hi macisat!
ez a kérdés engem is erősen foglalkoztat. A múltkor egy ilyen brigád felhívta az ügyfelünket és kérdőre vonta, hogy miért nem a cc-nél jelentkezett a megrendelésével! Persze nem mutatkoztak be és telefonszámot sem hagytak meg. Érdekes.
Nem hinném, hogy a kellemetlen szó a legfrappánsabb ebben a helyzetben. Ha te nem kapnál a munkahelyeden fizetést a rendesen elvégzett munkádért meddig folytatnád? 1 hónap 1 év? örökké?
hát, ez tényleg érdekes. ugyanis ha a minőség elér egy bizonyos szintet, akkor a bal oldali jelszint oszlop 80%ra áll be és úgy marad. a jobb oldali oszlop min. 95% kell hogy legyen jó időben mindkét antennán minimum. Mondanám hogy cserélj próbára 1 fejet, nekünk volt már hogy 80% fölé nem ment a minőség, fejcserével jó lett. A 120as tükröd el van deformálódva, ha nem ad legalább akkora jelet , mint a pici.
Te akarsz perelni ,nem? Én csak bátorkodtam felhívni egy általam fontosnak tartott momentumra a figyelmedet. Szóval- bármilyen furcsa is Neked- de itt többen SEGÍTENI szerettek volna, hogy megoldódjon a problémád. Ezek után boldogulj magad.
"Fontolgatom,hogy űdvézhez fordulok,és beperlem a DIGITV-t!! "
Sok értelmét nem látom, merthiszen a szerződésben -amit elfogadva aláírtál- bennevan , hogy a műsoridő 95%ában kötelesek adást biztosítani. A maradék 5% az 18 nap és 6 óra egy évre számolva! Ennyit nem lesz rossz az idő egyhuzamban.Szvsz a DIGI bevezethetne egy ingyen vonalat a hibák bejelentésére, mert egyesek telefonszámlája(a hibabejelentésekre) kitölti a DIGI és az UPC előfizetés közti hézagot.
CSá! Én eddig 2 helyen állítottam be csatornasorrendet és kitöröltem az összes egyéb programot , mert mindkét helyen analfabéta volt a tulaj (egyedülállóak) sem írni sem olvasni nem tudtak. Szerencsére scartos 1-2 éves tv volt mindkét helyen. Azért RF-en is összekötöttem és beállítottam az elsó két programhelyre. Portörlés esetére.
szia. hanyas TP produkálja, vagy mindegyik? 3as TP mennyivel gyöngébb az átlagnál? Nálunk a beállító antennálnál tegnap reggel TP3 98% , ma reggel 77%(?). Szél ,eső nuku. Hogy is van ez?
Ez nem igaz! Legfeljebb nem megfelelő helyen jelentetted be! Már írtam: a DIGI nagyon komolyan veszi ezeket a visszaéléseket ( garanciális javítás(?) pénzért ) és tesz is ellene. Persze csak ha tud róla. Nem ironizáltam csak 1 rossz(?) szóvicc volt.
Hali! Valószinüleg igen. Amikor elkészült , nem tűnt fel hogy gyönge a jel? Vagy akkor jo(bb) volt? Ha hivatalos digi szerelő volt ( attól még lehet cukrász végzettsége) akkor a kódszáma alapján garanciában visszahívandó! Motto-ne légy Punto!