Találatok száma: 7918 üzenet |
|
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
16118. Elküldve:
2021-12-03 21:29:23 |
[826.] |
Ma hívtam a 1270-t...
Frankón leterhelt lehet a telefonos ügyfélszolgálatuk, mert 120 percet! várakoztattak.
Sajnos, ennyi idő is kevés volt, hogy egy ügyintéző felvegye velem a kapcsolatot, mert a 2 óra eltelte után a Voda automatikusan bontotta a vonalat.
|
|
[válaszok erre: #16119 #16120]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
126996. Elküldve:
2021-12-03 10:00:45 |
[827.] |
A szolgáltató nem tartotta be az ÁSZF-t.
Ebben az esetben minden felelőség és kötelezettség egyedül őt terhel - hisz ő mulasztott, ő nem tartotta be a tövényben előírtakakat.
A jogaidért való kiállás és az öntudatos fogyasztói magatartás csak elismerést érdemel, s bizony ez időnként azzal is járhat, hogy a felsőbb hatóságnál panasszal élsz, jelen esetben a médiahatóságnál (MNHH).
Az efi bizonyos esetekeben kötbér igénnyel él(het) a szolgáltatója felé - ezt sem én találtam ki, szintén benne van az ÁSZF-ben.
Persze, lehet megalkuvó és "rohanhat" szerződést módosítani - mint ahogy tetted Te ...
Nem értek Veled egyet, azzal pedig végképp nem, hogy utána még Te támadod azokat, akik Nálad jobban átlátják ezt a történetet és képesek kiállni az igazságukért, jogaikért, önmagukért.
Részemről befejeztem.
|
|
[válaszok erre: #126999 #127001]
|
[előzmény: (126992) miki2002, 2021-12-03 06:43:54]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
126985. Elküldve:
2021-12-02 19:36:10 |
[828.] |
A szolgáltatónak csatorna változás (akár egyetlen ki vagy bekerülése) esetén 30 nappal előtte írásban tájékoztatni kell minden egyes előfizetőjét.
Ugyanilyen kötelezettsége van akkor is, ha csomag változások vannak.
Ha jól tudom, akkor a szolgáltató ezt nem tette meg. Innentől kezdve minden felelősség az övé...
Az ügynek több érdekessége is van. Például, hogy csak pár csatorna nem nyílik és csak a kártyás efiket érinti, de közülük sem mindenki érintett.
Továbbá az ügyintézők is elismerték a központi hibát...
Ilyen esetekben azonnal telefonon kötbér igényt kell bejelenteni az ügyfélszolgálat felé.
A nyomaték kedvéért "finoman" meg lehet még említeni, hogy amennyiben nem intézkednek vagy nem leszel elégedett a változással, akkor panaszt teszel az NMHH-nál.
https://nmhh.hu/tart/report/2
|
|
[válaszok erre: #126986 #126992]
|
[előzmény: (126981) gombilaci, 2021-12-02 18:19:59]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
108977. Elküldve:
2021-11-30 20:16:26 |
[830.] |
Azért van még más is: a DIGI saját gyártású tévécsatornái.
|
|
|
[előzmény: (108976) álnokfutó, 2021-11-30 19:57:30]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
108972. Elküldve:
2021-11-30 17:42:53 |
[831.] |
Ne temessük még, várjuk ki a végét.
(Zárójelben: Akár még jobb is lehet, például feladó oldalon tehnikai fejlesztés, nézői oldalon több HD csatorna, kevésbé zsúfolt SD transzponderek...stb.)
|
|
[válaszok erre: #108973]
|
[előzmény: (108971) szunti, 2021-11-30 17:13:47]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
60905. Elküldve:
2021-11-30 09:34:23 |
[833.] |
Ó, Te szegény ember!
|
|
|
[előzmény: (60904) gomey, 2021-11-30 09:32:52]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
60903. Elküldve:
2021-11-30 09:27:49 |
[834.] |
Öreg rocker nem vén rocker, gratulálok a pizzához!
|
|
|
[előzmény: (60900) ITI, 2021-11-29 22:09:21]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
16096. Elküldve:
2021-11-29 18:19:59 |
[835.] |
Jogos a helyesbítés, köszi.
|
|
[válaszok erre: #16097]
|
[előzmény: (16095) attila.scourgeofgod, 2021-11-29 16:20:51]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
16094. Elküldve:
2021-11-29 16:01:06 |
[836.] |
Az általad idézett rész is a Vodafone körleveléből származik, az ottani marketinges szerencsétlenkedésének az eredménye.:)
Kardos Attilának sem a megfogalmazáshoz, sem a tartalomhoz nincs köze, nem módosíthatja, nem javíthatja, úgy kell továbbítania, ahogy azt megkapta.
|
|
[válaszok erre: #16095 #16100]
|
[előzmény: (16093) kezo0, 2021-11-29 14:47:56]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
250. Elküldve:
2021-11-12 11:37:46 |
[837.] |
Több, mint érdekes, hogy annak idején az Euronews hírcsatornát nem az uniót alkotó országok indították, nem ezen országok tévés struktúráján alapszik, nem ők működtetik, hanem egy francia tulajdonosi háttérű "csapat" kezdte csapolgatni az EU-s pénzcsapocskát, mára pedig már egyiptomi (arab) többségi tulajdonban van...
Nem vagyok televíziós személyiség, de enélkül is tudható, hogy egy hírcsatornát működtetni az egyik legdrágább, legtöbb pénzbe kerülő műfaj.
Ebből fakadóan a hírcsatornák 95%-ka nem független: eleve azzal a szándékkal (tőkével) jönnek létre, hogy valamilyen politikai vagy gazdasági érdek mentén, mellett "szerkesszék, tállalják" a híradásaikat.
Az a bizonyos 5 % az elején tényleg úgy indul - saját erőből -, hogy próbál objektív maradni, de aztán két út áll előtte: vagy beolvad, (felvásárolják) vagy csődbe megy. Kvázi mindenképpen megszűnik már rövidtávon.
Összegezve: Óriási naívság azt feltételezni, hogy ezen a bolygón létezik objektív hírgyártás és hírterjesztés.
|
|
[válaszok erre: #255]
|
[előzmény: (247) Kardos Attila, 2021-11-12 07:54:27]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
1086. Elküldve:
2021-11-03 14:02:18 |
[839.] |
Ennyi kevés frekvenciából, ekkora "hátszél ellenében" csoda, hogy egyáltalán tudják így-úgy működtetni és még fejleszteni is...
|
|
[válaszok erre: #1087]
|
[előzmény: (1085) gomey, 2021-11-03 13:51:54]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
16709. Elküldve:
2021-11-03 11:48:36 |
[841.] |
Tegnap (00:01 - 06:00 óra között) rendkívüli karbantartás volt...
https://digi.hu/hirek/rendkivuli-halozat-karbantartas-orszagos-5
Viccet félretéve: a beharangozott DIGI Fiberlink 2,5G és 10G fejlesztések miatt lesznek még variálások az elkövetkező időszakban a fővárosban és vidéken egyaránt.
|
|
[válaszok erre: #16710]
|
[előzmény: (16705) vpeti22, 2021-11-03 07:57:20]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
126625. Elküldve:
2021-10-28 15:57:57 |
[844.] |
Nem csodálkoznék, ha ez az erőteljes csökkenés a jövőben is folytatódna a Direct One-nál: szétverték (ellehetetlenítették) a forgalmazói hálózat jelentős részét és a szerelői bázist is.
Ezt tetézi, hogy a kábeles szolgáltatók, ha lassan is, de folyamatosan szipkázzák el a DTH-s (mind a három érintett!) ügyfeleket, továbbá a lakosság is elöregszik és fogyatkozik.
|
|
[válaszok erre: #126626 #126627]
|
[előzmény: (126624) attila.scourgeofgod, 2021-10-28 14:48:10]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

Amatőr61

Tagság: 2008-08-05 20:41:45 Tagszám: #62236 Hozzászólások: 7918
|
1128. Elküldve:
2021-10-25 21:01:21 |
[846.] |
Igen, de azóta nincs újabb szoftver rá - legalábbis én nem találtam.
|
|
[válaszok erre: #1129]
|
[előzmény: (1127) Merlot, 2021-10-25 20:54:01]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|
|