Találatok száma: 3214 üzenet |
|
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
326. Elküldve:
2009-01-23 13:11:18 |
[1326.] |
Polip, polip....
Éltesebb arcok tán emlékeznek rá, volt anno egy ilyen című olasz filmsorozat - olyan összefonódós, maffiás, gazdaságibűncselekményes, lövöldözős.
Nekem most így hirtelen ez ugrott be erről a hírről, ki tudja, miért...
(Egyébként, ha még aranyere is van az ipsének, arról már végképp nem szeretnék tudni, csak jelezném. )
|
|
|
[előzmény: (325) NB6667, 2009-01-22 16:23:14]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
948. Elküldve:
2009-01-22 12:03:54 |
[1327.] |
A VTDSzSz elnökhelyettese az m1 csatorna Körzeti magazinjában fog beszélni
a BKV Zrt. körül kialakult helyzetről, különös tekintettel a HÉV tervezett kiszervezésére.
Az adás időpontja:
2009. január 23. péntek 13.20 óra
műsorcím:
Körzeti magazin
csatorna:
m1
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
687. Elküldve:
2009-01-19 18:52:49 |
[1328.] |
Na gondolok az ilyenekre például.
Avagy netán a hölgyemény addig dörzsölgette-polírozta, amíg elsü.... vagyis elkopott az a rész (esetleg anyagkifáradás), és most ez annak a következménye...
|
|
|
[előzmény: (686) dulifuli, 2009-01-19 18:38:02]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
686. Elküldve:
2009-01-19 18:38:02 |
[1329.] |
Arra külön kíváncsi lennék, hogy ennek a járműnek papíron meddig volt érvényes a műszaki vizsgája.
Meg hogy azt a papírt konkrétan ki állítottí ki... ...esetleg kinek az utasítására (nyomására)...
Meg hát ilyenek...
Továbbá, hogy Baromarcú Bájgúnárnak mikor konyul már le az a hurráoptimista kincstári vigyor az orczájárúl.
Valamint, hogy ama bizonyos, a Cég által eltartott (nyögött) sajtótermékben vajon felbukkan-e ez (vagy hasonló) fotó, na még erre is kíváncsi lennék. Például azoknak a helyén, ahol a potentátok beállnak fényképezkedni "busztakarítást" mímelve, csak hogy adjak egy ötletet.
|
|
[válaszok erre: #687]
|
[előzmény: (685) NB6667, 2009-01-19 16:35:13]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
435. Elküldve:
2009-01-17 23:25:19 |
[1330.] |
A BKV (mostmár egykori) magányos munkavállalója és harcosa átköltöztette weboldalát új helyre:
http://www.egyuttmegyunk.com/megmondtam.htm
Tekintettel arra, hogy néha meglepő, de máshol nem olvasható híreket is közzétesz, ezért érdemes figyelmet fordítani rá.
(az írások környezetében megjelenő politikai felhangok persze zavarólag hatnak)
Tanulmányozásra javasolom.
|
|
[válaszok erre: #436]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
323. Elküldve:
2009-01-17 23:00:43 |
[1331.] |
Na ez sem rossz:
"A főváros szakmai vezetése szerint felkészületlenség és tájékoztatási problémák jellemezték a BKV-t a főpolgármester által vasárnap elrendelt szmogriadó során. A BKV vezérigazgatója szerint nem hibáztak, Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes azonban nem fogadta el Kocsis István magyarázatát - tudta meg az MTI csütörtökön városházi forrásokból."
http://www.hirextra.hu/hirek/article.php?menu_id=2&article_id=117939
Érdemes elolvasni az egészet.
Merthogy miről is szól ez (szerintem legalábbis)?
RendHagyó "kurvanyádat" Mikulás elkezdte kóstolgatni Sokoldalú "fűtőelem" Pistit. Az első adandó alkalommal. Merthogy az utóbbi köztudomásúlag nem csókosa nekíjje, az előzővel ellentétben. Nopláne hogy Mószer Miki, a másik bizalmi ember is röpült nemrégiben, hát valszeg az sem esett jól a pöffetegnek.
Azt gondolom, ezek most elkezdik majd egymást qrogatni oda-vissza, ahogy épp lehet.
Ahogy médmfsz kolléga mondaná: dőljünk hátra, és élvezzük!
|
|
[válaszok erre: #324]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
23. Elküldve:
2009-01-17 10:08:28 |
[1332.] |
http://index.hu/politika/belfold/budapest/metro9720/
"Nincs hely tesztelni az új metrókocsikat"
"A Népszabadság információi szerint nincs sehol elég hosszú próbapálya ahhoz, hogy hatósági engedélyt kapjanak a 4-es metró új kocsijai."
...
"Ha viszont nem engedélyezi a Nemzeti Közlekedési hatóság a kocsikat, akkor nem lesz mi közlekedjen a 4-es metró alagútjában."
Na még jó, hogy ezt a projektet annyiféle tanácsadó támogatja, nemkülönben az a sok jóféle vezetőség-igazgatóság, egyéb hasznos egyedek...
Na akkor mi lenne, ha nem lennének ezek
Súlyos.
|
|
[válaszok erre: #24]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
600. Elküldve:
2009-01-13 13:14:24 |
[1333.] |
Előre dőlve már nem megy?
(Bocccccs.... )
|
|
[válaszok erre: #601]
|
[előzmény: (599) médmfsz, 2009-01-13 09:54:29]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
702. Elküldve:
2009-01-12 13:08:35 |
[1334.] |
Egy másik weboldalon (URL-t nem írok, nem óhajtom nagyon reklámozni magát a helyet) akadtam erre a levélre, melyet egy buszos karbantartó írt. Tanulságos, asszem ha a "busz" helyett "metró" szavakat helyettesítünk bele, az itteni állapotokra is nyugodtan ráhúzhatók.
Íme tehát:
"Néhány hónapja találtam rá oldalukra amit egy kollégám mutatott. Én a BKV-nál dolgozom mint karbantartó már évek óta. Olvastam az oldalon egy olyan bejegyzést amire reagálni szeretnék. Ennek a bejegyzésnek a címe: Csak a vezetőfülke fűthető? volt.
Egy olvasójuk a BKV buszok karbantartására panaszkodott. A levélben szereplő járművezető tájékoztatta az utast, hogy a buszon be van kapcsolva a fűtés csak a fűtésrendszer annyira elöregedett, hogy nem kering benne a víz.
A buszvezető állítását szeretném alátámasztani. Sajnos az utóbbi években a szokottnál jóval kevesebb pénzt és alkatrészt kaptunk. Kevés anyagból meg rosszabb minőségű munkát tudunk végezni. Ha nem találunk alkatrészt akkor időnként rossz járművekből szedjük ki őket, tehát két rossz buszból csinálunk egy jót. Az utasok ezt is észreveszik mert van olyan buszunk ami például négy másik buszból lett összetéve. Színes kapaszkodórudak (sárga, fekete, zöld) bőr/szövet ülések össze-vissza. Mindent be kell vetnünk, hogy mehessenek a buszok időnként olyan megoldásokat is ami nem egészen biztonságos. Sajnos már ott tartunk, hogy nem minden reggel tudjuk kiengedni a garázsból a megfelelő számú járművet mert az állapotuk nem megfelelő, vagy nem lehet őket beindítani. Az utasok ezért tapasztalnak nagyobb zsúfoltságot és több késést.
A levélben felvázolt fűtés probléma kényelmi funkció. Ilyen körülmények között annak örülünk, hogy a busz megy. Se pénzünk se időnk nincs sajnos ilyen problémákkal foglalkozni. Ez nagyképűen hangozhat de azért a pénzért amiért mi elvállaltuk ezt a munkát mára többszörösen teljesítünk. Amit az utasok kényelmén megtakarítunk abból még egy buszba lehelhetünk talán életet. Szerintem az utasok is megértenék a problémát ha a cég nem azt kommunikálná feléjük, hogy minden rendben van, és milliárdokat szórnak szét különböző célokra. Sajnos többször tapasztalom, hogy egy lerobbant busz miatt a karbantartók édesanyját szidják az utasok a cég és a városvezetés helyett akik a kényelmükön és a biztonságukon spórolnak. Megértem az utasokat mert egy egyre romló szolgáltatásért egyre többet fizetnek. Egyre kevesebb a működőképes jármű, egyre több busz robban le a forgalomba és ennek mind az utasok isszák meg a levét. Együtt érzek velük én is BKV-val járok dolgozni.
Kérem, hogy elérhetőségeimet kezeljék bizalmasan mert nem szeretném ha őszinte levelem miatt az állásom kerülne veszélybe. Köszönöm!"
Na, ismerős maga a helyzet
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
140. Elküldve:
2009-01-12 12:56:57 |
[1335.] |
Úgy látom, hogy igen.
A sebességjelzőkről annyit, hogy a nagyobbik része szemlátomást frissen pucolt, a fennmaradó meg nem, viszont nem is túl retkes. Gondolom, azokhoz "jó az még!" felkiáltással nem nyúltak. Egy kivétel: Határ - Pöttyös között, ahol a kitérő miatti állandó korlátozás megszűnik, van egy 57-es értékű, na az teljesen el lett felejtve.
A többi, ("áramot kikapcsolni", meg satöbbi) elég vegyes képet mutat.
Szóval látszik valamelyest a törődés újabban, de persze amúgy "magyarosan", ha vágod, mit értek ez alatt...
|
|
[válaszok erre: #141]
|
[előzmény: (139) retrometro, 2009-01-10 17:45:51]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
320. Elküldve:
2009-01-12 01:07:49 |
[1336.] |
http://www.hirszerzo.hu/cikk.szmog_szerdaig_sziv_a_fovaros_surit_a_bkv.93582.html
"A BKV a szmogriadó alatt csúcsidőben teljes kapacitással, napközben pedig járatsűrítéssel üzemel a várhatóan megnövekedő igények miatt - közölte a közlekedési társaság vasárnap az MTI-vel. A tájékoztatás szerint "csúcsidőn kívül a felszíni közlekedési eszközök összességében 10 százalékkal sűrűbben járnak majd, a metróvonalakon 20 százalékkal, a HÉV-vonalakon pedig 50 százalékkal lesz nagyobb a kapacitás"."
Vonatozni fognak a tartalékosok vajon?
|
|
[válaszok erre: #321]
|
[előzmény: (319) NB6667, 2009-01-11 14:50:03]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
26. Elküldve:
2009-01-08 23:22:14 |
[1338.] |
Hát ez nem annyira válasz, és nem a vezérnek, de asszem az ilyen típusú reflexiók ebben a topkban vannak a legjobb helyen.
Szóval, ama remek sajtótermékből, amely túl drága, túl csicsás, és túl szar ahhoz, hogy egy totál veszteséges cég finanszírozza, s lám, mégis - szóval ebből megtudhattuk, hogy utódja lett Mószer Mikinek.
Kommunikációs igazgató, pofázásügyi főnacsalnyik, píárführer, ahogy tetszik.
Egy szűk oldalnyi bemutatkozó szöveg, magyarul semmitmondó blabla, az ilyenkor szokásos bullshit; egy mondatot ragadnék ki belőle, mert az, mint cseppben a tenger jellemzi az egészet, íme:
"Most még csak azt tudom
mondani, hogy egy szerethető BKV image építését szeretném megvalósítani, szeretnék hozzájárulni ahhoz, hogy közösen, együtt, pozitív képet rajzoljunk fel a társaságról az emberek szemében,szívében."
Valaki magyarázná már meg nekíjje, hogy az emberek nem szeretni akarják ezt a céget, hanem utazni vele. Lehetőleg gyorsan, pontosan, kényelmesen, csövesmentesen, tisztán, satöbbisatöbbi. Namost ez utóbbi dolgokhoz első körben is rá kéne venni a Fővárost, hogy legyen szíves rendesen finanszírozni, és emellett még lenne pár tennivaló.
IGAZI tennivaló.
Mivel ez nem megy, ezért az ilyen píárizékből dől a ködösítés, mint fentebb olvasható, a melléduma, a süket szöveg.
Meg mellékesen a súlyosan eladósodott cégból még ki lehet húzni pár millácskát minősíthetetlen idiótaságokra, Süsüvillamos, meg ezer ilyen állatság. Amivel valakinek a valakije biztos jól jár, de hogy a Cég az ilyenektől maximum röhelyes lesz, az hót zicher.
Inkább a VALÓDI és lényeges dolgokkal kellene foglalkozni.
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
138. Elküldve:
2009-01-08 22:47:35 |
[1339.] |
...ilyen lett.
Hurrá.
Namost anélkül, hogy ünneprontó óhajtanék lenni (én? ugyan már...!), muszáj megjegyeznem, hogy talán nem kéne megvárni ismét, amíg ezekre a jelzőkre üledékes kőzet képződik a szmötyiből.
Eme dolog titka pediglen a rendszeres takarítás.
Ez utóbbi ötletet (know-how) ingyé adom, nem kis dolog ám ez a mai világban, amikor egyesek milliókra húzzák le (...) a Céget "tanácsadással".
Én meg csak így free, tessék. (A jó szívem fog a sírba tenni, mint tudjuk.)
|
|
[válaszok erre: #139]
|
[előzmény: (137) dulifuli, 2009-01-08 22:41:25]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
137. Elküldve:
2009-01-08 22:41:25 |
[1340.] |
Igen, pucolódnak a dolgok.
Ilyen volt....
|
|
[válaszok erre: #138]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1352. Elküldve:
2009-01-08 11:32:03 |
[1341.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!
|
|
[válaszok erre: #1353 #1355]
|
[előzmény: (1351) LoviGabi, 2009-01-08 11:22:08]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
577. Elküldve:
2009-01-08 10:24:00 |
[1342.] |
Sanyibá' és csodálkozol-e talán?
Ez az ország egy vicc, az "igazságszolgáltatás" na az meg különösen az, talán nem mondok újat ezzel...
|
|
|
[előzmény: (576) sanyibácsi50, 2009-01-08 09:17:03]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
784. Elküldve:
2009-01-08 10:20:20 |
[1343.] |
Spontán szemétbánya a bejáratnál - nem egyedi eset, rendszeresen képződik oda az efféle mocsok.
Meglepődik még itt valaki bármin is
|
|
[válaszok erre: #788]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
783. Elküldve:
2009-01-08 10:16:01 |
[1344.] |
Ja, az alábbihoz való kép lemaradt, tessék:
|
|
|
[előzmény: (782) dulifuli, 2009-01-08 10:11:19]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
782. Elküldve:
2009-01-08 10:11:19 |
[1345.] |
Harmadnapra feltá... ...izé... ...feltápászkodott, és illegalitásba vonult hősünk. Vagy csak rájött, hogy ott a sarokban kevésbé húz a cúg.
Namost én azt nem értem, hogy azok az önjelölt divatdiktátorok (lásd még: kolhozjampec) akik annyit pofáznak hogy a járművezető formaruhája, hogy azon múlik a cég megítélése (ááááá, nem ám a menetrenden, meg ezer más dolgon, wazze), meg hogy nyakkendő nélkül nem indul a metró, na hogy ezek hol vannak, amikor az ilyen és hasonló képződmények lepik el a Cég leginkább szem előtt lévő helyeit?
|
|
[válaszok erre: #783]
|
[előzmény: (781) dulifuli, 2009-01-08 10:01:18]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
781. Elküldve:
2009-01-08 10:01:18 |
[1346.] |
Másnap ez a látvány fogad. Ha nem láttam volna közben üresen is azt a széket, hát azt gondolnám, szobor.
Olyan modern műalkotás.
Installáció, vagy mi a rosseb, nem értek hozzá, de nem is igen akarok.
|
|
[válaszok erre: #782 #785]
|
[előzmény: (780) dulifuli, 2009-01-06 11:32:06]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
564. Elküldve:
2009-01-07 11:37:58 |
[1347.] |
Hát ha neadjisten tényleg kínai lesz az új formátlanruha részben vagy egészben, akkor az már igen nagy bazzeg - emlékezzünk csak, hogy az árak kapcsán médmfsz egyik (amúgy respektálandó) érve az volt, hogy magyar anyag, magyar varroda, magyar munkahely. És hogy a magyar szabász nem fél tál rizsért gályázik.
Namost ha mégis lészen abban valami kínai, bárakár csak a gombok is, hát izibe' kilóg ám a lófax.
|
|
[válaszok erre: #565 #566 #569 #605]
|
[előzmény: (563) sanyibácsi50, 2009-01-07 07:50:46]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
4. Elküldve:
2009-01-07 01:07:09 |
[1348.] |
"Ehhez képest érdekes, hogy mégsem érkezett egyetlen észrevétel sem állítólag."
Tudod, klasszikus dolog, hogy én is csak annak a statisztikának hiszek, amelyet magam hamisítottam...!
|
|
|
[előzmény: (3) Kingweb, 2009-01-06 21:17:05]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
780. Elküldve:
2009-01-06 11:32:06 |
[1349.] |
Ez itten a Gyöngyösi-bal. Az a csocsesz ottan, félig a tükör takarásában, aki azon a kerti széken hintapalintázik, gondolom őrszolgálatot lát el a bérletárusító kutyaóllal kapcsolatban. Vagy valami ilyesmi.
Ha jól tudom, ezeket a külső vállalkozós bérletárusító tákolmányokat (ill. ezek lehetőségét) még maga Mószer Miki álmodta meg, kereskedelmitökömtudjamilyen minőségében. Miki ment, ezek a sz@rok maradtak.
Meg a kapcsolódó személyzet is.
Hát szépek vagyunk, nem mondom.
Ha meg akarjuk tekinteni a balkáni viszonyokat, most már FÖLFELÉ kell pislogni, úgy vélem.
|
|
[válaszok erre: #781]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
557. Elküldve:
2009-01-06 09:23:49 |
[1350.] |
"....."FORMARUHA" a böcsületes neve..és a cipő hozzátartozik a formaruházathoz!"
Igen igen, csakhogy.
A Cég jött elő újabban azzal, hogy sok az elcsúszásos üzemi baleset, tehát oly cipő kell, amely munkavédelmi szempontból okés. Innentől meg mégiscsak beleesik az "egyéni védőeszköz" kategóriába.
Ha már itt tartunk, elgondolkodtató a következő is:
Ha valakinek példul most február elsején jár le a kétéves kihordási ideje, annak már nem lesz utalvány, tehát cipő sem a Cég részéről. Ezután, ha az illető egy csapott sarkú veszkócsizmában dob egy hátast, akkor eme balesetkor indifferensnek kell lennie a lábbeli milyenségének, elvégre a Cég van mulasztásban ez ügyben.
Nos, vélemény?
|
|
[válaszok erre: #558 #559]
|
[előzmény: (553) retrometro, 2009-01-05 20:32:36]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|
|