A hely koordináta átírása az összes hold beállítását átállítja usals-ban egyszerre, a hibásan beállított forgató korrekciójára szolgál.
A pöcögtetés arra szolgál, hogy a helyesen beállított usalsból kivesszük a nehezebben fogható holdakat egyenként, 1.2 módba tesszük, és jobbra, vagy balra pöcögtetve maximalizáljuk, eltároljuk a legjobb poziciót. A két módszernek más a célja és az egyszerüsége.
A támfalak nagyon igénybevett építmények, és hajlamosak elmozdulásra az évenként fellépő fagy és csapadéknyomás hatására. Ezért szokták ferdén építeni, mert jobban tart és később kell átépíteni, mert jó ideig nem is látszik, hogy elmozdult.
Rézsűvel is meg lehet fogni, növény vagy terméskő borítással egy kisebb szintkülönbséget, és tartós olcsó megoldást jelent, a vizet is átereszti.
A pázsit, mire szép lesz, kimegy a divatból, mert egy melegedő, száradó éghajlat várható sajnos a közeljövőben, ahol egy bokros, vegyes kert jobban fenntartható.
"Egyébként miért kell új 0 pont, nem jó az ami gyárilag van rajta?"
A gyári 0 pont az angoloknak ideális, mert ott van az igazi 0 pont?
Nem. Greenwich közelében sem egyszerű az élet.
Annak kell áthelyezni, aki K vagy NY oldalon további műholdakat tud befogni a gyári 0 áthelyezésével, mert olyanok a vételi lehetőségei, hogy azokat ez korlátozza.
Matematikailag teljesen mindegy, hogy hol van a 0, a Clark öv lekövetését egyedül a forgató csapágyazás tengelyének térbeli helyessége dönti el. Az összes ferdeség, pipaság, csukló, a laikusok megtévesztésén kívül arra szolgál, hogy valahogy a beállítható tartományba kerüljön minden, és néhány csavar meghúzásával összeálljon az egész.
Aztán amiről itt a topic szól, az az, hogy mi segíti elő a jó beállítást. Nekem nem okoz problémát a 0 áthelyezés, akár az ic panelon is megkereshetem a resetet, áttehetem a fogasívet. Én csak az egyszerű user miatt írtam, hogy ez a manual alapján nem hajtható végre.
Ezzel a leírással az a baj, hogy nem lehet vele az új 0 pontot rögzíteni, ezt nem is igéri. Nem szeretnénk a memóriát törölni, a műhold tábla pedig számomra megfoghatatlan érték, mert nem tudom, mire jó.
Tudom, hogy ideológiailag még elég képzetlen vagyok, de én vagy Usals, vagy Diseqc 1.2 módban szoktam forgatni, nem értem ezt a táblás módot, azt meg végképp nem, hogy energia nélküli módban mit ér két megnyomott gomb.
Hőgy mire lenne jó ez a közvetlen resetelés, azt a vevő, azaz box általi resetelésből lehetne következtetni:
Resetelés vevő által
1.Hajtsa végre a következő utasítást: Go To Reference (Go To „0”) / kiindulási pontra
2.Húzza ki a koax kábelt, ezzel elvágja az energiaellátást.
3.Csatlakoztassa ismét a koax kábelt4.Hajtsa végre a következő utasítást: Shift „0”
5.Ezzel a memória kitörlődött, a műhold-tábla pedig visszaállt az eredeti állapotba
Tehát ebben a módban sincs szó arról, hogy a csonk új 0 helyzetet venne fel.
Legszebb a Shift „0” Nem tudom hogyan, mivel?
Az azért megnyugtató volt, hogy a gombnyomós reset a valóságban nem volt működőképes, az eredeti 0-ra sem állította vissza a rendszert, pedig igyekeztem.
Nem a sz@rt akarom passzírozni, de tényleg kíváncsi lennék, hogy valaki teljesen tisztába tudná - e tenni ezeket a dolgokat.
Kösz, most is tudtam Tőled tanulni, a dm2400 és egy még nagyobb valamilyen van nekem, ezeken se luk se rés nincs, a valóságban, és a leírásokban sincs nyoma.
Valószínű más forgatóink vannak, az enyémeken nincs reset gomb, egyiken sem. A leírásokban, manuálokban, amik a forgatókról szólnak, rengeteg marhaság van, ami valószínűleg rossz fordításokból erednek.
Pl. tápfesz nélkül nyomjunk gombot x másodpercig;
adjuk ki a shift 0-5 parancsot! Mivel?
Ezért igyekeztem olyan boxokról kiadható utasításokat megfogalmazni, amiket kipróbáltam, és működnek.
Én még csak használt és lomis forgatókat vettem. Egyik sem működött abban az állapotában, ahogy hozzám került, rossz szögekben, és tartományban mozogtak.
Kiváncsiságból mindegyiket megbontottam, hibátlanok voltak. Goto 0 és szoft korlátozások törlése után mindegyik jó. Az eredeti tulajok belekeveredtek a beállításokba, azért dobták ki őket.
Tudom, hogy Neked több tapasztalatod van, nem azért írok ide, hogy a nálam okosabbakat oktassam, hanem a segítségre szorulókat igazítsam el, megsérteni meg pláne nem szeretnék senkit.
Ehhez csak annyit lehet hozzátenni, hogy ha a skálán maguk állítjuk be a kétirányú gombokkal a referenciapontot, azt a forgató nem ismeri el 0 foknak.
A referenciapont a belső felépítés és összerakás során alakul ki, azt csak egy Diseqc 0 fok- paranccsal, vagy referenciapontba állítás- paranccsal lehet megtalálni, tehát a beltérivel kell ideforgatni ! Ha a skála szemmel észrevehetően eltér a 0 ponttól, az vagy öntési hiba, vagy belső szerelési problémát jelez.
Ezt követheti a kizsinórozás, a szimmetria beállítása, ami után a csonkon nem mozdulhat el a szerkezet, ezt követően minden mozdítás csak máshol történhet a Clark öv helyes lekövetése érdekében, ahogy Barczik L kollégánk teljesen korrektül írta.
Amikor az embör szétszedi, állítgatja, gombokat nyomogat, csatlakoztatja a koaxhoz, olyan parancsok kerülhetnek a forgatóba, amit senki sem akart bevinni, változhatnak a belső végállások érzékelései, stb.
Jó kezdetet jelenthet a boxról egy referencia helyzetbe állító parancs, ami a Disecq 1.2 menüben található pl. a GTmédiában. Ugyanitt lehet a szoft végállásokat kikapcsolni, amit nagyon sokszor véletlenül bekapcsolnak egyes boxok, aztán az ember mechanikai korlátokat, problémákat keres hiába.
Valószínűleg ilyesmi miatt áll rossz
helyen most a 19E.
Mielőtt leszednéd, próbáld meg a pipa - csonk rögzítő imbuszcsavart meghúzni! Kisebb forgatókon átmenő csavar van -befészkelt anya a túlvégen, erősebbeken a csonkban is menet van, kívül kontraanya.
"De nem lehetett a tetőre feltetetni,mert kábel homlokzaton nem jelenhet meg"
Régen volt, hogy "kaptárban", bocs -emeletesben laktam, én a WC szellőzőn hoztam le a parabola kábelét. Te is találhatsz belső levezetésre alkalmas aknát, lighthofot, és akkor a tetőn lehetne az antennád, ha nincs egyéb akadálya.
Sajnos, el nem tudjátok képzelni, hogy ezek a táskarádiószerű alkotások az öregek számára a picinyke képernyő miatt használhatatlanok. Magam is tanúsíthatom, mert van néhány ilyen szerkezetem, a korom is megvan hozzá, meg talán az értelmem is - még - de köszönöm az aggodalmad. Ráadásul szinte mindegyik gyenge fényerővel van megáldva.
Az is probléma az ilyen ajándékokkal, hogy az ember hajlamos olyan dolgot választani, ami neki tetszik, mert hiszen ez is a kiválasztás egyik szempontja, jogosan. Igy aztán könnyebb újrahasznosítani az ajándékot, legyen még egy öröm benne!
Az androidos médiabox elég olcsó tud lenni, akár csöves Tv-re is ráköthető a jack AV kimenetről, de laposra is mehet a Hdmi.
Távirányítható, a Tv-n jól látható, internetrádió, spotify appok serege előre belőhető a maminak.
Érdemes megnézni, hogy a forgató szoftveres határolása nem-e kapcsőlódott be, magától, vagy esetleg tévedésből eredően. Ez kikapcsolható a forgatás valamelyik menülépcsőjében.
Az ápr 1. szoftban javították a csatornaszám 1500 feletti lassulást, teszteltem 2360-ig, semmi akadás. Az androidos appok akadozását, -Youtube, iptv playerek, Kodi,- az okozza, hogy a háttérben állandóan fut a műholdvevő. Ezt a custom menüben a prewiew window - disable beállításával a legegyszerűbb kikapcsolni. Ez a beállítás azért is jó, mert az oscam kiakadása esetén az újraindítás is sokkal egyszerűbbé válik vele.
A "linuxos rendszerű" beltéri, meghatározás szinte semmilyen információt nem tartalmaz, mert majnem mindegyik az, beleértve a régi, enigmás, enigma2, titannit, neutrino, és android vevőket.
A régebbi és újabb nem Enigmás vevők menürendszere mutat egyfajta mintát, de közel sem egységes, emiatt manual, vagy segítség nélkül nem lehet a részletes kezelést megtanulni, különösen ha a nem publikus működésmódokról van szó.
Az enigmát azért érdemes használni, mert csak egyszer kell megtanulni, bár némileg nehezebb a sok lehetőség miatt, de a különböző vevőkre majdnem mindíg megtalálható a csapatok verziója.
A Mira 2 verziója tudomásom szerint nem enigmás, tehát emiatt sem kell vitatni az egyszerűségét.
"Communication Breakdown"
Az nem baj, ha a "multibut menü jonbe", mert lehet választani.
Akkor van csak baj, ha nem lehet tovább lépni onnan.
Ha tudsz választani, indítsd el valamelyiket a választékból, és élvezd!
Általában akkor van ez a "jelenség", ha sikertelen volt a telepítés, lehet ismételni.
Ha nem lehet továbblépni, akkor keress szakembert.
Akinek "Stalker" képes a boxa, meg lehet találni Pl. a Discovery Usa-brit stream-et az ingyenes portálokon, nagyon elfogadható minőségben. Éppen úgy szürcsölik a páleszt a befőttes üvegből, a Moonlightos alkeszok mint régen.
Ne hagyd magad lebeszélni a 4k-ról, ha van rá pénzed! Amikor kb. 4 éve vettem, rögtön egy Real kupadöntőt tudtam nézni rajta a TRT4K 42 E-ről. ez az adó az eu nyalábon van, kifejezetten jól és szabadon vehető a nyugati határig. 13 és 19 E-ről is egyre több és jobb az elérhető forrás.
Ha a műholdvétel megmarad, az elsősorban a sportközvetítéseknek köszönhető, mert jó meccset nézni Iptv-n élőben, hibamentesen szinte lehetetlen, a világ összes streamelő szervere sem bírja a tömeges igénybevételt, különösen UHD-ban.
A másik, a természetfilmek terepe, ahol igazán igényli az ember a részleteket. Ebben szinte korlátlan kínálat található már ma is sat, és egyéb forrásból. Mozi tekintetében még kicsi a kínálat, és más az igény is, mert a cselekmény követését más művészi eszközök sokkal jobban befolyásolják, mint a kép részletessége, és valósághűsége. Manapság a fullhd-n sugárzott filmek többsége a kommersz DVD filmek minőségét adja, és ez nem éri el a HD ready felbontást, mégsem kifogásolják tömegesen. Csak az újabb gyártású N sorozatokon lehet jobb, esetenként uhd tartalmat látni.
Ugyanúgy, mint az E2 boxoknál, meg kell keresni leírásban, youtube videón, weben az illető készülék belépési kódját a web interface-re. A formátum azonos: helyi web-cím:8888/ A 8008-tól a 8808-ig tág tere van a szopatásnak, azért kell rákeresni!
Ha ez megvan, copy-paste lehet kulcsokat feltenni, server- user adatokat rátenni, mert általában nem található Ftp szerver a droidos boxokban, meg a root jogok sem általánosak. Elég sajátos a fájlszerkezet is, nem jó babrálni benne.
bővebben, a kép kezdeti megjelenítése tranziens problémákkal jár, mert a jelfolyam nem mindíg tartalmaz képet, csak éppen valamilyen tömörített infót arról, hogy mit hova, merre kell nagyítani áthelyezni, eldobni stb.
"Minek kell passzolnia a kiválasztottnál, hogy egy DM900-ban is nűködjön a Digi?"
1.Olyan usb tuner kell, amelyik T, T2 mellett tudja a C rendszert is, Kb 10% ilyen.
2. A DM900-ra és az OATV 6.0-ra legyen driver ehez a tunerhez.
3. Telepíteni a drivert.
4. Aktiválni a tunert, drivert, mint Dvb-C eszközt.
6. Kiválasztani a Dvb régiót, országot, a kódolási rendszer miatt, hogy le tudja keresni az adást.