Elfmannél erre még nem hallottam példát. A Disney filmeket illetően pedig érdekes mód engem meg a Notre-dame-i toronyőr utániak nem kötnek le. A szilajt sajnos még nem láttam de szeretném. Most nem akarok senkit megbántani és nem Tamás mondta hanem én és már megtárgyaltuk de én amikor megláttam a Robinson család trailerét, azelőtt meg a Cápameséjét (lehet, hogy az dreamworks, de inkább dinsey rémlik) én úgy éreztem, ez a Disney őshagyomány vége. Ha a disney alkotói nem a villámgyorsan (igényszintjét tekintve) leegyszerűsödött társadalom nagyrészét szolgálja, veszteséget termel a kevés nézővel. Ha azt teszi, hogy megmarad a régi bevállt módszernél, akkor olyanná lesz mint a méltatlanul és számomra érthetetlenül komolynak titulált zene. Csak egy réteget érdekel. Sem technikailag sem zeneileg nem akarom a pixar termékeit minősíteni, de az biztos, hogy a régebbi alkotásokat nem foglyák felülmúlni. Jó lenne megfejteni kire miért van nagy hatással valami, de ez hosszabb téma lenne. Egyszer majd azért adj egy esélyt nekik, az se baj ha 20 év múlva. Én egyik nap néztem meg az Alíz csodaországbant, az egyik legaranyosabb disney alkotás és ma is hasonlóképpen tetszik.
Itt a filmzene történelem egyik legszebb másfélperce, bár szerintem senki sem fogja megnézni, ahogy megpillantja az első mp, de azért ajánlom. VIGYÁZAT, nincs benne DAL!!!
A különvéleményben, főként a vége felé van egy sejtelmes vonós téma, ami szinte teljesen arra a SW2-es részre emlékeztet, amiben Obi-wan beszámol a kaminoi telepről, szinte egyezik a zene. De nem baj, Williams másolhatja magát, hisz ő Williams
Ahogy mondod. A Star Warsal is megkiséreltem de már szinte nem láttam a 5-6. rész felé, de megéri egyben más élmény a zene és a film is, vagyis még jobb
Az Into the west címét, hogy megváltoztatták és beleépítették egy új címet viselő zenei egységbe. 4-es cd 7-es szám, aztán jön valami Bilbo's song. Én nem bírom ki az addig hátralévő időt, inkább Valamikor meghallgatom mind3 bővítettet egyszerre.
Ilyet még nem láttam Igazi lágy ébresztő hangulatú, kicsit olyan mintha Hawaii-on ébrednék és ez szólna a vekkerből, tetszik!
Ha már sírásról van szó, pár film azért ilyen szinten meghat, Return of the King, Ryan közlegény (együtt sírok Tom Hanks-el ) és a zongoralecke, valamint a Passio. Engem a Bravehaeart eltőlt némi erővel és szomorúsággal, a végén az a kard, ahogy egyedül ott áll és védi a skóciát, nos eléggé int az angol meg úgy általában az elnyomás ellen. Nagyon jó film, Gibsonnak többet kellett volna rendeznie mint színészkednie, de egyiksem azt jelenti, hogy a másikban rosszabb lenne.
Meg van az Operaház Fantomja is, ÁÁÁÁÁÁÁ ne kérdezzétek, hogyan Basszus, holnap egész nap zongorázni fogok, ma már talán nem örülnének neki. Leakasztom inkább a tesóm gitárját egy örök"zöld" Santaolalla slágerre, mondjuk The Wings, ha jól emlékszem, erre a maradandó darabra.
Ha a drímgörlszös nőci kaphatott, akkor bárki kaphat. Érthető volt a dal odaítélése lezbi és környezetvédelem, érthető volt Santaolalla globálökő katasztrófa filmjének egyszeri díjjazása, egyszóval Mark Hamill legalább bizonyított, ez most olyan reklám szöveg. Bár George is csak egy tiszteletbelit kapott, pedig ha valaki akkor ő elérte a semmiből a valamit!
-Evan Almighty-. The Ark Theme
-Karib3 - I Don't Think Now Is the Best Time
-Transformers - The All Spark
-Harry Potter 5 - A Journey to Hogwarts
-300 -Returns A King
Elsőre ezek lennének.
Spielberg 2009-es Lincoln filmjét még viszi Williams
Egyébként mellékesen megjegyzem, hogy 1965-ben a Mary Poppinsból érthetetlen, hogy nem a Feed the Birds kapta a legjobb dal oscart. Ez a világ egyik legszebb dala. Nem akartok a Sherman testvérekről írni? Lehet, hogy 01.30 tájékán ez csak engem zavar ebben az országban