Nálam még sosem fagyott a Sagem menet közben. Az viszont többször előfordul, hogy távirányitóval nem lehet bekapcsolni, csak a készüléknél ki és ujra be.
Az, hogy a szolgáltató milyen sorrendben adja a csatornákat egyáltalán nem érdekel. De, hogy létezik olyan beltéri a XXI. században amelyen én a kedvenclistámat nem úgy állitom össze ahogy én akarom, az vicc. Arról nem beszélve, hogy még mindig csak esetenként lehet a távirányitóval bekapcsolni és ez már hónapok óta igy van.
Nem feltétlenül rossz szerelés. Ott álltam a szerelők mellett, a műszerük a legnagyobb jelszintet mutatta, rátettem a kábelt másik beltérire, az is jó értékeket mutat és mégis sokszor elmegy a kép egy kis esőtől is. Sőt néha megáll a kép és "ugrik". Nem tegnap kezdtem műholdazni, de még nem tapasztaltam ilyet. A másik szobában lévő Sagemen is elmegy a kép, de ott nincs ugrálás. Szóval érdekes. Amikor hiba nélkül megy, akkor jó a kép és a hang is.
Nem szoktam csacskaságokat irni. Valóban hallottam már arról, hogy mostanában extrém időjárási körülmények vannak, árvizek is stb. Mivel egy önkormányzatnál dolgozom, hidd el, többet is hallottam már erről, mint Te. Volt már Digim is, UPC-m is, valamint párhuzamosan saját rendszerem is -mivel nem tudom elfogadni, hogy csak a szolgáltató csatornáit nézhetem- azért tudok véleményt formálni. A UPC-nél 4 év alatt nem volt annyi kimaradás, mint a T-home-nál 2 hónap alatt. Ettől függetlenül a minőséggel elégedett vagyok- amikor látom a képet. Azt azért senki ne próbálja bemagyarázni, hogy egy lényegesen jobb minőségű és nagyobb méretű tányérral nem lesz jobb a vétel. Persze a feladóoldal gyengeségein nem tudok változtatni. Mellesleg a szerelés szakszerű volt, azt befejezve a vétel maximális volt (gyengébbek kedvéért csavarhúzás után) Amúgy már az elején rossz előérzetem támadt, mert a Sagem beltéri már a beüzemelés után 5 perccel megadta magát, a szerelők visszajöttek és kicserélték.
No, az időjárási tartalékról ne beszéljünk, esik 3 csepp eső és elmegy a kép. Pedig rendesen be van állitva az antenna, végignéztem amikor szerelték. Van egy jó 110-es tányérom, ki is cserélem ezt az ipari hulladékot.
Nem kell a konnektorból kihúzni, csak a jobb szélső gombbal kikapcsolod, majd vissza. Általában minden második kikapcsoláskor csinálja ezt, ha nem megy az óra már tudni, hogy ez lesz. Meg lehet szokni, néha már az a furcsa ha rendesen működik. Ennyi pénzért ez jár europa boldogtalanabbik felén.
Kösz, de van munkahelyem. Viszont, az a két szerelő aki nálam felszerelte a cuccot és pár percet beszélgettünk, hát úgy szakképzettségileg nem tett rám mély benyomást.
Eszembe jutott még valami:
Mikor leadtam a UPC-nél a beltérit, azt mondta a "hölgy", hogy vegyem tudomásul, hogy 6 hónapig erre a lakcimre nem kérhetek upc-t. 4 év után megbüntettek. Kiváncsi vagyok mit szólna az illető, hogy ha nem a megszokott boltjában venne kenyeret és legközelebb azt mondaná az üzletvezető, hogy itt 6 hónapig ezentúl nem vehet. Nincs itt semmiféle verseny, durván ugyanazt kapja az ember, durván ugyanannyiért az összes szolgáltatótól, ótvaras beltérivel és összevissza számlázással. Viszont mivel törvénytisztelő ember vagyok, igy törvényes előfizetésem van. Mellesleg ha én egy szolgáltatótól azért nem kevés pénzért a XXI. században európában olyan beltérit kapok amit be sem lehet rendesen kapcsolni és a csatornák sorrendjét sem én határozom meg, kizár a többi hold nézésének a lehetőségéből, akkor miről beszélünk?