Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9479255/0 Témák: 19219 Tagok: 113152 Legújabb tag: Charles Pirouet Online: (80/0
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 129 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Találatok száma: 3214 üzenet

dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
1202. Elküldve: 2008-10-17 09:41:24 [1526.]

Namost én úgy látom ezt a kérdést, hogy prémiumra nemigen szokás félretenni, az a megtakarítás felosztása, ami viszont vagy van vagy nincs és annyi amennyi - tehát amolyan "kutya vacsorája" jellegű a dolog.
Idén a helyzet azért pikáns kissé, mert idő előtt (magam elvi szinten nem helyeseltem, de racionális érvek is voltak mellette) ki lett osztva, "jutalom" fedőnéven az a zsé, amiről az első féléves prémiummegállapodás szólt, ezzel aztán ki is ürült a kassza. A második félévre meg majd lesz valahogy, lásd: kutya vacsorája.
Nagyon régi vita már az, hogy legyen-e külön keret premizálásra (a körpénzen túlmenően). Ha lenne ilyen, akkor az csak az órabér terhére lenne. Jelenleg az a trend (közakarat, mondjuk) hogy mindent órabéresíteni, amit csak lehet, mert az a tuti.
Igen, pont erről már sok vita volt, ezekben a topikokban is, vissza lehet keresni egy kis böngészgetéssel.
Igen, legfőképpen az órabérünkért dolgozunk, de aki ezt szarul csinálja, az azért órabérben is le szokott maradni hosszabb távon.
A bérkompenzáció az tényleg egy kényes ügy, általában az van, hogy akik önhibájukon kívül le vannak maradva, azok felzárkóztatásába van "belekapaszkodva" pár trehány táppénzvirtuóz, de sajna a törvényi háttér miatt nem lehet őket levakarni, mert akkor "ártatlanok" is megszívnák velük együtt.
Jeleneg eme problémára nincs működőképes ötletem, hacsak a lincselést nem tekintjük annak - ez utóbbi persze csak vicc (sutka) volt... icon62.gif icon32.gif


Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
[előzmény: (1199) Dr.Titok, 2008-10-17 08:00:17]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
681. Elküldve: 2008-10-16 19:46:18 [1527.]

Pozitív.
Igaz, hogy mostanság elég langyos idők járnak, de ez részletkérdés, lehetne akár hideg is. A kérdés az, hogy vajon ilyen pikk-pakk meglett volna-e a fűtés időre, ha nincs némi médiavisszhangja ennek az esetnek? Ezt valószínűleg sosem fogjuk megtudni, úgyhogy ez innentől hitéleti kérdés.
Az viszont tény, hogy ugyannebből a műszaki hiányosságból kifolyólag nem volt nyáron, a gatyarohasztó melegben még az a kis hűtés sem, mint ami régebben. Akkor viszont valahogy nem rohant senki hamarjában helyrehozni a csöveket...
Azért ez legalábbis elgondolkodtató.


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[válaszok erre: #682] [előzmény: (680) ojozso, 2008-10-16 14:20:58]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
697. Elküldve: 2008-10-14 21:50:57 [1528.]

A régi nóta, sajnos.
Azzal a többlettel, hogy itt már a szigszalag is meg van szigszalagozva. icon49.gif



(326. psz.)


Téma: Gány & Buher Fórum: M3
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
673. Elküldve: 2008-10-14 21:44:54 [1529.]

Hát igen.

"A beruházó az üzletek kiürítési ütemének, vagyis az eredeti terveknek megfelelően irányozta elő a gyalogos felüljáró bontását, aminek feltétele természetesen az, hogy a bérlők megegyezzenek a kiköltözésről a tulajdonos BKV Zrt-vel."


Node ha nem egyeznek meg - mint ahogy nem - , akkor viszont épp kapóra jön egy ilyen malőr, és emiatt valószínűleg a beruházó sem ejt könnyeket, mondhatnám hogy sőt.
Ki is állítaná, hogy megrendelésre történt ez a sajnálatos eset, az viszont tény, hogy az a daruskocsi bizonyos szempontból épp jó helyen volt, jó időben.
Na, ezt nevezem én piszok mázlinak...


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[előzmény: (672) speaker77, 2008-10-14 18:37:43]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
287. Elküldve: 2008-10-14 11:03:27 [1530.]

Az sem lenne érdektelen, hogy ebből a zséből aztán mennyi folyik el különböző "okos" szerződések, tenderkiírások (vagy annak hiánya), stb folytán mindenféle csókos zsebekbe.
Ha az országos átlagot "X"-nek vesszük, akkor az itt köddé váló pénzek vajon X-nél kisebbek vagy nagyobbak, netán közel egyenlő?


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (285) Kingweb, 2008-10-14 07:38:49]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
670. Elküldve: 2008-10-14 10:54:21 [1531.]

Aszongya, hogy:
"A BKV sajtóirodáján az Indexnek elmondták, hogy a helyreállítási munkálatok folyamatban vannak, és várhatóan október 15-ére helyre is áll a hőszolgáltatás a BKV Zrt. szolgálati helyiségeiben. A közlekedési vállalat addig is a dolgozók érdekében olajradiátorokat szerelt fel a női- és férfiöltözőkben egyaránt."

Namost mivel ma 14-e van, hát roppant kíváncsi leszek, hogy holnapra hipp-hopp helyreállnak-e az eredeti állapotok.
Öltözői olajradiátor meg... a lónak a faxát, lásd "Illetékes elvtársnak" topik, 764. hsz.
Hogy hazudnak má', wazze, és mennyire meg sem lepődöm már ezen... icon40.gif


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[válaszok erre: #671] [előzmény: (669) Kingweb, 2008-10-14 07:44:00]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
1178. Elküldve: 2008-10-13 11:07:14 [1532.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[előzmény: (1177) médmfsz, 2008-10-13 09:21:02]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
10. Elküldve: 2008-10-12 11:42:02 [1533.]

Ha épp valakit érdekel.

Forrás: Magyar Narancs, XX. évf. 36. szám, 2008-09-04

www.mancs.hu - rövid regisztráció után az archívum korlátlanul böngészhető.




Bevásárlóközpont-terv a földalatti végállomásához - Csőlátások


Zuglóban civilek és a Fidesz állnak szemben a baloldallal, amely támogatja a Raiffeisen fejlesztési tervét a kisföldalatti (M1) Mexikói úti végállomásának területére. Noha az ellenzők elértek némi módosítást, a csörte folytatódik.
A baj az, hogy a millenniumi földalatti vasút - a Millfav - Mexikói úti végállomásának két nézete van, és a saját érdeke szerint mindenki csak az egyiket látja. Egyrészt a végállomás a főváros harmadik körútjának és az M3-as sztráda bevezető szakaszának a találkozásánál helyezkedik el. A Hungária körút óriási forgalmat bonyolít, a legelőnyösebb csomópontjai beépítéséért nagy a verseny. Fejlesztése a fővárosi önkormányzat fontossági listáján előkelő helyet foglal el, bár ez az eltelt közel húsz év építkezésein csak jóindulattal mérhető le. A Mexikói úti az utolsó olyan jelentős metróállomás, amin nem hagyott nyomot a rendszerváltás, eltekintve attól, hogy egyszer csak a főváros legfontosabb sugárirányú tengelyén, az M3-assal meghoszszabbított Andrássy út vonala mentén találta magát. A végállomás épülete jobb napjaiban sem volt szép, körülötte egy repedezett betonszigeten egymás hegyén-hátán parkolnak az autók, bódésor és bozótos váltja egymást. Az épület mögött - és ez a másik nézet - a millenniumi földalatti remíze található, ahol egy ápolt, ám magas kerítéssel elzárt domb belsejéből bukkannak ki és fordulnak meg a kontinens első földalattijának nyikorgó szerelvényei. Egy utcával beljebb az előző századforduló kertvárosi hangulata uralkodik, villákkal, családi házakkal, amiket a Zuglóban elszabadult lakóparképítés - eddig legalábbis - még nem ért el. Ráadásként az üzemi terület és a Hungária körút között még a Budapest-Cegléd - vagyis a Nyugat-Európát Románián át a Balkánnal összekötő - vasútvonal is átcsörtet. Túlzás nélkül: Európa közepén vagyunk.
Ezt a sarkot nézte ki magának négy évvel ezelőtt a Raiffeisen Bank ingatlanfejlesztő cége egy bevásárlóközpont, egy irodaház és egy szálloda építésére, amire SCT Milfav Kft. néven projektcéget alapított. Nyilván nem Európa közepét látta meg benne, hanem a BKV-val köthető üzlet előnyeit: ha fizet félmilliárd forintot, és épít egy új végállomást meg egy irodaházat a közlekedési társaságnak, akkor kilencvenkilenc évre használatba veheti a közel négyhektáros telket, amin a remíz bolygatása nélkül építkezhet is - és ezzel jobban jár, mint ha ingatlant vásárol magának. Az üzletben érintett még a fővárosi önkormányzat, amely a parkoló erejéig szintén tulajdonos a területen; a cég ennek a teleknek a használati jogát 400 ingyenes P+R parkolóhellyel váltaná meg, ami a bevásárlóközpontot kiszolgáló 600 parkolóhellyel egy épületben kapna helyet. Zugló, amely csak a kerületi szabályozási terv (kszt) miatt játszik szerepet, a fideszes Rátonyi Gábor polgármester idején támogatta az ügyet. 2006-ban a Raiffeisen kifizette a BKV-t, és egy olyan elképzelést vitt az önkormányzathoz, amiben két ötvenöt méter magas torony is szerepelt, hiszen a Hungária körúton túl már lehet ekkorát építeni. A két torony kisvártatva elhullott, és a csökkentett változat tavaly nyáron már az új polgármester, Weinek Leonárd (SZDSZ) asztalán landolt.
A projekttel először ebben a stádiumban találkozott a civil szféra, amit a Herminamező Polgári Kör (HPK, amelyet még 90-ben alapítottak), a Zöldövezet Közhasznú Egyesület és a Levegő Munkacsoport képviselt. Ez nem sokkal azelőtt történt, hogy a kerület tavaly novemberben a fővárosi közgyűlés elé vitte a kszt-t, hiszen a parkolótelek beépítése miatt módosítani kellett a fővárosi keretszabályozási tervet. Módosították is, noha éppen a Fidesz szavazott ellene, amit Ughy Attila (a Városképvédelmi Bizottság elnöke) a közgyűlésen azzal indokolt, hogy az átmenő forgalom kiszolgálására - amire elismerik, hogy szükség van - ez a komplexum

túlméretezett
A szálloda- és az irodaépület ugyanis harminc, a kereskedelmi központ huszonkét méter magas lenne, a terv tizenötezer négyzetméter üzletterülettel, tízezer hasznos iroda-négyzetméterrel és egy száztíz szobás szállodával számol, összesen bruttó negyvenötezer négyzetméterrel. A Fidesszel szemben a fővárosi baloldal - az előterjesztő Ikvai-Szabó Imre főpolgármester-helyettes (SZDSZ) tolmácsolásában - úgy gondolta, a P+R parkolóra és a végállomás civilizálására égetően szükség van, amire pedig közpénzből nem telne.
A közgyűlés idején Zugló már hangos volt a beruházást ellenző - a Zöld Gyűrű Alapítvánnyal és a Védegylettel megerősített - civilektől, akik, bár nem alapjaiban voltak ellene, a volumen olyan mértékű csökkentését követelték, ami távolról sem harmonizált a Raiffeisen piaci elvárásaival - például legfeljebb tizennyolc méteres épületeket fogadnának el. Glasz Zsuzsa (HPK) a Narancsnak azt mondta, az a legfőbb aggályuk, hogy a projekt a parkolási problémákon nem enyhít, a bevásárlóközpont viszont növeli a kertvárosi utcák forgalmát. A központ ugyanis a vasút és az M3 közötti zárványrendszerben épül fel, aminek a keskeny leágazásait nem lehet megfelelően bővíteni, következésképp az autósok a zuglói kertváros kétszer egysávos utcáit használják majd menekülő útvonalként. (Eredetileg a Nemzeti Közlekedési Hatóság is súlyos kifogásokat emelt emiatt, de feltételekhez kötve végül elfogadta a beruházó elképzelését.) A civilek attól is tartanak, hogy sokan továbbra is a környező utcákban fogják letenni az autójukat, mert az új parkolóházban sem lesz több ingyenes férőhely, mint a jelenlegi lepusztult parkolótelken; továbbá a bevásárlóközponthoz tervezett hatszáz fizetős parkolóhely is kevés lesz a forgalmához képest. Beleznay Éva fővárosi főépítész szerint ezek a félelmek jórészt alaptalanok, mert a bevásárlóközpont éppen a nehéz megközelíthetősége miatt csak a környéken lakókat és a földalattira átszállókat vonzza majd, a forgalom csillapítását pedig a főváros megköveteli a beruházótól.
December óta tehát áll a bál Zuglóban. A fővárosi közgyűlés után Weinek polgármester azt nyilatkozta, hogy "a főváros nem tud olyan tervet ráerőltetni a kerületre, amit a kerület nem akar, márpedig a fővárosi léptékek és arányok az önkormányzatnak sem tetszenek" - pedig a polgármesternek már korábban is szembesülnie kellett a saját kszt-módosításának tervezetével. Ráadásul ha valaki, hát a zuglói SZDSZ teljes mellszélességgel a Millfav mellett van - a liberálisok sorai közt olyan sokat látott üzletemberrel, mint Killik Jenő, aki a városfejlesztési bizottság tagjaként a projekt előterjesztője, és aki Virág Attilának, az SZDSZ zuglói kötődésű pénzemberének több cégben is társa. Nem lehetett népszerűségi intézkedésnél több, hogy a liberálisok - és velük a szocialisták, akikkel a testületi többséget adják - a télen lefékezték a kszt-készítést, és engedményekre hajlottak, amiről harcos hangvételű jegyzőkönyvek is tanúskodnak. Az engedmények a környezettanulmányok felülvizsgálatát és egy közvélemény-kutatás készíttetését érintették. Az utóbbit az önkormányzat megfinanszírozta; először az új hatástanulmányokat is vállalta, majd mikor kiderült, hogy sokba kerülnek, hosszas huzavona után júliusra rálőcsölte a költségeket az SCT-re.
De addigra a civilek nagyobb erőkkel vonultak fel. A szocialisták zuglói tagtoborzási botránya miatt megüresedett képviselői helyre a július 29-i időközi választáson a Millfav-botrány miatt frissen létrehozott újabb civilszervezet, a Civil Zugló Egyesület is jelöltet állított Várnai László operatőr személyében, aki harmadik helyen végzett. (A Fidesz színeiben induló Cseke Vanda nyert, aki szintén a beruházás ellenzőit erősíti, frakciójával együtt.) Várnai - aki egy "irdatlan űrhajóhoz" hasonlította a Millfav-beruházást - a tavasz során egy alternatív beépítési javaslatot is elővezetett. Ezt figyelembe vette a Raiffeisen, amelynek igazgatója, Takács József a Narancsnak azt mondta, "áprilisban a konstruktív javaslatra végül átgondoltuk az addigi szabályozást".

Az új tervet
júliusban prezentálták az önkormányzatnak és a civilszervezeteknek, de úgy tűnik, ez sem mozdított az álláspontokon, ugyanis a civilek - Szalay Gábor építész véleményére alapozva - nem látnak benne változást, sőt, a hangoztatott negyvenötezer négyzetméteres beépítési lehetőség helyett hetvenötezret is kiolvasnak belőle. Takács szerint ennyiről szó sincs, viszont a 2007 nyárihoz képest ők "már így is drasztikusan csökkentették" a programjukat. Kompromisszum valóban van benne: belekerült a civilek által javasolt park (igaz, kisebb kivitelben), a járműparkot határoló Columbus utcát elzárták a gépkocsiforgalom elől, és ezen az oldalon előnyösebben tagolták az épületeket. A lapzártánk utáni kedden ezt a kerületi szabályozási tervet próbálja majd a baloldal elindítani az államigazgatási procedúrán (immár harmadjára, mert a testület a nyár folyamán nem volt határozatképes). Takács József és a polgármester most bízik benne, hogy az ősszel elkészülő hatástanulmányok megállapításai a kszt-t már nem módosítják tovább. A Medián közvélemény-kutatása időközben elkészült, és kimutatta, hogy a környék lakossága ugyan alultájékozott a beruházást illetően, de ha már valamit, akkor egy kertvárosi jellegű fejlesztést szeretne, játszótérrel, fákkal, kisebb léptékű, a földalatti végállomását is rendező fejlesztéssel.
Mindezek ellenére nincsen előre látható politikai akadálya annak, hogy a szeptemberi első testületi ülésen megszavazzák a kszt új koncepcióját. De ha simán túljutnak ezen, akkor is nyitva marad még néhány lényeges kérdés. Távolról sem tisztázott a településrendezési szerződés tartalma, ami a nagy léptékű projekteknél azokról a közcélú - többnyire közlekedési - fejlesztésekről rendelkezik, amelyek nem közvetlenül szükségesek a fejlesztő üzletéhez, de elengedhetetlenek az érintett terület működéséhez. A zuglói önkormányzat honlapjáról történetesen letölthető e szerződés azon változata, amit az SCT és a főváros januárban tárgyalt, de a kerületi dráma miatt elakadt vele. Az iratban az a kitétel is szerepel, hogy a fővárosi önkormányzat négyszázmillió forinttal beszáll a közcélú infrastruktúra-fejlesztések finanszírozásába. Ez úgy is láttatható, hogy a magáncég mindössze százmillióért jutott az ingatlan közel korlátlan használati jogához, hiszen ötszázmillió már ment a BKV zsebébe (közvetve a fővároséba), és ha a szerződést ebben a formában aláírják, négyszáz még visszamehet az SCT-hez. A fejlesztő nem így látja: szerinte a fővárosi hozzájárulás csak töredéke az általuk vállalt, közel hárommilliárdos közcélú infrastruktúra-beruházásnak, ami "szokatlanul magas mértékű", tekintve, hogy a teljes beruházási költség közel 15 százalékát teszi ki. Beleznay Éva szerint a négyszázmillióról szóló kitétel "csak a fejlesztő álláspontját tükrözi", a szerződés merőben előkészítetlen állapotban lelhető fel az interneten.

Somlyódy Nóra




Téma: F A V Fórum: M3
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
83. Elküldve: 2008-10-12 10:31:21 [1534.]

Apró észrevételek:
"...ezt mindkét szakszervezet jelezte..."
Lehet hogy nem ugyanarról beszélünk, de az a mindkettő az nem mindhárom véletlenül, avagy lemaradtam valamiről?

"Magam részéről csak sufnituningnak tartom a mostani járművek változtatásait."
Azért, mert az is, nem véletlen a "Gány & buher", mint megjelölése az itteni műszaki háttérnek. (Amit egyéb folyamatokra is ki lehetne terjeszteni amúgy, mert gyakorlatilag minden toldozott-foldozott.)
Azomban még a sufnituning is jóval több a semminél, ha naponta órákat kell tölteni ilyen vagy olyan körülmények között. Az is sufnituning - csak egy példa a millióból - , ha valami csövet sikerül húzni a fékezőszelep karjára, és nem szigszalag-ragacsot kell fogdosni, de lám, még ezt az egyszerű dolgot sem sikerül megoldani maradéktalanul (sőt...!), hosszú évek alatt.
Én egy kiadós és ésszel (!) végzett sufnituninggal nagyon is elégedett lennék. (Sajnos...) icon72.gif



Téma: Sztrájk Fórum: M3
[előzmény: (81) Hoffa60, 2008-10-12 09:30:07]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
425. Elküldve: 2008-10-11 16:30:33 [1535.]

A magam részéről azt vonom kétségbe, hogy az ilyen TÍPUSÚ kérdezősködés (tehát amikor a munkáltató magatartására vonatkozna a beazonosítható válasz), név szerint firtatva, szóval hogy ez OBJEKTÍV vizsgálati eredményre vezetne.


Téma: Kelet-Nyugat Fórum: M3
[előzmény: (422) speaker77, 2008-10-09 12:30:17]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
421. Elküldve: 2008-10-09 12:07:54 [1536.]

Ez teljesen így van, de hozzátenném a példálózás szintjén:
Ha én ügyes vagyok, és nem hagyom, hogy kihúzzák a bukszámat a zsebemből, attól még az én bukszám kivarázsolását célzó cselekmény nem helyes, sőt, már maga az erre irányuló szándék sem.
Intézményi szinten meg pláne nem helyes az ilyesmi - s ezt ugyebár sokkal szaftosabban is meg lehetne fogalmazni, de kivételesen bölcs önmérsékletet tanúsítok. icon31.gif


Téma: Kelet-Nyugat Fórum: M3
[válaszok erre: #422] [előzmény: (420) Kingweb, 2008-10-09 08:37:44]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
284. Elküldve: 2008-10-09 10:31:12 [1537.]

Hát bizony ez van.
Miután negyven évnyi államcuclista ruppótlankodás után a jó magyar embernek sikerült végre betennie a valagát valami verdába, na, azt onnan többé ki nem robbantod.
(Hacsak nem jő a bank, oszt viszi, mert bedőlt a hitele az állatjának... icon31.gif )

Buszsáv meg kereszteződésbe ragadás esetén a honi yard (lófrálunk és nézünk) épp olyan töketlen, mint minden egyéb esetben.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (283) sanyibácsi50, 2008-10-09 09:04:42]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
419. Elküldve: 2008-10-09 01:19:23 [1538.]

Na nem semmi, hogy mik vannak már megint. (Habár... ...VALAMI mindig van, aminek nem kéne lennie...)

Na akkor bemásolok egy levelet, az értő közönség okulására, íme:

" Tisztelt T. Péter Úr!

Logisztikai Főosztályvezető

Tárgy: kockázatértékeléssel kapcsolatos kérdőívek

Tisztelt Főosztályvezető Úr!

A K-Ny-i Metró járművezetők ismeretfelújító oktatásán egy kérdőívet osztottak ki a munkavállalók között, amelyet névvel ellátva kellett kitölteniük. A munkatársak meglepődve tapasztalták, hogy a kérdések között ilyen is szerepel: "Éri-e önt nyomásgyakorlás a munkáltatója részéről?"

A dolozók jelezték ezt a Metró KDSZ felé. Érdeklődésemre azt a tájékoztatást kaptam, hogy a munkavédelmi vezetők végeznek egy kockázatértékelési vizsgálatot, ennek keretében végzik a felmérést, amelynek eredményét végül a kérdőívekkel együtt átadják többek között a munkáltatónak. Azt a tesztlapot a Társaság minden területén ki fogják töltetni a munkavállalókkal, a Metró területén kezdődött a felmérés.

Felhívom a figyelmét arra, hogy a BKV Zrt. ezzel az eljárással több ponton is megsérti az Adatvédelmi Törvényt, mivel nem jogosult ilyen jellegű információkat gyűjteni a dolgozókról.

Felszólítom, hogy haladéktalanul függessze fel a felmérést, az eddig begyűjtött kérdőíveket pedig semmisíttesse meg!

Az ügyben tett intézkedésekről írásban kérek tájékoztatást.

Budapest, 2008-10-03

Tisztelettel:

Gulyás Attila
VTDSZSZ elnök-helyettes"



Téma: Kelet-Nyugat Fórum: M3
[válaszok erre: #420]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
767. Elküldve: 2008-10-07 22:42:21 [1539.]

Csak óvatosan az ötleteléssel, sanyibá, sok fura ötlet valóra vált már errefelé... icon62.gif icon53.gif


Téma: Illetékes elvtársnak Fórum: M3
[előzmény: (766) sanyibácsi50, 2008-10-07 11:28:48]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
764. Elküldve: 2008-10-07 10:52:21 [1540.]

"Válámí ván" - mondhatnánk, de ez a bizonyos "válámí" a semminél alig több, és még bizonyos kérdéseket is felvet.
Kezdjük azzal, hogy ez az egy szem lepukkant villanykályha a benne erőlködő hervatag cekászokkal ennyi légköbmétert a büdös életbe' nem fog befűteni. Vegyük ehhez hozzá a nyílászárók huszáros tömítetlenségeit is.
Ezenfelül - hát talán tévedek, de nekem az dereng, hogy ilyen eszközt felügyelet nélkül működtetni (tűzvédelmileg, például) nem illdomos. Pedig ahhoz, hogy talán 1-2 celsius foknyi emelkedés legyen abban a helyiségben, ahhoz bizony mennie kéne éjjel-nappal, az esetek 95 százalékában felügyelet nélkül.
Ez a "megoldás" nagyon ergyának tűnik számomra. Namost ha az illetékes, miután intézkedett erről a hőforrásról, megelégedetten hátradőlt, hogy kész, probléma kipipálva, akkor szerintem qrva nagyot téved.


Téma: Illetékes elvtársnak Fórum: M3
[válaszok erre: #765]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
763. Elküldve: 2008-10-05 01:19:43 [1541.]

Ja, az is lehet, hogy a felüljáróról jön az égi áldás, mondjuk el tudom képzelni, hogy a közeli építkezésről hozta egy jómunkásember, a hulladékkezelés költségkímélő módját választva. Viszont még mielőtt elkezdődtek itt az építkezések, már azelőtt is elöntötte a szar a kihúzót, úgyhogy ennek már régebbi "hagyományai" lehetnek.
A fene se' tudja, de valahonnét jön a mocsok, az nyilvánvaló.


Téma: Illetékes elvtársnak Fórum: M3
[előzmény: (762) LoviGabi, 2008-10-04 05:53:52]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
1170. Elküldve: 2008-10-05 01:15:14 [1542.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[előzmény: (1169) LoviGabi, 2008-10-03 12:41:10]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
442. Elküldve: 2008-10-05 01:12:17 [1543.]

Valami bűzlik.... ....Dániában.....


Téma: Egyenruha Fórum: M3
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
761. Elküldve: 2008-10-03 14:06:19 [1544.]

Tűnödöm, mégis hogy a szőrös rossebbe kerülhet az oda. Olyanok jutnak eszembe, hogy valaki elcipelte valahonnan idáig, s itt kívülről átqrta (nem kicsit, nagyon) a kerítésen. Avagy véletlenül leborult egy szemétszállító TVG-ről, s otthagyták, mint eb a szaharát. Esetleg szándékosan kezdődik a kihúzó feltöltése ismét hulladékkal, mert addig sem kell érte szemétdíjat fizetni, amíg ott rohad.
Nos, nekem ezek jutottak eszembe, aki tud jobbat, az ne fogja vissza magát.


Téma: Illetékes elvtársnak Fórum: M3
[válaszok erre: #762 #766]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
760. Elküldve: 2008-10-03 14:01:04 [1545.]

A dzsuva genezise.

Talán emlékszünk még rá, tavasz táján a kihúzó ki lett ganajozva, amely addig úgy nézett ki, mint egy átlagnál elhanyagoltabb szeméttelep. S lám, a mocsok újra felüti rút fejét, Köki bal és a kihúzó között ez a látvány fogad, egy jó adag műanyag palack. Tekintsük meg itt, majd egyel feljebb más szemszögből:


Téma: Illetékes elvtársnak Fórum: M3
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
281. Elküldve: 2008-10-03 13:54:20 [1546.]

Az alant látható kép a "Mozgásban" nevű, felette színvonalas és informatív sajtótermékből származik, azért lett kimásolva, mert olyan szép, és jól esik nézegetni. A kép felett esetleg található szövegnek a fotóhoz a világon semmi köze, az csupán impresszionista művészi szempontból (az összhatás kedvéért) leledzik ott, ahol.










H: Naná hogy vigyorgok, csípem a sundám-bundám pártfinanszírozást, ahogy ebben az "újságban" is mindig itt virítok, tök ingyé'.

K: Na jó, a Balogh még maradhat ennek a pöffetegnek a kedvéért, de a Regőczi az repülni fog, úgy éljek...


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #282]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
79. Elküldve: 2008-10-02 10:58:58 [1547.]

A legutóbb érintett témában épp kapóra jön a legfrissebb Metro KDSZ hírlevél, íme:





2008. október 01. 9. szám


A 2008. május 27-én kötött megállapodás módosításáról



A BKV Zrt. szakszervezetei május 27-én egy fél napos és egy egész napos sztrájkot követően megállapodást írtak alá a munkáltatóval. A megállapodás sajátossága volt, hogy két szerződés jött létre. Egyiket a zömében „gumikerekes” szak-szervezeteket tömörítő érdek-képviseletekkel, a másikat a „vaskerekes” szakszervezetekkel írta alá a munkáltató. A megállapodások tartalma nagy részben azonos volt, viszont néhány ágazati specialitásban eltért egymástól. Mindkét megál-lapodás mellékletét képezte a Főpolgármester helyettesek által aláírt garanciavállalás a Társa-ság rövid, közép és hosszú távú finanszírozásának kidolgozásá-ról.



A megállapodások négy pontja, valamint a Főváros garanciavál-lalásának határideje szeptember 30-án lejárt. A szakszervezetek ismételten tárgyalóasztalhoz ül-tek a szerződések áttekintése, értékelése céljából. A Vezér-igazgató és a szakszervezetek egyetértettek abban, hogy a megállapodások 11 pontjából 4 pont, valamint a garanciavállalás nem teljesült határidőre.


Ezért a Vezérigazgató javasla-tot tett az aláíró szakszervezetek felé mindkét megállapodás szó-ban forgó pontjaink módosítá-sára. A Metró, HÉV és Villamos szakszervezeteknek október 1.-én sikerült a munkáltatóval egyezségre jutnia saját megálla-podásukkal kapcsolatban.


A megállapodás lényege az, hogy december 15-re módosítják a határidejét a szükséges létszámokról történő megállapo-dásoknak, valamint a vállalati stratégia, a vállalat átalakítási terv szakszervezetek bevonásá-val, közös munkabizottságokban történő elkészítésének.


2008. december 15-ig lett meg-hosszabbítva az is, hogy a Társaság nem ad el, nem zár be telephelyeket, nem sorol ki, vagy nem ad alvállalkozásba tevé-kenységeket. Ezen felül a Vezérigazgató vállalta, hogy eljár a Főváros vezetőinél annak érdekében, hogy, a finanszíro-zásról szóló garanciavállalásukat december 15-i határidőre módo-sítsák. Ez utóbbi nélkül ugyanis a BKV újabb hitelek felvételére kényszerül, és egyre nagyobb adósságba keveredik, amely már a mindennapi működést is veszélyezteti.


A májusi megállapodás többi pontja változatlan tartalommal és határidőkkel lesz teljesítve. Az egyeztetések további menetéről a Hírlevélben is tájékoztatni fogjuk a munkatársakat.





www.metro-kdsz.extra.hu



Téma: Sztrájk Fórum: M3
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
280. Elküldve: 2008-10-01 23:44:49 [1548.]

Nem voltak kémprogramok a BKV számítógépein

http://index.hu/politika/belfold/budapest/kembkv1001/?main&rnd=36

"Bár a jelek szerint a rágalmazó-, lejáratókampányban nagy szerepe volt Regőczi Miklósnak, nem valószínű, hogy a mostani eltávolítása közvetlen összefüggésben lenne a rendőrségi nyomozás megszüntetésével. Az mindenesetre figyelemreméltó, hogy csak Regőczi távozása után került nyilvánosságra a BKV-s feljelentés kudarca, noha a nyomozást egy héttel korábban szüntették meg."

Igen nagy tetű ez a pali, és ezt ugye nem csak most mondom, hogy már elhúzott végre a 'csába...


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
437. Elküldve: 2008-09-30 20:13:34 [1549.]

"...ne ragadjunk ki mondatokat a szövegkörnyezetéből!"
Pont ezt mondta nemrég egy igen szimpatikus úriember, és még jót anyázott is mellé....
...ej, beh szép is volt az...

Ez most csak úgy eszembe jutott a szövgkörnyezet említéséről, a ruhákhoz sok köze nincs, bocs az offért.


Téma: Egyenruha Fórum: M3
[előzmény: (436) médmfsz, 2008-09-30 18:51:27]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli


Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
279. Elküldve: 2008-09-30 20:08:01 [1550.]

Na szerinted?

Pá-pá, Mószer Miki! icon50.gif
icon41.gif


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (278) médmfsz, 2008-09-30 18:42:17]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 Találatok száma: 3214
    / 129 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
Az oldal 0.025151968002319 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail