Jackman zenéi közül engem eddig a Dominic Lewisszal közösen készített The Man in the High Castle sorozat zenéje fogott meg, azt hallgattam tőle a legtöbbször.
A The Predator esetében viszont az ő munkája jobban tetszett, mint a film, pedig azt gondoltam, hogy fordítva lesz. Erről bővebben is kifejtem majd a véleményem egy kritika keretében :)))))))))
Meghallgattam a The Nun-t. A rezesek Goldenthalt juttatják eszembe. 10/7, de semmi extrát nem hallottam benne, amire felkaptam volna a fejem.
És ugyan így voltam a Jack Ryan sorozat albumával is Djawaditól. Lepörgött, de többször nem fogom szerintem meghallgatni.
Nekem tőlük van a legtöbb CD-m: Alan Silvestri, Brian Tyler, Christopher Young, Hans Zimmer, James Horner, James Newton Howard, Jerry Goldsmith, de pl Williamstől csak öt van (a két Cápa- és két Jurassic Park mellett a Home Alone).
Szóba került az idei felhozatal és a vásárlási szokás is. Az elmúlt időszakban nálam is rég várt megjelenések, bővített kiadások vannak inkább előtérben, mintsem az aktualitások. Az idei felhozatalból eddig a Solo, a Jurassic World és a Ready Player One jött be. Viszont most igyekszem pótolni a lemaradást - ezt majd érkező kritikákban is látjátok, a most tapasztalható szünet után visszatérünk -, de eddig nagyon lenyűgöző újdonságot még nem hallottam. Ami pozitív csalódás volt, az Ramin Djawadi Hegyek közöttje: nemrég láttam a filmet és addig nem is hallottam a zenéjét, kellemes kis darab.
Amit szeptember-október vonatkozásában zeneileg nagyon várok, az a Predator és a Bohemian Rhapsody. Előbbivel kapcsolatban vannak előítéleteim, utóbbinál pedig kíváncsi vagyok, Ottman mennyire tudott érvényesülni a Queen-slágerek mellett. Nem mellesleg ezt a mozit nagyon várom. A filmzenéken túl egyedül a Queen az, akinek minden albumát ismerem, sokat hallgattuk az öcsémmel gyerekkorunkban őket. :))
Ha nem horror, de Young ,akkor ezeket ajánlom az általad belinkelt Creatino mellett:
Entrapment, Love Happens, a már említett Spider-Man 3 (de jó lenne, ha egyszer megjelenne), Something the Lord Made, Wonder Boys, In too Deep, Hard Rain, Murder at 1600, Murder in the First, Bat-21, U-Boats, Def-Con 4
"Korzeniowski viszont nem tudom, hogy miért jött szóba horrorfilmnél, talán ezt követően többet nem is fog."
Nem biztos. Én pl Junkie XL-t nem látnám filmek közelében, mégis ott van, nem is akár milyen költségvetésűeknél. Egy hete néztem meg a Tomb Raidert, de a zene megítélésén csak rontott, iszonyatosan idegesített. :))))))
Nálam Korzeniowski a Rómeó és Jólia, valamint az Éjszakai ragadozók révén került látómezőbe, meghallgatom majd ezt a horror-zenéjét a hétvégén, kíváncsi vagyok, mit hozott össze.
A horrorfilmeket szeretem, de iszonyatosan meg tudok ijedni rajtuk - erről a többiek tudnak mesélni :)))) Horrorzenébe nálam is Young a favorit, de szeretem Graeme Revell és Elliot Goldenthal világát is. Nekem pl ők hiányoznak a filmzenei világból.
Harry Gregson-Williams-zenékkel indítottam a reggelt. Hogy az egyik címéhez stílszerű legyek, úgy írhatnám, hogy MEGhallgattam Az óriáscápás score-t és A védelmező 2 kíséretét is. Elsőre mindkettő 10/7.
Egymás után kétszer pörgött le a M:I - Fallout, de nem fogott meg benne igazán semmi - a klasszikus dallamokon kívül. Nem tudom, mi áll az újabb komponista-csere hátterében, de nekem nem jött be a váltás. A széria eddigi leggyengébb muzsikájának érzem.
A nagyon kedvelt zenékből én mindig várom a bővített verziót. Ezek pont olyanok. De pl anno a Judge Dredd esetében is vártam a bővített kiadást, aztán az nem jött be annyira. De a Múmiákból már rongyosra hallgattam a nem hivatalos complete-eket, szóval azok tuti célpontok voltak régóta.
Mondhatnám, hogy ízlések és pofonok, de itt pont az bújik meg mögöttük sztem - a cikket nem olvastam -, hogy az egyik nem Williams, a másik pedig cool film és jó alatta a zene is, megy a mozi stílusához. Szegény Elfman mennyit kapott az Igazság Ligája zenéje miatt, holott nem lehet oka a szégyenkezésre, de ott ez volt a "módi".
Az Alien 3 bővített verziója után itt van két másik, általam régóta várt megjelenés: The Mummy és a The Mummy Returns teljes score-ja. Ebből a szempontból jó évjárat lesz nekem a 2018.
Hétvégén megnéztem a Vörös verebet. A kritikák alapján rosszabbra számítottam, a score azonban alig néhány helyen tűnt csak fel. A legerősebb az Overture és a Didn't I Do Well? volt.
Köszi az ajánlást, meghallgatom.
Érdekes, hogy a Solot páran hogy szétszedték, lehúzták, pedig nem rossz - mondom én, aki anti SW-s vagyok. Az PRO is jó lett (bár ott a nosztalgia dob nálam sokat), viszont az új Jurassic Word zene nekem bejött, kicsit jobban tetszik, mint az előző.
Ezek mellett az idei év nekem egyenlőre amiatt élvezetes, hogy sok, általam régen várt újra megjelenés van.
Álló és két sarokkal odébbra szól. :) nem értem, hogy ilyen színvonalú eseményen miért adnak olyan jegyeket, amiket említettetek is, hogy pl látni nem lehet onnan.
Jogos, A holnap markábant elfelejtettem kiemelni, azt nem vettem meg.
Sok zenét tudnál meghallgatni ottani sétálás közben: Sztárom a párom, Támadás a Fehér Ház ellen 2. – London ostroma, Sherlock Holmes stb. :))
Iiiiigen, jól emlékszel. Nekem a Goldeneyetól van meg minden Bond-zene, az az előttiek nincsenek - mondjuk a Kamenes beszerzésén mindig gondolkodom. :)) De én már csak ilyen vagyok. Azt szokták rám mondani, hogy ami több embernek bejön, az nekem már fix, hogy nem tetszik. Persze ez nem teljesen van így, de megértem, miért akadt ez rám :)
Én is meghallgattam a Solo zenéjét. Egész jó lett, jól lavírozott Powell saját és Williams stílusjegyei között. Én nem vagyok sw fan, emiatt a véleményem nem annyira mérvadó, de nekem a Rouge one és ez tetszik a legjobban.