Találatok száma: 3214 üzenet |
|
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
349. Elküldve:
2009-03-10 19:54:57 |
[1251.] |
http://www.hirextra.hu/2009/03/10/nincs-lehetetlen-ujabb-mvm-milliardok-maganzsebekben/?p=1
"Nehéz örökséggel néz szembe a Magyar Villamos Művek új vezetése. A tavaly még Kocsis István (a jelenlegi BKV vezér) vezetése alatt álló állami vállalat számtalan olyan ügybe keveredett, melyből általában és nyilván véletlenül a rövidet húzta. Ilyen volt a Kárpát Energoval kapcsolatos eset is."
Lehet, hogy Sokoldalú "fűtőelem" Pisti ritka peches ember? Fene tudja, nekünk azért pont elég a magunk baja mások pechszériája nélkül is.
Gonoszabb fajta találgatásokba pedig nem is bonyolódnék...
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1430. Elküldve:
2009-03-10 19:50:37 |
[1252.] |
Az összes érintettnek további kellemes álmodozást, majd zökkenőmentes ébredést kívánok.
|
|
[válaszok erre: #1431]
|
[előzmény: (1429) retrometro, 2009-03-10 17:55:32]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1427. Elküldve:
2009-03-10 01:01:56 |
[1253.] |
Lám, nemcsak a bányászok élete nehéz, a webmestereké sem sétagalopp.
|
|
|
[előzmény: (1425) Kingweb, 2009-03-09 20:24:29]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1426. Elküldve:
2009-03-10 01:00:16 |
[1254.] |
Szia szneti!
"utána nem dolgozhatsz vezetöként,de mondjul ellenörként igen."
Hát más vágyam se nagyon lenne öreg napjaimra, legfőképpen kevéssé frekventált külvárosi járatokon, ha egy mód van rá...
|
|
[válaszok erre: #1428]
|
[előzmény: (1421) szneti, 2009-03-09 17:09:09]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1419. Elküldve:
2009-03-09 13:20:00 |
[1255.] |
Namost ez mind oké is, nem is óhajtanék senki zsebében turkálni, sosem volt szokásom.
Csakhogy, és feltéve, hogy jól értelmezem.
Korengedményes esetben a Cég fizet a TB helyett egy ideig. Ha ráadásul még nyugdíjasként tovább is foglalkoztatja az illetőt, akkor az dupla pénzkiáramlás ugyanazért, tehát nem túl gazdaságos megoldás, és bizony morálisan is erősen támadható. (Már ha van ilyen egyáltalán, de itt mintha valaki említette volna.)
Az pedig, hogy bizonyos improduktív elemek lehetőséget kaptak elhúzni nyugdíjba ilyen módon, akik meg effektíve melóznak, ergó nem nélkülözhetők, azok meg nem - hát ez viszont több, mint felháborító.
|
|
[válaszok erre: #1421]
|
[előzmény: (1418) Alvóügynök:), 2009-03-09 12:37:21]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
834. Elküldve:
2009-03-09 13:11:22 |
[1256.] |
"Kártalanítás?"
Vicces ember kend, azt meg kell hagyni. De mondhatnám akár azt is, hogy a "kártalanításra" szánt összeg sajnos elment, méghozzá tanácsadói díjazások formájában...
Viszont egy-két gondolat, ha már itt tartunk.
Ha lejárt a kihordási idő, és nem tudtak megfelelő méretet adni, nyugodtan lehet civilben nyomulni, és elhajtani a faxba, aki belepampog. (Oldják meg, van aki ezért kapja a fizetését.) Más kérdés, hogy akkor meg a saját cucc kopik meg koszolódik.
Nodeviszont.
Elvileg a formaruha munkaidő alatti hordásra szól, abban jönni-menni azon kívül elvileg nem egy legális (komolyan!) dolog, és akkor szolgálati időn kívül is kopik, tehát rövidül az élettartam. Viszont ha ezt vesszük, akkor a Cégnek meg kellene oldani a munkaidőn belüli (!!!) ruhacsere dolgát. Vagy egy helyen a kezdés-végzés, vagy mindenütt kultúrált öltözködési lehetőség - tekintve, hogy a formarzuhával megjelenített arculat a Cég érdeke eminensen, tehát a feltételek megteremtése is a Cég dolga (lenne).
Namost ezt végiggondolva láthatjuk, hogy ezek a viszonyok sosem voltak tiszták, inkább a maszatolás folyik, és a zavaros viszonyok konzerválása.
Teccik még érdeklődni "kártalanítás" felől?
|
|
|
[előzmény: (832) ojozso, 2009-03-09 00:22:05]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
833. Elküldve:
2009-03-09 12:55:42 |
[1257.] |
A legfrissebb módosítású kiszolgálási ütemterv a Kőér utcában:
Április 28-29-30
Május 4-5-6-7-8
Mindegyik kiszolgálási napon 08:00 - 17:00 között.
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1392. Elküldve:
2009-03-08 09:57:37 |
[1258.] |
Na ez nem újdonság, az előző garnitúra is azzal nyitott, hogy kedvezménnyel nyugdíjba sokakat, de maguk a posztok megmaradtak, és fel is lettek töltve, szóval ezt már akkor sem értettem, hogy ebben mi a ráció.
Ilyenkor fel szoktam tételezni magamban, hogy vagy teljesen hülye a munkáltató, vagy sunnyog valamit.
|
|
[válaszok erre: #1393]
|
[előzmény: (1390) médmfsz, 2009-03-08 09:20:00]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1389. Elküldve:
2009-03-07 13:11:29 |
[1259.] |
Igen, magam azon is eltöprengtem, hogy mégis kifélékről-mifélékről lenne szó. Például Kávéfőző Gizi, Kalaplengető Béla, ilyenek...
Csak ugye szakszervezeti szempontból az ilyesmi nagyon kényes kérdés, kvázi tabutéma.
Tőlem persze nem áll oly távol a tabudöntögetés...
|
|
|
[előzmény: (1388) retrometro, 2009-03-07 10:37:56]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1436. Elküldve:
2009-03-06 13:25:18 |
[1260.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!
|
|
|
[előzmény: (1435) médmfsz, 2009-03-06 13:01:30]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1434. Elküldve:
2009-03-06 11:34:23 |
[1261.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!
|
|
[válaszok erre: #1435]
|
[előzmény: (1433) médmfsz, 2009-03-06 05:50:27]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1386. Elküldve:
2009-03-05 20:38:38 |
[1262.] |
...és ez alkalomból is elismerés eme fórum megálmodójának, ahol mindenki elmondhatja a magáét, és ez úton is teljesebb képet kaphatunk a minket (is) érintő dolgok állásáról.
|
|
|
[előzmény: (1385) médmfsz, 2009-03-05 20:11:11]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1430. Elküldve:
2009-03-05 20:32:49 |
[1263.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!
|
|
[válaszok erre: #1433]
|
[előzmény: (1429) médmfsz, 2009-03-05 20:03:00]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
348. Elküldve:
2009-03-05 13:14:28 |
[1264.] |
"Politikai támadást sejt a BKV-vezér"
...
"Kocsis István az Index által is közölt, időközben a BKV honlapján is nyilvánossá tett [1] tanácsadói szerződésekkel[2]kapcsolatban elmondta, hogy úgy érzi: politikai támadások alatt áll."
http://index.hu/belfold/budapest/2009/03/04/politikai_tamadast_sejt_a_bkv-vezer/
Namost először is, nem értek hozzá, nem voltam ott, szóval fogalmam sincs, hogy azok a szerződések gagyik-e, lopások-e, nem tudom. (Node ebben az országban élünk, ugyebár...)
Viszont eszembe, jut, hogy az előző góré, a Busafejű Attis is azonnal politikai támadásról sipított (bele is betegedett szegény feje) amikor a buszbeszerzéseket meg a csemetéje érintettségét pedzegették.
Ilyenek ezek, úgy tűnik. Az jut erről a jelenségről eszembe, hogy amikor a mindenkori dzsipót rajtakapják valamin, akkor máris a "háá méé, mee cigány vagyok, azééé..?" óbégatás esik ki belőle.
Nem nehéz itt párhuzamot látni, úgy gondolom.
A másik dolog ami ide tartozik.
Az előző vezér (tudtommal) egy olyag érdekcsoport embere volt, amely ki akarta nyitni a piacot, EU-s befektetőket bevonni, és persze onnan nyúlni le a lét.
A jelenlegit egy másik érdekcsoport nyomja, amely igyekszik bezárni ezt a piacot, és a hazai mogulok szekerét tolni - nem önzetlenül, persze.
Namost úgy tűnik, hogy van ez a két lobby, egymást rúgják - tapossák, és a városi közlekedés meg sz@rrá rohad közben.
Túl sok a feldíszítetlen lámpavas, úgy gondolom.
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1427. Elküldve:
2009-03-05 12:45:45 |
[1265.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!
|
|
[válaszok erre: #1428 #1429]
|
[előzmény: (1424) Nyugdijas03, 2009-03-05 08:50:02]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
347. Elküldve:
2009-03-05 12:40:49 |
[1266.] |
Ebből számomra az a tanulság, hogy sikeres szamizdathuszárból nem válik automatikusan sikeres főpolgi. Nem ugyanaz a szakma, kérem szépen.
De hogy tizensok év alatt ennél a gyökérnél csak még aljább férgeknek tűnő bábokat tudtak indítani máshonnan is, na, hát az a legnagyobb botrány az egészben.
|
|
|
[előzmény: (345) Nyugdijas03, 2009-03-05 11:03:59]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
346. Elküldve:
2009-03-05 12:35:19 |
[1267.] |
Itt már amúgy sem sok babér teremne neki, mert a cikk szerint SV akarna lenni ("...de amikor hirdetésekből arról értesült, hogy szerelvényvezetők mellé munkatársakat keres a metró..."), node nálunk ennek a szakmának már ugyebár erősen bealkonyult.
A Lomonoszov-on meg lehet hogy van három műszakos képzés, mit lehet tudni, sok furcsa dolog dívik ottan keleten.
|
|
|
[előzmény: (343) Nyugdijas03, 2009-03-05 08:54:47]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
342. Elküldve:
2009-03-05 01:22:51 |
[1268.] |
"A 22 éves lány joghallgató, de amikor hirdetésekből arról értesült, hogy szerelvényvezetők mellé munkatársakat keres a metró, elhatározta, hogy megpróbálja ilyen munkával kiegészíteni szerény jövedelmét."
Jövedelemkiegészítésként inkább a Mekkdonáccba szokás elszegődni.
Nem vágom, hogy ez a gyévocska miért izgult rá ennyire pont erre, de nem kell nekem mindent értenem. (Pláne, ha nem is igen érdekel. )
|
|
[válaszok erre: #343]
|
[előzmény: (341) LoviGabi, 2009-03-04 18:12:19]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1423. Elküldve:
2009-03-05 01:16:23 |
[1269.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!
|
|
[válaszok erre: #1424]
|
[előzmény: (1416) Nyugdijas03, 2009-03-04 17:55:20]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1384. Elküldve:
2009-03-04 13:27:26 |
[1270.] |
Na alakul ez, mint bodzabányász a kőfejtőben.
Az abszolút személyes becsléseim nekem olyanok voltak, hogy a pesszimista-realista az 4, az optimista-realista az 5 százalék lenne. Ezek szerint a 4 már megvan, esetleg kicsit még lehet srófolni.
Szigorúan magánvélemény, mondom újfent.
|
|
|
[előzmény: (1383) Alvóügynök:), 2009-03-04 12:35:27]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1148. Elküldve:
2009-03-02 11:10:53 |
[1271.] |
Hja kérem, nem vagyok én gondolatolvasó ugyebár, tessen pontosan fogalmazni.
A legautentikusabb hely, ahová felvilágosításért fordulhatsz az értelmezést tekintve, az megtalálható eme címen, ni:
http://www.egyuttmegyunk.com/elerhetoseg.htm
Az én magánvéleményem (ha esetleg ez érdekelne) a következő.
Még az előző garnitúrának sikerült úgy megkavarni a szervezeti felépítést, hogy egyrészt sok régi szakembert elküldtek, kinek helyére nem termett másik hozzáértő hirtelen, továbbá a műszaki-karbantartó létszámban is agyatlan módon garázdálkodtak, meg is van az eredménye. Azok ottan hiányoznak, bizony. Meg hol erre, hol arra a járműtípusra van felvétel meghirdetve, nyilván nem ok nélkül.
Közbevetőleg: hogy válság esetén hirtelen több tucat friss munkanéküli óhajtana felcsapni járművezetőnek, az nem jelenti azt, hogy a végére lesz is elég elhivatott és kvalifikált munkaerő. Főleg hosszabb távon. (Teccik érteni...???)
Amit itt saját magam tapasztalok mostanában az az, hogy néha több besegítőt meg mozgatót látok az alagútban, mint "sztenderd" vezetőt.
Namost ezeket a jelenségeket úgy nevezed ahogy akarod, a "munkaerőhiány" az szerintem egész jó közelítés a dolog leírására.
Természetesen attól is függ, honnan akarjuk venni a mintát, mert ugye pédául szóvivőkből, és egyéb rendű-rangú herékből valóban nincs itt hiány, mert hogy sőt.
|
|
[válaszok erre: #1149 #1150]
|
[előzmény: (1147) retrometro, 2009-03-02 03:47:54]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1146. Elküldve:
2009-03-02 00:48:39 |
[1272.] |
Hát persze.
Amikor azt mondjuk, hogy "nem véletlen", az azt jelenti, hogy ismert és könnyen meghatározható oka van. Oka természetesen a "véletlen" dolgoknak is van (a kvantummechanika az egy más tészta, attól most tekintsünk el), csak azt igen nehéz, avagy egyenesen lehetetlen meghatározni.
|
|
[válaszok erre: #1147]
|
[előzmény: (1145) retrometro, 2009-03-01 18:36:01]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1144. Elküldve:
2009-03-01 14:25:13 |
[1273.] |
Érdemes tanulmányozni mások véleményeit is erről - arról.
"És Kocsisnak is az a célja a holdingosítással, hogy gyengítse a munkások érdekképviseletét, továbbá olyan szerződéseket kényszerítsen ránk, amely előnytelen. Nem véletlen, hogy folyamatos munkaerőhiánnyal küzd a BKV. Nincs más lehetőség, mint a nyilvánossághoz fordulni. Reméljük ez precedens értékű lesz és egyre többen emelik fel a szavukat a korrupció, a lopás, a panamák, a felelőtlen gazdálkodás ellen."
Teljes írás, ajánlom az érdeklődő publikum figyelmébe:
http://galaxycentrum.com/index.php?action=velemeny&id=9
|
|
[válaszok erre: #1145]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
793. Elküldve:
2009-02-27 09:22:05 |
[1274.] |
Eléggé nem méltatható, brilliáns felajánlás, a Haza nevében tisztelgek eme honleány önzetlensége és áldozatkészsége előtt.
Emellett kidolgoztam egy még talán ennél is szofisztikáltabb módszert, mely már némileg a veszélyeshulladék-kezelést, illetve annak házon belüli reciklálását is magában foglalja.
Mindenki tudja (csak akinek a felelőssége, az nem), hogy a programszőnyegeken vastagon áll a fekete olajsár. A Bajcsy-kihúzóban gyakorlatilag az egész aljzat be van terítve vele. Egy ilyen leálláskor, amikor az mkv sűrű anyázások közepette, gyalog botladozik ki onnan totál balesetveszélyes módon, akkor nem gond egy spatulával valami tégelybe vagy edénykébe gyűjteni ebből a dzsuvából egy jó adagot. Nem kell keresgélni, mindent beborít ez a gusztustalan, csuszmászos fekália, begyűjtés esetén a dógozó sokkal termelékenyebb lehet, mint egy bodzabányász.
Na szóval ezt a jó kis matériát is lehetne alkalmazni a taglalt nemes célra, abszolút nullaforintos beruházás, és környezetvédelmi szempontól is párját ritkítja, úgy vélem.
|
|
[válaszok erre: #794]
|
[előzmény: (792) Monika78, 2009-02-26 02:09:07]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
808. Elküldve:
2009-02-27 09:02:55 |
[1275.] |
Bemásolok egy beszámolót arról a bizonyos, BKV-t körbeugató blogról - nem szívesen, de ez egy itten elvileg egy tapasztalatokra épülő beszámoló, saját élmények még nincsenek, szóval tessék:
"Van szerencsém megismertetni vele, milyen a szervezett káosz és ütemezett toprongy a BKV-nál. Nagy hírverést kapott, hogy új egyenruhát kapnak a sofőrök és ellenőrök. Szuper tervezőtől, szuper anyagból, stb...
Még a múlt év végén, komoly szervezkedés után a sofőrök befáradtak méretvételre, ahol keresztbe hosszába,átlósan lemérték őket, s név szerint regisztrálták. Apósom, Gipsz Jakab, 180 cm magas, kb. 100-105 kilós ember, nem a pocakos, inkább a testes típus. Ma volt szerencsém bekísérni a Cinkota garázsba, mert kiírták, hogy ezen a két napon lehet felvenni az új munkaruhát. Már a ruhajegy amin nyilvántartják, gyanús volt. Ugyanis magasságként 178 cm állt rajta, valamint M mint méret. Gondolom a 90 kilósok az S méretűek.
Tehát belépünk a raktárba és várjuk, hogy leakasztják a fogast amin szerepel az öreg neve, s ott lógnak rajta a ruhák. Ehhez képest megkérdezték, hogy 59-es méretű naci megfelel e, mert már csak olyan van. Ez kb. a hónaljig ért, tehát köszönte nem kérte. Zakó. Ja! Hát a zakó az még nincs kész. Kérdés. Ingből hányas lesz? Mondja az öreg, oda van írva. Persze az a papír már sehol nincs amire anno a levett méretet rávezették. Így kikeresték a megfelelő méretet. 45-ös. Mellény és pulóver. Anyaga acryl. Jó meleg lesz télen. Ennél rosszabb anyagot elképzelni sem tudok. Tudjátok ebből lesz az a térdig érő, kikönyökölt, dupla hosszúságú ujjat növesztett pulóver, amiben a hobók járnak. Meg a bölcsészek:-)
Más nem volt. Az ingről. Tiszta pamut, ha lehet vasalni is, akkor még jó is lehet. Ez majd elválik. Zakó. Nincs, de nem sok jóval kecseget a nadrág sem. 55% műszál, a maradék pamut. Olyan jó vízipólós töke lesz az embernek a meló végére. Minősége. Hát. A Tescoban ilyeneket 1500-ról szoktak leárazni 1200-ra. Anyaga, kemény, sprőd s hiányzik belőle az a selyem bélés ami a combnál kellene, hogy legyen. Az öltönyösök tudják, hogy ez azért van, hogy leüléskor ne tapadjon a combhoz a nadrág. Ahol van benne belső bélés, övvonal, zsebek, az is igénytelen fehér vászon, ami szép kék lesz mivel a tisztítóban a színek majd keverednek. Zakóra kíváncsi vagyok. Az előző olyan volt, hogy karosszériások simán feltudták használni lakatoláshoz. Kicsit nehezen hajlott ugyan de lehetett formálni.
Tudom vannak igénytelen megjelenésű sofőrök is, meg akinek több a füle, mint foga, de igen jellemző a cég képviseletében jelenlévő embernek látszó alak reagálása. Kérdésre, hogy hol a méretre készült ruha, fellengzősen válaszolt. Ja, ez nem Váci utca kérem. Itt méret típusok vannak, nem személyre szabott méretek.
Bár lett volna még kérdésem, de eloldalgott, így eszmecserénk félbemaradt."
Magam nem kommentálom, nem tudom, nem voltam ott, majd meglátjuk. De valahogy nem bírok optimista lenni, ki tudja, miért...
|
|
[válaszok erre: #809 #810 #813]
|
[előzmény: (732) médmfsz, 2009-02-12 19:39:22]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|
|