Még egy apróság. A sebességet a speedtest.net oldalon méred? Mert ott az sem mindegy, hogy melyik szervert választod a méréshez. Nálam pl. az, amit az oldal default-ként, elsőre használ, általában rosszabb értékeket mér. Most próbáltam ki, elsőre 80 Mbit/s-ot mutatott, egy másik szervert választva meg 124 Mbit/s-ot... (és 120-as csomagom van.)
Ja, azt nem mondom, hogy ha bejelentené, akkor nem foglalkoznának vele. De lehet, hogy az előfizető költségére történne a kivizsgálás, mivel teljesül a szolgáltatási csomagban vállalt minimum. Ami egyébként csak a vezetékes kapcsolatra értendő, nem a wifi-re, mert az utóbbi sebessége ezer, tőlük független feltételtől is függ.
Semmi átverés nincs ebben, a 120 Mbit/s egy elméleti maximum. A garantált sebesség ebben a csomagban 30 Mbit/s. Ez az, amit mindig, minden körülmények között tudnia kell. He ennyi sincs meg, akkor hivatkozhatsz átverésre...
Én sem akartam lecseréltetni a Philips-et, de sajnos meghalt benne a merevlemez. Amikor ez először történt meg, még tudtak adni helyette egy másik Philips-et (természetesen az fel sem merült, hogy esetleg csak a vinyót cseréljék ki benne, pfff), de amikor a második Philips-ben is elhalálozott a HDD, akkor sajnos már csak Cisco volt nekik raktáron. És most csak azért kell nekem ebből 2 db az egyik szobába, hogy fel tudjak venni két olyan műsort, amelyek időben átfedik egymást...
Persze ha jobban belegondolok, egy ilyen rendszerben is kell abba a szobába, ahhoz a tévéhez csatlakoznia valamilyen wifis vevőegységnek, ahol NINCS a Horizon, hogy venni lehessen vele a másik szobából érkező jelet... Azt hiszem, kicsit belegabalyodtam ebbe. :) Szóval tudja valaki, hogy is működne ez a Horizon ilyen szempontból...?
Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de a Horizon-ban a wifi nem arra szolgálna elsősorban, hogy végre ne kelljen minden szobába, minden egyes tv-készülékhez külön boxot csatlakoztatni, hanem bármelyik tévén megnézhesd a boxok halmozása nélkül is, amit az egy szem Horizonnal rögzítettél? Máskülönben mi értelme lenne a 6 db tunernek. Mintha valami ilyet olvastam volna róla korábban.
(Jelenleg 3 db HD-s felvevős box van a lakásban, szívesen megspórolnám ezt a luxust...)
Milyen kár, hogy nem migrálnak mindenkit automatikusan egy csomaggal feljebb, a régi díj ellenében. Ez elegáns megoldás lenne, egyben egy (valójában csak jelképes) gesztus a régi előfizetők felé.
Tíz éve vagyok előfizető, és 600 Ft-tal többet fizetek a 120 megás csomagért, mint ha most rendelném meg, új belépőként...
A UPC facebook-oldaláról:
"Nagy bejelentéssel készülünk, amit itt a facebook oldalunkon láthattok augusztus 24-én 2:40-kor! Leleplezzük, mit is jelent nálunk az új dimenzió.
Szerintetek mi lehet a UPC őszi, hatalmas újdonsága?"
24-én, 2:40-kor, na...? ;)
Talán még annyit fűznék hozzá, hogy az EPG alapján a Travel HD adása pontosan megegyezik a "sima" Travel Channel-ével. Akkor most mi az igazság? Eltér vagy megegyezik?
Változott az EPG. Mutatja a csatornalogókat, máshogy viselkedik a jobbra-balra görgetés, olyan infókat is mutat a műsorokról, amelyeket eddig nem (végre a főszereplők, rendező, gyártási év is megjelenik pl. egy filmnél), és ha egyszer már betöltődött az EPG, akkor a több nap múlva következő műsorok tartalmát is rendszerint azonnal mutatja az info gomb megnyomására. Viszont alapból nem mutatja, hogy melyek a kedvenc csatornák... Egy adott csatorna sorában az info gomb megnyomásakor látni csak, hogy az egy kedvenc csatorna vagy sem.
Feltéve, hogy a HDMI-kimenetbe nincs bedugva a kábel. (Legalábbis a Cisco HD DVR-es box esetében így van. Bezzeg a Philips-et nem zavarta, ha mindkét kábel be volt dugva.)
Minden valamirevaló cég működtet nyilvános oldalt a facebook-on. Praktikus ott kommunikálni, akár tetszik ez egyeseknek, akár nem (anélkül, hogy védeném őket), tekintve, hogy immár 4 millió magyar felhasználó van regisztrálva... Kicsit többen fordulnak meg ott nap mint nap, mint a UPC saját oldalán vagy bármilyen más magyar honlapon... Ettől még persze a saját oldalon is működhetne a kapcsolattartás, vagy akár ezen a fórumon is. Sőt, a 1221 is felvehetné a telefont némileg kevesebb várakozási idő után, bár ott valóban hozzáértő ember ritkán van a vonal túlsó végén. A facebook viszont tényleg megkerülhetetlen ma már. És ott legalább tényleg szoktak reagálni, ha az ember kérdez valamit.