Találatok száma: 7945 üzenet |
|
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
1746. Elküldve:
2012-09-24 18:23:49 |
[3751.] |
Szia.
Ez egy Sasy VSE 740 - ott a neve a cimkén.
Egy időben a UPC vételéhez (Astra 19,2E) is rengeteg Sasy fejet raktak fel a szerelők, de az már nem ez a fajta volt, hanem az a "kis aranyos" téglatest formájú.
(Akkoriban ez volt az egyik legolcsóbb típus - egy használt példány még nekem is van a ládafia alján.)
|
|
|
[előzmény: (1744) Merlot, 2012-09-24 15:32:15]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
82922. Elküldve:
2012-09-23 17:15:06 |
[3752.] |
Szia.
A 82902. számú beírás feszegeti - joggal -, hogy minek kérnek közületi számlát, ha csak kártyás előfizetésről van szó.
Mert sajnos a jelenlegi gyakorlat nem egységes, van olyan forgalmazó, ahol kérnek, s van, ahol - nagyon helyesen - nem.
|
|
[válaszok erre: #82923]
|
[előzmény: (82920) hutch, 2012-09-23 17:11:46]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
82919. Elküldve:
2012-09-23 17:09:25 |
[3753.] |
Szia.
A múlt héten a szemem láttára kötöttek DirektKártya szerződést, csak az okirat kellett.
Akkor hogy is van ez ?
|
|
[válaszok erre: #82920]
|
[előzmény: (82918) hutch, 2012-09-23 17:05:32]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
91943. Elküldve:
2012-09-23 16:53:00 |
[3754.] |
Ez itt DTH topik, nem véletlenül itt írom le a véleményem.
Nem vagyok a téma szakembere, de a változások következtében hosszútávon talán a kábeleseknél is elindul(hat)na egy tisztulási folyamat.
A jelenlegi állapot gyökeres megváltozására sajnos nem igen lehet számítani, mert a másik fontos tényező a nézők nagyobbik része egyre igénytelenebb, ráadásul ez párosul azzal a ténnyel, hogy képtelen felismerni a valós érdekeit. A lelki és a pénzügyi elszegényedés pedig tovább ront a helyzeten...
|
|
[válaszok erre: #91944]
|
[előzmény: (91942) mlaszlo, 2012-09-23 16:37:52]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
91941. Elküldve:
2012-09-23 16:26:28 |
[3755.] |
Szia.
Már vártam, hogy valaki felvesse az érem ezen oldalát is.
Nos, nekem más a véleményem. Kevesebb csatorna, kevesebb transzponder, még több szolgáltató, nagyobb verseny...
Ráadásul ezzel párhuzamosan elindulna egy erőteljesebb minőségi versengés a szolgáltatók között, amelynek mi, fogyasztók lennénk a haszonélvezői.
|
|
[válaszok erre: #91942]
|
[előzmény: (91939) mlaszlo, 2012-09-23 16:16:18]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
91938. Elküldve:
2012-09-23 16:12:46 |
[3756.] |
Szia.
Nagyon a bögyödben lehet a DIGI...
Nem tudom, hogy mivel lehet kiérdemelni ekkora utálatot - nem is igazán érdekel. Mindazonáltal több, mint fura, hogy nincs egyetlen pozitív beírásod ebben a topikban a DIGI-t illetően.
Ekkora negatív töltéssel pedig finoman szólva is nem mértékadó, amit ebben a topikban írogatsz, még akkor is, ha időnként van némi valóságalapja.
|
|
|
[előzmény: (91936) taurus, 2012-09-23 15:59:00]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
91932. Elküldve:
2012-09-23 15:31:59 |
[3757.] |
Szia.
Ha lehetővé tennék, hogy mindenki csak azokért a csatornákért fizetne, amelyeket megrendel, nagyon hamar kiderülne, hogy mennyire életképes az adott csatorna...
Ehelyett van ez a "Ki tudja a legtöbbször eladni ugyanazt a maszlagot ?".
Ráadásul valamilyen formában a szolgáltatókat is belekényszeríti egyfajta versengésbe : ahelyett, hogy minőséget emelnének, egyre több szemetet adnak.
|
|
[válaszok erre: #91934 #91940]
|
[előzmény: (91930) Barczik L, 2012-09-23 15:19:15]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
82917. Elküldve:
2012-09-23 15:23:41 |
[3758.] |
Szia.
Így van. A számla bemutatása a fizetési hajlandóságot hivatott vizsgálni.
(Annak idején, amikor az egyik forgalmazónál - Mediavox, Pécel - megkötöttem a szerződést, nekem is be kellett mutatnom egy kifizetett közüzemi számlát, annak ellenére is, hogy én már sok-sok éve törzsvásárlójuk voltam...)
|
|
[válaszok erre: #82918]
|
[előzmény: (82908) Atilu, 2012-09-22 19:23:58]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
91929. Elküldve:
2012-09-23 15:05:07 |
[3759.] |
Szia.
Természetesen.
(Nem akartam nagyon elrettentő lenni...:)
|
|
|
[előzmény: (91927) attila.scourgeofgod, 2012-09-23 14:58:07]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
91928. Elküldve:
2012-09-23 14:58:30 |
[3760.] |
Szia.
Nekem ezzel nincs is semmi bajom, legyen úgy.
Amúgy sem kellenek újabb ismétlő szemetek, mennyi is van már itt ?
Akinek meg annyira hiányzik, hát fizessen elő rá máshol - vagy itt, egy külön tarifáért.
Egyébiránt ez az állandó csatornaszám növelés egy idő után nem vezet sehová, inkább a minőséget kellene emelni - a DIGI-re meg különösen ráférne.
|
|
[válaszok erre: #91930 #91939]
|
[előzmény: (91925) mlaszlo, 2012-09-23 14:53:44]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
91926. Elküldve:
2012-09-23 14:54:41 |
[3761.] |
Szia.
Ez csak egy fikció, nyilván nem pont 200 Forintról van szó.
|
|
[válaszok erre: #91927]
|
[előzmény: (91923) attila.scourgeofgod, 2012-09-23 14:51:55]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
91924. Elküldve:
2012-09-23 14:52:13 |
[3762.] |
Szia.
Te miről beszélsz ?
A Te szolgáltatódnál természetesen azt kérhetsz, amit akarsz - legfeljebb nem teljesítik. De, ez itt a DIGI topik, elsősorban a saját előfizetőinek kell, hogy megfeleljen a szolgáltató...
|
|
|
[előzmény: (91921) airwolf75, 2012-09-23 13:01:57]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
91922. Elküldve:
2012-09-23 14:47:25 |
[3763.] |
Szia.
Határozott véleményem, hogy az új csatornák esetén a műsor tulajdonosának kell megkeresnie a különféle szolgáltatókat, s neki kell egy elfogadható ajánlattal előállnia.
Mint DIGI előfizető nem látok semmi kényszerűséget arra nézve, hogy akár az RTL II, akár a SuperTV2 feltétlen bekerüljön a kínálatba.
Egyébként a legközelebbi számlán - szép nagy betűkkel - akár lehetne erről egy kérdőívszerűség is :
- 1. Hajlandó-e Ön havi 100 Forinttal magasabb díjat fizetni azért, hogy az XY és a ZW csatornák bekerüljenek a kínálatba ?
- 2. Amennyiben külön tarifa csomagba kerülnének a fent említett csatornák, hajlandó-e Ön előfizetni rájuk, úgy, hogy ez havi 200 Forinttal emelné meg a jelenlegi előfizetési díját ?
|
|
[válaszok erre: #91923 #91925]
|
[előzmény: (91918) attila.scourgeofgod, 2012-09-23 12:26:11]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
82903. Elküldve:
2012-09-22 18:54:10 |
[3764.] |
Szia.
Nem egységes, van olyan UPC forgalmazó, ahol kérik, van ahol nem.
|
|
[válaszok erre: #82904 #82906]
|
[előzmény: (82902) Zolien, 2012-09-22 18:48:29]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
82901. Elküldve:
2012-09-22 18:37:57 |
[3765.] |
Szia.
Továbbra is tartom a véleményem, hogy ez az új konstrukció - a hibáival együtt is, amelyek azért nem olyan kirívóak - egy jó irányba tett lépés. Sajnálatos, hogy a többi DTH szolgáltatónál nincs ilyen lehetőség.
|
|
|
[előzmény: (82899) Atilu, 2012-09-22 18:23:34]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
82900. Elküldve:
2012-09-22 18:28:59 |
[3766.] |
Szia.
A telefonos ügyfélszolgálat nem hozzám tartozik...:)
De, komolyra fordítva, valószínűleg szerencsésebb hét közben, a kevésbé terhelt időszakban hívni a 06/40 150-150 telefonszámot.
Alul adok egy linket, (igaz ez a kábeles, internetes, telefonos UPC, azaz egy másik cég), hogy mely időszakokban mekkora a leterheltség. Hasonló lehet a helyzet a műholdasnál is, csak ott vélhetően kevesebb munkatárs fogadja a (kevesebb) telefonhívásokat.
http://ugyfelszolgalat.upc.hu/app/answers/detail/a_id/291/session/L3RpbWUvMTM0ODMzMDc3My9zaWQvRXVsNkNVNmw%3D
|
|
|
[előzmény: (82891) cba, 2012-09-22 17:34:14]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
82898. Elküldve:
2012-09-22 18:08:33 |
[3767.] |
Szia.
Tele vagy negatív kisugárzással...:)
Nem felejtettem ki, nyilván pár szerelőnek ez jól jön, de nem hiszem, hogy tömegek jelennének meg a UPC ügyfélszolgálatain.
Egyrészt a többség hűséges a szolgáltatójához - mindenki a sajátjáéhoz - ráadásul a legtöbb helyen ez hűségidővel párosul, a UPC-n belül pedig kevesen lépik meg a 3 hónapos kivárást.
Ez egy új konstrukció, elsősorban az új efiket próbálja beterelni a UPC "kebléhez".
A UPC-nek nem kell biztosítania készüléket, nem kell gondoskodnia szerelőkről, csupán egy kártya és egy szerződés. Hatékony költségcsökkentés, amiből az efi is profitálhat valamennyit...
|
|
[válaszok erre: #82899]
|
[előzmény: (82892) Atilu, 2012-09-22 17:38:25]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
82894. Elküldve:
2012-09-22 17:51:09 |
[3768.] |
Szia.
Szerintem ez volt az egyik oka, hogy gyorsan levették a honlapjukról. Egyszerűen nem voltak eléggé körültekintőek, nem lett alaposan kidolgozva a konstrukció.
Ugyanakkor lépni kellett, mert egyrészt a DIGI - most hagyjuk a darabszám/minőség összevetéseket - még mindig elég olcsó ahhoz, hogy ügyfeleket vigyen el, másrészt a műholdas előfizetői létszám nem úgy alakul, ahogy azt a vezetőség szeretné.
|
|
|
[előzmény: (82886) belmont, 2012-09-22 17:19:04]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
82890. Elküldve:
2012-09-22 17:32:42 |
[3769.] |
Szia.
Tévedésben vagy, semmilyen hasznom nincs belőle.
(Van ugyan UPC előfizetésem, de az hűségidős.)
Gondold végig higgadtan : igénybe vettél egy szolgáltatást, mindkét fél által elfogadott feltételekkel.
Ez egy új konstrukció, más feltételekkel. Ha lejár a hűséged és lemondod, legközelebb 3 hónap elteltével köthetsz szerződést : ez nem UPC sajátosság, erről törvény rendelkezik - ugyanez van például az összes internet szolgáltatónál.
|
|
|
[előzmény: (82887) LZsolt, 2012-09-22 17:19:32]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
82888. Elküldve:
2012-09-22 17:24:25 |
[3770.] |
Apropó UPC ügyfélszolgálat/viszonteladók :
Gödöllő viszonylatában (Pest megye) rossz cím van megadva : ott ugyanis évek óta kizárólag a UPC kábeles ügyeit lehet intézni.
A "műholdas részleg" a Surányi Áruházban - 2100 Gödöllő, Gábor Áron u. 7. - üzemel.
Az egészben az a legszomorúbb, hogy a műholdas ügyfeleket a mai napig is rendre a Dózsa György úti ügyfélszolgálathoz irányítják a műholdas ügyintézők. Annak ellenére is, hogy szegény kábelesek már többször telefonon jelezték a tévedést...
|
|
|
[előzmény: (82878) Amatőr61, 2012-09-22 15:59:07]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
82884. Elküldve:
2012-09-22 16:58:52 |
[3771.] |
Én nem sorolom magam egyik DTH szolgáltató fogadatlan prókátorának sem, de ez a UPC-s DirektKártya - az apró fogyatékosságaival is - egy jó lépés, mind a szolgáltatónak, mind az előfizetőnek.
Az, hogy csak új előfizető veheti igénybe érthető.
Egyébiránt, ha valakinek lejár a hűsége, nem hosszabbít, lemondja, majd 3 hónap eltelte után minden további nélkül köthet ilyen szerződést...
|
|
[válaszok erre: #82885 #82887 #82892]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
5441. Elküldve:
2012-09-22 16:13:27 |
[3772.] |
Türelem - biztos műholdas vételt terem.
(Csak zárójelben jegyzem meg : megtörténhet, hogy nem tudják pályára állítani az 2F-t, vagy pályára áll, de komoly meghibásodás, üzemzavar stb. lép fel. Persze ennek valószínűsége kicsi, de azért számolni kell vele, nem hiába kötnek ezekre a holdakra szép nagy biztosításokat...)
Természetesen, ha van elég pénzed és kellő elhatározás, akkor akár már most is vásárolhatsz egy szép, (legalább 180 cm-es) nagy tükröt, s a probléma megoldva.
|
|
[válaszok erre: #5442 #5451]
|
[előzmény: (5439) uszilard, 2012-09-22 13:09:53]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
82877. Elküldve:
2012-09-22 15:55:12 |
[3774.] |
Az is érdekes, hogy HD csomagról nem esik szól.
Okát nem tudom, erre is érdemes a szerződéskötés előtt rákérdezni.
|
|
|
[előzmény: (82875) Amatőr61, 2012-09-22 15:42:48]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7945
|
82875. Elküldve:
2012-09-22 15:42:48 |
[3775.] |
Szia.
A DirektKártya nem is annyira új : 2012. július 12-től vezették be.
A honlapjukra ( http://hu.upcdirect.com/muholdas-tv/?CMP=paid_search_GoogleAdwords_PPC_GEN ) is felkerült, majd ugyanolyan gyorsan le is vették.
Azért a forgalmazók sem igen teszik ki a pultra - eddig 3-ból 3-nál ezt tapasztaltam - ennek az új, csak kártyás, hűségidő nélküli, alacsonyabb tarifájú előfizetésnek a szórólapját. Pedig ugyanolyan szép színes, mint a többi...
A lényeg, hogy a kártya Irdeto. Állítólag egy-két Crypto-s modulban nem frissül, de erről biztosat nem tudok mondani, mert még nem volt a birtokomban ilyen kártya. Szerződéskötés előtt érdemes ezt a dolgot tisztázni.
Konkrétumok :
- Direct Light csomag,19 csatorna, az első 3 hónapban 490 Ft/hó, azt követően 790 Ft, hűségvállalás nélkül.
- Direct Medium, 58 csatorna,(azóta volt bővítés, most talán már 62-nél jár) a szerződés megkötésétől kezdődően 1990 Ft/hó, hűség nélkül.
- Direct+, 78 csatorna (ez is bővült, 82-nél tart) az első 3 hónapban 2990 Ft/hó, azt követően 3190 Ft/hó, természetesen hűség nélkül.
|
|
[válaszok erre: #82877]
|
[előzmény: (82870) cba, 2012-09-22 00:37:08]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|
|