A szolgálati szám átdolgozása más számokra is hatással lenne, magyarul újra indulnának a kerettárgyalások.
Megbízható emberünk jelentése szerint Kökin valami nyomor van a fűtéssel. Olyannyira, hogy több tucat áramzabáló radiátor van beszerzés alatt. Addig is, míg ebből lesz valami, fázósabbak hozzanak nagykabátot (tartózkodóba, öltözőbe, WC-be, mindenhova).
Nem komplett számról beszélek, akkor persze, hogy annak a pihenőideje számít. De maradhatunk abban is, hogy a tartalékos akkor pihen amikor akar (ha nem pótol semmit), hagyjuk a fenébe az egészet.
Este 7-8 között az új vezérigazgató (Kocsis) az Info rádió Aréna című műsorában lesz hallható. Majd később letölthető vagy meghallgatható lesz a műsor felvételről is a rádió weboldaláról.
Felkérés érkezett egy névadó szavazásra. A képen látható egyed fajtársa velünk lakik Kőbányán a tartózkodóban. Szóda-és kávéautomata környékén szerencsések láthatják is esetleg.